build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 04-Jun-2009 at 21:59
1: vie дефинитивно требаше да го добие аеродромот, супер работа вршат со виенскиот
2: не читаат овие build, затоа не знаат што се случува со заемот на ТАВ
3: во која Литванија е Рига бе, алооо?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 04-Jun-2009 at 22:03
1.  Во тој случај се плашам дека скопскиот аеродром ќе го оптимизираа во најголема мерка да го храни виенскиот со транзитни патници, односно да биде единствено терминален аеродром во функција на виенскиот хаб. Со тоа и аеродромот би останал прилично мал и маргинален, а и државата би остварила многу помалце корист. Можеш да претпоставиш дека таков развој на настаните не ми се допаѓа...
Турциве пак изгледаат поамбициозни, сакаат да го истуркаат скопскиот аеродром како регионален хаб и затоа ме радува што тие ја добија концесијата, само да се надеваме дека плановите ќе се остварат.

2. Big%20smile

3. Абре новинари  Suicide
После таква грешка каков е кредибилитетот на останатото во текстов?


Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 22:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 05-Jun-2009 at 23:57

Турската фирма ,,Тав“ од септември ќе почне да го гради карго-аеродромот во близина на Штип, најави вчера амбасадорот на Турција во Македонија, Хокан Арслан Окчал.

,,Тав“ е сериозна и угледна фирма, и како што беше најавено, изградбата на карго-аеродром ќе почне за три месеци. Оваа фирма ги зеде под концесија и аеродромите во Скопје и во Охрид, кои ќе ги реновира, рече Окчал.

Тој додаде дека турски инвестиции има и во други делови на земјата, а за инвеститори се јавуваат Турци кои се иселиле од Македонија и кои не сакаат да ги прекинат врските со земјата, во која живееле нивните дедовци.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=214D2935AD0B4B41AA7C99D269B2782D
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 07-Jun-2009 at 12:15
Ohnosramota, drugiot pat sigurno nikoj nema da ni dojde

Повикуваме туристи, но нема кој да ги вози

Како да се стигне до Скопје? Ова прашање често си го поставуваат патниците кои слетале на аеродромот Александар Велики. Автобуска линија нема, па  доколку немаат кој да ги пречека им остануваат две алтернативи. Такси превозот или изнајмување на возило од rent-a-car агенција! 

„Нема автобус? Кога дојдовме земавме такси, сега не донесе нашиот партнер. Не знаев дека нема автобус. Да, тоа е многу чудно.

„Доаѓам од град каде нема автобуски превоз, но затоа имаме метро“

„Со наша кола. Да би одел со автобус, поевтино фаќа. Ни смета, подобро е да има автобус“. 

„Знам луѓе овде па доаѓаат да ме земат, но секако за македонските граѓани би требало да има автобус или некој друг вид превоз“ 

Патниците доколку стигнат на аеродромот со такси мора да си одвојат 1200 денари. Толку чини превозот од  Скопје до таму. За превоз со сопствено возило ќе платите три пати помалку. Екипата на Алсат-М за оваа линија која изнесува 23 километри, во двата правци потроши повеќе од 400 денари. Во тие пари спаѓаат околу 5 литри гориво, 70 денари потрошени за патарини и 100 денари за два часа паркирање.

Но Скопје и во иднина ќе остане единствениот град во регионот кој нема да има директна автобуска линија до најблискиот аеродром.  Според надлежните, нејзиното воведување не е исплатливо.

Сите се согласуваат дека е потребна  но за тоа кој треба да ја воведе прстот го посочуваат кон друг. Директорот на аеродромот Орхан Рамадани вели дека тоа е надлежност на ЈСП. Од Градот Скопје, пак, под чија надлежнот е јавното претпријатие велат дека линијата треба да ја овозможи министерството за транспорт и врски од каде и покрај обидите не добивме одговор.

Во меѓувреме додека надлежните тврдат дека линијата е неисплатлива бројот на патници на скопскиот аеродром се зголемува. Лани биле превезени повеќе од 650 илјади патници, а Македонија очекува да пристигнат и повеќе. 

Во обид да се привлечат странски туристи со спот на американската телевзија CNN земјава се промовира како туристичка дестинација. Деновиве пристигнаа и повеќе странски туроператори за да ги видат туристичките потенцијали.   
 
http://alsat-m.tv/mk/vesti/zemja/14006.html

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 19-Jun-2009 at 16:39

Тур­ци­те нема да и плаќаат надоместок на воздухопловната власт

Во договорот за концесија на македонските аеродроми, кој Владата го пот­пи­ша со турски ТАВ, не е предвидено концесионерот да $ плаќа на Аген­ци­ја­та за цивилно воздухопловство дел од приходите од патниците и авиокомпаниите. Иако ваков надоместок е предвиден со Законот за воз­ду­хоп­лов­ство, кога бил правен концесискиот договор, законската об­вр­ска била превидена. Проблемот бил утврден деновиве, кога биле пре­ци­зи­ра­ни изворите од кои ќе се финансира Агенцијата за цивилно воз­ду­хоп­лов­ство, како регулаторно тело, по нејзиното формално од­во­ју­ва­ње од Контролата на летање, односно М-Нав.
Зо­ран Ангеловски, раководител во Агенцијата за цивилно воз­ду­хоп­лов­­ство, вели дека приходите од надоместокот за користење на ае­род­ром­ска­та инфраструктура и од аеродромската такса се важни за фи­нан­си­ра­ње на Агенцијата.
"Точ­но е тоа дека во концесискиот договор со ТАВ не е предвидено дел од овие средства да му се плаќаат на регулаторот. Тие не се плаќаат ниту се­га", вели Ангеловски.
Аген­ци­ја­та нема точни пресметки за висината на приходите кои треба да ги добива по оваа основа. Се калкулира со минимум 50 милиони ев­ра за 20 го­ди­ни, колку што аеродромите ќе бидат под концесија.
Од Ми­нис­терс­тво­то за транспорт и врски вчера информираа дека и от­ка­ко ТАВ ќе го преземе управувањето со аеродромите , ќе продолжи ста­бил­но­то финансирање на Агенцијата за цивилно воздухопловство.
"Пред­ви­де­но е за периодот во кој операторот на аеродромот е кон­це­си­онер, да плаќа надоместок", одговараат од Министерството.
Фи­нан­си­ра­ње­то на Агенцијата од концесискиот надоместокот кој ќе го пла­ќа ТАВ било најдено како решение, откако бил откриен пропустот, а ТАВ не прифатил да плаќа дополнителни па­ри.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=DC17666ADD1E4B45A76E0F87A5AE5C04
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 19-Jun-2009 at 16:55
Па нормално дека нема да плаќа штом не се способни еден договор да состават. Плус 50.000.000 евра во 20 години даваат само за сметките за струја на собранието, па ако се зафатат сега за оваа ситница не се нормални навистина. Плус не е превид на ТАВ, да не требаше да им речат: „еј, а за ова оти не ни барате пари?“


Edited by гитардемон - 19-Jun-2009 at 16:56
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 01-Jul-2009 at 01:18

На аеродромот се гради - Јанакиески смирува: ТАВ сигурно доаѓа

понеделник, 29 јуни 2009, 18:03



Реконструкцијата на дел од скопскиот аеродром, која ги подгреа шпекулациите дека турски ТАВ се откажува или ја одложува иннвестицијата, не е спорна за надлежните. Директорот на аеродромското претпријатие, Орхан Рамадани, за Алфа вели дека се работи тековно, со пари кои останале од лани.

Рамадани не објаснува зошто се трошат пари за градежни работи, кога во септември аеродромите треба да ги преземе и да ги реконструира турски ТАВ.

Инвестицијата на ТАВ во земјава го доби предзнакот проблематична, откако договорот за концесија за следните дваесет години беше потпишан пред десет месеци, а Турците сè уште не започнале со работа.  
Министерот Јанакиески е убеден дека инвестицијата навреме ќе се реализира.

Од турската компанија веќе десет дена не одговараат на прашањата на Алфа - постои ли можност да бараат ново одложување или дури целосно да се повлечат од инвестицијата во Македонија. Изминатите денови имаше и шпекулации дека Турците ќе бараат да не го градат карго аеродромот во Штип, а за ТАВ  наводно проблем бил и преголемиот број вработени на скопскиот аеродром, кои ќе треба да ги преземат.

Жарко Настоски



http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=56&eventId=9674


Edited by Cloverstack - 01-Jul-2009 at 01:20
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 03-Jul-2009 at 18:30
На аеродомот „Александар Велики“ се инсталира термална камера

петок, 03 јули 2009
 
Термална камера која ќе ја регистрира телесната температура на патниците, како еден од симптомите на новиот грип тип А (H1N1), денеска се инсталира на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје
 
 
 
 
Задолжителниот термо скрининг на патниците почнува утре со што Министерството за здравство ќе има увид за потенцијално заболени лица кои ќе допатуваат на аеродромот. Се обучува и кадар кој ќе работи со камерата.

Во Македонија според пристигнатите резултати од референтната лабораторија во Лондон нема заболени од новиот грип тип А (H1N1).

Директорот на Клиниката за инфективни болести Звонко Миленковиќ на денешната прес-конференција рече дека во моментов на Клиниката се хоспитализирани пет пациенти, а двајца се пуштени на домашно лекување.

Министерот за здравство Бујар Османи посочи дека според укажувањата на Светската здравствена организација, ширењето на пандемијата на новиот грип е неизбежно и оти ширењето на болеста не може да се спречи со воведување на какви било рестрикции во патувањата и затворање граници бидејќи, како што рече, има лица кои може да бидат заболени, а да не покажуваат симптоми, па сепак да ја пренесат инфекцијата на други лица.

- СЗО препорачува државните служби да ги фокусираат своите ресурси кон излекување и третирање на болните и обезбедување упатства до граѓаните за тоа како да се заштитат. Охрабруваат позитивните оценки на СЗО за интензитетот на пандемијата според кои засега таа е со умерен интензитет. Оценка на СЗО е дека во моментот најголемиот број луѓе кои заболуваат од новиот грип може да бидат згрижени и во домашни услови и да се опоравуваат без медицински третман, истакна Османи.

Може да се заклучи, рече тој, дека брзото откривање на сомнителни случаи покажува дека граѓаните и соодветните државни и здравствени служби се добро информирани за болеста за раното откривање, соодветно лекување и спречување на нејзино ширење.

- Здравствениот систем во Република Македонија досега покажа дека е подготвен за брзо откривање на сомнителните случаи на заболени од новиот грип, за соодветен лекарски третман на евентуално заразените и за преземање ефикасни мерки за спречување на нејзиното ширење, појасни Османи.

Јованка Костовска од Комисијата за заразни болести истакна дека со контрола на граничните премини не може да се спречи влез на заболени од новиот грип и оти тие кои влегуваат во земјата во фаза на инкубација не можат да се откријат. Таа посочи дека важно е сомнителните случаи навреме да се детектираат.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=28325

Back to Top
brynner View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote brynner Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 24-Jul-2009 at 15:25
Originally posted by lslcrew

Тур­ци­те нема да и плаќаат надоместок на воздухопловната власт
Во договорот за концесија на македонските аеродроми, кој Владата го пот­пи­ша со турски ТАВ, не е предвидено концесионерот да $ плаќа на Аген­ци­ја­та за цивилно воздухопловство дел од приходите од патниците и авиокомпаниите. Иако ваков надоместок е предвиден со Законот за воз­ду­хоп­лов­ство, кога бил правен концесискиот договор, законската об­вр­ска била превидена. Проблемот бил утврден деновиве, кога биле пре­ци­зи­ра­ни изворите од кои ќе се финансира Агенцијата за цивилно воз­ду­хоп­лов­ство, како регулаторно тело, по нејзиното формално од­во­ју­ва­ње од Контролата на летање, односно М-Нав.
Зо­ран Ангеловски, раководител во Агенцијата за цивилно воз­ду­хоп­лов­­ство, вели дека приходите од надоместокот за користење на ае­род­ром­ска­та инфраструктура и од аеродромската такса се важни за фи­нан­си­ра­ње на Агенцијата.
"Точ­но е тоа дека во концесискиот договор со ТАВ не е предвидено дел од овие средства да му се плаќаат на регулаторот. Тие не се плаќаат ниту се­га", вели Ангеловски.
Аген­ци­ја­та нема точни пресметки за висината на приходите кои треба да ги добива по оваа основа. Се калкулира со минимум 50 милиони ев­ра за 20 го­ди­ни, колку што аеродромите ќе бидат под концесија.
Од Ми­нис­терс­тво­то за транспорт и врски вчера информираа дека и от­ка­ко ТАВ ќе го преземе управувањето со аеродромите , ќе продолжи ста­бил­но­то финансирање на Агенцијата за цивилно воздухопловство.
"Пред­ви­де­но е за периодот во кој операторот на аеродромот е кон­це­си­онер, да плаќа надоместок", одговараат од Министерството.
Фи­нан­си­ра­ње­то на Агенцијата од концесискиот надоместокот кој ќе го пла­ќа ТАВ било најдено како решение, откако бил откриен пропустот, а ТАВ не прифатил да плаќа дополнителни па­ри.

Originally posted by гитардемон

Па нормално дека нема да плаќа штом не се способни еден договор да состават. Плус 50.000.000 евра во 20 години даваат само за сметките за струја на собранието, па ако се зафатат сега за оваа ситница не се нормални навистина. Плус не е превид на ТАВ, да не требаше да им речат: „еј, а за ова оти не ни барате пари?“

ТАВ треба да преземе и реформира комплексен систем - и тоа во услови на долгогодишна „работна традиција“ на нездрава пазарна пракса, правна рамка која е само на хартија итн. И самото АД „Аеродроми на Македонија“ долги години наназад претставува „згрижувалиште“ на партиски послушници, каде одамна престанало да биде ненормално тоа што недозволиво голем број од вработените, наместо својски да работат, само „маткаат“ нешто... Покрај тоа, за сметка на покривање на неликвидноста кај разни јавни претпријатија, ех-ЈПАУ било од страна на државата редовно лишувано од самостојно заработените средства кое ги било наменило за реинвестирање во реално остварливи развојни програми - мошне блиски по содржина до целите кои треба да се остварат и во текот на актуелната концесија.

Меѓутоа, ТАВ не се „деца“. Ептен „саглам“ си ја завршиле фазата на истражување на пазарот и општествено-економските услови во државава. Затоа и ваквиот “deal” е за разбирање – на секој субјект оптоварен од „бремето“ во следните 20 години да инвестира милиони евра за да гради нов аеродром и да ги заживее постоечките, а истовремено да направи и профит, неопходни му се сите средства кои може да ги добие. На било каков начин.

Наспроти тврдењата дека се случил „пропуст“(?!) - и да било така, не им служи на чест бидејќи тоа е одраз на „стручноста“ на државната администрација - сите јавно достапни податоци водат кон заклучокот дека најверојатно независноста на АЦВ била жртвувана во замена за успешност на тендерот за концесионер, иако тој беше скоро пред пропаст откако најискусните и најреномираните фирми-кандидати (Vienna Airports, Hochtief) се откажаа заради несоодветните предуслови понудени од државата. Испаѓа, заради континуирано висок рејтинг кај гласачкото тело била жртвувана професионална институција која е од суштинска и пресудна важност за една од најбитните економски гранки, а со неа можеби е жртвувана и самата економска гранка... Или, пак, ТАВ се навистина поспособни и поприлагодливи од Vienna Airports или Hochtief, па ги процениле понудените предуслови подобро од конкуренцијата и искористиле ретка шанса која другиве не ја препознале?...


Ете, изгледа така ТАВ ги доби аеродромите: ТАВ се нафаќа да ја преземе концесијата и да и‘ помогне на Владата да успее долгонајавуваниот и бомбасто рекламиран тендер, а за возврат добива гратис 30 мил. евра – од една страна, плаќа 30 мил. евра концесиски надоместок за 20 години, но од друга страна, со „укинувањето“ на зафатот од 5 евра по патник (предложен од ИКАО врз основа на македонскиот Закон за воздухопловство - ЗВ) „ќари“ ~60 мил. евра за истиот тој период и ја задржува за себе аеродромска такса во целост!

Делот од аеродромската такса е воведен во 2007 година како извор на финансии за АЦВ што е независен од државниот буџет. Намерата била АЦВ, преку финансиската, да оствари и оперативна независност, т.е. да може да функционира како вистинска воздухопловна власт, да воведе и зачува цврсти стабилни професионални принципи на работа, да може самостојно да ја определува политиката на вработување и екипирање итн. итн. итн., со минимални влијанија од политичките партии, поединечни моќници и другите фактори на непринципиелно влијание. Оти фактичките состојби и неретко фингирани активности на АЦВ во националниот воздухопловен сектор се сепак одраз на „трулото ткиво“ во основата на нејзината структура.

Во оваа смисла некаков-си „зафат од х-евра по патник“ има логика (макар што е попаметно да се регулира како променлива, или барем %, која зависи од одредени коефициенти, проценети финансиски потреби на АЦВ и сл., како и од обемот на сообраќаен проток и остварени приходи по основ на аеродромска такса) – зафат од (на пр.) 5 евра по патник би значел дека годишниот приход во касата на АЦВ само од делот од аеродромската такса би изнесувал ~ 3 милиони евра! Ова во крајно голема мерка би и‘ ја зголемило, или дури и целосно обезбедило, неопходната независност на АЦВ.

Меѓутоа, наеднаш предлогот на ИКАО се отфрла (иако е заснован врз ЗВ!) и се популаризира некаква „одлична“ идеја за негова замена со средства од концесискиот надоместок – што значи, ПОВТОРНО (и целосно) под државна контрола...

И покрај сево ова, прашање е дали ТАВ воопшто ќе преземе пред 2010. Во меѓувреме, треба да се следи да не „случајно“, со оглед на се‘ што се испослучува годинава (пр. најавите на ТАВ за повлекување од обврската за изградба на аеродромот во Штип), се исполнети условите за поништување на тендерот...
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 24-Jul-2009 at 15:38
brynner, добредојде

Задоволство е да се читаат оволку информативни и добро образложени постови   Cheers



Очигледно си добро упатен, па би те прашал она што верувам сите највеќе ги интересира - имаш ли некакви сознанија дали навистина ќе се испочитува „одложениот“ рок, то ест дали во септември ТАВ навистина ќе почне да гради?


Edited by Cloverstack - 24-Jul-2009 at 15:40
Back to Top
brynner View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote brynner Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 24-Jul-2009 at 17:47
Добро ве најдов, нови другари

НИ сам не знам што точно би можело да се случи. Од една страна, ТАВ „кубури“ со финансии - откако почна светската криза, испродадоа едночудо акции од компаниите под логото на групацијата, за да покријат долгови и да обезбедат средства за тековни активности и аквизиции побитни од МК аеродроми. Од друга страна, релативно подолго време луѓе на ТАВ престојуваат на МК аеродроми и „скенираат“ состојби...

И да биде по некое чудо испочитуван рокот за активирање на концесијата, сепак не верувам дека веднаш ќе се почне со градежни работи. За оваа конкретна „авантура“, изгледа дека ТАВ сеуште не располага со потребните средства - најголем дел од финансиската конструкција треба да покријат ЕБРД и ЕИБ, а тоа нема да се случи пред ноември.

Што се однесува до обврските од договорот за концесија, конкретно најавите дека сепак нема да се гради аеродром во Штип, ова самото по себе е доволна и легално регулирана причина цел тендер да се поништи. Уште во текот на втората тендерска фаза останатите три наддавачи кои влегоа во последниот круг и требаше да достават технички предлози сериозно и‘ забележуваа на Владата за (не)оправданоста на трет аеродром воопшто, како и неговата „загубарска“ природа и неприфатливиот ризик по нивното деловно работење. Затоа и се откажаа. (А зошто ТАВ веројатно остана, прочитавте претходно.)

Меѓутоа, доколку условите на договорот се променат, тендерот ќе мора да се поништи.

Сепак, со оглед на тоа каде ние сите живееме , не верувам дека такво нешто ќе се случи. Едноставно, тоа би бил преголем пораз за моменталниот естаблишмент и неприфатлив ризик по однос на претстојните избори.

(Оттаму и одредени најави дека најдоцна в година повторно ќе има вонредни парламентарни избори... Но засега тоа е сепак шпекулација.)

Како и да е, останува да видиме.
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 24-Jul-2009 at 18:09

Значи доколку задкулисно нема нешто многу крупно кое не го знаеме, останува да чекаме само која од двете крајно лоши варијанти ќе се избере - поништување на тендерот или туркање на концесијата во тотално нелегални рамки!

Ohno



Имаш ли некакво објаснување од каде и зошо никна идејата за аеродромот во Штип? Има ли таа идеја барем некаква реална поткрепа, или се работи за тотално паушален политички упад?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 24-Jul-2009 at 18:22
zaev pobedi vo srumica pa za inat aerodrom vo stip hahaha
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
brynner View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote brynner Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 24-Jul-2009 at 22:45
Originally posted by Cloverstack


Имаш ли некакво објаснување од каде и зошо никна идејата за аеродромот во Штип? Има ли таа идеја барем некаква реална поткрепа, или се работи за тотално паушален политички упад?

Реалната поткрепа (каква-таква) требаше да ја обезбеди студијата за развој - а неа јавноста сеуште ја нема видено. Според тоа... LOL
Во секој случај, новиот аеродром е (ако ништо друго) промовиран крајно површно и популистички, без било какви логични, а камоли пазарно-ориентирани мотиви на увид.
Мислам дека е доволно јасно дека идејата не е „тамам“...
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 24-Jul-2009 at 22:48

Би било многу нелогично ако дозволат ТАВ да ја задржи концесијата а да не го гради аеродромот во Штип, бидејќи тоа беше главната причина поради која се откажаа другите.

Не знам која е намерата на владата со аеродромот во Штип, но може да биде прикривање на воен аеродром што би се дал на НАТО коалицијата кога би влегле во неа, имаше такви шпекулации.
Back to Top
brynner View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote brynner Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 25-Jul-2009 at 01:13
Originally posted by micko_v

... може да биде прикривање на воен аеродром што би се дал на НАТО коалицијата кога би влегле во неа, имаше такви шпекулации.

???
Не би рекол.
Разликите помеѓу цивилен и воен аеродром како системи - и од техничка, и од технолошка смисла, итн. итн. итн. ... - се преголеми за да поминат незабележано или неискоментирани ем од консултантите кои ја сработија студијата за развој, ем од наддавачите кои се откажаа од трката за концесијата, ем од мониторингот на НАТО, ем (и особено битно!) од ТАВ. Особено не ми се верува дека ТАВ би прифатиле таков нешто, а сигурен сум дека барањето за кредит од ЕБРД секунда подоцна ќе им беше одбиено.
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 11-Aug-2009 at 22:29

Турски ТАВ на 30 август ги презема аеродромите


Засега нема никакви најави од турска страна за ново продолжување на рокот за влегување во сила на договорот со ТАВ кој треба да ги модернизира двата аеродроми и да изгради нов во Штип


Турски ТАВ на 30 август треба да го преземе управувањето со двете македонски авиопристаништа и да ги започне активностите за изградба на нов карго аеродром во Штип. Од Министерството за транспорт и врски велат дека досега од турската компанија не добиле никакво известување или барање за ново пролонгирање на рокот за преземање на аеродромите.
-Засега согласно договорот, се очекува TAV Havalimanlar Holding A.S. и ТАВ Македонија да стартуваат на 30 август. Доколку има било какви промени, јавноста ќе биде благовремена информирана - соопштуваат од Министерството за траснспорт.

Неодамна и првиот човек на Министерството, Миле Јанакиески, изјави дека нема никакви најави од турска страна за ново одложување или продолжување на рокот за влегување во сила на Договорот за концесија за развој, финансирање, користење и одржување на аеродромите Александар Велики и Св. Апостол Павле, како и новиот карго-аеродром во Штип, кој инаку требаше да почне да се применува од средината на декември минатата година. Но, по барање на ТАВ, Владата го пролонгираше стартот за крајот на август годинава, при што беше појаснето дека тоа е резултат на глобалната економска криза.

Гаранции дека ТАВ не се повлекува од Македонија летово дадоа и министерот за економија, Фатмир Бесими и претседателот на Сојузот на стопанските комори и берзи на Турција, Рифат Хисарџиклиоглу, кои ги негираа шпекулациите дека турската компанија ќе ја повлече договорената инвестиција во земјава.
-Во светски рамки постои проблем за обезбедување готовина, но бидете убедени дека ТАВ ќе го стори тоа успешно - тогаш уверуваше Хисарџиклиоглу
Менаџери на ТАВ во неколку наврати ги посетија двата аеродроми, а последниот пат беа со претставници на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), при што на меѓународните финансиери им ги презентирале своите инвестициони планови за модернизација на македонските аеродроми. Се разговарало и за техничките детали околу можното кредитирање на овие инфраструктурни проекти. Сепак, Турците досега не биле подиректно вклучени во водењето и менаџирањето на македонските аеродроми.

По преземањето на аеродромите, ТАВ треба да стопанисува со нив во наредните 20 години. Според договорот, во првите три години ТАВ треба да инвестира околу 260 милиони евра, а најголем дел од средствата се за изградба на карго-аеродромот во Штип. Модернизацијата на аеродромите треба да започне најдоцна за три месеци, при што за реконструкција на скопскиот аеродром се предвидени 20 месеци, за аеродромот во Охрид - 12 месеци, а за изградба на карго-аеродромот во Штип - три години.

Инаку, косовската влада го дава пристинскиот аеродром под 20-годишна концесија на приватен инвеститор кој во замена ќе се се задолжи да изгради нов терминал и друга инфраструктура. Потенцијалните инвеститори треба да вложат најмалку 100 милиони евра, а прогнозираната заработувачка од 20-годишната концесија би требало да изнесува 400 милиони евра.

Светлана БЛАЖЕВСКА


http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=B74F694830052944A9A90A6026914309
Back to Top
brynner View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote brynner Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 12-Aug-2009 at 01:55
Заемот кој за реконструкцијата во МК ТАВ го очекуваат од ЕБРД, Одборот на директори на банката планира да го разгледува дури в година (види под "Board date").

Иначе, претходниот датум беше 20 октомври...
I am not afraid of crashing, my secret is... just before we hit the ground, I jump as high as I can.
— Bill Cosby
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 12-Aug-2009 at 03:25
Што да заклучи човек кога гаранциите стално ги дава владата а инвеститорот ќути ли ќути Dunno
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 12-Aug-2009 at 03:58
Originally posted by brynner

Заемот кој за реконструкцијата во МК ТАВ го очекуваат од ЕБРД, Одборот на директори на банката планира да го разгледува дури в година (види под "Board date").

Иначе, претходниот датум беше 20 октомври...


Да не знаеш кога настанала оваа промена?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.437 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.