![]() |
![]() |
![]() |
Тролејбус во Скопје? |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | ||||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() Posted: 23-Jan-2010 at 15:17 |
|||||||||||
Мене ова ми изгледа како win-win ситуација
![]()
|
||||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Тролејбусот секако нуди низа поволности и сигурно е добредојден како начин за подобар јавен превоз, но воопшто не би го третирал како замена за ЛРТ/„брз трамвај“ туку како дополнување.
ЛРТ/„брз трамвај“ генерално нуди поголема комерцијална брзина и особено изразен поголем капацитет. Мислам дека не треба да се залажуваме со долгорочен план без „шини“.
Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 19:23 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Го гледав хрватскиот трамвај ТМК 2200 и во споредба со тројбусот на ЛАЗ има скоро исто места за седење, освен тоа има помал вкупен капацитет од тролејбусот. Сепак ТМК 2200 е во 3 дела плус 2 мали кај спојките, а овој е дводелен. Можеби поради тоа што трамвајот е потесен од тролејот и има по само еден ред седишта од двете страни. Но добро, тоа немора да значи за останатите трамваи. Оваа понуда (ако е сериозна од страна на ЛАЗ) според мене треба да се разгледа, зашто како што пишува во текстот за тролејот не се потребни шини само воздушна контактна мрежа со што трошоците би биле помали. Барем додека не се изнајдат средства за реализација на трамвајот. Се согласувам со clover за последната реченица, но интерсен е податокот за кочењето. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Мобилноста на тролебусот и LRT во никој случај неможат да се споредуваат, предноста е далеку на страна на LRT во градски и приградски реони.
Малце чудно од каде сега и ова, прво аутобус па пота LRT па сега тролебус .... до каде ке идеме. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
@ FoSsiL
Тоа за кочењето веќе се применува на практично секое возило на електричен погон, без разлика дали е трамвај, тролејбус, електрична локомотива, хибриден автомобил... А што се однесува до капацитетот на ЛРТ во споредба со тролејбус, тоа не произлегува само од капацитетот на возилата, туку од капацитетот на линиите/трасите. Шинскиот превоз по дифолт е со голем капацитет (можност за долги композиции и ефикасно функционирање при голема фреквенција на обраќање). Инаку загребскиот трам навистина е малку потесен (2,3m) од стандарден автобус/толејбус (2,55m), но денеска најзастапени се трамваи/лрт со ширина од 2,65m така да ширината сепак е на страна на трамвајот, иако ефектот на овие разлики мислам дека избледуваат во однос на концептуалните разлики. Еве една груба генерална споредба на основните параметри во овој правец (Со тоа што во табелава под трамвај се подразбира класичен застарен модел на трамвај, а под за лесно шинско возило се подразбира ЛРТ каков што е прикладен за Скопје. Исто така не смее да се заборави дека ни е потребна приградска железница, а таа најдобро ќе функционира доколку е интегрирана со градскиот шински превоз. Перформансите на приградската железница кои се исто така наведени во табелите се само уште еден аргумент) ![]() Извор: УРБАН ШИНСКИ СООБРАЌАЈ НА ГРАДОТ СКОПЈЕ м-р Гордан Стојиќ, дипл. сооб. инж. http://www.ekosvest.com.mk/publikacii/urban_sinski.pdf Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 20:34 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
и мене ми се проврти во глава. Да ти кажам искрено ако се бира помеѓу ЛРТ и тролејбус јас сум за ЛРТ, едноставно тролејот не може да го замени трамвајот, но затоа ако се бира помеѓу автобус и тролејбус, тогаш сум за тролејот. кога ќе видиш разликата е само во погонот и затоа некако ми е одбивно, да гледам само автобуси, само што едните ќе работат на струја. и нема да прави некоја разлика во јавниот превоз од аспект на поефикасност и брзина. но подобро е да гледам повеќе тролејбуси отколку обични во градот. кратко само малку оффтопик. јас како мислам дека е најдобро, почнувајки од 2010 2010-2013-нови автобуси 2010-2020- средување на партизанска и рекорд, изградба на јужен, илинденска, тунелот и крушевска 2013-2020-постепена набавка на тролејбуси, и тоа првите неколку години поголем број 2015-2020-изградба барем на главна траса за трамвај Ѓ. Петров- Аеродром 2015-2020-до Аеродром Петровец(ова може и порано, ако се сметаат надлежните способни) 2020-......-постепено ослободување од автобускиот превоз во Скопје 2020-......-комлетирање на трамвајот 2020-......-воведување на ЛРТ на постоечката железничка мрежа до драчево куманово тетово и велес...... има многу фактори, ова е само идеа а и како што тргнал светов со планетава дај боже да бидеме добро до 2020па ако некој си ја сфати работата сериозно да видам/видиме нешто од ова (ако се согласувате). |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Ех да беше до нас ![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
@Cloverstack ништо не е спорно околу ефикасноста во секој поглед на ЛРТ или кое друго шинско возило, но спорни се парите, желбата и спремноста. Се согласувам со се околу ЛРТ, и ќе бидам многу среќен во што поскоро време го имаме. во идеални околности, ние имаме многу добри решенија за се, но сега околностите не се такви за да се гледа на големо и брзо имплементирање на се она што ние збориме. една работа, најважно е да не се фрлаат пари залудно или за дупли работи (па кога ќе размислам подобро од една страна тролејот би бил дупла работа а буџетот на Скопје.... ехехе имаше споредба на ссц за околниве градови од регионот...смешно.....кога ќе споредиш со Загреб или Белград, иако се поголеми градови и поголеми држави, ама од помалите градови во србија или хрватска да има помал буџет.... и не е само до Скопје работата, целата држава не е способна и спремна аххх....многу проблеми еј туку друго ми текна, а она што беше трамвај на тркала со гуми? |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Тоа е уште една потврда дека оние што не водат немаат концепт, а богами немаат ни појма од било што. Како ќе дувне ветрот во моментот така... Некој треба да им објасни дека не се јаде се што лета ![]() Се надевам дека ќе нема ништо од таа најава, барем додека не бидат решени крупните проблеми на тој концепт и додека не доживее широка примена во многу градови (ако доживее) Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 21:14 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Само една забелешка што мислам дека веќе порано е кажав
Со денешен воз во шпиц или не се стига Станица Скопје - Железара за 4 мин Станица Скопје - Скопје Север за 8 мин Станица Скопје - Горче Петров за 16 мин Па пробајте со нешто друго да го постигнете тоа |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
па јас не видов или слушнав некој од градоначанициве или владата да биде заинтересиран за Скопје, освен ние тука што си ги удираме главите да биде нешто од градов. но тоа е реалноста ако кажеш нешто во јавност не знаеш што да очекуваш, ќе те направат будала. тоа и ти викам можеби државава не ни е доволно психички спремна да размислувава за вакви работи, сега сме спремни само за споменици, палати.... но ќе дојде време и за ова. оние убави неокласични, барокни, евроопски (какви не) згради и грациозни споменици ги има во сите западно европски и останати градови, но имаат и одлична инфраструктура и нови напредни, модерни еколошки згради, само што тие биле направени во среден век (се знае зошто) . така да ке дојде време и кај нас. еј одлетав оффтопик, ама мислам дека ја дадов поентата |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
еее тоа е ама кој да сфати иначе ме интересира цена колку е во секој случај е подобро побрзо |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Скопје - Горче Петров 31,- денар |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Ова е тотално погубен концепт за архитектура, инфраструктура, па и општо за се во државава... Затоа секогаш ќе бидеме последни, а никогаш први, од некој неоснован страв се да се проба и изработи некаде другде, па после овде... Инаку не зборувам за конкретниов пример, туку општо. Зошто Скопје да не биде уникатно и ПРВО по нешто во светот? |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Веќе сме уникатни и први во светот за многу глупости. Тргни од поткровјата, заврши со музеите.
|
||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() Точно знаев дека некој на ова ќе се повика... и тотално ќе ја промаши целта на мојот пост. Ок, нека ви биде. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Не не не, сите што ги правеле тие објекти се повикале на тоа со цел да си ги одбранат глупостите, па затоа и моите предрасуди.
Што би требало да прифатиме и да бидиме уникатни во светот? Ете нашите научници какви не работи измислиле (некои ултра-ефективни системи за греење, за ладење, за осветлување, сите би нашле широка примена во државните институции), ама државата (сите влади со ред) глува да ги примени. Затоа ќе го продадат патентот надвор, и некоја фирма ќе се богати од тие финти, место државата да има нешто да се гордее. Кога се глуви за извонредните нешта, зошто да сакам да сме први во нешто кога очигледно е глупаво - макар што трамвајот со тркала ниту е македонски изум, ниту ќе биде прво изграден кај нас за да го примениме како нешто прво во светот (значи нема да бидеме први ни во тоа). Никогаш не сме способни први да бидиме, и нема да бидиме никогаш. Едноставно треба да бидиме доволно брзи во следењето чекор со другите што се први, тогаш имаме некаква надеж. P.S. Не е ова напишано за препукување, едноставно на човек му е тешко (или му се гади) од она што се случува во државата, па мора некаде да се искаже. Ако се чувствуваш поинаку те сфаќам, но мое е да си кажам што јас чувствувам во врска со темата во прашање (како во онаа другата нишка). Edited by гитардемон - 24-Jan-2010 at 13:14 |
||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Ова ми делува ко поговорката:
„Подобро прв во село но не последен во град“ Мојот коментар на сето тоа е „Да не измислуваме топла вода“ Clov постираше неколку поста погоре, еве и сликовито ![]() Пре сиромашни сме за метро но не и толку богати за фрлање на тролебуси Полека да уведеме лесно шинско возило комбинирано со градско-пригратска железница и ќе бидеме повеќе од задоволни ГРАЃАНИ |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Мислам дека јавен транспорт без автобус-тролејбус е скоро невозможен. Навистина ЛРТ и приградска железница се најефикасни, но за деловите од градот каде што ЛРТ е прекомплициран треба да се примени автобуски превоз. А секако за да се заштеди на ресурси, таму каде што треба автобус ќе се пушти тролејбус (долгорочно, па дури и среднорочно се исплаќа).
Со моменталните автобуски линии можеби изгледа дека не треба, но тоа е бидејќи низ помалите улици во Скопје воопшто не ни има јавен превоз. Значи ЛРТ би бил применет на најголемите и најзафатени линии потпомогнат од автобуски-тролејбуски превоз ако има потреба, а споредните улички кои денес не ги опслужува јавен превоз да бидат застапени со автобуси-тролејбуси, со оглед на тоа што во таква уличка нема потреба од еден цел трамвај кога ќе има по 10-15 патници во просек во автобусот. Во колку градови низ светот помали од Скопје дури и во најзафрлената уличка поминува автобус едноставно бидејќи мора цел град да биде опслужен. Зошто да чекам автобус на Теодосиј Гологанов ако живеам на дрезденска, кога може да поминува на дрезденска автобус? (ме имаат пуштено доттаму пеш за да фатам автобус). |
||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Би се сложил во основа, но мора приоритет еднаш да се стави и да да се реши.
А кога спомнуваш помали улици и помал промет ... да го завршиме она големото а потоа и електрични возила можеме да пуштиме низ тие делови, зашто во тие „мали улици“ уште и мража да оптегнуваме поради некојси тролебуси. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |