![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 124> |
Author | |||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
1: vie дефинитивно требаше да го добие аеродромот, супер работа вршат со виенскиот
2: не читаат овие build, затоа не знаат што се случува со заемот на ТАВ 3: во која Литванија е Рига бе, алооо? |
|||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
1. Во тој случај се плашам дека скопскиот аеродром ќе го оптимизираа во најголема мерка да го храни виенскиот со транзитни патници, односно да биде единствено терминален аеродром во функција на виенскиот хаб. Со тоа и аеродромот би останал прилично мал и маргинален, а и државата би остварила многу помалце корист. Можеш да претпоставиш дека таков развој на настаните не ми се допаѓа...
Турциве пак изгледаат поамбициозни, сакаат да го истуркаат скопскиот аеродром како регионален хаб и затоа ме радува што тие ја добија концесијата, само да се надеваме дека плановите ќе се остварат. 2. ![]() 3. Абре новинари ![]() После таква грешка каков е кредибилитетот на останатото во текстов? Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 22:07 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
![]() Повикуваме туристи, но нема кој да ги возиКако да се стигне до Скопје? Ова прашање често си го поставуваат патниците кои слетале на аеродромот Александар Велики. Автобуска линија нема, па доколку немаат кој да ги пречека им остануваат две алтернативи. Такси превозот или изнајмување на возило од rent-a-car агенција! |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Па нормално дека нема да плаќа штом не се способни еден договор да состават. Плус 50.000.000 евра во 20 години даваат само за сметките за струја на собранието, па ако се зафатат сега за оваа ситница не се нормални навистина. Плус не е превид на ТАВ, да не требаше да им речат: „еј, а за ова оти не ни барате пари?“
Edited by гитардемон - 19-Jun-2009 at 16:56 |
|||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=56&eventId=9674 Edited by Cloverstack - 01-Jul-2009 at 01:20 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
brynner ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
ТАВ треба да преземе и реформира комплексен систем - и тоа во услови на долгогодишна „работна традиција“ на нездрава пазарна пракса, правна рамка која е само на хартија итн. И самото АД „Аеродроми на Македонија“ долги години наназад претставува „згрижувалиште“ на партиски послушници, каде одамна престанало да биде ненормално тоа што недозволиво голем број од вработените, наместо својски да работат, само „маткаат“ нешто... Покрај тоа, за сметка на покривање на неликвидноста кај разни јавни претпријатија, ех-ЈПАУ било од страна на државата редовно лишувано од самостојно заработените средства кое ги било наменило за реинвестирање во реално остварливи развојни програми - мошне блиски по содржина до целите кои треба да се остварат и во текот на актуелната концесија. Меѓутоа, ТАВ не се „деца“. Ептен „саглам“ си ја завршиле фазата на истражување на пазарот и општествено-економските услови во државава. Затоа и ваквиот “deal” е за разбирање – на секој субјект оптоварен од „бремето“ во следните 20 години да инвестира милиони евра за да гради нов аеродром и да ги заживее постоечките, а истовремено да направи и профит, неопходни му се сите средства кои може да ги добие. На било каков начин. Наспроти тврдењата дека се случил „пропуст“(?!) - и да било така, не им служи на чест бидејќи тоа е одраз на „стручноста“ на државната администрација - сите јавно достапни податоци водат кон заклучокот дека најверојатно независноста на АЦВ била жртвувана во замена за успешност на тендерот за концесионер, иако тој беше скоро пред пропаст откако најискусните и најреномираните фирми-кандидати (Vienna Airports, Hochtief) се откажаа заради несоодветните предуслови понудени од државата. Испаѓа, заради континуирано висок рејтинг кај гласачкото тело била жртвувана професионална институција која е од суштинска и пресудна важност за една од најбитните економски гранки, а со неа можеби е жртвувана и самата економска гранка... Или, пак, ТАВ се навистина поспособни и поприлагодливи од Vienna Airports или Hochtief, па ги процениле понудените предуслови подобро од конкуренцијата и искористиле ретка шанса која другиве не ја препознале?... Ете, изгледа така ТАВ ги доби аеродромите: ТАВ се нафаќа да ја преземе концесијата и да и‘ помогне на Владата да успее долгонајавуваниот и бомбасто рекламиран тендер, а за возврат добива гратис 30 мил. евра – од една страна, плаќа 30 мил. евра концесиски надоместок за 20 години, но од друга страна, со „укинувањето“ на зафатот од 5 евра по патник (предложен од ИКАО врз основа на македонскиот Закон за воздухопловство - ЗВ) „ќари“ ~60 мил. евра за истиот тој период и ја задржува за себе аеродромска такса во целост! Делот од аеродромската такса е воведен во 2007 година како извор на финансии за АЦВ што е независен од државниот буџет. Намерата била АЦВ, преку финансиската, да оствари и оперативна независност, т.е. да може да функционира како вистинска воздухопловна власт, да воведе и зачува цврсти стабилни професионални принципи на работа, да може самостојно да ја определува политиката на вработување и екипирање итн. итн. итн., со минимални влијанија од политичките партии, поединечни моќници и другите фактори на непринципиелно влијание. Оти фактичките состојби и неретко фингирани активности на АЦВ во националниот воздухопловен сектор се сепак одраз на „трулото ткиво“ во основата на нејзината структура. Во оваа смисла некаков-си „зафат од х-евра по патник“ има логика (макар што е попаметно да се регулира како променлива, или барем %, која зависи од одредени коефициенти, проценети финансиски потреби на АЦВ и сл., како и од обемот на сообраќаен проток и остварени приходи по основ на аеродромска такса) – зафат од (на пр.) 5 евра по патник би значел дека годишниот приход во касата на АЦВ само од делот од аеродромската такса би изнесувал ~ 3 милиони евра! Ова во крајно голема мерка би и‘ ја зголемило, или дури и целосно обезбедило, неопходната независност на АЦВ. Меѓутоа, наеднаш предлогот на ИКАО се отфрла (иако е заснован врз ЗВ!) и се популаризира некаква „одлична“ идеја за негова замена со средства од концесискиот надоместок – што значи, ПОВТОРНО (и целосно) под државна контрола... И покрај сево ова, прашање е дали ТАВ воопшто ќе преземе пред 2010. Во меѓувреме, треба да се следи да не „случајно“, со оглед на се‘ што се испослучува годинава (пр. најавите на ТАВ за повлекување од обврската за изградба на аеродромот во Штип), се исполнети условите за поништување на тендерот... |
|||||||||||||||||
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
brynner, добредојде
Задоволство е да се читаат оволку информативни и добро образложени постови ![]() Очигледно си добро упатен, па би те прашал она што верувам сите највеќе ги интересира - имаш ли некакви сознанија дали навистина ќе се испочитува „одложениот“ рок, то ест дали во септември ТАВ навистина ќе почне да гради? Edited by Cloverstack - 24-Jul-2009 at 15:40 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
brynner ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Добро ве најдов, нови другари
![]() НИ сам не знам што точно би можело да се случи. Од една страна, ТАВ „кубури“ со финансии - откако почна светската криза, испродадоа едночудо акции од компаниите под логото на групацијата, за да покријат долгови и да обезбедат средства за тековни активности и аквизиции побитни од МК аеродроми. Од друга страна, релативно подолго време луѓе на ТАВ престојуваат на МК аеродроми и „скенираат“ состојби... И да биде по некое чудо испочитуван рокот за активирање на концесијата, сепак не верувам дека веднаш ќе се почне со градежни работи. За оваа конкретна „авантура“, изгледа дека ТАВ сеуште не располага со потребните средства - најголем дел од финансиската конструкција треба да покријат ЕБРД и ЕИБ, а тоа нема да се случи пред ноември. Што се однесува до обврските од договорот за концесија, конкретно најавите дека сепак нема да се гради аеродром во Штип, ова самото по себе е доволна и легално регулирана причина цел тендер да се поништи. Уште во текот на втората тендерска фаза останатите три наддавачи кои влегоа во последниот круг и требаше да достават технички предлози сериозно и‘ забележуваа на Владата за (не)оправданоста на трет аеродром воопшто, како и неговата „загубарска“ природа и неприфатливиот ризик по нивното деловно работење. Затоа и се откажаа. (А зошто ТАВ веројатно остана, прочитавте претходно.) Меѓутоа, доколку условите на договорот се променат, тендерот ќе мора да се поништи. Сепак, со оглед на тоа каде ние сите живееме ![]() (Оттаму и одредени најави дека најдоцна в година повторно ќе има вонредни парламентарни избори... Но засега тоа е сепак шпекулација.) Како и да е, останува да видиме. |
|||||||||||||||||
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
![]() Значи доколку задкулисно нема нешто многу крупно кое не го знаеме, останува да чекаме само која од двете крајно лоши варијанти ќе се избере - поништување на тендерот или туркање на концесијата во тотално нелегални рамки! ![]() Имаш ли некакво објаснување од каде и зошо никна идејата за аеродромот во Штип? Има ли таа идеја барем некаква реална поткрепа, или се работи за тотално паушален политички упад? |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
brynner ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Реалната поткрепа (каква-таква) требаше да ја обезбеди студијата за развој - а неа јавноста сеуште ја нема видено. Според тоа... ![]() Во секој случај, новиот аеродром е (ако ништо друго) промовиран крајно површно и популистички, без било какви логични, а камоли пазарно-ориентирани мотиви на увид. Мислам дека е доволно јасно дека идејата не е „тамам“... |
|||||||||||||||||
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Би било многу нелогично ако дозволат ТАВ да ја задржи концесијата а да не го гради аеродромот во Штип, бидејќи тоа беше главната причина поради која се откажаа другите. Не знам која е намерата на владата со аеродромот во Штип, но може да биде прикривање на воен аеродром што би се дал на НАТО коалицијата кога би влегле во неа, имаше такви шпекулации.
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
brynner ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
??? Не би рекол. Разликите помеѓу цивилен и воен аеродром како системи - и од техничка, и од технолошка смисла, итн. итн. итн. ... - се преголеми за да поминат незабележано или неискоментирани ем од консултантите кои ја сработија студијата за развој, ем од наддавачите кои се откажаа од трката за концесијата, ем од мониторингот на НАТО, ем (и особено битно!) од ТАВ. Особено не ми се верува дека ТАВ би прифатиле таков нешто, а сигурен сум дека барањето за кредит од ЕБРД секунда подоцна ќе им беше одбиено. |
|||||||||||||||||
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
brynner ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Заемот кој за реконструкцијата во МК ТАВ го очекуваат од ЕБРД, Одборот на директори на банката планира да го разгледува дури в година (види под "Board date").
Иначе, претходниот датум беше 20 октомври... |
|||||||||||||||||
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Што да заклучи човек кога гаранциите стално ги дава владата а инвеститорот ќути ли ќути
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||
Да не знаеш кога настанала оваа промена? |
|||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |