![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 45> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За да не ги мешаме нишките, овде ќе го постирам одговорот од градоначалникот Талевски
Дали да се коментира, толкава земја, или секогаш комшијата ... ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 13-Dec-2009 at 14:25 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Online Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Гледам дека мапата е постара, и пишува дека кај нас не ги прифаќаат eurail пропусниците. Јас патував пред месец дена со една жена од Хонк Конг и таа имаше вакво нешто, и кај нас го прифаќаа. Цела работа е што испадна поефтино да си купи нормална карта кај нас, кај Грците и кај Бугарите, отколку да ги користи овие. Тоа се исплаќа повеќе во Германија и Франција каде што има скапи линии.
Edited by гитардемон - 13-Dec-2009 at 14:37 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Кој пруги ти фалат !!??
А зашто го коментирам ова, кога сме кај случките;
Кога имаше пожар на региата околу Олимп, останавме на отворена пруга повеќе од 8 часа. Толкава земја нема буквално ни еден алтернативен правец.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Имаат ли воопшто јужните соседи сериозен план за проширување на мрежата во догледно време?
И за кога имаат зацртано конечно да завршат со електрификација на Солун - Атина? |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Ама им тргна на Хрвативе со железницата...
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=117754 |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
причината за несреќата (наизглед минорна) е проклизување на тркалата заради подмрзнување на шините... http://metro-portal.hr/vijesti/zagreb/vlak-udario-u-grudobran-na-glavnom-kolodvoru на клипот од линков се гледа дека не е нешто посериозно бар во споредба со она какви се не железнички несреќи имаат во хрватска, но сепак и ова не е за бацит што би рекле 'рвати, na zeleznice.net имаат подфорум црна хроника со 163 теми http://zeljeznice.net/forum/index.php?c=1 што се имало досега со тоа нагибните боле глава |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
некој од хрватските машновозачи велат дека не е до шините туку до кочниците
смешно тие ја глават покрај сервис како кончар, а што да кажеме ние, кузнај какви сме на овој план, може кај нас ја тераат со моторно кочење 43 повредени а машиновозачот во животна опасност! |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Глупо е сега што би било да беше муабети, но препоставувам помала ќе беше штетата, ако наместо гол бетон имаше и некои гумени перници. Дали има некаде низ свет пракса да се поставуваат и други препреки наместо вакви?! Дали може некој не ми одговори или скицира како се армираат ваквите препреки зашто не е мала работа локомотива да го удри и да остане така цело. И уште некое прашање. Одпилика колкава е штетата во делови и средства зашто вака не ми изгледа многу голема, или јака е локомотивава?! Со колкава брзина удрил возот?!
У Македонија мислам дека релативно добро стоиме со кочници, со оглед на тоа што произведуваме за извоз кочници за возови. Е сега не е ова некој фактор, ама го нафрлам ако претпоставка па имаме "железничари" по форумов ќе објаснат. И нормално, да им пожелам што побрзо да оздрават повредените! Edited by lslcrew - 21-Dec-2009 at 16:14 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Не е само бетон него има и бампери-одбијачи како што има и на локомотивата (делот што е испаднат на сликата).
Еве како изгледат отворени на станицата во Будимпеста
![]() Штетата е огромна (~за почеток со 5 цифи во еур), бидејќи локотивата ќе мора на поправка па тотална ревизија и испитување-тестирање, пред повторно да се пушти во сообраќај. (не ова кола па на лимар
![]() Брзината не е во пшање и да е 5 км, масата е огромна.
Иначе скоро имаше и еден ICE во Штудгард да се заби во одбијачот.
Иначе најпозната од ваков тип е несреќата од 1895 во Парис
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
А Владимир, дали оние делови напред на локомотивата (што претпоставувам дека служат за да се поврзе со вагоните) имаат некакви одбијачи во нив па да се „квадрира“ пригушувањето или се крути? Мислам на оние два напред:
![]() Edited by La Linea - 22-Dec-2009 at 00:12 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Тие се обични штрафови! Мутер на штраф! Не се никаква крута врска!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Никако не се крути има повеќе типови, еве еден тип на бампери
![]() Иначе без нив би се кршела конструкцијата-шасијата на лок или вагоните
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Не прашувам за спојот на локомотивата со вагоните, прашувам за „тие“ како се поврзани со осовината на локомотивата, т.е. дали има некаква еластичност за да пригуши наглите удари во контекст на муабетот погоре.
ЕДИТ: владимир веќе одговорил тоа што прашував ![]() Edited by La Linea - 22-Dec-2009 at 00:31 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Фала на одговорот Владимир, баш интересно. А како Шикансен и ICE-тип локомитивите го решаваат проблемов, кога веќе нема очигледни бампери(зборам за апсорбирање на удар од напред, не за врски со вагоните)? Имаат некакви бампери во клунот или па нешто поврзано со вонземска технологија
![]() |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ништо посебно скоро исто само што е со аеродинамичка маска покриено
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
чудно или интересно е што локомотивата излегла од сервис пред 10 дена а претходниот ден пред несреќата имала и инспекција! што значи има две опции или навистина станува збор за проклизнување или воздухот од кочниците предвреме е испуштен!?! сигурно доколку машиновозачот носел шлем ќе избегнел потрес на мозок при ударот во шајбната или пултот! незнам зошто ова кај нас не е правило, колку што можам да се сетам на исток имам гледано машиновозачи со шлемови!?! ~ колку е бош да убедуваш некого дека воз е најидеално превозно решение, а колку смешни несреќи се случуваат (за жал во случајов со тешки последици). верувам дека има уште многу простор да се оправаат работи во дизајнот на композициите општо, но се ми се чини дека со ова магнетиве ќе ја решат скоро перфектно работата во блиска иднина, магнет доле, магнет од страна и ипријатно, нема мрдање ниту бегање, бар кај патничкиве, додека товарните уште долго вака ќе се тркалаат! Edited by Max - 23-Dec-2009 at 22:00 |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Замрзнување на кочникот е дефинитивната и главна причина за оваа несреќа...Дај боже брзо за оздрават патниците и хрватскиот колега... |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
некои велат бидејќи во зима се користи и нешто течност за кочниците , додека за кочникот на пултот мислам нема од што да замрзне!? еве го под 1 кочникот (6 кочник за цела композиција), не ми е јасно освен масло тука нема друга течност
Edited by Max - 22-Dec-2009 at 17:52 |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
http://www.zovspozega.co.rs/pravilnikokocenju.pdf според упатсво може да станува збор за повеќе опции кои би можеле да доведат до ваква несреќа, за сега не е благодарно да нагаѓаме или и на некому од вас му се има случено нешто слично. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
На делови од пругата Пловдив - Кап. Андреево, брзината е целосно подигната на 160 км/ч.
![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |