![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 33> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За монотониа не станува збор, за нешто што прв пат го гледаш а ти е во самиот град. Верумам дека освен одржувачите на пруга на овој предел не стапнал ни еден граганин, освен околу некои точки. Индниот булевар Хрватска би требало да е во продолжение на оваа траса ?? т.е. после ул. Б и Х |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Трасата е од надвознико Естекада во Автокоманда наместо да се врти нагло за во населбата треба да продолжува и цело време покрај пругата, покрај ќелезара, позади бутел2, да се спојува на раскрница со БиХ и ХТ-К. Според твојот правец на движење цело време ти била од лева страна до пругата.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() мене репортажава ми беше се само не монотона. Многу убави слики проследени со убави коментари. Комплетен впечаток човек да се осети како самиот да прошетал по трасата. Всушност звучи како многу убава идеја. Далечината не е голема но претпоставувам дека подлогата за пешачење го прави потфатот доста потежок. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Вакви, тури веќе доста има зад мене - нас возољубителите, но зацртани се усте мнооогу нарчно по Македонија, а пешачењето има своја цена, нарочно ако толчаникот е нов ![]() ![]() Но задоволството на откривањето надокнадува се |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Владимир прекрасна детална репортажа за овој простор кој како што кажуваш ретко кој го има видено иако ни поминува низ градов.
Ако имаш инфо, можеш ли да ни кажеш нешто повеќе за товарна - од кога функционира, кој стопанисува со нејзе, колкав е обемот на утовар и истовар, каква роба доминира и сл.
![]() |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
супер репортажа фалат уште само лешници и газоза пред компјутер и се да биде цело
![]() ова Владимир само уште еден екстра кадар на почетокот да имаше со двата моста и без газоза ќе се наситевме
![]() патем онаа првата фотка од нишкава со нискиот ракурс е досега најоригинална!
а она со праговите сигурно намерно е стокмено така баш за да не се шетаат луѓе по пруги
![]() за товарна пред да се надоврзи Владимир околу историјата, да фрлам нешто инфо бар за управната зграда и покриените магацини во склоп на истата денес, зградата во моментов е под кирија на две шпедитерски фирми од кои едната е шенкер http://www.dbschenker.mk/zanas.html но во магацинот поврзан со пруги, шпедитерите освен што имаат боксови каде се чува роба за царинење, која ја истовараат со камиони, не се растовара роба од железнички транспорт! ова едно време беше и нато чекпоинт каде се растовараше артилериско оружје и тенкови, но и цела нивна воена и логистичка опрема за скопје... Edited by beTon - 31-May-2009 at 03:05 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Нема доволно пари за градење нови патишта(железници):Од друга страна, истражувањето покажало дека државата се помалку сметка води за железничката инфраструктура, вели експертот Љупчо Тодоровски. Во анализата пишува дека неповолната состојба на пругите и на превозните капацитети, го прават железничкиот сообраќај недоволно функционален и нерентабилен, а токму поради тоа и економската состојба на железницата е во незавидна позиција. „Предлагаме разгледување на нови можности за поврзување со соседите’, вели експертот Зоран Каракутовски. Според него, треба да се разгледаат можностите што ги има регионот и подрачјето на Струмица да се направи железничко поврзување на земјава со Бугарија и поврзување на оваа магистрална пруга со Коридорот 10. Проценките се дека вкупната инвестиција на овој план би била три до четири пати помала во однос на потребните средства за довршување на веќе почнатата пруга на Коридорот 8 преку Крива Паланка. 1) Владимир или некој друг, долнава информација ми отвара многу прашања: -Поврзаност со Коридор 10: Како планираат тоа да се изведе, преку Штип-Струмица-Петрич (варијанта 1 на сликата) или преку Демир Капија-Валандово-Струмица-Петрич (варијанта 2 на сликава)? Ова мене ми е многу сомнително дека може да е толку поефтино 2) Нас ни е потребна врска со Бугарија (СОфија, Пловдив и пристаништата во Варна, Бургас и Русе) а со тоа и со Истанбул-Азија, како и преку Дунав со Букурешт, Киев и Москва. Замислете го возот Тирана-Москва виа Скопје, да треба да кружи стотитци километри помеѓу Скопје и Софија. Тотално сулуда идеа според мене. Веи што мислите? |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Pa ne sum pravel nekoi pogolemi analizi no vaka od prva sekako deka koridorot 8 e trasata na koja treba da se skoncentrirame a ne da zboruvame za gluposti. Spored gustinata na industrijata, brojot na naselenieto... bilo koj mozen parametar skopje-sofija (osobeno kako del od koridorite sto gi opisa) pravi daleku povekje logika otkolku nekakvi prugi po istocna Makedonija.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Имаше и трета опција во планов, а тоа е поврзување преку Велес-Кочани кон Бугарија. Тоа води кон заклучокот дека има три опции за железничко поврзување со Бугарија. Но има и мали проблеми, оној којшто ја предлага опцијата преку Струмица, најверојатно мисли со АЛбанија да се поврземе преку Битола, а не преку Тетово. Секоја друга опција би била сулуда, бидејќи возовите би правеле прав разглед на Македонија со ваков проект.
Треба да се види состојбата и на пругата кај Благоевград, иако мислам дека е прилично добра затоа што таму некаде поминува линијата Солун-Софија. Треба да се размисли и на тоа какви се можностите за поврзување со Бургас, Софија. Мислам дека пругата кон Струмица би можела подобро да не поврзе со Турција и Блискиот Исток, но дефинитивно отпаѓа Источна Европа. Заклучок, доколку и Бугарите си ја средат пругата Ќустендил-Софија, тогаш дефинитивно најдобра е опцијата преку Крива Паланка. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еден многу краток вовед во историјата на овие правци
Идеите на сите овие правци се уште од далечната 1883 година за време на османлиското владеење на овие простори и желбите на Србија и Бугарија за политичко-стратешка доминантност на овие простори а со тоа и брзо поврзување кон нив. Тука Србија успова со помош на Русија кај столицата во Цариград да издејствува кракот од Кстендил кон Македонија да не се гради, а со тоа и прекинување на бугарската доминација. Но Бугарија се до крајот на 1900 пробува со влиание кај столицата во Цариград да се поврзе со Македонија т.е. до излез на пристаништето во Солун, предлагајќи сега три правца: - Софија - Перник - Радомир - по долина на р. Струма - Кустендил - Куманово (Софија - Солун = 500 км) - Софија - Перник - Радомир - Царево село - по долина на р. Брегалница - Штип - Градско (Софија - Солун = 425 км) - Софија - Перник - Радомир - Дупница - по долина на р. Струма - Серско Поле - Дојран - Гевгелија (или Карасуле) (Софија - Солун = 365 км) Следен обид во 1912 година кој бил до само реализирање и тоа како градител е компанијата на орјенталните железници, но со почетокот на Балканските војни се е прекинато. Така да одисејата и после 123 години Бугарија и Македонија никако да се поврзат. Но да се вратиме денес и на брзина да ја анализираме денешнава ситуација: - Правецот Куманово Крива Паланка и понатаму кон Софија зар да ја оставиме како споменик на едно сулудо време или да на веќе постоните анализи и планови во подобри финансиски времиња ја продолжиме. - Правците во источна Македонија тражат нови анализи, планови, многу политички кавги, сплетки и .... така тоа би не чинело следните 20 години само проблеми, и никакви придобивки. - За нас секако е со ист приоритет и делот кон Албанија, за кој мислам дека полесно финансиски и технички би го истуркале во сојужниство со Албанија, за коридорот 8 и интересот за нејзиното поврзување со Косово. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Алтернативите за поврзување кон исток преку Делчево или преку Струмица можам да ги гледам само како надополнување откако ќе ја изградиме врската преку Крива Паланка, всушност откако ќе го изградиме цел К8 онаков каков што е зацртан. Во моментов апсолутен приоритет е довршување на почнатата пруга, не само затоа што е веќе почната, туку затоа што стратешки прави најголема логика. Се друго е само одвлекување на вниманието... Кога ќе го довршиме К8, добредојдени ќе бидат и дополнителни пруги, но дотогаш да се фокусираме на логичната цел!
Edited by Cloverstack - 11-Jun-2009 at 12:48 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
А не Владимир, многу грешиш. Македонија и Бугарија ите како биле поврзани. Знам дека во Втората Светска Војна, си имало пруга помеѓу Штип-Делчево (екс Царево село)- Благоевград, но по доаѓањето на партизаните и српската окупација по војната, оваа пруга е намерно разурната за да се уништи секакво поврзување со Бугарија. И таа политика до ден денешен е видно присутна како на теренот, така и во македонските глави!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Andrej да не имаш некои слики од трасата, па да видиме дали била недоградена или пак рушена?! Вака сме во недоумица. Ај за од Царево Сеоло - Горна Џумаја да разберам од политички причина, ама тогаш пак која би била Идејата да се руши пругатат од Кочани до ЦаревоСело?!
![]() Edited by lslcrew - 11-Jun-2009 at 15:19 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Андреј и јас прв пат ја слушам таа информација и ми делува многу чудно. Сигурен ли си за таа пруга? Ако имаш дај сподели било какво инфо повеќе.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Барав, но за жал неможам да најдам некакво официално инфо. Мене оваа информација ми е од баба ми, која во време на војната била командувана учителка во прогимназијата во Делчево. Потоа била префрлена во прогимназијата во гр. Елин Пелин (софијско поле). Таа со сигурност ми кажуваше дека во тоа време одела со воз од едната до другата локација а воедно и кон крајот на војната се вратила назад во Скопје со истиот тој воз. Друга информација е исто пренесена од неа. Дедо ми (нејзин сопруг) е Ацо Шопов, бил партизан во тоа време и самиот учествувал во тие 'херојски' потфати.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Andrej, Да не идела баба ти некаде од близина на Благоевград од најблиска станица па накај Софија?! Ај разбирам да се минира пруга, сме го виделе тоа милион пат, ама ипак не ми се веруе да се одстрани толку километри пруга. Па еве Скопје е урбана средина (многу подинамична во изградба него планина) па од земјотресот навака уште од небо се познаваат и неможат да се пребришат биле старите траси и пруги и патишта. Денеска сигурно би требало да има остатоци што ќче ти го потврдат муабетов. Ја ипак додека не се уверам со слики не веруем на вакви причи. едноставно прикаскиве не ми се логични.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Мене ми се крајно логички. Кога Бугарија ја анексирала/окупирала Македонија, таа формално постанала дел од Бугарија. Цар Борис којшто бил исклучително прогресивен, огромен дел од парите ги вложувал во инфраструктурата во Македонија, за да го достигне нивото на Бугарија. Мене не ми е јасно зашто мислиш ти дека не би ги поврзале 2та најголеми Бугарски града со железница? Инаку протарашкав во еден нивен сајт за железници, пишав да ми најдат ако можат материјали на оваа тема, па ќе видиме...
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве еден историски преглед на железницата со акцент во источна Македонија (без северо источниот). По избувнувањето на војната 1912 година сите планирани и почнати траси биле прекинати: - Битола - Охрид - Дебар - Призрен - Охрид - Корча - Јонско море - Битола - Прилеп - Градско - Штип - Кочани - Царево Село - граница - Кустендил - Куманово Тогашната српската власт во 1914 заклучува договор со англиска фирма за проектирање на трасата - Прилеп - Кавадарци - Градско - Штип - Кочани. Но и тоа е прекинато со почнувањето на I светска војна. Потоа во време на кралска Југославија: - Во 1923 година го почнува градењето на трасата Велес - Штип - 1925 година почнува градба на делот Штип - Кочани - Во 1935 почнува проектирање на трасата Штип - Струмица како теснолинејка - 600 мм, со вадење на шините од делот Градско - Дреново. (никогаш не е почнато иако проектот бил готов) - Во записите од 1944 година за источна Македонија е делот од Велес - Штип во должина од ~ 85 км бил уништен во должина од ~ 24 км Е сега да се вратиме на споменатата траса Кочани - Царево Село .... - Проектот за оваја траса делумно е изработен уште во 1942 год. - Почнува со изградба од двете страни паралелно се до 1944 кога е се прекинато. - Изградено е скоро целиот потег Кочани - Истибања (со станична зграда во Истибања) - Мал дел од трасата е изградено од кај Царево Село - Така да од таа траса на крај е завршено само 7 % За делот од Кочани понатака, мислам дека ова е веќе некаде го спомнав во форумов ?? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве да ја постирам и видео изјавата за овоја чудна идеја пласирана сега, едино ако беше развојна би можел да ја разберам.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Локацијата на железничка станицата Делчево која никогаш не била станица Денеска помошни простории на локалната полициа 41°58'4.23"N 22°46'33.88"E ![]() За жал по долгиот пат до истата да се евидентира, не ни беше дозволлено да направиме ни една слика, а камоли надворешни мерки да се земат !!?? Edited by Vladimir P - 11-Jul-2009 at 09:44 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |