Македонски железници низ слика и видео |
Post Reply | Page <1 89101112 35> |
Author | |
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #181 Posted: 25-Jun-2009 at 19:36 |
Баш убаво. Владимир ако имаш поголема резолуција од станицава Рајко Жинзифов слободно качи ја би сакал да пробувам нешто на фотошоп
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #182 Posted: 20-Jul-2009 at 18:12 |
Денеска со возот број 4903 за Битола имав едно неповторливо задоволство
Комзицијата поставена на 3 колосек опкружена со неколку странци јој ја фотографираат Локомотивата EMD МЖ 661-146 спремна чека на отправникот да даде знак за да ги покрене ергелата коњи во неа. Се качувам на првиот вагон после локомотивата Прекрасно, ARm вагон бифе на оваја температура (единствениот кој МЖ го има) Се качувам и веднаш идам кон бифето заминувајќи ги неколкуте купиња од прва класа пред него. Завесите навлечени, пирка ветер, музика, веќе неколку особи поред шанкот. Прекрасна атмосвера, штета што не е редизајниран и осовременет би било уште поголемо задоволство. Успевам да направан една фотографија као тутни возот кон Битола. Нарачувам ладен пијалок со ладно нескафе, и тука рапортажата завршува. П.С. Никако неможев да го напуштам уживањето и прекрасниот муабет кој потече. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #183 Posted: 21-Jul-2009 at 11:36 |
Владимир, ме интересира како се движат цените во овој бифе-вагон. Неделава ја планирам Битола, па ми изгледа интересна варијанта да испијам некое пиво или кафе во овој бифе-вагон од возот.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #184 Posted: 21-Jul-2009 at 13:04 |
Како у кафана но затоа док трепнеш веќе мора да се симнеш не си скучен во некое купе
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #185 Posted: 16-Aug-2009 at 15:02 |
Zajas - TAJMISTE Railway
Пруга Зајас - ТАЈМИШТЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #186 Posted: 16-Aug-2009 at 15:06 |
RADUSA Station
Станица РАДУШАБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #187 Posted: 16-Aug-2009 at 15:09 |
JEGUNOVCE Station
Станица ЈЕГУНОВЦЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #188 Posted: 16-Aug-2009 at 15:12 |
LISICE Bridge
Подвозник ЛИСИЧЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #189 Posted: 16-Aug-2009 at 15:19 |
From SKOPJE to KICEVO with the train 6904
Од СКОПЈЕ до КИЧЕВО со возот 6904 |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #190 Posted: 17-Sep-2009 at 13:58 |
GEVGELIJA RAIL STATION
ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ГЕВГЕЛИЈА |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #191 Posted: 18-Sep-2009 at 02:15 |
Дали би можело да се потпише меѓудржавен договор со кој локомотивите на грчките железници би сообраќале на македонска територија, а македонските локомотиви би оделе до Солун. На овој начин времетраењето на релацијата Скопје-Солун би било многу пократко за поминување.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #192 Posted: 18-Sep-2009 at 02:18 |
Едно време милсам дека вакво нешто функционираше по распадот на СФРЈ, ако не функционира и денеска. знам декаи машиновозачите се движеа со посебна легитимација и не им требаше дури ни пасош. Нашите идеа до Ниш, а србите до Куманово или така нешто слично. Со Грција ова би било доста практично, макар што уште у насловот на спогодбата би заглавиле и ништо од такво нешто. Неможеме една пруга со Лерин да ја регулираме со децении, а не па уште да треба да се организираме и во вакви дополнителни олеснувања. Башка да ја земеме каква е ситуацијата со нашиопт железнички сообраќај, па делумно и со грчиот секој втор ден штрајкови така да има доста пошустински работи кои вероватно кај надлежните добиваат приеорите, ана вакви спогодби не ни се мисли.
Edited by lslcrew - 18-Sep-2009 at 02:21 |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #193 Posted: 18-Sep-2009 at 02:38 |
бне дека не е изводливо вакво нешто, но мислам Владимир има некаде наведено дека најчест проблем е некомпатибилноста на мрежите за напојување со соседите! освен ако имаат локомотиви со променлива компатибилност, вакво нешто е дискутабилно бар за сега, но и безбедносно засега најдобро е секој да си вози восвое маало!?!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #194 Posted: 18-Sep-2009 at 10:38 |
И кај нас и кај нив е истиот систем на напојување - со контактна мрежа на 25kV AC 50Hz http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_electrification_system Не дека не се можни дополнителни проблеми, но тоа е неспоредливо помал фактор. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #195 Posted: 20-Sep-2009 at 13:46 |
Веќе неаде имам напишано, локомотиви од друга држава неможе да сообраќа во домицилната, едино домицилна локомотива може да је влече страната локомотива - воз.
Но почнуват исклучоци, како на пример Франција и Германија со нивните TGV и ICE Да, точно е тоа дека порано во екс-Југославија нашите машиновозачи идева во Србија и обратно. А што се однесува за Грција и таму идева наши локомотви во „југословенската пристанишна зона“ која е имавме во Солун. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #196 Posted: 22-Sep-2009 at 21:09 |
Владимир оваа сликава последнава од 661404 кога е сликана. Дали се работи за постара слика или за некоја локомотива заглавена со децении во депо во Солун?!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #197 Posted: 22-Sep-2009 at 21:58 |
Сликата на 661-404 е од `70-сетите години во Југословенската слободна зона во Солун која почнала со работа уште од 1923, формално 1929 година со Женевскиот протокол со концесија на 50 години, на 95,000 м2 на самото пристаниште. Така да нашите локомотиви идева транзит до и од Солун. Зоната престанува да работи во 1974 година. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #198 Posted: 23-Sep-2009 at 23:40 |
Сметам дека моделов треба да се менува. ЕМГ возовите дефинитивно ги заменуваат класичните композиции од локомотива и вагони. Треба и во балканските земји да се поработи на ова прашање, на пример, доколку Македонија дозволи движење на странски железничките возила по нашите пруги, од Солун за Скопје би се возеле со Siemens Desiro, што не е лоша работа!
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #199 Posted: 13-Oct-2009 at 14:15 |
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #200 Posted: 13-Oct-2009 at 14:31 |
Post Reply | Page <1 89101112 35> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |