build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 09-Jul-2009 at 23:19
Прочитав на железничкиот форум Railserbia за преговорите околу новиот меѓународен возен ред за 2009/2010 година.
Во делот што се однесува на Македонија, податоците говорат дека и наредната година ќе останат двата експресни воза Солун-Скопје-Белград. Како што се наведува на форумот, возовите од Скопје за Белград ќе поаѓаат во 9:00 и 20:45 часот, додека експресните возови од Скопје за Солун ќе поаѓаат во 7:40 и 17:30 часот. Како што се наведува понатаму во текстот, од идната година повторно се воведува директен вагон од Љубљана за Солун со возот 336 и 337, којшто од Скопје ќе поаѓа во 9 часот!
Дали има веродостојност во сето ова? Дали значи дека Скопје повторно ќе го добие возот за Загреб и Љубљана?
Дали брзиот воз "Кочо Рацин" за Белград којшто сега поаѓа од 7:41 часот од Скопје ќе се укине од наредната година? Тоа би било укинување на долга традиција!
Инаку во текстот од форумот пишува и дека остануваат летните директни врски на Скопје со Будимпешта, Прага, Братислава, Киев и Москва.
Конечно, дали има некои планови за домашниот возен ред за 2010 година, се планира ли некое укинување или воведување на патнички возови?
Ако некој има некои информации или коментари нека изволиBig%20smile!
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 09-Jul-2009 at 23:25
Pa od septemvri se vrakaat istite vozovi sto sega se ukinati a za voveduvanje na novi podobro ne prasuvaj posto znaes odgovor...Big%20smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 20-Jul-2009 at 10:56
Дописничката на "Нова Македонија" од Прилеп во својот извештај за саботната вечер на Пивофест ќе напише: "Со возот од Скопје со 17 вагони пристигнаа голем број на гости".
Дали е ова некаков рекорд во внатрешниот патнички сообраќај, бидејќи воз со 17 вагони на домашни релации сеуште немам видено со свои очи, а се прашувам како го собрало на скопската железничка станицаRoll%20eyes.
Впрочем, кој е најдолгиот воз што сообраќал на македонските пруги е прашањето што ме интересира?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 04-Aug-2009 at 17:59
Според Сообраќајно-Транспортно Упатство (СТУ) патничките возови од Скопје за Битола и обратно сообраќаат со по максимум 10 вагони...А највероватно новинарката мислела на 17 вагони од двата воза заедно-4901 и 4903... Инаку најдолг воз што го имам јас видено беше некаде лани и тоа воз 4904 од Битола за Скопје и тоа со дури 14 вагони и 3 локомотиви-една Кенеди на чело,една Кенеди како запрега и една Кенеди на крај на воз т.е потискувалка...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 04-Aug-2009 at 20:27


Кога обично може да се начекаат вакви подолги патнички возови? Стално сум сакал да усликам некој, ама подолг од 5-6 вагони не сум видел  Doh
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 04-Aug-2009 at 21:34
Хм, на релација кон Битола најверојатно периодов кон крајот на август и почеток на септември, кога има "преселба на народите" во форма на студентиBig%20smile!
Инаку за озбилно, во текот на летниов период можеш да го фатиш експресниот воз Белград-Солун, којшто поаѓа од Скопје за Белград во 20:40 часот, а од Скопје за Солун околу 7-8 часот наутро. Минатото лето се возев со него и имаше 14 вагони за Белград, а планирам и летово да го користам.
П.С. Возејќи се со кичевскиот воз за Скопје, денес првпат дочекав возот во Скопје да пристигне 5 минути порано од возниот ред, што е интересна случкаLOL.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 05-Aug-2009 at 22:26

Такви долги возови ќе можеш да видиш кога ке почнат студентаријава од Прилеп и Битола т.е од Скопје за Битола во петоците воз бр.4903 а во неделите воз бр.4904....

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 09-Aug-2009 at 00:42
Во однос на возниот ред на патничките возови би направил одредени промени со кои сметам дека значително би се зголемил бројот на патници во сообраќајот. Доколку би можел, би ги предложил следниве промени:
1. Брзиот воз од Приштина би го продолжил до Кичево, се разбира преку Скопје. Со тоа, би се привлекле поголем број на патници во овој воз, а и Скопје би добил четврт воз кон Кичево во 9 часот наутро и од Кичево во 13 и пол часот.
2. Ноќниот воз кон Кичево наместо во 3 часот наутро би тргнувал за Кичево во 18 и пол часот навечер од Скопје, при што би "преспивал" во Кичево;
3. Утринскиот воз од Скопје кон Кичево би тргнувал во 6 и пол наутро, а од Кичево кон Скопје во 9 часот наутро;
4. Ноќниот воз кон Кочани би го укинал, а на неговото место би вовел утрински воз во 8 или во 9 часот наутро кон Кочани, којшто би поаѓал од Кочани во 15 часот, додека сегашниот попладневен воз од Скопје за Кочани би "преспивал" во Кочани и би поаѓал наутро во текот на наредниот ден;
5.Би ги задржал постоечките четири возови кон Гевгелија и три кон Битола, со тоа што битолскиот воз од 3:30 часот би тргнувал во 6:30 часот од Битола;

Сметам дека на овој начин значително би се подобрил возниот ред, а притоа не би се вовеле дополнителни возови, а со тоа не би биле потребни ниту дополнителни влечни и влечени средства.
Дали има малку логика во ова што го пишувам или сепак нема шанси за вакво нештоRoll%20eyes?

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 09-Aug-2009 at 13:59

Па горе-долу се согласувам со тебе само што воз бр.4900 од Битола за Скопје треба т.е мора да остане како што е и да тргнува во 03:30 затоа што на битолчани,прилепчани и велешани тоа им е одлична врска со метрополата за стигнување рано на сабајле,завршување некоја работа и вракање назад дома со 4903 во 14:30...А плус и со овој воз велешани доаѓаат на своите работни места во Скопје...А ноќните возови од Скопје за Кичево,Кочани и возот што одеше за Битола до лани се чисто промашување и загуба...



Edited by zookisk - 09-Aug-2009 at 14:01
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 27-Aug-2009 at 06:51
 

Од понеделник се враќаат укинатите возови

„МЖ транспорт“ од понеделник повторно ги воведува укинатите возови, кои не сообраќаа во летниот период. Станува збор за возовите што сообраќаат на релација Скопје-Битола, Скопје-Гевгелија, Скопје-Кочани, Скопје-Табановци, Скопје-Велес и Скопје-Кичево. Овие возни линии беа укинати од 15 јуни до 30 август. (МИА)

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 07-Sep-2009 at 00:48
Македонски железници го засили возниот ред во земјава


Со стартот на новата учебна година ЈП "Македонски железници" повторно ги врати на редовна линија возовите што беа укинати во изминативе два месеца. Така, патничките возови што на почетокот на јуни беа укинати, повторно сообраќаат кон Велес, Скопје, Кочани, Гевгелија и Битола. Овој чекор на јавното претпријатие го поздравија повеќе од 600 работници од Велес, но и од Чашка, Богомила, Градско, Лозово кој секојдневно патуваат на работа во Скопје. Бројот на патниците овие денови, значително се зголеми, а тој ќе биде уште поголем со почетокот на студентската година кога од Велес на факултетите во Скопје секојдневно ќе патуваат од 400 до 600 студенти и средношколци. Во редовен сообраќај од Велес кон Скопје се возовите во 14 часот и 26 минути, потоа во 15 часот и 23 минути, 17 часот и 35 минути и последен е оној во 20 часот и 21 минута. Од Скопје кон Велес, пак, повторно се воведени патничките возови кој тргнуваат во утринските часови и тоа во 2 часот и 22 минути и 6 часот и 9 минути, како и оној попладне во 13 часот и 20 минути, а последен е во 18часот и 15 минути.

Кон Гевгелија сообраќа патничкиот воз во 7 часот и 5 минути, а кон Битола возот во 19 часот и 12 минути. Патниците кон Штип и Кочани повторно можат да го користат патничкиот воз кој од Велес тргнува во 3 часот наутро и 10 минути. Според Гордана Трајкова, вработена во ЈП "Македонски железници", со новиот возен ред велешани нема да имаат веќе проблеми со патувањата за Скопје, но и кон другите дестинации во земјава. За средношколецот Славчо Тодоровски за разлика од автобуските билети, поволни се месечните карти што им ги нуди железницата, бидејќи на тој начин многу поевтино стигнуваат до Скопје и се враќаат истиот ден назад во Велес.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=6B6B4E6A0F074A41A1FE49EC9CF41D94
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 07-Sep-2009 at 14:29
Како професионален новинар можам само да кажам дека текстот на Вечер е непрофесиолнално напишан. Возниот ред воопшто не е засилен, туку само се вратени старите возови кои се претходно укинати од самото претпријатие.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 14-Sep-2009 at 00:42
Во недостиг на професионални работни обврски, составив возен ред за 2009/2010 година што стартува на 13.12.2009 година, а којшто би им одговарал на патниците и би можел да се оддржува со возните средства на МЖ:

Скопје-Гевгелија 6:10(п), 7:40(е), 16:30(п), 17:30(е);
Гевгелија-Скопје 4:00(п), 6:20(е), 15:30(п), 18:00(е);

Скопје-Битола 8:00(п), 14:30(п), 18:30(п);
Битола-Скопје 7:00(п), 13:30(п), 19:00(п);

Скопје-Кочани 6:50(п), 15:30(п);
Кочани-Скопје 5:00(п), 15:00(п);

Скопје-Кичево 7:45(п), 13:45(п), 16:30(п);
Кичево-Скопје 5:20(п), 13:40(п), 16:25(п);

Скопје-Куманово-Табановци 6:30(п), 9:00(е), 16:30(б), 18:30(п), 20:45(п), 22:20(п);
Табановци-Куманово-Скопје 5:10(п), 6:20(е), 7:40(п), 12:50(б), 16:30(е), 19:40(п);

Скопје-Велес 6:10(п), 6:50(п), 7:40(е), 8:00(п), 10:00(п), 13:30(п), 14:30(п), 15:30(п), 16:30(п), 17:30(е), 18:30(п), 19:30(п), 22:35(п);
Велес-Скопје 5:05(п), 5:58(п), 6:59(п), 7:58(е), 9:38(п), 11:00(п), 14:40(п), 16:12(п), 17:00(п), 17:30(п), 19:32(е), 20:30(п), 21:40(п);

Кај меѓународните линии би останале врските со Солун, Белград, Приштина и Ниш, би вовел вагони до Загреб и Љубљана, а преку лето би вовел вагони за Варна, Бар и Сплит.


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 14-Sep-2009 at 01:02
Навистина е смешно што нема вагони за Загреб и Љубљана, тоа со преседувањето во Белград е прилично глупа работа, особено што мора да се чека минимум сат до два. Има само еден што тера до крај тоа е меѓународниот, а сите други се во аут, така !?!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 18-Sep-2009 at 02:19
Max, во моментов ниту еден воз не сообраќа до Љубљана и Загреб. Возот за којшто ти говориш е укинат пред 2 години, но се говори дека повторно ќе се воведе во текот на 2010 година. Преседување само дополнително го зголемува времетраењето на патувањето за неколку саати. Тоа е причината зошто никој не ја користи оваа алтернатива. Да патуваш до Љубљана повеќе од еден ден навистина не е нормалноDunno!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 18-Sep-2009 at 13:27
Како претставник на емиграцијата Crazy кој живее во Љубљана моам да потврдам дека многу наши сограѓани го користеа возот Олимпија (или нешто така мислам дека се викаше) Солун-Љубљана. Неколку пати сум испраќал луѓе и тој бил преполн. Се разбира дека повеќето од нив оделе до Белград и Загреб, но возот треба дефинитивно да се врати. Инаку посакувам еден ден кога ќе се заврши пругата со Бугарија, да имаме возови од типот Тирана-Скопје-Софија за Истанбул, Букурешт, па зошто не и за Киев/Москва!?!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 18-Sep-2009 at 17:09
проблемот е кај грците, тие не го пуштаат хеленик експрес како меѓународен, обично на него сетне сите закачуваа вагони и јасно локомотивите правеа на секоја граница примопредавање!

можеби сега со визнава либерализација потребата т.е. притисокот за повторно воведување меѓународна линија по К10 сигурно ќе се зголеми, а воедно може да очекуваме за година две и дополнителни линии бар една кон германија ако ништо друго... поен плус е и обновата на пругата во србија, но и теоретската можност за ретрасирање на К10 кај нас заради вардарска долина, па за едно пет години ако се забрзаат работите може ќе видиме и посовремени возови!?! незнам дали приватизацијата на МЖ ова ќе го донесе сама по себе, но ако се либерализира пазарот ништо чудно и со постојнава инфраструктура да видиме раздвижување на ICE-а

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 19-Sep-2009 at 14:13
Тешко дека ќе видиме Интерсити возови во Македонија за брзо време. Според мене, железница треба да воспостави директна врска со Интерсити возови на релација Скопје-Солун и Скопје-Приштина. Брзината на патување е солидна кон овие релации, а со поголема промотивна активност и со квалитетна услуга може да тргне на позитивно. Возови за Љубљана и Загреб се повеќе од потребни, но додека не се среди пругата до Белград ништо нема да бидне. Поради очајната состојба, мислам дека треба дури да се размислува користење на пругата преку Косово за врска кон Белград, Загреб и Љубљана, доколку е тоа политички возможно. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 19-Sep-2009 at 14:27
Originally posted by BOJAN

Поради очајната состојба, мислам дека треба дури да се размислува користење на пругата преку Косово за врска кон Белград, Загреб и Љубљана, доколку е тоа политички возможно. 
Зарем таа е во подобра ситуација од онаа на К10  Question
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 19-Sep-2009 at 17:29
Мислам дека србите вршат реконструкција на пругата околу Краљево. Целата пруга низ Косово па се до Краљево и од Краљево до Лапово е во исправна состјба и можат да се движат возови, но не знам кои се брзините на оваа пруга. На овој начин, на релацијата Скопје-Белград би се патувало преку Краљево, Косовска Митровица и Приштина. Мислам дека ексресниот воз Акрополис на релација Скопје-Минхен ја има користено токму оваа пруга во 80-тите години, што значи дека била во добра кондиција.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.668 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.