build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 25-Mar-2009 at 18:37
Originally posted by my Macedonia

mesto ima, vo svajcarija se ulizite tesni no oma mesto i za tramvaj
ako sakas mozam da slikam nesto?!!..
да ама каков сообраќај има на тие улици и кога е изграден трамвајот?
постирај ако можеш слободно Thumbs%20Up
а и не ми беше зборот дека нема простор, простор има ама е окупиран, ако ми збориш за средишното зеленило, на некои булевари е стварно тесно и нема место, треба таму да се сместат столбови, постројки и две линии
единствено што на Јане Сандански е доволно големо средишното зеленило
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 25-Mar-2009 at 18:45
Нигде не спомнав средишното зеленило-дел, тоа веќе е дискутирано на почетокот на нишкава.
Цело време мојата тезе е само дека може, ако се сака, неможе некој да ме убеди дека нема решение, и дека не ни треба LRT, земајќи го белосветското искуство.

П.С. Моментално Кончар заврши со промоцијата во Бугарија на нивниот LRT, и сега се чека тендер.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 25-Mar-2009 at 19:04

ce gledam do sabota da slikam

shinite se izgradeni od porano (mozebi pred 30-80 godini)
a vo momentov tramvaj ce ima od basel (SVAJCARIA) do weil am rhein (germanija) vo sabota ke odam vo germanija i ce slikam,....se gradit vo momentov
a ulicata e tolku tesna kako taa sto bese preeska postirano
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 25-Mar-2009 at 19:14
eve edna od net
 
znaci:sabota= tramvajot sto se gradi Germanija-Svajcarija
utre ili petok= sliki od tesnite ulici sto imat tramvaj
 
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 25-Mar-2009 at 19:35
Thumbs%20Up чекаме
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 25-Mar-2009 at 20:40

комбинации има многу, но сега со ова најавата на Коце за можно стартирање на тунелите под плоштад, мислам се отвора простор за брза железница (city rail (s-bahn), значи она предлогот на Душан Стојковски кој би терал од маџари преку кланица, па по кеј преку аеродром, центар, карпош, ѓорче до матка.

не би било лошо доколку се обезбедат и странски инвестиции за ваквата линија да тера пример до петровец и највената туристичко рекреативна зона, па од таму да се поврзе и аеродромот. сигурно некаде ќе може да се искористи и пругата од К10 на одредени места,  иако незнам колку тоа би било практично, но треба да се земе во предвид. ова би го финансирале напола пример ТАВ, ББГ и државата, а може и самата држава да се наметне како инвеститор, како последица на едно вакво инфраструктурно решение  мисолам дека поприлично би се развило  во иднина скопско поле и туристички и културно... 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 25-Mar-2009 at 22:31
beton, ова вака се нафрлано не е лесно човек да го искоментира, ама конкретно за „идејата“ за траса по кеј имаме зборено и сите недостатоци на таа опција веќе беа изнесени
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 25-Mar-2009 at 22:57
јас и тогаш заклучив дека е идеално и брзо решение за цел град во глобала, значи буквално брза железница, фактички двојно помалку станици и макс 30 мин од маџари до сарај. она каде тогаш се поколебав е потребата од тунел опд плоштад за да се реализира потегот од НБМ до влада. но сега во случајов со најавите на Коце за вадање од фиока на идејата за тунелот, негледам причина  оваа идеја за траса по насипот на вардар зошто не би се зела во предвид и не би се проанализирала добро. инаку вакво решение освен за поврзување на петровец  и аеродромот не би било лошо да се искористи повратно за поврзување и на бунарџик... 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 25-Mar-2009 at 23:04

Да, единствено ти, игнорирајќи цел куп објективни фактори кои таа идеја ја прават несериозна:

Originally posted by Vladimir P

Еве некое мое размислување

LRТ во секој случај да се постави на долниот дел на кејот е сулуда идеја од повеќе работи:
- Отидова рекреационите патеки
- Веќе споменатата работа, тој дел е за заштита од поплава
- Контакната мреза од 25 kV 'ќе дојде на висина на кејот
- Нема висина да пројде испод камени мост, а и другите мостови се на граница
- Поново заштита од и на контакната мрежа исод мостовите (помислете како ќе изгледа)
- Дали некаде го имаме тој пример, ја незнам

Ако ја дигнеме на 0-та висина по кејот поново сулудо:
- Како спомнавте, премостувањата на мостовите и поставување на семафори, ама баш ништо не сме добиле
- Го уништуваме едно од најубавиот дел на секој град, кеј за прошетки
- Верувам дека и зеленилото ќе отиде

Originally posted by pbanks


Од старт не ми се допаѓа да се узурпира кејот на реката со некакви возови. Па кеј на река е најскапо земјиште во повеќето градови, само кај нас може да има вакви бистри идеи таму пруги да наредиме. И самите урбанистички планови по текот на реката воопшто го игнорираат и кејот и реката и се комплетна утка во најголемиот дел.

Имаме и еден практичен пример во соседството. Белград. Потегот од мостот преку Сава (Газела) до железничката станица е саде пруги и се мачат со децении да направат дислокација пошто губат драгоцен простор во сред центар кој би можел да се искористи на попаметен начин.

Офтопик но сепак поврзино....

Originally posted by Cloverstack

Инаку ова за траса по кејот, уште во старт е глупо, затоа што Скопје освен во центарот не гравитира баш многу накај Вардар, па станиците воглавно би биле прилично одалечени од концентрациите на потенцијални патници. За другите проблеми веќе збореа Владимир и пбанкс.

@ beton
Кога веќе би граделе тунели и други скапи решенија за да ги избегнеме проблематичните точки (за што јас се залагам), трасата по кеј звучи уште побесмислено.



Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 01:45
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 25-Mar-2009 at 23:24

па незнам што не е јасно чудово сега комотно може да оди по насипот на кеј на потегот аеродром и карпош единствено центарот ќе се премости со тунел и некаде кај тифани би се пуштил само еден крак за композицијата да може да излезе на насипот кај владата, а од таму преку   парк може да се спушти кај пролазот од кај палас и да излезе помеѓу салата и хотелот а сетне може пак по насипот на кеј да се сврти и му останува уште мостот ОН и железниот на сарај, за првиот може да се најде чаре додека железниот и така е пред менување па лесно ќе се излезе на крај. инаку единствено можеби ќе треба семафори кај мостот близнак во лисече и евентуално уште два семафора кон маџари во зависност од каде би одела трасата.

значи според најавите на Коце тунелот под плоштад нема да биде дискутабилен, единствено треба само еден краток крак од тифани до влада. патем се добива брзо решение за голем дел од градот, а воопшто не се ремети постојната инфраструктура озбилно. патем кејот не е узурпиран туку насипот, а истиот тој кеј со ова решение може само повеќе да заживее...

 значи како долгорочно решение ова е далеку поисплатлива и попрактична солуција!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 25-Mar-2009 at 23:37
Originally posted by beTon

па незнам што не е јасно чудово сега комотно може да оди по насипот на кеј на потегот аеродром и карпош единствено центарот ќе се премости со тунел и некаде кај тифани би се пуштил само еден крак за композицијата да може да излезе на насипот кај владата, а од таму преку   парк може да се спушти кај пролазот од кај палас и да излезе помеѓу салата и хотелот а сетне може пак по насипот на кеј да се сврти и му останува уште мостот ОН и железниот на сарај, за првиот може да се најде чаре додека железниот и така е пред менување па лесно ќе се излезе на крај. инаку единствено можеби ќе треба семафори кај мостот близнак во лисече и евентуално уште два семафора кон маџари во зависност од каде би одела трасата.

значи според најавите на Коце тунелот под плоштад нема да биде дискутабилен, единствено треба само еден краток крак од тифани до влада. патем се добива брзо решение за голем дел од градот, а воопшто не се ремети постојната инфраструктура озбилно. патем кејот не е узурпиран туку насипот, а истиот тој кеј со ова решение може само повеќе да заживее...

 значи како долгорочно решение ова е далеку поисплатлива и попрактична солуција!



Инфраструктурата на еден град не е поле за творење на разни "уметници" навлечени на психотропни супстанци. Инфраструктурата е многу егзактна работа со јасно повелечени линии кои неможе туку така да прецртаат на кого како ќе му текне поради лични мераци.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 25-Mar-2009 at 23:42
Originally posted by beTon

... патем кејот не е узурпиран туку насипот, а истиот тој кеј со ова решение може само повеќе да заживее...

beTon молимте прочитај два поста погоре,

дали знаеш што се 25 kW на контактна мрежа, чумурусање на тело од дел на секунда, и ти тоа би го ставил на висина на дофат на рака на шетачи и деца на кеј.
** Кејска електрична столицаа **
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 25-Mar-2009 at 23:47
значи трасата оди на насипот па и мрежата ќе оди на него, инаку да доколку се тера доле на кеј од овој аспект е опасен момент...      
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 25-Mar-2009 at 23:52
Beton, колку едноставно и добро звучи ова што го кажуваш, ама не е така. Добро ајде по насипот, ама не ќе да е само мостот близнак и накај Маџари кај што ќе треба да се вкрстува, што правиме со мостот кај транспортен, со 8-ми Септември (протнување како што кажуваш наметнува нови проблеми), мостот обединети нации (не кажа како го елиминираше), мостот на Теодосиј Гологанов. Плус четири предвидени моста: во Аеродром кај салата МЗТ, кај Злокуќани, во К4 за продолжетокот на Илинденска, и во Ѓорче за продолжетокот на Македонска Војска.

Но тоа сепак не е главниот проблем. Главен проблем е дека се работи за долга траса која би го пратела текот на Вардар кој е полн со кривини, а сепак таа траса во најголем дел е далеку од концентрациите на потенцијални патници. Станиците треба да се достапни, а не зафрлени. Трасите треба да се што подиректни, а не завиени како Вардар.

Во кратки црти, ЛСЛ добро го долови тој наплив на разноразни „брилијантни“ идеи за инфраструктурата.
Најжално е што имаме план кој е добро и долгорочно обмислен, но до сега ни служи само за да виси по ѕидови во зафрлени институции. Треба конечно да поработиме на негова реализација, наместо стално некакви диверзии за да пополниме време додека тапкаме во место.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 26-Mar-2009 at 00:15

кај мостот до железничка има доволно простор за да може трасата да помине под него а да остане на насипот, сега има мало патче за пешаци кое јасно мора да се прошири... инаку за новите предвидени мостови на вардар може да се остави доволно простор за трасата да може да минува под нив, треба јасно да се посигнат столбовите нешто повисоко слично како на мостот на железничка, патем тука влегува и оној мост кај влае кој доколку се тера идејата за јужен до крај ќе треба да се проширува или наново да се крева, така да и таа пречка лесно може да се заобиколи.

а за тоа колку ќе биде искористено не може да се предвиди со сигурност но доколку ме носи нешто за 20 мин од лисиче до карпош во најголем шпиц верувај дека максимално ќе се користи овој превоз, па макар некој требало да фати и бус како би дошол блиску до станица на трасата. а за тоа дека е халуцинација што да кажам, можеби помала е оваа на трифун за лрт на прва лента по ситниве булевари!

невелам дека можеби нема простор за лрт во ск, но во тој случај на тие правци би требало да се укинат автобусите според постојново решение, што мислам дека ниту е практично ниту пак возможно, а и доколку бидне и тоа јасно повторно не би исклучил ваков проект како брза железница како решение кое би ги поврзало ск во еден здив по должина.   

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 26-Mar-2009 at 01:19
Originally posted by beTon

кај мостот до железничка има доволно простор за да може трасата да помине под него а да остане на насипот,
По обичај во вакви ситуации си фураш со тврдења истресени од ракав.
Таму (како и кај другите мостови), нема доволно простор трасата да помине долу по кејот, а камо ли горе по насипот. За среќа имам фотка од таму, иначе не ни бегаа 20-тина поста натегање и нишка отидена во бестрага...


инаку за новите предвидени мостови на вардар може да се остави доволно простор за трасата да може да минува под нив, треба јасно да се посигнат столбовите нешто повисоко слично како на мостот на железничка
Еве повторно таа неверојатна леснотија во „планирањето“ која не ја интересираат никакви околности. Свесен ли си колку ќе треба да се подигнат тие мостови, колку тоа ќе чини, колку ќе влијае на целокупната сообраќајна мрежа (за да се спојат со околните сообраќајници колку и колкави насипи и продолженија на мостовите ќе требаат), и на што ќе личи сето тоа.


патем тука влегува и оној мост кај влае кој доколку се тера идејата за јужен до крај ќе треба да се проширува или наново да се крева, така да и таа пречка лесно може да се заобиколи.
Да, се е така лесно... Roll%20eyes

Ајде погледни го веќе еднаш ГУП-от, наместо стално да се вртиме во круг за некои работи. Јужен Булевар кај Реплек врти во друг правец, а овој мост ќе служи за булеварот што ќе се оформи од колекторските улици на јужен. Најлогично би било да му се изгради близнак, но и доколку би се рушел и градел нов, пак се враќаме на поентата од погоре (извишување до таа мерка е несериозна замисла)

Плус повторно изостави некои од мостовите што ги спомнав


а за тоа колку ќе биде искористено не може да се предвиди со сигурност но доколку ме носи нешто за 20 мин од лисиче до карпош во најголем шпиц верувај дека максимално ќе се користи овој превоз, па макар некој требало да фати и бус како би дошол блиску до станица на трасата.
Нема да те однесе ни за 20 ни за 200 минути затоа што како што гледаш е невозможно, но дополнително си контрадикторен - што фајде од наводно брз трамвај, кога за да стигнеш до станица би ти требал автобус кој ќе поминува низ гужвата што се обидуваш да ја избегнеш Roll%20eyes


а за тоа дека е халуцинација што да кажам, можеби помала е оваа на трифун за лрт на прва лента по ситниве булевари!
Цело време викам дека пристапот на Трифун беше крајно импровизаторски и лош, но не гледам зошто сега како замена треба да се промовира уште полош, забеган план... Како што кажав, си има усвоен план кој е извонреден и треба конечно да се посветиме на негова реализација наместо на вакви диверзии.

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 26-Mar-2009 at 02:00

ок тоа пролазот кај што е човекот мислев дека е нанасипот, во тој случај таму ќе мора да се оди со денивелирање во одредена мера на трасата во самиот насип кој тука е фактички бедем како би се поминал мостот, доколку столбовите не се залепени до самиот камен бедем.

а за јужен незнам од каде извлече заклучок дека велам дека оди преку тој мост во влае!? убаво велам доколку се тера проектот со јужен сегашниов мост во влае треба да се крева на ново со оглед дека истиот не би ги задоволил потребите за бул.Митрополит Теодосиј, но ајде не ти е првпат да извлекуваш збунети заклучоци колку да исмееш некого!

инаку за доспевање до станиците со бус сигурно нема да биде главење со оглед дека истите тие автобуси што би се користеле евентуално не би  терале по главните артерии туку истите би се користеле  исклучиво по споредните помошни улици. сепак ова решение е најдобро изводливо во контекст на поголем зафат кој би го покрил цел потег од петровец до сарај со брз воз  кој во одредена мера би можело да се користи наместо трам.  

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 26-Mar-2009 at 02:20
Добро, очигледно се е возможно во "beTon world" и секогаш кога за нешто ќе бидеш демантиран или побиен почнуваш да ги месиш работите како тесто. Ете фотката ако ништо друго е доказ со каква леснотија изнесуваш неточни работи, а после врз база на нив развиваш цели концепти.

Мислам дека беа приложени доволно аргументи за некој од страна да извлече заклучоци, така да јас тука застанувам (барем до следниот пат кога ќе решиш да ја рециклираш оваа тема, кога ќе мора се одново).

Ако сепак некој друг има трпение да ти укажува на очигледни работи, додека ти намерно мижиш, во ред - ќе биде интересно барем да се види какви модификации и релативизации ќе доживее и до каде успат ќе еволуира „брилијантната“ идеја за трамвај покрај Вардар.




Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 02:22
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 26-Mar-2009 at 02:50

ајде од позади значи не станува збор за трам туку за воз од типот  како шпанецот. а дека мижам на некакви укажувања тука малку си ги помешал брзините, во градежништвото денес нема нешто што не  изводливо, па негледам каде и што тоа не е возможно да се оствари за да една ваква идеја заживее.  евентуалните пречки  на трасата секогаш можат да се премостат без преголеми зафати, освен онаа кај центар која повторно како што кажав се премостува со веќе најавеното рестартирање на тунелот под плоштад...

конкретно кој и колку да извлекува заклучоци, на крај сигурно нема ниту мене ниту тебе да не викне да проектираме или советуваме, тука сме да фрлиме муабет кој можеби е само инфо, или некаква размисла за некое инфо, или идеја како против тежа, кои каква и поента во себе ќе носат не би требало некој  заради истите да се припотресува нешто особено, и во никој случај до степен како што тоа ти се случува тебе!

инаку твоите деманти секогаш ги тераш небаре за мои проекти  дебатираме па  ми укажуваш на недокваканата стручност околу размислите без притоа да оставиш простор дека секој  концепт може да се разработува до перфекција. 

инаку оваа опција не е ефтина но е прилично корисна, прво и основно ќе ги поврзе сите постоечки и идни спортски точки во градот како што се зацртаните спортски објекти во базата на маврово кај мзт, стадионот во парк и слата кај палас. потоа сигурно ќе заживее и кејот, јасно и сите објекти кои се коолу него. и на крај едноставното и брзо поврзување на двата краја на скопје нема да биде на товар на постоечката сообраќајна мрежа.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 26-Mar-2009 at 15:32
Originally posted by my Macedonia

eve edna od net
 
znaci:sabota= tramvajot sto se gradi Germanija-Svajcarija
utre ili petok= sliki od tesnite ulici sto imat tramvaj
 
 
абе не е работата колку е широка улицата, туку колку е прометна и како се користи
оваа улица гледам е во стариот дел од градот и дека не е многу прометна, и кај нас ако нема многу сообраќај ќе збуташ трамвај во некоја сервисна уличка
ја сфаќам дека трамвај е одлично решение за било кој град, ама кај нас едноставно нема таква организирана инфраструктура за да може да има и трамвај
градов е една голема крпеница, а со трамвајов само се докрпува врз крпеното

на Скопје добро би му дошол и трамвај, но со детално планирање и проектирање според она што го имаме
и не знам што толку се запаливме за трамвајов, и онака беше само една политичка реклама со многу неозбилен план




Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.715 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.