|   |  |   | 
| Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |   | 
| Post Reply   | Page <1 2223242526 90> | 
| Author | ||
| Cloverstack   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |  Quote  Reply
   
   #461 Posted: 22-Sep-2009 at 12:50 | |
| 
   Напразно се понадевавме дека може да добиеме некој нормален сооднос со новиот тендер. Текстов е малку збркан, но изгледа математиката е оваа: 202 двокатни 80 „еднокатни“ единечни 4 „еднокатни“ зглобни 16 минибуси  
 http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1819&ArticleID=122245 | ||
|  | ||
| zabegan   Senior Member     Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |  Quote  Reply
   
   #462 Posted: 22-Sep-2009 at 16:59 | |
| 
   80 единечни и 4 зглобни, каква комбинација еј   за двокатните не знам дали вреди веќе да се прави муабет | ||
|  | ||
| pbanks   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |  Quote  Reply
   
   #463 Posted: 23-Sep-2009 at 23:23 | |
| 
   Единствена работа што повторно дава надеж е дека тендерот за двокатните и еднокатните е поделен. Да се надеваме на најдобар исход.  
 http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=101807FB5894DD4BAB8576D78B8912F9 | ||
|  | ||
| Cloverstack   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |  Quote  Reply
   
   #464 Posted: 29-Sep-2009 at 20:50 | |
| 
 http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1825&ArticleID=122728 | ||
|  | ||
| vardar   Senior Member     Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |  Quote  Reply
   
   #465 Posted: 02-Oct-2009 at 08:14 | |
| 
 Edited by vardar - 02-Oct-2009 at 08:15 | ||
|  | ||
| vardar   Senior Member     Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |  Quote  Reply
   
   #466 Posted: 02-Oct-2009 at 08:20 | |
| Дури сега приметив дека се работи за два тендера, значи да се молиме дека вториот ќе успее а понудените двокатни пак нема да бидат доволно "автентично-староскопски"  | ||
|  | ||
| Dave Gahan   Senior Member     Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |  Quote  Reply
   
   #467 Posted: 02-Oct-2009 at 09:08 | |
| 
   Дали ви е познато дали може за ова прашање да се распише референдум на ниво на град Скопје?
 Немам против 5, еве 10 двокатни автобуси да се купат заради „носталгијата„  на некои наши со„граѓани“, ама 200!!! Толку време поминува, само тендери се менуваат, а двоспратноста си останува. Барем овде гледам дека за многу од нас двоспратниот концепт е тотална утка или може грешам? | ||
| 
     MAKE CAPITALISM HISTORY
     | ||
|  | ||
| UrbanFreak   Senior Member     Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |  Quote  Reply
   
   #468 Posted: 02-Oct-2009 at 09:17 | |
| Искрено веќе незнам дали да се надевам да се купат тие автобуси или повторно тендерот да пропадне. Ова од причини што веќе 2 години се натегаме со власта дека е апсурдно, нерационално, поскапо и сосем непотребно да се оди на двоктниавтобуси а од друга страна 2 години севозат канти низ градот. Да не заборавиме и колку лоша слика за нас како држава се испраќа надвор со сите овие пропаднати тендери. Па и самите тендери чинат доста пари: организација, изготвување спецификација, оласување, дневници за комисијата....Навистина незнам до кога вака неодговорно да не речам детски ќе се однесуваме со државата, како да ја водиме од и за некаков инает а не за нас самите. Edited by UrbanFreak - 02-Oct-2009 at 09:18 | ||
|  | ||
| Cloverstack   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |  Quote  Reply
   
   #469 Posted: 02-Oct-2009 at 21:09 | |
| 
   Потполно те разбирам, бидејќи доведени сме во ситуација да бираме кое е помалото зло. Во случајов бидејќи тендерите се поделени, јас дефинитивно навивам тој за двокатните повторно да пропадне. Стотина нови нормални автобуси, значително ќе ја залечат ситуацијата во меѓувреме. Па дури и да беше еден тендер, повторно ќе навивав да пропадне. Точно е дека штетата од одлагањето на подновувањето и од пропаднатите тендери е голема, но мислам дека набавка на 202 двокатни автобуси ќе направи уште поголема штета. Исто така, одолговлекување од 1-2 години ми звучи како помало зло од долгорочно заглавување со лоши решенија за јавниот превоз. | ||
|  | ||
| zabegan   Senior Member     Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |  Quote  Reply
   
   #470 Posted: 03-Oct-2009 at 00:43 | |
| 
   ја примети некој математиката 80 единечни + 4 зглобни = 100 едноподни автобуси   најверојатно новинарска грешка, бидејќи сите заедно со минибусите се 100 што се однесува до тендерите, се согласувам со кловер, поарно пропаднати тендери, одколку доживотни крпеници | ||
|  | ||
| La Linea   Senior Member     Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |  Quote  Reply
   
   #471 Posted: 03-Oct-2009 at 12:36 | |
| 
 ги забораваш 16-те минибуси | ||
| 
     Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
     | ||
|  | ||
| zabegan   Senior Member     Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |  Quote  Reply
   
   #472 Posted: 03-Oct-2009 at 12:55 | |
| 
 | ||
|  | ||
| La Linea   Senior Member     Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |  Quote  Reply
   
   #473 Posted: 03-Oct-2009 at 12:58 | |
| 
   леле стварно   ок, моја грешка | ||
| 
     Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
     | ||
|  | ||
| lslcrew   Senior Member     Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |  Quote  Reply
   
   #474 Posted: 11-Nov-2009 at 01:54 | |
| 
 | ||
|  | ||
| lslcrew   Senior Member     Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |  Quote  Reply
   
   #475 Posted: 16-Nov-2009 at 15:51 | |
| 
 | ||
|  | ||
| pbanks   Admin Group     Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |  Quote  Reply
   
   #476 Posted: 16-Nov-2009 at 16:49 | |
| 
   http://www.alexander-dennis.com Еве го сајтот на британскиот понудувач. Да не се повторуваме со истите работи, колку се лоши и страшни двокатните автобуси... Мислам дека се е доволно кажано и аргументирано поназад во нишката... Но... Сепак присуството на британскиот понудувач дава надеж дека целава работа (доколку се реализира) нема да биде потполно фијаско. Сепак се работи за сериозен прозводител на автобуси и тоа го гарантира барем квалитетот. Доколку се откажат од "античкиот" дизајн, ако добиеме нешто вакво, сепак нема да биде крај на светот (десниот изгледа симпатично, и дополнително а трите оски сепак ја зголемуваат безбедноста и подобруваат перформансите).   | ||
|  | ||
| Dave Gahan   Senior Member     Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |  Quote  Reply
   
   #477 Posted: 16-Nov-2009 at 18:54 | |
|   Според нешто што малце фатив од понудите по вестиве имам некакво претчуство дека распишувачот на тендерот инсистира на „античкиот“ дизајн, инаку како двокатни мислам дека би ги прогутале сите да се во некој ваков фазон... | ||
| 
     MAKE CAPITALISM HISTORY
     | ||
|  | ||
| lslcrew   Senior Member     Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |  Quote  Reply
   
   #478 Posted: 16-Nov-2009 at 18:59 | |
| 
   Сега се бара модел да се испегла работата со нормални автобуси, ама да не падне срам со двокатните, па така сега прво 100 еднокатни, па после наводно ќе се покажат како подобро решение па ќе бројката од 200 двокатни ќе се намали. Барем ова е моја претпоставка.
    | ||
|  | ||
| Andrej_LJ   Senior Member     Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |  Quote  Reply
   
   #479 Posted: 16-Nov-2009 at 20:57 | |
| 
   Мене дизајнот на Лондонските двокатни автобуси (односно 2-осовински) многу повеќе ми се допаѓа за Скопје. Овие 3-осковите ми се многу гломазни (иако постабилни, се сложувам), но зафаќаат повеќе простор при вртење. И секогаш ми е во глава раскрсницата кај Палома Бјанка, завртувањето од Чуповски кон Васил Главинов (а тука вртат сите автобуси од центар кон Партизанска и навистина со овие ќе стане чудо.  Вакви со 3 осовини има во Љубљана (се разбира еднокатни) кои се користат за регионален промет и се движат само по главните влзено-излезни булевари. Инаку ова ЕДНОПОДНИ ми е многу смешно и незнам каде го научија. Еднокатен автобус си е просто автобус (дали нископоден или обичен), а при двокатните се додава само атрибутот. Исто како при поимот Метро. Никој не вика Подземно метро, затоа што тоа како такво се подразбира. Кога тоа излага над земјата и прави исклучок, се додава наставката Надземно. | ||
| 
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     | ||
|  | ||
| Dave Gahan   Senior Member     Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |  Quote  Reply
   
   #480 Posted: 16-Nov-2009 at 21:21 | |
| 
   Проблемот со раскрсницата кај Палома бјанка е радиусот меѓу улиците (што не смее да е таков меѓу станбени улички, а не меѓу 2 такви улици), а не е во автобусите...
 ...само што имаш право, тој радиус нема да се опраи уште едно 5-6 века, па попаметно е сега да гледаат што праат со автобусиве. Во тој контекст, не знам и дали секаде ќе можат да поминуваат овие автобуси во поглед на висината (подвозници, надвозници исл.)?! Стаам глава, дека во министерството не ги заболе за тоа прашање, а после може да биде сериозен проблем... | ||
| 
     MAKE CAPITALISM HISTORY
     | ||
|  | ||
| Post Reply   | Page <1 2223242526 90> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |