Метро во Скопје? |
Post Reply | Page <1234 8> |
Author | |
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #21 Posted: 29-Jan-2008 at 16:02 |
ubavo ja smislivte se slozuvam potpolno so vas, no realno da zborime ja sum golem optimist tesko da se izgradi vakvo nesto mnogu e golem proekt i bara mnogu rabota, i mnogu pari ,zamislete vo kakvi guzvi ke bide gradot dur se izgradi
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #22 Posted: 29-Jan-2008 at 16:04 |
Да ама метро се гради генерално во зони во кои нема друго решение. На маргините на градот скоро на секаде се излегува над земја. На пример во Германија Во густите делови - U-Bahn На маргините - S-Bahn Јас скицата на Junkie ја сфатив пред се како предлог за U-Bahn. За S-Bahn има уште доста потенцијални линии во поширокото градско подрачје. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #23 Posted: 29-Jan-2008 at 16:05 |
или со други зборови си голем песимист Edited by pbanks - 29-Jan-2008 at 16:06 |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #24 Posted: 29-Jan-2008 at 16:07 |
"optimist " znaci koga znaes deka nesto nema da bide a sepak prethodno znaes ) a " pesimist "e obratno nesto no znaes ama sepak ne znaes
a jas sum optimist i toa znaci deka tesko ke se izgradi takvo nesto hehe Edited by mitatos - 29-Jan-2008 at 16:08 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #25 Posted: 29-Jan-2008 at 16:09 |
so drugi zborovi kazano " Optimist e pesimist so iskustvo " hehe
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #26 Posted: 29-Jan-2008 at 16:13 |
Ние уште од почеток малце ги испомешавме термините. Метро не значи подземна железница, туку било како да не доаѓа во конфликт со сообраќајот. Значи може и подземно и на мостови па дури и по површина ако ништо не му смета на одреден сегмент. Така да и s-bahn и u-bahn се во суштина метро системи. |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #27 Posted: 29-Jan-2008 at 16:14 |
znam deka nekade vo 90-tite imase nekakov si referendum za tramvaj, zosto togas ne go zapocnaa ??? ili pak referendumot bese neuspesen !!
ima nekoj koncept od togasnite trasi bas bi sakal da vidam kako se predviduvalo |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #28 Posted: 29-Jan-2008 at 16:15 |
абе знам ама u-bahnot е делот под земја. А јас мапата на Junkie така ја сфатив како предлог на подземни линии... |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #29 Posted: 29-Jan-2008 at 16:17 |
Референдумот беше неуспешен, а мапа немам ама веројатно тогаш ќе се одело строго по ГУП. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #30 Posted: 29-Jan-2008 at 16:18 |
ако не се лажам референдумот не успеа пошто Скопјани се дебили. Мислам одредени населби гласаа против на база на завист спрема другите зошто и они немале линии а без притоа да ги согледаат севкупните придобивки за сите со имплементација на проектот. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #31 Posted: 29-Jan-2008 at 16:25 |
Јас конкретно мислев за underground значи подземна железница, а s-bahn сепак е права железница или Beovoz земи го за пример или RER тоа ти е сепак права железница која што го опслужува поширокото градско подрачје.
Инаку во Берлин и во Виена S-Bahn е приклучен и се смета како метро тоа е малку чудно еве податок значи се смета во метро мрежата а сепак е железница http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_urban_rail_systems_by_length
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #32 Posted: 29-Jan-2008 at 16:30 |
znaci kolku sme nie prost narod, i kolkav magareski inat imame ncn cn cn
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #33 Posted: 29-Jan-2008 at 16:33 |
Али тогаш во осумдесетите ке ни ставеа вистински трамвај што ке идеше 25km/h сигурно немаше да биде ЛРТ
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #34 Posted: 29-Jan-2008 at 16:33 |
Па најлогично е така, нема потреба да се симињаат луѓе и да се прекрцаваат, кога на возот ништо не му мења дали иде под или над земја, ако е тоа добро испланирано. Затоа нагласив дека метро не значи автоматски подземна железница, туку железница одвоена од сообраќајот на било каков начин. Разни методи може да се комбинираат, ама битно да биде еден сеопфатен систем. Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 16:34 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #35 Posted: 29-Jan-2008 at 16:36 |
да ти кажам право баш на истиот момент мислев кога го пишував постот за неуспешниот референдум |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #36 Posted: 29-Jan-2008 at 16:51 |
Ајде ваљда ке дочекаме во скоро време ЛРТ, инаку сигурно ке се гради некои 20 години а па ако влеземе во ЕУ за 5 години можда ке се убрзаат постапките и нешто со кешот ќе помогнат
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #37 Posted: 29-Jan-2008 at 16:54 |
i drzavava malku zaebava posto togas imase nekoj investitor za metro ,zboram za pred nekoja godina , a obie odbija on sakase pod konecsija da ja izgradi i da stopanisuva 10 godini , toj bese miljarder ke go napravese za 2 godini , ama na kogo da kazes
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #38 Posted: 29-Jan-2008 at 16:59 |
toa sto go pisav pogore mislev za drug covek, a sega najdov uste nekoj drug sto sakal da investira :
Скопје може да има метро од Сарај до Маџари, но надземно Само со поквалитетен и побрз јавен градски превоз, граѓаните помалку да ги користат возилата за да одат на работа или за секојдневни потреби, смета архитектот Стојковски >Надземно метро по текот на Вардар од Сарај до Маџари, тролејбуска линија од
Ѓорче Петров до Скопски саем, преку булеварот Партизански одреди и активирањето
на старата пруга од Ѓорче Петров до Маџари може да го спасат градот од
сообраќајниот метеж, смета архитектот Душан Стојковски. Тој порано бил советник
за сообраќај на главниот градски архитект и смета дека шинобусот е подобро
решение за Скопје отколку трамвајот, како што е планирано со Генералниот
урбанистички план (ГУП). - Само поквалитетен и побрз јавен градски превоз ќе придонесе граѓаните што помалку да ги користат возилата за да одат на работа или за секојдневни потреби - смета Стојковски. Експертите предупредуваат дека се заканува опасност за неколку година поради зголемениот број возила целосно да се блокира сообраќајот. - Германската компанија Тисен во 1997 година понуди да инвестира во изградбата на таканареченото надземно метро покрај Вардар. Преку германската амбасада во Скопје беше побарано да се оствари контакт со тогашното градско раководство. Поради низа објективни околности таа идеја не се оствари. Сепак, ако се сака, може да се најдат инвеститори за вакви проекти. Вардар е рбетот на градот, околу кој може да се оформат разновидни содржини, што ќе ги врати граѓаните покрај реката. Околу станиците на шинското возило може да се постават трафики и продавници, да се отворат места за културни програми што ќе придонесат да заживее тој дел од градот - вели Стојковски. Според него, постојните улици не се проектирани да го издржат сегашниот обем на сообраќај. Последиците се закрчен сообраќај и лазење на автомобилите по главните булевари и улици. Ваквата состојба е типична за сите крстосници на булеварот Партизански одреди. На крстосниците во централното градско подрачје најкритично е кај Црвениот крст и кај Судска палата. Слична е состојбата и на булеварите Србија и Видое Смилески-Бато во населбата Ново Лисиче. - Сообраќајот на крстосниците се одвива на едно ниво, регулиран со семафори. Поради огромниот број автомобили се создава метеж. Единствено решение е крстосниците на булеварските сообраќајници да се изведат на две нивоа - без семафори. Само така ќе има побрз протек на сообраќајот - вели арх. Стојковски. Анализите на сообраќајните експерти покажуваат дека на Скопје му се заканува сообраќаен колапс за неколку години ако ништо не се преземе за да се растоварат главните градски сообраќајници . Како пример ги посочуваат булеварите Партизански одреди и Кочо Рацин, каде што за еден час во ударните термини поминуваат по повеќе од 200 автобуси. Според сообраќајните стандарди, оптимална бројка е протек од 60 автобуси на час. Со Генералниот урбанистички план е предвидена и изградбата на трамвајска мрежа, која треба да се реализира до 2020 година. Бидејќи се работи за скап проект, градските власти размислуваат тој да биде изведен со кофинансирање или со давање под концесија на фирма што произведува или пак изведува таков вид превоз. Марјан Блажевски http://217.16.70.236/?pBroj=2081&stID=14603 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #39 Posted: 29-Jan-2008 at 17:01 |
Еве го пак тој муабетот Кој бил тој „некој милјардер“ жити се? Како можете да наседнувате на вакви „информации“ ццц Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 17:02 |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #40 Posted: 29-Jan-2008 at 17:05 |
Тоа беше 2006 Австриска компанија сакаше да гради линија од Соборен Храм до Судска Палата каде што сметаа дека ке се растовари многу сообраќајот, после тоа се понудија да го изградат Јужен Булевар и да го стопанисуваат со патарини на двете страни значи да се плаќа и третиот проект и беше недовршената делница од автопатот Е-75 делот кај Демир Капија да го доизградат и да го стопанисуваат.
Сето ова му беше понудено на Господинот ТРИФУН КОСТОВСКИ али тој како да им сврте грб и ништо не остана.
Не знам стварно зашто немаше договор штета голема сега ќе го имавме и Јужен Булевар. Како и да е веројатно имало некои недоразбирања а мислам дека тогаш имаше изговор од Градот но сега моментално не се сеќавам. Ако има некој нешто во врска со ова нека постира.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Post Reply | Page <1234 8> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |