![]() |
![]() |
![]() |
Градска инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 30> |
Author | |||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||
Општина Центар
Последната фаза од комплетната реконстуркција на оваа улица е изработката на нови тротоари од бехатон-елементи, со што улицата Јоаким Крчовски ќе добие комплетно нов изглед. (Е.А.)http://vecer.com.mk/?ItemID=925A4B0DFC3D454889354C4E3CDE701C |
|||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ова е мал чекор за Трифун, но голем за Скопје! ![]() ![]() ![]() Кој е овој плоштад Христијан Тодоровски Карпош?!?! Да не е булеваров, па новинариве нешто збркале?! Малку ме збунија со Тутунски сега! Повторно се споменува некаков кружен ток, а има и некакви две нивоа...Дали е тоа што го има во ГУП-от или нешто сосема лаичики-градоначалнички замислено?! |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Мислеле на Карпошово востание сигурно... |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Во текстот што го постираше лсл не е наведено дали некого цитираат или парафразираат или е став на авторот или што побогу е тоа
![]() Во секој случај да искоментирам:
Но ако разбираат што всушност е јужен булевар и како треба да ункционира, со него автоматски ќе се реши и проблемот кај Нова Македонија, без никакви импровизации какви што наметнуваат. А и за другите локации нека не измислуваат глупости, како „магичното решение“ кружен тек. Нека почне да се комплетира примарната сообраќајна мрежа, тоа е единствено ефикасно и одржливо решение за скопскиот сообраќај, а не нивниве упади!
Edited by Cloverstack - 08-Jan-2009 at 16:32 |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
http://tera.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=3851:2009-01-30-17-21-54&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106 Edited by гитардемон - 31-Jan-2009 at 19:22 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Edited by lslcrew - 12-Feb-2009 at 02:35 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Ме интересира како го вршат ова рангирање? Како може Софија и Белград да имаат полоша инфраструктура од Скопје?
Мислам дека се е тука релативно и не може точно да се прецизира каде е "подобро" да се живее и тоа зависи од потребите на сите. Единствено според стандардот можат да се споредуваат. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
ПА барем инфраструктура е лесно да се имери. Претпоставуем дека е некоја бројка (вкупно должина на булевари)/(пер капита) исто така и со водоводи и канализации. Другшпе незнам како би се вршело рангирање и доколку се оценуваат конкретно инфраструктурните зафати тога би требало да се дава субјективна оцена што е можност за грешка.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За Софија сега незнам но Белград дефинитивно има очајни улици, кршиш амортизери ако не го знаеш добро градот
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Па ни Софија не е баш нешто прекрасна, ама не гледам зошто Скопје би бил подобар од нив. Не знам навистина како пресметале, но дефинитивно тие имаат и подобри автобуси, имаат трамваи (Софија има и метро), имаат ако ништо друго барем канализација низ целиот град, нема септички јами. Да не е нешто со споменици ова поврзано, кој има повеќе поубаво живее?
![]() |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||
Колку и да го критикуваме Скопје,не е толку лош.Има убави,широки булевари,мислам дека има доста зелени површини и ред други работи.
Софија навистина има метро,но е многу кратко,многу булевари се под нивото да европски град.Со напливот на нови возила има далеку поголеми автомобилски гужви во споредба од Скопје.Се случувало,од автобуска до излезот да изгубиме 2 часа. |
|||
build.mk, гради форумска историја
|
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Не е точно дека Белград има крш улици. Прво Само Нов Белград е речиси колку цело Скопје. Има многу повеќе булевари и Скопје е далеку од Белград.
Софија како што се напомена има полоши улици но има метро систем кој што се развива многу брзо и во никој случај нема полоша инфраструктура од Скопје. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||
Софија, најголемиот дел од булеварите се сеште покриени со лоша гранитна коцка, и очајно изгледаат. Мислам дека е единствен град кој има полоши улици од Скопје. Во секој случај е интензивно се гради, па не би се изненадил догодина да бидат пред Скопје.
Edited by UrbanFreak - 29-Apr-2009 at 21:04 |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Охо, гледам сте се расприкажале на темава во мое отсуство. Хм мислам дека и Белград а особено Софија имаат неспоредливо подобра инфраструктура од Скопје, ме интересира кои фактори ги зеле овие експерти во предвид штом пресудиле во корист на нашата метропола. Ова ме заинтригира доста, па утре очекувајте во Изградба во регионот подробно претставување на софиските улици и булевари.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Сите три града инфраструктурно се јадни, а за нијансите што пресудиле во наша корист не би шпекулирал ниту сум уверен дека заслужено сме го зазеле тоа место (кое и не е баш за гордеење). Само во кратки црти би истакнал огромни слабости кај Белград и Софија и би резимирал зошто ниту едниот ниту другиот град не се со неспоредливо подобра инфраструктура како што велиш, особено кога ќе се земе во предвид дека се дупло поголеми градови.
Белград со исклучок на новите делови е тотално закрчен. Со своите над 1,5 милиони жители сеуште нема ниту обиколница ниту пак внатрешен прстен. Има сосема недоволен капацитет на постојните мостови на Сава, а на Дунав има еден единствен мост. Најпрестижен дел од јавниот превоз е трамвајот кој е далеку од современ ЛРТ систем. Железничката инфраструктура е застарена и несоодветна - опасни товари им поминуваат буквално низ строг центар. Софија со своите скоро 1,5 милиони жители е исто така закрчен град со несоодветна сообраќајна мрежа. Обиколницата (ако може така да се нарече) во најголем дел е обичен пат со две ленти и со крстосници наместо клучки. Дополнително, како што кажа УФ добар дел од нивните булевари се тотално субстандардни и јадни. Подземната железница во моментов е недоволно изградена за радикално да го подобри впечатокот. Воопшто на „макро“ урбанистички план градот е лошо и неефикасно организиран со доста импровизации и прикрпуван, што може да се види и на google earth. Би се кладел дека и Белград и Софија имаат делови без атмосферска па и без фекална канализација како и Скопје. Сигурно има уште доста да се каже, но до толку не ги познавам градовите. А и за Скопје исто така може да се направи еден „симпатичен“ список. Како што реков, сите сме јадни и треба многу да работиме за тоа да се смени. |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Е ајде од каде сега тоа дека подземната железница била недоволно развиена во Софија? Дополнително е тоа што се развива со многу брзо темпо.
Па нема врска тоа, погледни на урбанрејл и увери се. И Белград и Софија се далеку светлосни години од Скопје, посебно Белград. Скопје е примитивен град за нив. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Софиското метро едвај догура до 15 километри мрежа. Колкав е ефектот од таквата „развиена“ мрежа може да се види на затнатите софиски улици (далеку позатнати од скопските, а скопските не се баш некој завидлив репер). Инаку да, факт е дека метрото е најимпресивниот инфраструктурен адут на Софија и поентата ми беше дека тоа на моменталното ниво на развој не може од корен да ја смени целокупната состојба и радикално да ја преобрази општата слика.
За Белград како што гледам ништо не кажа освен што едноставно заклучи дека бил дури понапред. |
|||
![]() |
|||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||
Eve nekoi interesni podatoci sto gi najdov na internet za infrastukturata na gradovite niz svetot....se raboti za rang lista na TOP 50 gradovi so najdobar standard na ziveenje i najdobra infrastuktura vo svetot.
Quality of Living global city rankings 2009 – Mercer survey Mercer hardship allowance recommendations
Mercer evaluates local living conditions in all the 420 cities it surveys worldwide. Living conditions are analysed according to 39 factors, grouped in 10 categories:
The scores attributed to each factor allow for city-to-city comparisons to be made. The result is a Quality of Living Index which compares the relative differences between any two locations. For the indices to be used in a practical manner, Mercer has created a grid that allows companies to link the resulting index to a Quality of Living Allowance amount by recommending a percentage value in relation to the index. najdole se tabelite... http://www.mercer.com/referencecontent.htm?idContent=1173105#Top_50_cities:_Quality_of_living |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |