Author |
Topic Search Topic Options
|
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#41 Posted: 01-Oct-2009 at 21:13 |
Јас од историја знам дека кога во Америка се градела железничката пруга исток-запад во еден одреден момент дошло до прекин на работите затоа што пари за работниците снемало(дали биле украдени) па државата која ја градела таа пруга била на двооумење да ја прекине или како да ја продолжи работата. Се досетиле и одлучиле да настават понатака така што за секој изграден километар на секој работник на место пари му се давало писмена потврда за лична сопственост на пругата во определена должина. Од тој настан ќе започне ерата на акции(хартии од вредност) односно тоа е почетокот на приватни компании со акционерско учество во сопственоста на капиталот. Акционерството денес е најчест облик на приватни фирми. Железницата на САД од тоа време се смета за основа на почетокот на индустрискиот развој на таа држава. Сега по се изгледа им треба помодерна железница бидејќи Јапониа и Европа се пред нив. САД нема да препуштат економски да заостануваат, железницата покрај морскиот и воздушниот сообраќај е една од најбитните за развој на таа држава и мора да биде модернизирана.
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#42 Posted: 01-Oct-2009 at 21:39 |
Originally posted by pbanks
... Исто така забележав дека мапата на Европа која се појави на кратко во регионот беше обележана само линија Атина-Солун.
|
Не си видел добро, еве не баш најдобро но се гледа што е и што се првидува, но тоа е само ... предвидувања и желби 
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#43 Posted: 01-Oct-2009 at 21:50 |
хм.... па поторно го гледам истото, само Атина-Солун обележани во регионот. Турција ја сметам за посебна приказна.
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#44 Posted: 02-Oct-2009 at 08:16 |
 Пре ке има-и има во Аустрија Унгарија и Румунија, иако не се уцртани него ли во Грција.
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#45 Posted: 02-Oct-2009 at 21:46 |
И јас мислам воопшто да не се обрнува внимание на таа мапа, не е апсолутно никаков репер. Важно е ние да се опаметиме и да си ги засукаме ракавите  Инаку навистина одлични филмчиња
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#46 Posted: 03-Oct-2009 at 18:23 |
eve nekolku interesni statistiki: # 2
|
United States: |
226,612 km |
2005  |
|
# 3
|
Russia: |
87,157 km |
2006  |
|
# 4
|
China: |
75,438 km |
2005  |
|
# 5
|
India: |
63,221 km |
2006  |
|
# 6
|
Germany: |
48,215 km |
2006  |
|
# 7
|
Canada: |
48,068 km |
2006  |
|
# 8
|
Australia: |
38,550 km |
2006  |
|
# 9
|
Argentina: |
31,902 km |
2006  |
|
# 10
|
France: |
29,370 km |
2006  |
|
# 11
|
Brazil: |
29,295 km |
2006  |
|
# 12
|
Japan: |
23,474 km |
2006  |
|
# 13
|
Poland: |
23,072 km |
2006  |
|
# 14
|
Ukraine: |
22,473 km |
2006  |
|
# 15
|
South Africa: |
20,872 km |
2006  |
|
# 16
|
Italy: |
19,460 km |
2006  |
|
# 17
|
Mexico: |
17,665 km |
2006  |
|
# 18
|
United Kingdom: |
16,567 km |
2006  |
|
# 19
|
Spain: |
14,974 km |
2006  |
|
# 20
|
Kazakhstan: |
13,700 km |
2006  |
|
# 21
|
Sweden: |
11,528 km |
2006  |
|
# 22
|
Romania: |
11,385 km |
2006  |
|
# 23
|
Czech Republic: |
9,597 km |
2006  |
|
# 24
|
Turkey: |
8,697 km |
2006  |
|
# 25
|
Iran: |
8,367 km |
2006  |
|
# 26
|
Pakistan: |
8,163 km |
2006  |
|
# 27
|
Hungary: |
8,057 km |
2006  |
|
# 28
|
Chile: |
6,585 km |
2006  |
|
# 29
|
Indonesia: |
6,458 km |
2006  |
|
# 30
|
Austria: |
6,383 km |
2006  |
|
# 31
|
Sudan: |
5,978 km |
2006  |
|
# 32
|
Finland: |
5,741 km |
2006  |
|
# 33
|
Belarus: |
5,512 km |
2006  |
|
# 34
|
Korea, North: |
5,235 km |
2006  |
|
# 35
|
Congo, Democratic Republic of the: |
5,138 km |
2006  |
|
# 36
|
Egypt: |
5,063 km |
2006  |
|
# 37
|
Switzerland: |
4,839 km |
2006  |
|
# 38
|
Bulgaria: |
4,294 km |
2006  |
|
# 39
|
Cuba: |
4,226 km |
2006  |
|
# 40
|
New Zealand: |
4,128 km |
2006  |
|
# 41
|
Thailand: |
4,071 km |
2006  |
|
# 42
|
Norway: |
4,043 km |
2006  |
|
# 43
|
Algeria: |
3,973 km |
2006  |
|
# 44
|
Burma: |
3,955 km |
2006  |
|
# 45
|
Uzbekistan: |
3,950 km |
2006  |
|
# 46
|
Tanzania: |
3,690 km |
2006  |
|
# 47
|
Slovakia: |
3,662 km |
2006  |
|
# 48
|
Belgium: |
3,536 km |
2006  |
|
# 49
|
Nigeria: |
3,505 km |
2006  |
|
# 50
|
Bolivia: |
3,504 km |
2006  |
|
# 51
|
Korea, South: |
3,472 km |
2006  |
|
# 52
|
Serbia and Montenegro: |
3,379 km |
2006  |
|
# 53
|
Colombia: |
3,304 km |
2006  |
|
# 54
|
Ireland: |
3,237 km |
2006  |
|
# 55
|
Mozambique: |
3,123 km |
2006  |
|
# 56
|
Zimbabwe: |
3,077 km |
2006  |
|
# 57
|
Netherlands: |
2,797 km |
2006  |
|
# 58
|
Portugal: |
2,786 km |
2006  |
|
# 59
|
Kenya: |
2,778 km |
2006  |
|
# 60
|
Bangladesh: |
2,768 km |
2006  |
|
# 61
|
Angola: |
2,761 km |
2006  |
|
# 62
|
Croatia: |
2,726 km |
2006  |
|
# 63
|
Syria: |
2,711 km |
2006  |
|
# 64
|
Denmark: |
2,644 km |
2007  |
|
# 65
|
Vietnam: |
2,600 km |
2006  |
|
# 66
|
Greece: |
2,571 km |
2006  |
|
# 67
|
Turkmenistan: |
2,440 km |
2006  |
|
# 68
|
Namibia: |
2,382 km |
2006  |
|
# 69
|
Latvia: |
2,303 km |
2006  |
|
# 70
|
Iraq: |
2,272 km |
2006  |
|
# 71
|
Zambia: |
2,157 km |
2006  |
|
# 72
|
Tunisia: |
2,153 km |
2006  |
|
# 73
|
Azerbaijan: |
2,122 km |
2006  |
|
# 74
|
Uruguay: |
2,073 km |
2006  |
|
# 75
|
Peru: |
1,989 km |
2006  |
|
# 76
|
Morocco: |
1,907 km |
2006  |
|
# 77
|
Malaysia: |
1,890 km |
2006  |
|
# 78
|
Mongolia: |
1,810 km |
2006  |
|
# 79
|
Lithuania: |
1,771 km |
2006  |
|
# 80
|
Georgia: |
1,612 km |
2006  |
|
# 81
|
Taiwan: |
1,588 km |
2007  |
|
# 82
|
Sri Lanka: |
1,449 km |
2006  |
|
# 83
|
Saudi Arabia: |
1,392 km |
2006  |
|
# 84
|
Uganda: |
1,244 km |
2006  |
|
# 85
|
Slovenia: |
1,229 km |
2006  |
|
# 86
|
Moldova: |
1,138 km |
2006  |
|
# 87
|
Cameroon: |
987 km |
2006  |
|
# 88
|
Estonia: |
968 km |
2006  |
|
# 89
|
Ecuador: |
966 km |
2006  |
|
# 90
|
Ghana: |
953 km |
2006  |
|
# 91
|
Senegal: |
906 km |
2006  |
|
# 92
|
Philippines: |
897 km |
2006  |
|
# 93
|
Congo, Republic of the: |
894 km |
2006  |
|
# 94
|
Botswana: |
888 km |
2006  |
|
# 95
|
Guatemala: |
886 km |
2006  |
|
# 96
|
Madagascar: |
854 km |
2006  |
|
# 97
|
Israel: |
853 km |
2006  |
|
# 98
|
Armenia: |
839 km |
2006  |
|
# 99
|
Guinea: |
837 km |
2006  |
|
# 100
|
Gabon: |
814 km |
2006  |
|
# 101
|
Malawi: |
797 km |
2006  |
|
# 102
|
Benin: |
758 km |
2006  |
|
# 103
|
Mali: |
729 km |
2006  |
|
# 104
|
Mauritania: |
717 km |
2006  |
|
= 105
|
MACEDONIA, REPUBLIC OF |
699 km |
2006  |
|
= 105
|
Honduras: |
699 km |
2006  |
|
= 105
|
Ethiopia: |
699 km |
2006  |
|
# 108
|
Venezuela: |
682 km |
2006  |
|
# 109
|
Côte d'Ivoire: |
660 km |
2006  |
|
# 110
|
Burkina Faso: |
622 km |
2006  |
|
# 111
|
Bosnia and Herzegovina: |
608 km |
2006  |
|
# 112
|
Cambodia: |
602 km |
2006  |
|
# 113
|
Fiji: |
597 km |
2006  |
|
|
Edited by kire85 - 03-Oct-2009 at 18:25
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#47 Posted: 03-Oct-2009 at 18:31 |
Transportation Statistics > Rail usage statistics > Distance travelled by rail per inhabitant in km/year Kilometres/year (most recent) by country
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#48 Posted: 03-Oct-2009 at 19:27 |
Споредба на земји со иста големина Slovenia: 1,229 km Makedonija 699 km ДУПЛО
|
|
 |
BlacK
Groupie
Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
|
Quote Reply
#49 Posted: 06-Oct-2009 at 02:09 |
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#50 Posted: 06-Oct-2009 at 12:34 |
На повидок нов брз коридор Балтик - Адриатик
|
|
 |
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
|
Quote Reply
#51 Posted: 15-Oct-2009 at 18:36 |
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#52 Posted: 28-Nov-2009 at 12:03 |
Во експресен воз на релацијата Москва - Ст.Петерсбург загинати најмалку 39 лиѓе
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#53 Posted: 28-Nov-2009 at 18:14 |
 Што искочи со ова сега, дали е навистина терористички напад?
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#54 Posted: 28-Nov-2009 at 18:18 |
Свет - 28.11.2009 НАД 30 ЛИЦА ЗАГИНАА ВО "НЕВСКИ ЕКСПРЕС"
Тешката несреќата на возот
„Невски експрес“, во која загинаа најмалку 30 лица, е причинета од
терористички акт, соопшти денеска шефот на руските железници Владимир
Јакунин на седница на владина комисија.
- Според податоците,
добиени од оперативно-истражувачката грипа, основната верзија на
истрагата е избувнување на неутврдени експлозивно средство од страна на
непознати лица, односно станува збор за терористички акт, изјави
Јакунин.
Форензичарите откриле
експлозивна бездна, чие присутво ја потврдува верзијата за активирано
експлозивно средство под возот, изјавил претставник на истражната група
за Итар тасс. - Засега не може да се каже каков бил видот и моќноста на
бомбата. Тоа ќе може да се утврди дури по специјална експертиза, додал
тој.
Соработници на милицијата
заедно со свои колеги од други органи се во потрага по лицата кои
стојат зад нападот. Тие ги испитуваат жителите од околните населени
места, трговци и таксисти. Се проверуваат телефонските повици од реонот.
Иследниците претпоставуваат
дека нападот бил внимателно планиран и подготвуван најмалку еден месец.
- Местото на несреќата е меѓу шума, а најблиските населени места се
оддалечени на еден километар, што зборува за внимателно подготвен план,
рекол истиот извор.
Шефот на железниците
соопшти дека движењето по железничката линија ќе биде обновено веднаш
откако иследниците ќе ја завршат работата. Во моментот возовите се
движат по други маршрути, што доведува до доцнење од четири до шест
часа. |
http://telma.com.mk/vest.aspx?vest=6818
Edited by Cloverstack - 28-Nov-2009 at 18:18
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#55 Posted: 05-Dec-2009 at 19:19 |
Unife News
13 | 12 | 2009Train to Copenhagen

With the upcoming Kyoto Protocol re-negotiation held on 13 of December in Copenhagen, the railway industries need to raise awareness that they are part of the solution to reduce CO2 emissions in the transport sector. There are two ways in which the railway industry can raise awareness. One, promote rail transport and point out the unsustainable transportation policies and two, ensure investments in sustainable infrastructure.
In coordination with the first goal UIC has arranged a train from Kyoto Japan to Copenhagen, Denmark. Unife ‘jumped on board’ to this idea and will be participating in another train going from Brussels the capital of transportation policies, to Copenhagen. This innovative idea follows the UN’s mission statement in provide leadership and encourage partnership in caring for the environment by inspiring, informing, and enabling nations and peoples to improve their quality of life without compromising that of future generations.
It is hoped that this campaign message will enlighten officials and general public to realize how much smaller their carbon footprint can be if they would take the train as opposed to the plane. Furthermore in the train information about infrastructure and the implementation of high speed lines, which will make rail more desirable for individuals will be readily available.
To access the Train to Copenhagens website please click here
For more information of UNIFE's Involvemnet please contact
Max Obenaus
Head of Communications
max.obenaus@unife.org |
И една мала анализа, за која не треба коментар
|
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#56 Posted: 19-Dec-2009 at 19:19 |
Свет - 19.12.2009 ЗАПРЕНО ДВИЖЕЊЕТО НА ВОЗОВИТЕ ПОД ЛА МАНШ
Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија. Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија.
|
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#57 Posted: 26-Dec-2009 at 15:31 |
China unveils 'world's fastest train link' (AFP) – 9 hours ago BEIJING — China on Saturday unveiled what it billed as the fastest rail link in the world -- a train connecting the modern cities of Guangzhou and Wuhan at an average speed of 350 kilometres (217 miles) an hour. The super-high-speed train reduces the 1,069 kilometre journey to a three hour ride and cuts the previous journey time by more than seven and a half hours, the official Xinhua news agency said. Work on the project began in 2005 as part of plans to expand a high-speed network aimed at eventually linking Guangzhou, a business hub in southern China near Hong Kong, with the capital Beijing, Xinhua added. "The train can go 394.2 kilometres per hour, it's the fastest train in operation in the world," Zhang Shuguang, head of the transport bureau at the railways ministry, told Xinhua. Test runs for the service began earlier in December and the link officially went into service when the first scheduled train left the eastern metropolis of Wuhan on Saturday. By comparison, the average for high-speed trains in Japan was 243 kilometres per hour while in France it was 277 kilometres per hour, said Xu Fangliang, general engineer in charge of designing the link, according to Xinhua. Beijing has an ambitious rail development programme aimed at increasing the national network from the current 86,000 kilometres to 120,000 kilometres, making it the most extensive rail system outside the United States. China unveiled its first high-speed line at the time of the Beijing Olympics in 2008 -- a service linking the capital with the port city of Tianjin. In September, officials said they planned to build 42 high-speed lines by 2012 in a massive system overhaul as part of efforts to spur economic growth amid the global downturn. The network uses technology developed in co-operation with foreign firms such as Siemens, Bombardier and Alstom. | http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5iyiGIR1KldxNfneHStjifvaiOQiQ
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#58 Posted: 26-Dec-2009 at 15:52 |
За тој што е послаб со англискиот.
Во Кина ќе сообраќа најбрзиот воз во светот
Во Кина од денеска ќе почне да сообраќа најбрзиот воз во светот, кој ќе се движи со 350 километри на час.
Просечна брзина на возот е 350 километри на час, a новата железничка линија ќе биде со должина од 1000 километри, помеѓу градовите Вхан и Гуанчоу, со само десет запирања.
Споменатата железничка линија е исто така е најбрзата и најдолгата во Кина, а нејзината изградба чинела 14,6 милијарди долари, додека самата изградба траела четири години.
|
http://www.time.mk/read/3e6480323a/6d82843c57/index.html
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#59 Posted: 26-Dec-2009 at 21:46 |
Еве и видео од тој CRH воз но и нивните станици кои е убаво да се видат.
|
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#60 Posted: 26-Dec-2009 at 22:10 |
Една контраст
Нова и стара технологија
Steam train's snow rescue 'glory'  Darlington-built Tornado was unaffected by the freezing conditions
Passengers were rescued by a steam locomotive after modern rail services were brought to a halt by the snowy conditions in south-east England.
Trains between Ashford and Dover were suspended on Monday when cold weather disabled the electric rail.
Some commuters at London Victoria faced lengthy delays until Tornado - Britain's first mainline steam engine in 50 years - offered them a lift.
They were taken home "in style", said the Darlington-built engine's owners.
Train services in Kent were hit hard by the freezing conditions at the start of the week.
The weather-related disruption included three days of cancellations for Eurostar services through the Channel Tunnel.
Tornado, a £3m Peppercorn class A1 Pacific based at the National Railway Museum in York, was in the South East for one day, offering "Christmas meal" trips from London to Dover.
Its "Cathedrals Express" service, the last mainline journey in its first year of operations, was about to depart when staff heard about the stranded passengers.
About 100 people were offered free seats, according to Mark Allatt, chairman of The A1 Steam Locomotive Trust - the charity which built Tornado.
'All credit'
He said: "It was a nice way to finish for Christmas, though I think some of the rescued passengers didn't realise they'd even been travelling on a steam train until they got off."
Mr Allatt, who was on the service at the time, said he only saw a handful of other trains between London and Dover throughout Monday.
|
Се извинувам што е на енглески, но веста е интересантна
Иначе ние од тие три што ни скапуваат не може да ги оправиме барем една
|
|
 |