![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 159> |
Author | |
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Подвозник кај Судска палата? Што викате? Тука гужвите се ненормални, можеби најголеми во Скопје, почнувајќи од Влада па се до Мост и понатаму. Вака би имало непречен тек на сообраќај.. Мислење? Исплатливост? Или може да се реши на друг начин ( Урбани автопати?)
![]() |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Момак, а како ќе вртат на лево луѓето? ![]() Во секој случај, сум го кажал мојот став. Гужвата кај судска не произлегува од самата крстосница, туку од многу други планирани а уште неизградени делови на примарната сообраќајна мрежа. Затоа не треба да се импровизира кај судска, туку треба да се градат другите работи - така најдобро ќе се растерети кај судска. Значи подвозник не, урбани автопати (меѓудругото) да! ![]() Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 14:54 |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Самата раскрсница веќе и не е толку закрчена од кога ја проширија мене не ми се случило да чекам повеќе од еднаш на семафор во последниве години (а гужва има се повеќе). Но проблемот е на самиот булевар Гоце Делчев. Посебно кракот накај Илинденска што врти бидејќи тој мава во тесно грло, 3 ленти се стуткуваат во една. Но дефинитивно би го елиминирал семафорот кај Скендербег. Единствено проблематично е вртењето од МНТ спрема влада тој правец неможе да се укине и незнам како би се решил, но правците од скендербег спрема судска палата и од скендербег спрема МНТ се комплетно непотребни, т.е. може и без нив. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Абе дечки баталете кружни текови, укинување на правци и слично. Дај да ја комплетираме мрежата - таа е прилично избалансирана и кога ќе се реализира, многу од овие тесни грла ќе ги снема. Скопје сигурно ќе биде еден од најдобрите градови во Европа во поглед на одвивањето на сообраќајот.
Ако сепак и тогаш постојат позначајни проблеми, ќе се анализираат и решаваат. Ама уште од сега да правиме некакви си импровизации е избрзување. Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 15:48 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() абе добро не фативме ние да копаме веќе ![]() И да ги имаме сите проблеми решени и да имаме и LRT и метрото на lslcrew пак мислам дека раскрсницата кај Скендербег е сувишна. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не е сувишна крстосницата друже, таа улица треба да се продолжи на север и ќе добие сосема нова улога. А самата крстосница не би требало да претставува проблем ако се друго си функционира како треба. Дополнителен фактор што во иднина би извршил големо растоварување на сообраќајот е и компјутерско следење и регулирање на крстосниците. Со комплетирана примарна сообраќајна мрежа и централно компјутерско управување со сообраќајот, сите импровизации ќе бидат непотребни мислам. ![]() Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 17:36 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Debatite sekogas pomagaat do iznaoganje na podobro resenie ubavo vika pbanks nie ne pocnavme da kopame
![]() no mi se dopaga idejata na la linea , mozebi so mali popravki moze da se napravi nekoe resenie na toj plan ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
@Clover
аааа ок добар демант онда се повлекувам. Сепак... неможам добро да сконтам улицава каде проаѓа. Зар не ја поткачува Турска чаршија и проаѓа сред Бит пазар? Баш ќе разгледам после на Гугл 'рт како точно изгледа таа траса одозгора. Edited by pbanks - 16-Jan-2008 at 16:44 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Мислам проаѓа измеѓу чаршијата и пазарот. Едино тој кракот спрема исток го зафаќа пазарот, ама сигурно или треба да биде денивелирано, или тој мал дел од пазарот (јужно), во урбанистичките планови не е планиран за пазар. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
За ова скоро дискутиравме....
Извор: Утрински весник |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Илинденска од влада до фонтана останува тежок проблем... Имаме дискутирано за ова. Еднонасочен сообраќај е најлошо решение и смее да биде евентуално само привремено. Двете можни трајни решенија исто имаат многу маани - и проширувањето и тунелот. Сепак ако како деолгорочно решение се планира тунел, би било глупо да се прави проширување. Нека се импровизира во меѓувреме, макар и со еднонасочен ако мора.
Она за „Васил Ѓоргов“ и „Железничка“ не сум сигурен дека е точо објаснето, ама ако е, тогаш е лошо. Таму навистина треба да се регулира еднонасочно, ама треба да се пробие преодолжение на „Народен Фронт“ до „Железничка“. Со тоа ќе почне на некој начин да се емулира јужен булевар. Така е и во ГУП-от. Е за тие 100м улица ние зборуваме со години и никако да се направи ![]() ![]() Инаку за другите улици што се спомнуваат - во принцип секогаш сум против еднонасочен сообраќај и тоа треба да се избегнува секаде каде што е можно. Искрено не сум запознаен со состојбата на секоја улица поединечно, ама мислам дека кога би се решавал проблемот со паркирањето, овие улици ќе станат многу попроточни и нема да има потреба да размислуваме за такви чекори како еднонасочен сообраќај. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Продолжетокот на дискусијата за илинденска е префрлен овде:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=58&PID=4285#4285 Edited by Cloverstack - 31-Jul-2009 at 13:27 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Еј ова се однесува за сите: да не случајно има некој мапа на сообраќајни знаци низ цело скопје ,доколку има би ми дошло многу од помош фала унапред
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не те разбирам на каква мапа мислиш. Можеш да објасниш подетално или да ставиш пример од некој друг град? |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Па нели има евиденција пример низ секоја улица колку сообракајни знаци се поставени ,мене ми треба мапа од градот скопје со сите сообракајни знаци низ сите улици ,мислам дека има таква мапа на град скопје само што не можам да го најдам :(
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Леле човеку ти каде живееш? ![]() Па ние немаме пристап до многу поосновни мапи и податоци, а не пак до некое такво чудо. Не знам дали постои, ама ако постои дефинитивно не и е достапна на јавноста. Во секој случај, судејќи од нередот, произволноста и неспособноста во начинот на кој се поставуват сообраќајни знаци, се соневам дека има некој таков сериозен пристап. Од она што го гледам низ градов, знаци поставуваат тотални лаици, на најбезвезни начини. Да не зборам за содржината и стандардизацијата на тие знаци... Можеби треба да почнеме да ги фотографираме и бисерите од оваа област! |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
![]() чим нема ништо тогаш здравје, имаш право претерав во ова хахах сеа ми текна дека сум во скопје ,пред малки замислував дека сум во некоја по елитна метропола ,сеа ми текна дека од пред некое време немаат ни нацрт план на канализација , водовод а камоли за сообракајни знаци ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Сакам да ви ја посочам оваа црна точка на скопските сообраќајници што подолго време ми боде очи. Се работи за новата раскрсница кај Порта Влае што води продолжува кон студентскиот дом Гоце Делчев (ваљда беше Адолф Циборовски улицата).
Можеби решението и не е толко страшно но ако се стават и нашата возачка некултура и ажурноста на сообраќајната полиција во предвид имаме смртоносна комбинација. ![]() Прв момент е точка бр. 1. Тука има автобуска станица и трафики. Редовно лентата е блокирана или со луѓе што ги пуштаат магичните четири жмигавци и купуваат цигари или со автобуси а излезот кон Адолф Циборовски е само на неколку метри подолу. Колите кои идат од позади мора да ја заобиколуваат оваа ситуација и тоа најчесто со камиказа зафат да се вклучат во излезот (бр. 2), бидејќи толку место останува, колку да помине една кола. Тоа значи дека ако паркираните коли или автобусот тргне многу лесно може да настане сообраќајка и колата што се исклучува меѓу другото да се надене и во жардинеријата (бр. 3). Жардинеријата на сликава од Гугл 'Рт е изгледа тазе направена но денеска е обрасната со зеленило. Колите што го користат излезот (бр. 2) како и колите кои се вклучувааат од спротивниот правец преку другиот излез (бр. 4) немаат никаква видливост, скоро се невидливи едни за други но редовно влегуваат со релативно голема брзина. Тука доаѓаме до втората црна точка. Во бр. 5 на самиот вклучување од излезот на Адолф Циборовски има редовно паркирани коли од околните згради кои пајак воопшто не ги есапи. Повторно редовно има камиказа зафат со кој колите кои доаѓаат од бр. 2 нагло се префрлаат во левата лента и тоа точно на позицијата каде се вклучуваат колите од бр. 4. Повторно да нагласам во голем број случаи возачите не се свесни за можната колизија бидејќи зеленилото е комплетно несоодветно и се нема никаква прегледност. Проблемите за кои зборувам во точките бр. 1 и бр. 5 се дури и евидентирани на Гугл 'Рт сликава од што не се чести. Решението тука е јасно, дислокација на трафиките и автобуската станица како и серозно посветување на проблемот од пајак службата. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Да, сообраќајното решение е сосема во ред, проблем се другите работи што ги спомнуваш. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |