Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page 123 60> |
Author | ||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#1 Topic: Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) Posted: 03-Oct-2007 at 18:22 |
|||
...
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 03-Oct-2007 at 18:26 | |||
Бугарското претпријатие “Градски електротранспорт-Софија“ и македонската компанија “МАК 2000“, кои го добија тендерот за изработка на физибилити студија за шински сообраќај (брз трамбвај) во Скопје, денеска го претставија планот за сообраќање на трамвај низ главнит град на четирии линии со вкупна должина од 56 километри, за што конечната верзија со пресметани трошоци ќе биде завршена на 20-ти овој месец. По конечните пресметки, како што најавија од Град Скопје, финансиски средства ќе бидат побарани од фондовите на Европската унија, а откако ќе се добијат парите, следува изградба на пругите во главниот град, но за тоа ќе бидат потребни најмалку 10 години. Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај при град Скопје, објасни дека изградба на пруга во должина од еден километар во просек трае од 5 до 6 години. Со оглед на тоа дека вкупната трамвајска линија во Македонија ќе изнесува 56 километри, за изградба на пругите ќе бидат потребни околу 10 години. Според Физибилити сдудијата првата трамвајска линија во Скопје ќе почнува од мостот кај Сарај, продолжувајќи по булеварот “Партизански одреди“ и “Димитрие Чуповски“, кон булеварот “Јане Сандански“ до населбат Ново Лисиче, каде ќе свртува и се враќа назад по булеварот “АСНОМ“. Втората линија, според планот, ќе минува по јужен булевар со можност за поврзување со транспортниот центар, како трамвајот би се искористил и како воз кој ќе сообраќа по железничката пруга. Третата линија, објасни Светлослав Станоев од “Градски електротранспорт-Софија“, ќе почнува од железничкаат станица кај ОХИС, по “Првомајска“ ќе продолжува кон улицата “Даме Груев“ до населбата Бутел. Четвртата линија е предвидено да се протега од работничкиот универзитет “ Кочо Рацин“ преку Бит пазар, десно кон булеварот “Александар Македонски“ до населбата Ченто. Од секторот за сообраќај при град Скопје, за утре организираат снимање на бројот на патници и превозници во јавниот градски превоз, а со цел утврдување на фрекфентноста и потербите од градскиот превоз, кои би се имплементирале во планот за трамвајскиот сообраќај. Освен снимање, граѓаните ќе се анкетираат во врска со нивното мислење за воведување трамвај во градскиот сообраќај. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3 Posted: 03-Oct-2007 at 18:49 | |||
i vekje pocna novinarskoto raznoglasie za nesto sto treba da bide precizna informacija
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 03-Oct-2007 at 19:09 | |||
Тоа е тоа друже... Кога изгубени новинари ќе ги пренесат изјавите на неспособните власти, резултатот е ваков. Тоа ни се случува веќе долго време во континуитет. Мене ме загрижува суштината, т.е. дека линиите имаат одредени несовпаѓања со ГУП-от. Според мене најголем дел од несовпаѓањата се неоправдани и изгледаат како лоши импровизации (по обичај). Највеќе ме загрижува неспоменувањето на тунелот под плоштадот и на бул. Крушевска Република, чии траси се клучни и за ефикасен ЛРТ систем. Исто така ме вади од кожа оној некаков си едносмерен кружен тек околу Аеродром (прво по бул. Јане Сандански, после по бул. АСНОМ). На Јане Сандански има доволно место да се спроведе двоен колосек по сите стандарди и тоа во средина на булеварот, со пешачки мостови и модерни станици (најефикасно и најсовремено решение). Мене лично повеќе би ми одговарало ова со АСНОМ зашто ми е многу поблиску, ама навистина не е добро решение. Ако до толку има потреба, нека направат дополнителна линија кога ќе дојде време... Единствена светла точка ми е дека конечно се става крај на шпекулациите за тоа каков трамвај планираат. Очигледно се работи за ЛРТ концепт, кој би требало да се интегрира и со постоечката железничка мрежа. Барем нешто паметно во целава работа... |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 03-Oct-2007 at 19:39 | |||
Еве нешто малце подетално од официјалниот сајт на градот. Пак во очи упаѓаат импровизациите. Место да се развива паралелно со примарната сообраќајна мрежа (која е потребна не само сама по себе, туку нејзините траси се исто неопходни за ефикасен трамвајски систем), тие ги заплеткале предложените траси низ постоечкиот хаос во Скопје. Каде што има гужва ќе направат уште повеќе гужва, а трамвајот ќе биде спор и неефикасен, вртејќи лево-десно и поминувајќи на скоро секоја закрчена крстосница низ градов.
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1355&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Edited by Cloverstack - 03-Oct-2007 at 19:40 |
||||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #6 Posted: 04-Oct-2007 at 00:44 | |||
Jas nikogash ne sum se vozel na tramvaj, nit sum videl vo zhivot, ama mene mi izgledat spori?? Kako da zafakjat mnogu mesto vo gradot...neznam
Eve od Utrinski За почеток Скопје ќе има четири трамвајски линии Денеска на 13 места ќе се снима протокот на луѓе и автобуси
САЊА НАУМОВСКА |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 04-Oct-2007 at 01:11 | |||
Дејане, не се работи за „старовремски“ трамвај туку за модерен LRT систем. Овие „трамваи“ се поголеми, побрзи, потивки, користат многу денивелирани траси (што помалку да доаѓаат во конфликт со уличниот сообраќај), може да се интегрираат и со постоечката железничка мрежа. Сето тоа носи квалитет и ефикасност скоро како подземно метро, а за многу помала цена. Ама прашање е колку квалитетно ќе се изведе проектот во Скопје... Некои решенија што се спомнуваат се крајно загрижувачки. А Скопје со своите карактеристики е скоро идеален град за изведба на одлична LRT мрежа. Да се надеваме дека нема да го прокоцкаат тоа... Edited by Cloverstack - 04-Oct-2007 at 01:12 |
||||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #8 Posted: 04-Oct-2007 at 01:24 | |||
Aa ok razbiram sega. Cim ke go sluzi gradot na dobar nacin, se nadevam nema da napravat nekoja glupost vlastite.
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 04-Oct-2007 at 01:45 | |||
Еве да илустрирам малце како би требало тоа да изгледа:
1 Bombardier Flexity, на класична железничка пруга 2 Подземна станица на денивелиран дел од траса. Во Скопје денивелација може да се изведе ефтино и ефикасно на голем дел од трасите. 3 Alstom Citadis на засебна траса 4 Може да послужи дури и за карго (а може и да да се зачува тревата, наместо трасите да бидат прекриени со вештачки материјали кои во лето се вжештуваат...) Edited by Cloverstack - 04-Oct-2007 at 01:53 |
||||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #10 Posted: 04-Oct-2007 at 10:36 | |||
Tie se mnogu dobri, bash bi bilo dobro Skopje da dobie takvi tramvaj.
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #11 Posted: 16-Nov-2007 at 13:13 | |||
eve izgleda ja smenile onaa matematika deka 1 kilometar pruga se pravel 10 godini (post #2) pa sega do kraj na mandatot kje sme videle 2 kilometri
Извор: Вест
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 16-Nov-2007 at 16:19 | |||
Или градоначалникот не лажеше кога не убедуваше колку кошта и колку долго се гради пруга за трамвај, или не лаже сега кога ветува ваква работа. Се плашам дека лаже и за двете. И уште не ми е јасно како може да се прифати таква студија која е спротивна на важечкиот генерален урбанистички план. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #13 Posted: 28-Nov-2007 at 17:51 | |||
Извор: Вест |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 29-Nov-2007 at 19:14 | |||
А пресметале ли колку ќе чини да се изгради таа привремена траса, па после улиците да се враќаат во првобитна ситуација (кога ќе се гради тунелот)... Тоа нема да биде воопшто ефтино... А во меѓувреме, ќе добиеме многу понеефикасен трамвај и воопшто таа траса ќе создаде големи проблеми за сообраќајот во центарот на Скопје. Бидејќи се работи за прилично замашна сума (100 милиони евра само за оваа траса), ако навистина се турка овој проект, треба да се запне уште повеќе и да се најде начин да се гради и подземната врска под плоштадот. Сум наишол на цифра од 30 милиони евра за овој тунел. И да е повеќе, треба веќе еднаш да се тргне во некоја таква инвестиција. Ако ништо друго, таа е оправдана од нејзината брза исплатливост на многу нивоа. Не е научна фантастика, ниту технички, ниту финансиски. Само така ни се чини затоа што долго време сме тотално зачмаени. Edited by Cloverstack - 04-Jan-2008 at 23:33 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #15 Posted: 16-Jan-2008 at 02:44 | |||
Глупости. Ја сум за метро!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 16-Jan-2008 at 02:48 | |||
Па во Скопје релативно евтино може да се изгради извонредна ЛРТ (трамвајска) мрежа, која по карактеристиките ќе може да се носи со добрите страни на метрото. Метро би било многукратно поскапо и реално немаме можност да изградиме таква работа. |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 16-Jan-2008 at 02:59 | |||
Незнам зашто би немале такба можност ама трамвај е малце застарнена работа. Замисли се паркира некој на сред трамвајска лента. Автобус да е ке го заокружи, ама трамвај не.
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 16-Jan-2008 at 03:06 | |||
Па не си читал баш внимателно што имам трубено до сега Трамваите треба да бидат сепарирани, на сопствени додатни ленти, физички одвоени од сообрќајот. Направи малку research по интернет, ќе видиш какви елегантни и ефикасни решенија има по светот. Само треба воља и способни луѓе. Предноста на Скопје е што вакво решение е изводливо на комплетната мрежа (ако се држиме до ГУП-от). Додатна предност на Скопје е што ефтино можеме да постигнеме денивелација во огромен дел од мрежата (да нема вкрстување со уличниот сообраќај). Трасите на урбаните автопати и тунелот под плоштадот го овозможуваат ова. За цена на LRT, би добиле квалитети на метро Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 03:07 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #19 Posted: 16-Jan-2008 at 10:26 | |||
Абе ја мислев нема да има сепарирани ленти. Вака е бољи, ама ја имак сум за метро
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #20 Posted: 16-Jan-2008 at 16:03 | |||
абе кој нејќе метро ама реално за Скопје барем во оваа фаза нема логика воопшто да се разговара за такво нешто. Барем така рекоа "експертите" кои ги правеа анализиве минативе години. А и нема потреба од некои специјални анализи, еве Загреб е за 50% поголем од Скопје некаде, има буџет 10 пати поголем од најоптимистичниот овогодишен Скопски буџет, се работи за прилично претенциозен град чии граѓани сакаат да веруваат дека се на ниво на една Виена.... И покрај сето тоа таму веќе со години се води дебата дали воопшто треба да има метро. Да не спомнувам дека метро се копа меѓу другото под густо населени површини каде има страшна концентрација на луѓе за кои неможе да се направи ефикасен надземен транспортен систем. Пример за тоа е Солун кој дури лани почна да ја гради првата метро линија и каде метрото е единствен избор. Освен Чаир (кој е само 3.5 квадратни километри површина) и до некаде Центар Скопје е прилично простран град + ги има сите предиспозиции да се изгради надземна LRT мрежа која би била далеку поефтина а подеднакво ефикасна. Дај боже да продолжиме да раснеме како град и да се створат предуслови Скопје да има потреба од метро. |
||||
Post Reply | Page 123 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |