build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 10-Jan-2010 at 02:20
ЗА ДА СЕ РЕШИ СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС

Кисела Вода ќе го враќа двонасочниот сообраќај

Бидејќи улиците Иван Козарев, Вера Јоциќ и Сава Ковачевиќ се блокирани откако пред четири години станаа еднонасочни, Кисела Вода најави дека ќе го врати двонасочниот режим на возење

Општина Кисела Вода ќе го враќа двонасочниот сообраќај на Иван Козарев, Вера Јоциќ и на Сава Ковачевиќ. Општината и годинава не планира да се откаже од иницијативата да се врати стариот режим на движење на возилата на улиците, оти еднонасочниот сообраќај кој Градот го воведе пред четири години, никој не го почитува и не функционира.
Возачите, без пардон, возат во спротивен правец и ги игнорираат сообраќајните знаци. Бидејќи улиците се тесни и на нив може да поминува само по една кола, тие секојдневно се блокирани од најмалку две коли кои налетуваат една на друга и не можат да се разминат.
Според општинарите, новиот режим место да го регулира сообраќајот, уште повеќе предизвикал хаос на тесните улици.
"Граѓаните не можат да се навикнат на еднонасочниот сообраќај во Кисела Вода. Иако тој е воведен уште во 2006 година, до денес никако не може да профункционира. Улиците се блокирани од возила кои возат во спротивна насока, па се плашиме да не се случи трагедија. Ќе инсистираме кај градските власти да излезат во пресрет и да го вратат движењето на улиците во две насоки на што се навикнати жителите", велат од Општината.
Барањето да се врати стариот двонасочен сообраќаен режим Кисела Вода го доставила до Градот уште пред две години, но во моментот го доработувала проектот кој треба да ја оправда нивната иницијатива.
"Очекуваме од Општината да ни достави проект, според кој ние ќе процениме дали е оправдано да се враќа двонасочниот сообраќај или не. Ако условите покажат дека тоа е потребно, ние ќе соработуваме и ќе инвестираме", велат од Градот.
(М.Ѓ.)
 
 
И ај најди Н.З.С сега Question


Edited by Baze - 10-Jan-2010 at 02:42
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 10-Jan-2010 at 02:23
-Возачите, без пардон, возат во спротивен правец и ги игнорираат сообраќајните знаци. Бидејќи улиците се тесни и на нив може да поминува само по една кола, тие секојдневно се блокирани од најмалку две коли кои налетуваат една на друга и не можат да се разминат.-
Испаѓа дека никогаш не вовеле еднонасочен сообраќајOhno А казните за кој украс се Bash
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 10-Jan-2010 at 03:06
Возење во погрешна насока на еднонасочна улица е сериозен прекршок, како воопшто смеело да се дозволи ситуацијата да биде таква и како може да се нудат вакви „решенија“!? Каде е полицијата? Што е ова побогу, „див запад“ ли сме ние? Функционира ли оваа држава или владее анархија на секое поле?!?



Граѓаните не можат да се навикнат на еднонасочниот сообраќај во Кисела Вода. Иако тој е воведен уште во 2006 година, до денес никако не може да профункционира.
Не дека не можат, туку не сакаат. Се почнува со разноразни каубојци, а полицијата никаде ја нема, и тоа го гледаат останатите граѓани, па и тие почнуваат така да се однесуваат и понатака се оди во бестрага... Кога во една држава нема ред и не функционираат никакви правила, тоа е резултатот (не само на сообраќајно поле)!


Очекуваме од Општината да ни достави проект, според кој ние ќе процениме дали е оправдано да се враќа двонасочниот сообраќај или не. Ако условите покажат дека тоа е потребно, ние ќе соработуваме и ќе инвестираме", велат од Градот.
Која црна инвестиција? Ќе ги извадите знаците и после и за ваква брука ќе се фалите дека било инвестиција?!?

Crazy

Bash  Bash  Bash
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 10-Jan-2010 at 12:07
Додека Дебар Маалци бараат воведување на еднонасочен сообраќај, Кисело Водарци се откажуваат од еднонасочен сообраќај.
Па не ми е јасно зошто центар да прави таква инвестиција, се што треба е заедно со граѓаните од дебар маало да прошетаат низ овие улици на кислеа вода и одма ке се откажат од еднонасочен сообраќај.Crazy
 
 
 
Се што требало се двајца полицајци на краевите на улиците и да видиш како ке се наполни буџетот, а со тоа ке имаме и пари за други проекти Roll%20eyes 


Edited by Baze - 10-Jan-2010 at 12:14
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 10-Jan-2010 at 16:04
Еве Куманово е успешен пример за еднонасочен сообраќај. Пред неполна година го воведоа на скоро сите сообраќајници во централното подрачје и како и во К. Вода на почетокот имаше секави видови на егзибиции од возачите. Еден месец пред да се пушти одеше презентација со анимација на јавна телевизија за тоа кои улици се опфатени и во кои правец е дозволено да се вози. После тоа го воведоа еднонасочниот сообраќај и една недела практично на секоја раскрсница стоеше по еден полицаец за да предупреди или да опомене некој ако не почитува и љубезно да му објасни. После тоа следуваа солени казни за кои не знам дали до денес се пишуваат или веќе нема потреба за тоа.
Јас бев скептик на поќетокот кога разбрав дека се планира такво нешто во КУ, посебно заради менталитетот на граќаните ама сега мислам дека е полн погодок. Кога ќе имам слободно време ќе направам скица за тоа што како е регулирано, секако во соодветна нишка.
Значи ова ќе биде лекот и за во К. Вода само треба некој да го спроведе. Мислам дека ваков проект посебно треба да наиде на подршка од Скопјани.

Edited by 46&2 - 10-Jan-2010 at 16:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 11-Jan-2010 at 01:27

Булеварите само на хартија, а за возење по нив ќе почекаме

Во градскиот буџет се предвидени 20 милиони денари за проектирање нови сообраќајници

Сања Наумовска


Проширување на дел од улиците во булевари, изградба на нови мостови на Вардар, на денивелирани сообраќајници, нови кружни текови и други сообраќајни решенија, се дел од проектите што ги нарача Градот Скопје. Станува збор за булевари во речиси сите делови од градот каде што има застои и проблеми во сообраќајот. Засега се завршени осум идејни проекти за проширување и изградба на нови сообраќајници. Во буџетот за годинава се предвидени 20 милиони денари за проектирање нови сообраќајници.

„Проектирањето на ’Првомајска’, која со реализацијата ќе реши многу проблеми на делницата кон Драчево, е веќе започнато. Се проектира проширувањето на делот до улицата ’Народни херои’ и натаму кон населбата Драчево, од ’Србија’ до мостот кон Маркова Река“, информираат од Градот.

Булеварот АСНОМ, според новиот проект, ќе продолжува од салата МЗТ преку мостот на Вардар кон Скопски саем. Ќе ја пресече населбата Керамидница, каде што е предвидена голема раскрсница со уште еден нов булевар „16 Македонска бригада“ за да се спои со „Гоце Делчев“. Булеварот „16 Македонска бригада“, пак, започнува од населбата Железара кон булеварот АСНОМ. Проектот предвидува денивелирано решение за оваа сообраќајница што ќе поминува над „Александар Македонски“. Кај зградата на Противпожарната бригада во Автокоманда и пред стадионот во Гази Баба, како и пред влезот на Железара ќе има кружни текови.

„Започнато е проектирањето на улица ’Есенинова’, која треба да ги спои ’Трета македонска бригада’ и ’Првомајска’ зад Тутунскиот комбинат и ќе поминува покрај пругата. Улицата ’Индустриска’, пак, од булеварот ’Војводина’ преку Керамидница и зад универзитетот ФОН ќе се поврзе со АСНОМ“, информираат од Градот.

Ќе се проширува и „Трета македонска бригада“ на потегот од улицата „Пролет“ до „Србија“, а „Христијан Тодоровски - Карпош“ ќе продолжи од Општината Чаир кон обиколницата. Ќе се проширува и врската меѓу „Партизанска“ и „Илинденска“, односно улицата „Никола Парапунов“ во Карпош 4. Во тек е и изработката на проектите за „Илинденска“, од Владата до фонтаната во Градски парк и од „8 Септември“ до улицата „Ацо Шопов“.

Според очекувањата на градските власти, сите решенија што веќе се предвидени во Генералниот урбанистички план ќе го растоварат сообраќајот на повеќе локации во градот. Сепак, додека не се изработат изведбените проекти, со кои ќе се одговорат прашањата за финансиската конструкција и евентуалните имотно-правни спорови на трасите на овие сообраќајници, засега е неизвесно кои, кога и дали ќе се реализираат. Во Градот велат дека е добро решенијата што ги предвидува ГУП да бидат испроектирани за во иднина реализацијата да биде полесна и побрза. Трендот на проектирање ќе продолжи и годинава, а некои од проектите што се најавуваат подолго време треба да почнат и да се реализираат.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6759C478AAC06E4C9C562AC207714DBE

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 11-Jan-2010 at 01:32

За минута до центар, а вечност до асфалт

Иако живеат на само пет минути пеш од плоштадот Македонија, дел од жителите на улицата 50 Дивизија пред своите домови газат во кал и во вирови. Општината Центар лани ја асфалтира оваа улица зад Клинички центар, но не ја заврши целосно работата.

Жителите од оваа мала сообраќајница имаат големи проблеми и зиме и лете. Лете поради правта од земјената улица, а зиме поради вировите и калта. Велат, немаат каде да ги пуштат децата да играат, оти нема каде да се стапне. Се жалат дека и автомобилите им се постојано валкани и се прашуваат како е можно да живеат на територија на Општина Центар во такви услови.

- Да сакав да живеам во селска идила со кал и без асфалт ќе се преселев во село. Јас сакам градски живот и чисти и асфалтирани улици. На секој состанок на куќниот совет разговараме како да си го решиме проблемот и секогаш испаѓа дека нема надеж. Постојано ја молиме Општината да си ја изврши нејзината обврска - вели Бранко Димовски, жител во новоградбите на „50 Дивизија“.

Оваа улица е многу фреквентна, бидејќи ги опслужува Клиничкиот центар, Средното медицинско училиште и е во функција на еднонасочниот сообраќај, кој е спроведен во тој дел од градот.

- Од 2003 година сме принудени да живееме на целосно неасфалтирана улица, полна со дупки. Станува збор за мал крак од „50 Дивизија“, во должина од седумдесетина метри која остана без асфалт, без паркинг и без тротоар. За сите згради се платени комуналните давачки уште пред да се изградат зградите и сите се со чисти имотни листови. Трагичен е фактот што за данок при купување стан во зградите на оваа улица се плаќа по 2.600 евра, од кои 1.900 евра одат за општинската каса - вели еден жител од улицата.

Станарите се жалат дека досега неколкупати безуспешно барале информации од општинската администрација.

Во Општина Центар велат дека улицата во целиот е асфалтирана и дека најверојатно станува збор за еден од краците.

- „50 Дивизија“ е влезена во програмата за асфалтирање за 2010 година. Проблемот што го истакнуваат жителите ќе биде решен. Причина за досегашното нерешавање на проблемот беа имотно-правните односи, кои до неодамна го одложуваа почетокот на работите. На заедничко задоволство проблемот е решен и штом ќе дозволат временските услови, кога ќе има повисоки температури, ќе почне санацијата на улицата - велат во Општина Центар.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=E7A6407552A5CC449FF754D612415A23

Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 11-Jan-2010 at 03:41
Originally posted by lslcrew

Булеварите само на хартија, а за возење по нив ќе почекаме

Во градскиот буџет се предвидени 20 милиони денари за проектирање нови сообраќајници

Сања Наумовска


Проширување на дел од улиците во булевари, изградба на нови мостови на Вардар, на денивелирани сообраќајници, нови кружни текови и други сообраќајни решенија, се дел од проектите што ги нарача Градот Скопје. Станува збор за булевари во речиси сите делови од градот каде што има застои и проблеми во сообраќајот. Засега се завршени осум идејни проекти за проширување и изградба на нови сообраќајници. Во буџетот за годинава се предвидени 20 милиони денари за проектирање нови сообраќајници.

„Проектирањето на ’Првомајска’, која со реализацијата ќе реши многу проблеми на делницата кон Драчево, е веќе започнато. Се проектира проширувањето на делот до улицата ’Народни херои’ и натаму кон населбата Драчево, од ’Србија’ до мостот кон Маркова Река“, информираат од Градот.

Булеварот АСНОМ, според новиот проект, ќе продолжува од салата МЗТ преку мостот на Вардар кон Скопски саем. Ќе ја пресече населбата Керамидница, каде што е предвидена голема раскрсница со уште еден нов булевар „16 Македонска бригада“ за да се спои со „Гоце Делчев“. Булеварот „16 Македонска бригада“, пак, започнува од населбата Железара кон булеварот АСНОМ. Проектот предвидува денивелирано решение за оваа сообраќајница што ќе поминува над „Александар Македонски“. Кај зградата на Противпожарната бригада во Автокоманда и пред стадионот во Гази Баба, како и пред влезот на Железара ќе има кружни текови.

„Започнато е проектирањето на улица ’Есенинова’, која треба да ги спои ’Трета македонска бригада’ и ’Првомајска’ зад Тутунскиот комбинат и ќе поминува покрај пругата. Улицата ’Индустриска’, пак, од булеварот ’Војводина’ преку Керамидница и зад универзитетот ФОН ќе се поврзе со АСНОМ“, информираат од Градот.

Ќе се проширува и „Трета македонска бригада“ на потегот од улицата „Пролет“ до „Србија“, а „Христијан Тодоровски - Карпош“ ќе продолжи од Општината Чаир кон обиколницата. Ќе се проширува и врската меѓу „Партизанска“ и „Илинденска“, односно улицата „Никола Парапунов“ во Карпош 4. Во тек е и изработката на проектите за „Илинденска“, од Владата до фонтаната во Градски парк и од „8 Септември“ до улицата „Ацо Шопов“.

Според очекувањата на градските власти, сите решенија што веќе се предвидени во Генералниот урбанистички план ќе го растоварат сообраќајот на повеќе локации во градот. Сепак, додека не се изработат изведбените проекти, со кои ќе се одговорат прашањата за финансиската конструкција и евентуалните имотно-правни спорови на трасите на овие сообраќајници, засега е неизвесно кои, кога и дали ќе се реализираат. Во Градот велат дека е добро решенијата што ги предвидува ГУП да бидат испроектирани за во иднина реализацијата да биде полесна и побрза. Трендот на проектирање ќе продолжи и годинава, а некои од проектите што се најавуваат подолго време треба да почнат и да се реализираат.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6759C478AAC06E4C9C562AC207714DBE



Се` е ова убаво. За момент и прекрасно, се додека не го прочитав делот во кој се вели „засега е неизвесно кои, кога и дали ќе се реализираат“.

Како и да е, особено ме израдува делот за продолжување на Х.Т.Карпош кон обиколницата, бидејќи и лично ме засега.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 11-Jan-2010 at 04:46
Мене ме загрижува тоа што планираното за Првомајсак очигледно е одложено или има големи проблеми. Еднаш воопшто не се ни спомна Првомајска, а сега еве гледам се збори за потегот од Кисела Вода преема Драчево, за разлика од делот од Кисела Вода до центар со најголемите гужви не се ни спомнува.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 11-Jan-2010 at 16:52

Originally posted by Supervisor

Текстов нема врска имам многу пати кажано еве да повторам во градски средини со население над 500.000 луѓе постојано е закрчен сообраќајот поради еве за пример ќе го земам Белград кадешто има 100 пати пошироки и поголеми градски магистрали од Скопје и повторно му се случува сообраќаен колапс едноставно кога имате толку многу возила и не се држи потребно растојание се закрчува сообраќајот.


Zabluda e da se tvrdi deka Belgrad ima dobro resen soobrakaj. So isklucok na Novi Beograd kade navistina postojat siroki bulevari, ostanatite delovi se katastrofa. Na nekolku mesta vo spicevite se sozdavaat cepovi kade se ecka i po sat-sat i pol (Centar, Mostot Gazela, Brankov Most...). Da ne se spomenuvaat prigratskite naselbi. Gratskite vlasti se obiduvaat so nekoi kapitalni objekti da ja relaksiraat sostojbata no do pojavata na metro ne veruvam deka ke se promeni nesto.

Skopje e nenekolkupati pomal grad, a soobrakajnite guzvi se na nivo na Belgrad! Ne treba da se bara uteha vo Belgrad, Sofija i slicni gradovi, tuku so dobri idei i proekti da se resi sostojbata so soobrakajot



Edited by Cloverstack - 11-Jan-2010 at 17:01
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 13-Jan-2010 at 13:45
Јас мислам дека редно време е Скопјаништана у град скопје и совет - што се да почнат да ги користат закржлавените мозочиња за да мислат за изградба на неопходни сообраќајници, првин на спојување на слепите улици/булевари со Обиколницата, а понатамму правење на раскрсници/кружни текови на одредени места во градов како кај АПЧЕ и МЕЧОС на Партизанска. Нели нема да возиме 100км и ќе има поголем проток на тој начин.

Понатаму - сериозно размислување за изградба на тоа чудо Јужен булевар, спојување на Народен Фронт со истиот преку надвозник.

Сериозна да се осмисли еднонасочен сообраќај на минимуН 20-30 улици во Скопје а посебно во Кисела Вода (реонот меѓу Стара Рампа и Шампионче).

Проширување на улицата како и нејзино исправување на трасата од крајот на Првомајска до спојката со 11 Октомври, при што улицата би имала мин 4 ленти (би било најдобро да би имала 6 (од кои 2 би се користеле од двете страни за паркирање, при што реално ќе се намали гужвата).

И да како што автопатот низ Белград проѓа низ град - ова го мислев уште пред да почнат сељацине со Обиколницата која според мене е многу далеку од градот.

Се што требаше да направат беше, од почеток на НИКОЛА КАРЕВ - пластичарската да срушат 1-2 реда дивоградби од едната страна, да ја прошират или пак кренат на НИВО како автопат во тој дел, а потоа да продолжи до Момин поток како Автопат, од каде на спојката со Словенечка , каде и онака има испланирано булевар накај Бардовци, кој би се спуштал некаде кај Конаците и би преминал меѓу Ново Село и ГЕГЕ и би излегувал некаде над Кондово, и би се надоврзал на чудото од вијадукт кај Кондово.

Исто така партизанска обавезно мора да се спојува со ул. 4 ЈУЛИ во Ѓорче Петров која потоа ќе излегува со ново планираната клучка и новиот мост за Сарај во врска со Обиколницата.

Понатаму - кога одиме во бул. Војводина накај Автокоманда - задолжителна доградбата на булеварот кој би ја заобиколил Автокоманда и би излегол на широкиот простор кај Панче Арсовски, пред населбата Железара.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 13-Jan-2010 at 18:04
Доста добри сугестии/идеи. Не знам дали го спомна треба да се доправи и бул. Гоце Делчев кој сега завршува слепо во 11 Октомври фабрката (после Саем) и да се спои со бул. Асном во Аеродром.

Иначе од се ова што го предложи, единствено мислам кружни текови кај Апче и кај Мечос дека не треба да се градат. Партизанска мора да остане брза сообраќајница.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 15-Jan-2010 at 00:05

Ова е од дуп-от на Кераминдница убаво се гледа булеварот Гоце Делчев кој е заведен како бул. Асном од подвозникот на железничка до фабриката 11 Октомври

и во делот од 11 Октомври до мостот кој се планира кај Јане Сандански салата (МЗТ) кој ке се спои со бул.Асном
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 25-Jan-2010 at 17:19
Деновиве се зборуваше за изградба на некој пат од долно до горно лисиче, па имаше некој дуп на јавна анкета. Може ли некој да ми сикицира или да ми даде само координати од крајните точки за кој всушност пат се работи?! Повеќето од весите беа поврзани со експропријацијана имотите долж трасата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 25-Jan-2010 at 17:25


Ако добро памтам се работи за проширување на постојниот пат. Еве ги крајните точки

41°57'56.45"N  21°29'33.06"E
41°57'25.89"N  21°31'49.27"E
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 03-Feb-2010 at 00:36

Ќе ескалира ли сообраќајниот метеж со увозот на стари автомобили?

Неизграденоста на примарната мрежа е главната причина за сообраќајниот колапс

Снежана Калабакова



Идејата да се дозволи увоз на возила постари од десет и повеќе години ја наметна дилемата кај скопјани околу тоа дали градските сообраќајници имаат капацитет да го примат новиот бран возила. Граѓаните очекуваат зголемен број автомобили што ќе се движат по улиците, бидејќи на сегашните би им се придружиле и новодонесените, па се скептични околу тоа дали протокот по градските сообраќајници воопшто ќе биде возможен. Тие стравуваат дека Скопје ќе се дозадуши во сообраќаен хаос, бидејќи и сега има долги колони возила, па тешко се стигнува од еден крај на градот до друг. Скопјани се убедени дека по очекуваниот увоз, улиците комплетно ќе се блокираат, зашто оние што немаат возило ќе купат, а тие што имаат по едно можеби ќе купат уште едно. Се прашуваат каде ќе се возат толку многу автомобили кога одамна не е изградена ниту една нова сообраќајница, ниту пак, се прави нешто за да се реши сообраќајниот хаос во градот.

Некои сообраќајни експерти со свои анализи и процени сметаат дека во Скопје сега има над 180 илјади регистрирани автомобили, а се возат и многу нерегистрирани. Дел од нив се стари по 20, 30 и повеќе години. Се' уште по скопските улици може да се види по некое „ами 8“, кое сигурно е возено четири децении, потоа „фиќо“ и други возила на „Застава“, што е општа слика, пак, на сиромаштијата. Освен тоа, во режим на движење на тие стари возила нивните еуро 0 мотори испуштаат огромни количества штетни издувни материи.

Сепак, одредени експерти сметаат дека со увозот на половни возила сообраќајниот калабалак по скопските улици нема да стане поголем одошто е сега. Нивното тврдење е дека таквата состојба е резултат на неизграденоста на примарната сообраќајната мрежа, која е реализирана само 30 проценти од она што е предвидено со Генералниот урбанистички план. Сообраќајна изграденост со таков обем не може да прими толкав капацитет на возила, и тука е главниот проблем.

„Неизграденоста на примарната мрежа е, пред се', главната причина за сообраќајниот метеж во Скопје. А примарна мрежа се магистралните и собирните улици. Поради тоа голем дел од сообраќајот се префрла на секундарната мрежа, која пак, ја чинат сервисните и станбените улици. Тие не се димензионирани за толкав обем на возила. Затоа сметам дека самиот увоз нема да ја влоши состојбата повеќе отколку што е моментно. Исто така, метежот е последица и на лошата регулација на сообраќајот и нереализираните мали интервенции на некои делови од сообраќајниците кои значително би го зголемиле пропустот на возила, како на пример ’засекување‘ на островцата од Сајмиште во правец на Судска палата, со што ќе се добијат три ленти и поголем проток“, вели Стефан Калајџиев, сообраќаен инженер од проектантското биро „Зебра проект“, кој смета дека Градот Скопје годишно за сообраќајот треба да издвојува по 50 милиони евра за да може да се надмине ваквата состојба.

Според статистиките на МВР, во 2009 година во Скопје биле регистрирани 104.008 возила. Сообраќајната полиција при СВР - Скопје во текот на ланската година поднела 1.984 прекршочни пријави за необновена регистрација на автомобилот. Казната за оние што не го сториле тоа во рок од 30 дена по истекот на регистрацијата изнесува 100 евра, додека за над 30 дена е 500 евра. За такви нерегистрирани возила, за кои газдите треба да платат глоба од 500 евра, биле поднесени вкупно 368 прекршочни пријави.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=2E978F704EC31F4D9A6701924874BA77
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 03-Feb-2010 at 00:44
Може би текстов е малку тенденциозен во однос на одлуката за увоз на автомобили, но сепак да бидеме малку логични и дури и на краткорочен план да погледнеме ќе видиме дека кога тога бројот на возила во Македонија ќе се изедначи со европските држави per capita. Неможеме ние да останеме надвор од тој процес, па држави како Словенија и Ливтванија со приблични параметри како Македонија да имаат дупло возила. Така да прашање на време е кога ќе ги увеземе тие возила. Од друга страна во никој случај неможе бројот на возила да се држи намерно мал со цел да не се гуши сообраќајот. Не се возилата тие што треба да одгворат на потребите на улиците туку обратно улиците се тие што треба да одговорат на сообраќајот. Така да текстов би го класифицирал како неосновано критизерски и со обратно поставена теза. Со други зборови не се граѓаните оние кои со своите возила треба да одговорат на властите со "нивните" улици, туку обратно властите ќе мора да одговорат со улици на своите граќаните кои апсолтулно имаат право на возило како и цел нормален свет. Повеќе возила регистрирани ќе значи и поголеми средства од регистрација кои идат во буџетот на градот, јес да ова и нема некоја толку битна улога во тоа како е поставен нашиот финансиски систем, но сепак.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 03-Feb-2010 at 00:55
Да не останам нејасен за каква појава зборувам и за каква обратно поставена теза ќе ја цитирам со видео новинарката Велиновска да објаснам за која појава зборувам. Темата на разговор е поврзана со урбаните случувања па така да би било појасно за што зборувам. Односно да дообјаснам дека во никој случај не смее да стане збор дека граѓаните треба да бидат ограничени во бројот на возила зашто некој не успеал да обезбеди проточен сообраќај.


Од 2:10 натака, а објаснувањето од 4:00 натака, до 8:00.

п.с. Уз пат, како за среќа, тука е делот на 6:20 како дообјаснување на дискусијата од пред некој ден, дека некои негативни појави не се резултат на менталитет како што некои од вас сметаат туку дека се работи за лошо менаџирање, поготово при домени како сообраќај или паркирање или фрлање ѓубре, кадешто за цел свет важат исти равенки.


Edited by lslcrew - 03-Feb-2010 at 01:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 08-Feb-2010 at 03:42
За крпење на улиците ќе се потрошат 229 милиони денари


За одржување на сообраќајните знаци и опрема на подрачјето на Скопје годинава ќе се потрошат 49 милиони денари, од кои 20 милиони се предвидени за одржување на светлосната сигнализација, 25 милиони денари за одржување на хоризонталната сигнализација и 4 милиони денари се за одржување на вертикалната сигнализација. Ова е проектирано со Програмата за одржување и заштита на магистралните и собирните улици и за регулирање на режимот на сообраќај во Скопје за 2010 година што ја донесе

Советот на Град Скопје. Со оваа програма се утврдуваат сите активности коишто годинава ќе се преземаат на планот на одржувањето, реконструкцијата и заштитата на магистралните и собирните улици, како и на планот на одржување на сообраќајните знаци, опремата и регулирањето на режимот на сообраќајот на подрачјето на Скопје, за чија реализација се одвоени 229 милиони денари.

Со оваа програма се опфатени вкупно 118 улици со вкупна површина од 2.600.000 квадратни метри, од кои 25 се магистрални улици со површина од 2.200.000 квадратни метри и 93 собирни улици со површина од 400.000 квадратни метри.

Во согласност со оваа програма, за одржување и заштита на магистралните и собирните улици се предвидени поголем број активности како што се раскопување оштетен асфалт, тампонирање со толчаник, машинско засекување рабови, прскање со емулзија, асфалтирање и чистење раскопан материјал, за што се предвидени 180 милиони денари.

http://vecer.com.mk/?ItemID=CA03F7E30C5058418A3318715635FFD3
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 09-Feb-2010 at 14:19

Сообраќајниците на две нивоа засега се само цртежи

Во 2010 година градот планира да направи идејни решенија за клучки на четири локации, а потоа ќе се утврдува дали нивната изградба би била оправдана и исплатлива




По стотина илјади возила дневно поминуваат на најпрометните раскрсници во градот. Застоите, свирежите и нервозните реакции се секојдневие со години наназад. Сообраќајните експерти сметаат дека Скопје има голема потреба од добар и брз сообраќаен протек со крстосници на две нивоа, односно со надвозници и со подвозници, за семафорите да се исфрлат од употреба.

Во Генералниот урбанистички план на повеќе локации во градот се предвидуваат патни јазли на две нивоа, како што се тие на булеварите Александар Македонски во населбата Автокоманда, на Свети Климент Охридски во центарот, на булеварот Македонија и крстосницата кај Тутунски комбинат и кај булеварот Крушевска република. Со подготвувањето идејни решенија за овие проекти, според градските власти, ќе се покаже што е потребно за тие да се направат, односно дали тоа ќе биде изводливо и колку пари ќе требаат.

- Предвидени се пари во буџетот за следната година за да се направат идејни решенија за булеварот Гоце Делчев кај Судската палата, за крстосниците на булеварот 8-ми Септември со Илинденска и со Партизанска, како и за улицата Даме Груев. Тие не се предвидени со Генералниот план, но ако се покаже дека се сообраќајно одржливи, ќе се вметнат во него - објаснуваат од градот.

Оттаму додаваат дека се изработуваат и идејните решенија за крстосници на две нивоа за булеварите АСНОМ, Босна и Херцеговина, улиците 16 Македонска бригада, Христијан Тодоровски-Карпош, Србија и Илинденска, со што треба да се обезбедат урбанистичко-плански предуслови, финансиска конструкција, како и законски претпоставки за да се спроведат тендери со кои ќе се изберат проектанти и изведувачи.

Според Орхан Авдовиќ, експерт за проектирање на сообраќајници, некои улици во градот се развивале на начин што нема да овозможи на нив да се направи проект за клучки на две нивоа.

- Тоа би било неизводливо во јадрото на градот, таму нема простор, а може да се предизвикаат и еколошки негативни последици. Проширување со клучка на две нивоа е неопходно да се направи на влезот во градот, на булеварот Александар Македонски, како и кај Момин Поток и кај касарната „Илинден“, каде што таканаречената „пластичарска“ улица треба да се спушти долу. Тие би требало да бидат приоритети. Некои од другите раскрсници што се предвидуваат тешко ќе може да се реализираат, бидејќи за тоа ќе треба да се уриваат цели маала. Обиколницата околу градот нема голема функција за растоварувањето на сообраќајниците во центарот, таа е поместена и оддалечена - објаснува Авдовиќ.

Покрај изработка на идејните решенија за двојни патни јазли, приоритет на градската управа се и проектите за кружните текови. Во програмата на градоначалникот Коце Трајановски е предвидено ваквиот тип на сообраќајници да се реализираат до 2013 година, со што ќе се намалат застоите во сообраќајот и ќе се овозможи побезбедно движење на возилата, на пешаците и на велосипедистите.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=29101048159&id=14&prilog=0&setIzdanie=21905
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.766 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.