build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 18-Nov-2009 at 11:56

Загрозена безбедноста на пругите

Безбедноста во железничкиот сообраќај во земјава е загрозена поради честите кражби и оштетувања на опремата на пругите, соопштија вчера од претпријатието за инфраструктура на железницата. Од таму повикуваат крадците да прекинат со кражбите бидејќи ги загрозуваат и својата и безбедноста на патниците во возовите.

- Зачестени се испади на технолошко-техничките системи, кои се важни за безбедно и редовно одвивање на сообраќајот на пругите во земјава. Испадите на системите се резултат на зачестените кражби и оштетувања на опремата -информираат од железницата.

Од таму велат дека само во последниот месец се украдени склопови за контрола на зафатеност на пругата, бакарни кабли, друмски сигнали и е направена штета од над 40 илјади евра. Од таму посочуваат дека штетата е голема, но пострашни се последиците што може да ги предизвикаат кражбите. (А.Ф.)

Dnevnik, 18.11.2009 godina, http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=29A05640B77F2A48A9A26464DA899C72
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 21-Nov-2009 at 20:06

За три години железницата осиромашена за 2,5 милиони евра

Наташа Стојановска    
21.11.2009 17:34
Андреја Антовски
 

Кражби на железо од пругите - каменувања на возовите. За три години железницата осиромашена за 2,5 милиони евра. Толку се вкупните штети, материјалните и индиректните што доведуваат до застој во работата.

„Сите тие кражби можат да доведат, да допринесат да настане голема трагедија, несакани последици. Затоа повторно сакам да нагласам дека зависноста на безбедноста од кражбите е многу голема“, изјави Андреја Антовски, МЖ Инфраструктура.

Се краде се што може да се продаде. На удар е нафтата и стоката што се превезува со вагоните. Кражбите не застануваат тука. Од пругите исчезнува патна сигнализација, делови од контактна мрежа, бакар, железо. И се се препродава. Штетите се огромни - но посериозен проблем е загрозувањето на безбедноста во сообраќајот.

„Од колосек крадат. Колосечен прибор, метални делови. Се ослабува системот на колосечната решетка. Може да дојде до катастрофи. Се крадат делови од контактната мрежа, теговите. Катастрофа“, вели Антовски.

Кражбите се зголемени. Железницата ги засилила екипите на терен. Несреќите се присутни - дел поради невнимание. Луѓето минуваат покрај спуштени рампи и диви премини. Онаму пак каде има проблеми со сигнализацијата, железницата ги правда со кражбите.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=116577
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 21-Nov-2009 at 22:33
Па изгледа токму тоа чекаме - да се случи некоја голема трагедија, за надлежните органи конечно тогаш да се ангажираат малце

Wallbash
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 28-Nov-2009 at 23:00

Скопје во мрак поради дефект во Железници

Мишко Иванов  
28.11.2009 18:38
 
 

Половина Скопје попладнево 15-тина минути остана без струја. Причината беше дефект на пругите на Македонски железници.

„Македонски железници имаа дефект на електроинфицираната пруга кај Драчево. Настанала куса врска, по што реагираше заштита на МЕПСО оставајќи ги без напон трафостаниците во тој дел, што значи половина Скопје, за да не се случи голема хаварија“, објаснуваат од државниот преносен систем оператор МЕПСО.

Во Македонски железници пак, никој не одговараше на јавувањата.

Сликите во мрак ги потсетија граѓаните на летото 2007, кога поради хаваријата на далноводот Благоевград - Солун, цела Македонија остана без електрична енергија скоро два часа.

Експертската јавност одамна ја отвори дилемата за стабилноста на македонскиот енергетски систем, алармираат дека под итно се потребни инвестиции во Електор енерегетскиот систем на земјата.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 29-Nov-2009 at 05:00
Настрана дефектов, како можело да не остави без струја квар во далноводот Благоеврад Солун, нели имаме независен систем?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 23-Dec-2009 at 16:52
Може ли некој да ја објасни сигнализацијата?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 23-Dec-2009 at 19:26
Железнички светлосни сигнали
 
 

1. Стој.
2. Слободно.
3. Внимателно, очекувај стој.
4. Слободно, очекувај ограничување на на брзината
5. Ограничена на брзината, очекувај стој.
6. Ограничена на брзината, очекувај слободно.
7. Ограничена на брзината, очекувај ограничена на брзината.
8. Ограничена на брзината.
9. Внимателен влез во станица со 10 км/час., предсигнали на главните сигнали
10. Очекувај стој.
11. Очекувај слободно.
12. Очекувај ограничување на брзината.
13. Главни сигнал прикажува стој.
14. Главни сигнал прикажува слободно.
15. Главни сигнал прикажува, ограничување на брзината, станични сигнали
16. Дозволено возење до ... (правац означува почетно слово пруга/станица).
17. Дозволено возење до ... колосекот (правацот означува број на колосекот).
18. Возење со ограничена брзина од ... км/час.
19. Забрането возење.
20. Дозволено возење, маневарски сигнал
21. Забрането маневрирање.
22. Слободно маневрирање.
23. Забрането маневрирање.
24. Слободно маневрирање.
25. Забрането туркање.
26. Туркај полека.
27. Туркај побрзо.
28. Назад.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 23-Dec-2009 at 19:37
Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 23-Dec-2009 at 20:01
Originally posted by Cloverstack

Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Стварно не би знаел, не сум некој фан по инфрата, највероватно некој ќе ни објасни.
Не верувам дека е 0 км, или дека е за 0 колосек (нема таков) едино мислам дека ако е зелен е поаѓање !!!???


Edited by Vladimir P - 23-Dec-2009 at 20:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 24-Dec-2009 at 21:35
Веста можи да оди и во железнички стaници,но повеќето информации се за инфраструктурата.


Железничката станица во Скопје ќе се модернизира по теркот на европските
Ќе се модернизира железничката инфраструктура на Коридорот 10 стара речиси 40 години. Како што дознава Канал 5 од владини извори, државата ќе се задолжи со 17,6 милиони евра за да ги замени старите дотраени пруги со нови а дрвените прагови да ги замени со бетонски. Одлуката е помината на последната владина седница, се очекува парите да се обезбедат од Европската банка за обнова и развој во првата половина од идната година. Ова се прави за да се обезбеди побрз и поквалитетен патнички и товарен сообраќај. Ќе се реконструираат патните правци - Табановце – Куманово 13,3 километри, Миравци-Смоквица 13 километри, Ногаевци-Градско 9 километри и Градско – Неготино речиси 22 километри.
Она што се планира во иднина е модерна железничка станица. Ќе се направи нова поголема кровна конструкција, ќе се изградат нови постројки и топли чекални. На патниците ќе им се понудат квалитетни услуги.
Засега железничкиот сообраќај се уште е на ниско ниво за разлика од регионот. Патниците се уште се соочуваат со недостиг на возови што доцнат по неколку часа, често се возат во незатоплени вагони стари и по неколку децении.


http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=56356

Edited by ovaj_stariov - 24-Dec-2009 at 21:35
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 24-Dec-2009 at 23:45
Одлична вест! Посебно ме радува што ќе се активираат повеќе перони. И ова за кровната конструкција, дали случајно ќе се работи по изворниотплан за цела да биде поклопена?!

Железничари чекаме некоја изворна информација!

 Cheers

А добро е и што слушаме за санации и реконструкции и на други пруги.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 25-Dec-2009 at 11:32
Честитки до Владата што конечно се сетила за бар делумно решавање на наталожените проблеми во овој сектор.

Сепак, треба да бидеме искрени и да си признаеме дека 17,6 милиони евра се малку пари за детална реконструкција на Коридор 10.

Исто така, во однос на скопската железничка станица, сметам дека би било подобро детално да се реконструираат сегашните перони за да не прокиснуваат, што во основа е милионска сума на пари, да се реконструираат постојните перони, чекалните, тоалетите, шалтерите, станицата да добие нормална гардероба, менувачница, сектор за информации со полиглоти, отколку да се градат новите перони и да се менува конструкцијата.

Искрено, сметам дека парите за нови перони треба да се дадат на изградба на нова железничка станица во Велес и детална реконструкција на станиците во Битола, Кичево, Тетово, Гостивар...Жителите од внатрешноста на Македонија сепак го заслужуваат тоа.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 25-Dec-2009 at 21:07
одлична вест, едноставно длабоко се надевам дека ќе се исполни Cheers

едно прашање, дали бетонските прагови помагаат за развивање на поголеми брзини? (занемарувајќи ги другите влијанија)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 25-Dec-2009 at 22:18
Да, навистина убави вести, но јас сум воглавно на линија со Бојан - со оглед на состојбата и потребите на железницата, овие вести се премалку... треба многу повеќе и тоа итно! Исто така да не ги заборавиме бомбастичните ветувања од лани. Имено 2009 се најавуваше како година на огромни инвестиции во железницата во Македонија, а еве како заврши таа приказна:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=48195#48195

Инаку дечки, каде успеавте да видите информација за активирање на повеќе перони на скопската станица? Дефинитивно тоа не ни е потребно во догледна иднина, но колку што гледам не е ни спомнато  Dunno
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 26-Dec-2009 at 18:37
Originally posted by Cloverstack

Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Круг од светлечки зелени сигнални сијалици "О" означува Сигнален знак ,,ТРГНУВАЊЕ".
Овие сигнали се вградуваат на столбот на колосечниот излезен сигнал,или на некое друго место покрај секој излезен колосек зависно од условите на станицата.Зависноста на овој светлосен сигнал и излезниот сигнал мора да биде таква со нив да може да се ракува дури тогаш кога излезниот сигнал ќе покажува сигнален знак за дозволено возење.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 26-Dec-2009 at 20:19
Благодарам за информацијата zookisk
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 05-Jan-2010 at 20:31
Денеска на станицата Рајко Жинзифов

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 05-Jan-2010 at 20:36
И поглед кон автопатот

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 15-Jan-2010 at 23:42
Соопштение до јавноста - 15.1.2010

                                 Почитувани,

               Ве информираме дека во текот на 2010 година, Министерството за транспорт и врски, во областа на железниците предвидува да реализира проекти, кои ќе бидат насочени кон подобрување на моменталнта состојба на железницата во нашата држава и обезбедување на подобар и поефикасен превоз на лица и стоки низ територијата на нашата држава.
               За таа цел, со средства обезбедени од Светска Банка, склучени се договори со фирмите „Гоша“ од Република Србија и „Гредељ“ од Република Хрватска, за набавка на 36 нови товарни плато вагони. Истите ќе ја модернизираат нашата железница, ќе го подобрат возниот парк на Македонски Железници Транспорт АД Скопје, а воедно ќе бидат придобивка за подобрување на товарниот железнички сообраќај и ќе допринесат кон подобрување на условите за превоз на стоки низ нашата држава. Новите вагони се во фаза на изработка и ќе бидат испорачани во Република Македонија во текот на 2010 година.
               Бидејќи развојот на инфраструктурата е од клучно значење за Република Македонија и за регионот на Југоисточна Европа, Министерството за транпорт и врски работи на развојот на двата основни Пан-европски Коридори што ги претставуваат главните траси за развој.
Имено, Пан Европскиот Коридорот VIII кој поминува во нашата држава е недоизграден и активно се работи на комплетирање на активностите за негова изградба.
Во текот на 2009 година избрана беше фирма која е задолжена за изработка на идејниот проекти и студии за изградба на железничката мрежа на Коридор VIII, делница Кичево – Лин, а во текот на 2010 година ќе следи распишување на тендер за избор на консултантска куќа која ќе треба да започне со изработката на основниот проект на оваа делница, со рок на изработка до 36 месеци. Исто така, за делницата Куманово – Крива Паланка – граница со Република Бугарија, потребно е да се изработат главни проекти за мостови и главни проекти за тунели и траса, со рок на изработка од 18 месеци.
               Исто така, со планот за изградба, реконструкција, модернизација, ремонт и одржување на железничката инфраструктура за 2010 година, со кој се опфатени санација на железнички станици, осигурување на железнички премини, инсталирање на комуникациона мрежа и друго, само се потврдува заложбата на Министерството за транспорт и врски за подобрување на условите во железничкиот транспорт и излегување во пресрет на граѓаните на нашата држава и нивните потреби.
                 Со успешното реализирање на овие значајни проекти, железницата на граѓаните на Република Македонија треба да им овозможи доверлив сервис, намалување на времето на патување и поврзување, намалување на штетните емисии, подобрување на квалитетот и пристапноста на системот за прифатливи цени.


               Со почит,
               Министерство за транспорт и врски
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2265


Edited by Vladimir P - 15-Jan-2010 at 23:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 16-Jan-2010 at 02:26
во последно време добиваме доста оптимистички најави во врска со железницата, да се надеваме дека нема да паднат во заборав како порано, ова е одлична вест Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.