build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 04-Apr-2009 at 16:54
Да се надоврзам на дискусијата за лифтовите, нели рековме нема лифтови станицата? Вчера баш го гледав филмот Тетовирање од 1989 (малку сум закаснал ) во кој што има сцена од железничката Скопје, па еве ви неколку слики од екранот да ми кажете дали уште постојат овие лифтови, и дали воопшто се функционални лифтови или само врати ставени за украс. (сликите имаат копирајт, али нема врска серверот не е во Македонија)






© 1989, Вардар Филм


Edited by гитардемон - 04-Apr-2009 at 16:56
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 04-Apr-2009 at 18:18
Постојат вертикални отвори за лифтови, без никаква опрема во нив, освен ѓубре во истите.



Но самите места за лифтови денеска се веќе длабоко во автобускиот дел без пристап со поставена некаква ограда, колку да не пропадне некој



Отворот за лифт, со сета своја убавина


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 04-Apr-2009 at 18:23
Ама на сликите што ги постирав има врати од лифтови. Не отвори, туку баш врати, како да има лифт во нив. Ги имав видено овие слики што ги постира, но никаде не видов слики од она што го фатив на филмот, затоа прашав. Ова што го имам сликано е на другата страна ми се чини од ова што го имаш сликано ти.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 04-Apr-2009 at 18:46
Originally posted by гитардемон

Ама на сликите што ги постирав има врати од лифтови. Не отвори, туку баш врати, како да има лифт во нив. Ги имав видено овие слики што ги постира, но никаде не видов слики од она што го фатив на филмот, затоа прашав. Ова што го имам сликано е на другата страна ми се чини од ова што го имаш сликано ти.

Тоа некаде во постовите кажав малите врати кој се и на сликите од филмот се скали кој идат во делот кој е испод платформата каде е сместен контролниот центар и други помошни простории
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 04-Apr-2009 at 19:20

Владимир зошто се си мислам дека има најмалку еден функционален лифт до бившиот магацина на станицата, сега дискотека колосеум, мислам имам видено за време на еден концерт од девеесетите таму широки лифтовски врати, конкретно кога ќе влезеш во магацинот од првата вантрешна десна врата  која излегува во ходникот  преку кој се излегува кон управниот центар би требало да се наоѓа едно од окната за  товарните лифтови!?         

значи  во секој случај би требало кај делот и кај бившиот магацин и кај поштата да има товарни лифтови, па сигурно  пакетите и вреќите со писма не ги носат до горе на рамо Smile

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 06-Apr-2009 at 19:24

добро иако матно сепак добро сум заприметил и запомнал!

ПОДВИЖНИТЕ СКАЛИ ЗАГЛАВЕНИ
Патниците ги влечкаат торбите до пероните на железничката станица - 16.10.2001

Граѓаните што имаат многу багаж може да ги користат товарните лифтови, но само ако багажот се транспортира со товарните вагони, за што треба дополнително да платат!

Скопската железничка станица и по 20-годишна употреба, се уште е незавршен објект оти проектот за Транспортниот центар, чиј составен дел е железницата, не е целосно реализиран. Поради недостиг од пари не биле поставени лифтовите, иако биле предвидени во проектот. Како замена за лифтовите биле направени подвижни скали, кои со години не работат. Во ЈП "Македонски железници" велат дека претпријатието нема пари за да инвестира во инфраструктурата на станицата. Според нив, државата не вложува во одржувањето на железничката инфраструктура, ниту го применува Законот за Македонските железници. Надлежните во претпријатието велат дека немаат пари да ги поправат ни подвижните скали. Тие информираат дека граѓаните што имаат многу багаж може да ги користат товарните лифтови, но само ако багажот се транспортира со товарните вагони, за што патниците треба дополнително да платат.

Граѓаните, пак, забележуваат дека никој од надлежните не се заинтересирал да го доврши проектот според кој било предвидено да се постават лифтови за патниците.

- Често патувам со воз, а на железничката станица мора да доаѓам половина час порано за да го сместам багажот. Минатата недела трипати се качував по скалите, за да ги ставам торбите во вагонот. Неколкупати реагирав и до надлежните во претпријатието, но напразно - вели Далибор Начевски.

Скопјани се незадоволни и затоа што се принудени да го транспортираат багажот во товарните вагони.

- Срамота е претпријатието да ни наплаќа и за транспорт на торбите. Неопходно е да има лифт за граѓаните што сакаат брзо да стигнат до пероните. Само луѓето што се качуваат во воз во Скопје имаат проблеми, оти ниедна друга железничка станица не е подигната на катови - велат патниците.

Во претпријатието велат дека работат со загуба, а проектот за железничката станица ќе мирува се додека не се донесе нов урбанистички план.

- Парите од претпријатието се наменети за да се овозможи безбеден и редовен железнички сообраќај. Одржувањето на подвижните скали е во втор план, како и другите зафати. Вработените во претпријатието во исклучителни случаи може да им помогнат на хендикепираните лица да стигнат до пероните. Иако железничката станица почна да работи пред 20 години, таа се уште се води како незавршен објект. Недостигаат транспортниот центар и автобуската станица. Сегашниот објект е во мирување се додека не се донесат новите урбанистички планови, но и поради одливот на патниците во авиосообраќајот - велат во ЈП "Македонски железници".

Дневник - Габриела Д. Михајловска - 16.10.2001

 

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 10-Apr-2009 at 19:22
ДАЛИ ЗНАЕ НЕКОЈ КАДЕ Е ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ДЕЛЧЕВО ?
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 10-Apr-2009 at 22:21
Originally posted by MAPJAH

ДАЛИ ЗНАЕ НЕКОЈ КАДЕ Е ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ДЕЛЧЕВО ?

Незнам дали има некогаш изградено железничка станица во Делчево, иначе тоа е од трасата Велес - Штип - Кочани - Царево село (по 1950 Делчево) а потоа и кон Бугарија која во II светска војна е прекината со изградба. Колко знам голем дел е истрасирана трасата, тунели, усеци ...
Но највероватно некој од Делчево ќе посочи некој податоци
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 11-Apr-2009 at 05:58
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by MAPJAH

ДАЛИ ЗНАЕ НЕКОЈ КАДЕ Е ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ДЕЛЧЕВО ?

Незнам дали има некогаш изградено железничка станица во Делчево, иначе тоа е од трасата Велес - Штип - Кочани - Царево село (по 1950 Делчево) а потоа и кон Бугарија која во II светска војна е прекината со изградба. Колко знам голем дел е истрасирана трасата, тунели, усеци ...
Но највероватно некој од Делчево ќе посочи некој податоци
Благодарам за вниманието МАЕСТРО!
Вчера се сретнав со адвокатот ДРАГИ БОИНСКИ (тел.++389 2 3080 403, моб.070 343 843) по потекло од ДЕЛЧЕВО
и тој ми кажа дека зградата на железничката станица во Делчево
се наоѓа помеѓу судот и полициската станица.
 
Јавно му благодарам на адвокатот ДРАГИ БОИНСКИ, порано вработен во железница,
кој несебично и со радост ја сподели оваа информација со мене,
па дури падна и договор заедно да појдеме во ДЕЛЧЕВО да се уверам во тоа. 
 
СЕВО ОВА МЕ СТАВИ ВО ШОКОВА СОСТОЈБА И СЕ ПРАШУВАМ
 
ДАЛИ НИЕ ВООПШТО САКАМЕ ДА ИМАМЕ ЖЕЛЕЗНИЧКА ВРСКА СО БУГАРИЈА?
 
ЗОШТО НЕ СЕ ПРОДОЛЖИ СО ИЗГРАДБАТА НА ОВАА ТРАСА ПРЕКУ ДЕЛЧЕВО
КОЈА ПО МИСЛЕЊЕ НА МНОГУ ЕКСПЕРТИ ЗА ЖЕЛЕЗНИЦИ Е ОПТИМАЛНА ЗА МАКЕДОНИЈА?
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 11-Apr-2009 at 09:10
Времето е родено за една експедиција до Кочани а потоа по дел од трасата до Делчево и самата железничка станица да ја евидентираме. Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 13-Jun-2009 at 20:03

СКОПСКАТА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ЛИЧИ НА СЦЕНА ЗА ХОРОР ФИЛМ

Кензо Танге се превртува во гробот

Реконструкцијата на Железничката станица во Скопје е планирана за годинава, но дали и кога ќе почнат работите ќе зависи од приливот на средства. Со проектот за обнова предвидено е да се обнови плочникот пред станицата, да се заменат влезните врати со нови кои ќе работат на сензор, потоа да се реконструираат тоалетите и чекалниците

Ако првата слика за еден град во кој пристигнувате со воз за прв пат е неговата железничка станица, тогаш првиот впечаток за Скопје што го имаат луѓето е дека тоа е валкан град, во кој сe се распаѓа. Ваква слика за градот добиваат над 3.000 луѓе дневно колку што во просек пристигнуваат на скопската Железничка станица. Ако некогаш беше гордост на Скопје, таа сега е срамна дамка која никој не се труди да ја исчисти и уреди. Станицата е изградена 1980 година. Ја проектираше познатиот јапонски архитект Кензо Танге, но бидејќи изведувачите направиле измени во проектот тој одбил да го потпише.
Уште на самиот влез во станицата секој патник може да ја почувствува бедата и мизеријата. Валканите и расипани врати се постојано отворени, а во холот ве дочекува остар мирис на непроветрен и застоен воздух. Прав и нечистотија излегува од секоја пора на објектот. Некогаш чисто белите ѕидови се покриени со со години таложена нечистотија, а на секој чекор може да се видат огромни висулци пајажина. Нечисто и застарено изгледаат и билетарниците, а скалите до чекалниците се приказна за себе. Патниците се принудени багажот да го влечкаат по скалите, на чија ограда висат кабли од искршените странични светилки, а елеваторите покриени со ѓубре и прав одамна не работат. Од неколкуте чекалници во Железничката станица работеше само една, каде начекавме неколку бабички како седат на застарените пластични столчиња, зад завеса од нечисти стакла. Една чекалница беше затворена со катанец, а останатите простории беа целосно затворени и покриени со завеси.
Од јавните тоалети на станицата се шири реа на мочка, а физиолошка потреба во полураспаднатите кабини се наплаќа по 10 денари.
Белите мермерни плочки со кои е поплочена внатрешноста на станицата, одамна се посивени и потемнети, а оние на пероните се искршени, уништени или воопшто ги нема. На пероните има едвај неколку дотраени клупи, неколку бетонски корпи за отпадоци и 'рѓосани светилки. На пероните нема никаква информативна табла за тоа кога пристигнува следниот воз ниту пак колку ќе доцни. Некогашната најнова и најмодерна станица во земјава, која е пуштена во употреба пред 29 години, сега личи на сцена за хорор филм.
Стојан Малиновски, заменик-директор за сообраќај во ЈП Македонски железници, вели дека, за жал, станицата е во ваква лоша состојба затоа што со години ништо не е вложено во неа. Тој објаснува дека месечните трошоци за одржување на Железничката, односно за телефон, парно, струја, вода и за лифтот изнесуваат околу 15.000 евра.
"Одржувањето е многу тешко, бидејќи се потребни многу пари. Се трудиме колку што можеме да ја држиме чиста станицата, но толку се можностите. Жените со уште чистат само со обична крпа, бидејќи немаме пари да купиме машини за миење на мермерот. Одржувањето не подразбира само плаќање на тековните трошоци што веќе ги спомнав, но, за жал, со години ништо не е вложено во обнова на станицата и таа сега е ваква каква што е", вели Малиновски.
Тој објаснува дека претпријатието има план и програма за обнова на сите железнички станици во земјава, која треба да заврши до 2012 година. Реконструкцијата на Железничката станица во Скопје е планирана за годинава, но дали и кога ќе почнат работите, како што вели Малиновски, ќе зависи од приливот на средства.
"Веќе ги обновивме железничките станици во Скопје-Север и во Илинден, како и граничната станица Табановце каде што се врши примопредавање на возовите меѓу Македонија и Србија. Скопската железничка планираме да ја обновиме годинава, но дали годинава ќе успееме да ја завршиме реконструкцијата ќе зависи и од приходите што ќе ги оствариме и од тоа дали ќе добиеме финансиска помош од Владата", вели Малиновски.
Со проектот за обнова на станицата предвидено е да се обнови плочникот пред станицата, да се заменат влезните врати со нови кои ќе работат на сензор, потоа да се реконструираат тоалетите и чекалниците.
"Планираме постојниот разглас за пристигањето на возовите да го замениме со информативен систем со монитори, како секаде во светот. Да ги обновиме постојните ескалатори, односно да ги ставиме во функција и покрај нив да направиме ленти за багаж, како и да обезбедиме пристап за инвалиди. Треба целосно да се поплочат пероните, што по мене е најбитно, бидејќи сега оттаму протекува вода во самата станица", вели Малиновски.
Во рамки на обновата, надлежните во ЈП Македонски железници планираат една од просториите на катот каде што се чекалниците да направат железнички музеј, а на плочникот пред влезот на станицата да постават парна локомотива.
"Обновата на станицата мора да ја почнеме годинава, барем плочниците на пероните да ги обновиме. Се надевам дека следната година ова време Железничката станица ќе изгледа многу поинаку", вели Малиновски.







http://www.vest.com.mk/?ItemID=BEA986C47D3A46409B992C5F6C443E3B


Edited by lslcrew - 13-Jun-2009 at 20:14
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 13-Jun-2009 at 21:34
Previous
Реален текст на новинарот но и на заменик-директорот.

Мислам дека лани или преклани се смениа одливните цевки од атмосверската вода од перонот, и се офарба дел од станицата.

Но, со сите напори неможам да се сетам дека уназад овие 10 - 20 години нешто е пипнато на истата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 13-Jun-2009 at 21:41
Е сега да дадам една моја идеа. Како што разбрав, сакаат да стават ЛОКОМОТИВА пред влезот на станицата. Влезот е всушност во тунелот, на бул. К.Ј. Питу (или како и да се води тој). Во она забутаното и темно преминче сакаат да сместат ЛОКОМОТИВА? Зарем нема да биде попаметно таа да се смести на местото каде што се сега сендвичарите и останата попатна циганаана. Мислам на платото што се наоѓа десно, кога Железничката би се погледнала кон Аеродром, од Страната на Центар. Така не само што би се облагородил овој простор, но и самата Локомотива ќе биде далеку позабележлива и импозантна.

Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2009 at 21:42
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 13-Jun-2009 at 21:53
Или самиот заменик не му го пренеле детално идејнато решение или новинарот неточно пренел.

Локомотивата треба да биде од левата страна на малиот паркинг гледано од центар.
Но мој предлог е да биде десно каде се оние грди бутки, диво такси стојалиште и навечер уште по нешто
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 14-Jun-2009 at 09:39

a za liftot ne pisuvase nistoOhnoUnhappy

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 14-Jun-2009 at 16:16
Originally posted by my Macedonia

a za liftot ne pisuvase nistoOhnoUnhappy


Да ги забравиме сега за сега лифтовите, зашто тиа влечат уште многу додатни инвестиции.
Нека направат ова што велат
... Да ги обновиме постојните ескалатори, односно да ги ставиме во функција и покрај нив да направиме ленти за багаж. ...

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 14-Jun-2009 at 16:20
@Vladimir

Дали има проблеми да се слика убаво железничката станица од внатре или и за таму се потребни некои посебни дозволи? Би било интересно да направиме една подетална фото сторија околу моменталната состојба.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 14-Jun-2009 at 16:25
Previous
Ќе пробам да издејствувам!
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 15-Jun-2009 at 18:13
Originally posted by my Macedonia

a za liftot ne pisuvase nistoOhnoUnhappy


 
Zasega postoi eden lift koj go povrzuva prizemjeto na soobrakaen pogon so peronite. Toa e vratata koja se gleda na filmot. Svoevremeno postoese i eden tovaren lift koj gi povrzuvase postata i peronite. Dali toj lift se uste raboti-neznam.
tomo441
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 15-Jun-2009 at 18:28
Originally posted by my Macedonia

a za liftot ne pisuvase nistoOhnoUnhappy

koga bev u skopje na zeleznicka stanica na televizorot kade se prikaziva vozniot red(vozot za kocani trgina vo 18:00 ova e primer), tamu namesto da sedi VELES pisuva TITOV VELES sega neznam dali e smeneto

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.980 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.