![]() |
![]() |
![]() |
Жичарница на Водно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 39> |
Author | ||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||
абе ќе биде или кочо рацин, заради што би требало да се дислоцира школото, или доле спроти нома, односно пред клучката на јужен булевар која е предвидена тука за во иднина, но додека да дојде до таа фаза ќе се исменат илјада комбинации, па зошто не и изиис, или пак кале...
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Овие работи изгледа се кажани колку да си го потрошиш муабетот ![]() Како само ги внесе клучките во комбинација ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||
so keif, kako od rakav, ova se moi razmisli, kolku i tebe da ne ti drzat voda! no ne e loso da se cudis po niv! i jas za skoloto se iznacudiv no ako razmislis podobro isklucivo vklopliv moment, tuka kako osnova za taa pocetna tocka moze da se napravi i pogolema katna garaza a vrz nea pocetniot stolb od zicarata (skoloto vo toj slucaj neka go premestat pogore ili podole) kluckata na juzen e problem za trasata da pocnuva kaj nova mak., a juzen bulevar precka za lokacijata kaj ramstor... |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
ArchiTechTone ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
![]() ![]() |
|||||
Колку и да е спектакуларна, жичарата можам да ја изедначам со мостот око па дури и со влајко.
Прво ќе спикаш објект на најглупото и најочигледно место, и после правиш инфраструктурни гимнастики за да може тој објект да функционира ![]() Само се надевам дека шумата нема да биде исечена за џабе. |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
Ako pocnuva od Sredno Vodno kaj parkinzite, togas ne gledam sto e problemov za prvata faza.
No ne znam dali planiraat "megjustanica"! Se nadevam se sekjavate deka imase obid od povekej entuzijasti da se napravi skijacka pateka, sto zavrsuvase bas kaj nedovrsenoto odmaraliste. NE deka Vodno ima kojznae kolku sneg, ama barem denovite koga go ima e ubavo da se kaci covek nekolku pati na Vodno. Ako mozea kaj Zagreb na Sljeme (duri i pomala nadmorska visocina od Vodno) da napravat da ima skijanje cela zima, togas moze i Skopje. Najgolemata investicija e gondolata.. Potoa verojatno kje si dojde vreme da se ratmisluva i za vestacki sneg. |
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
Со оглед на популацијата на Скопје, сосема е исплатливо да се има патека со вештачки снег. Друга работа е дали Водно има услови (според стрмнината) за таква патека. А жичарата мислам дека ќе остане недовршен проект (т.е. ќе тргнува од Средно Водно, а не од Скопје), што според мене е и подобро решение од да се прави некоја станица кај црквата. |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
Patekata gore e odlicna, strmna kolku sto treba da bide za skijanje - i za turisticko, no i za natprevaruvacko. Vestacki sneg e definitivno izvodlivo resenie, no ne znam dali ima nekakva studija. Znam uste na vremeto koga se pravese patekata se zboruvase, samo nemase pari normalno..
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Водно има услови да оддржува снег но не и да падне во којзнае колкави количини. Кога ќе падне опстојува долго макар и малку да е. А за вештачки снег треба да има барем минимална подлога од снег, неможе директно врз трева да се нанесе. така да предуслов по секој параметар е да падне малку снег и после да се дотура вештачки и да се оддржува теренот. Само незнам зашто одма сместивте скијачки центар, како да жичара е реквизит само за скијачки центри, а не и за други намени. Попатна станица ќе има, незнам зашто тоа ве буни кога веќе беше и најавена колку што се сеќавам, а и нема логика да ја нема.
|
||||||
![]() |
||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||
И јас така памтам. Ова ќе биде некаква меѓустаница, а ќе се трга од градот. Нели и ова е фаза 1? Вака е баш попаметно, кој сака да оди на средно водно, ќе си слези таму, кој сака до крстот, ќе си оди догоре. Ама не очекувам да заживее особено крстот со по првата фаза. Арно ама ако се трга некогаш од градот, веројатно ќе има повеќе заинтересирани. (сепак нема секој кола да оди до средно водно, а рековте автобусите скоро и да не возат доттаму).
|
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
Кажи им дека не може на оние што во Дубаи направија скијалиште. |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
NE zboruvam za pocetnata stanica na faza 1 sto trgnuva od Sredno Vodno. Zboruvam dali kje ima popatna stanica na samata gorna zicara. Rabotata e sto nema dovolna strmnina delot od nedovrsenoto odmaraliste do parkingot na sredno. Islcrew, nikoj ne veli deka zicara e rekvizit samo za skijacki centar. Odlicna e i za zimo i za leto, no koga se gradi ubavo e da se ima seopfaten proekt za da bide prakticna.
|
||||||
![]() |
||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
Јас мислам дека има доволна стрмнина да се направи скијачка патека од врв до средно Водно. Врвот се наоѓа на 1100 метри а средно на некои 600, што значи 500 метри висинска разлика. За потсетување двоседот во Маврово ја има висинска разлика од 400 метри, а трасата е доста подолга.
Друг проблем е трасирањето на патеката која и тоа како чини, а не мора во целост да ја следи трасата на жичарницата. Проблемот со снегот се решава со вештачки снег дури и да нема една снегулка на патеката, но предуслов е температура пониска од -5 и огромна количина вода. Edited by UrbanFreak - 18-Feb-2010 at 22:59 |
||||||
![]() |
||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||
500 метри скијачка патека е смешна работа
![]() |
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
![]() |
||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
@Supervisor Читај поубаво, 500 метри висинска разлика од горна до долна точка. Должинска вероватно би била околу 1400-1500 метри права линија под жичарата според ГЕ Edited by UrbanFreak - 18-Feb-2010 at 22:58 |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
500 m visinska razlika e sosem ok. Samo ne ako treba da bide 2.5-3 km dolzina, neli tolkava bese faza 1 od sredno do gore. Mozebi gresam. No ako e taka, togas treba da ima megjustanica na krajot na strmniot del sto e kaj odmaralisteto. Problemot e sto dase napravi uste edna stanica kosta bagji pari, pa ne veruvam deka kje ima. Bas me interesira dali imaat idea kako kej se resi ova..
|
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
DENESEN DNEVNIK
Жичница за позелено Водно Една од најголемите придобивки од изградбата на жичницата ќе биде намалувањето на издувните гасови, поради намалената фреквенција на возила во парк-шумата, а се очекува и поттик на социо-економскиот развој на Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања и зголемена мотивација за рекреација на населението Со изградбата на жичницата на Водно се очекува поттик на социо-економскиот развој на општините Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања, заживување на локацијата, како и зголемување на мотивацијата за рекреација на населението. Една од најголемите придобивки ќе биде тоа што ќе се намалат издувните гасови, поради намелената фреквенција на возила во парк-шумата. Ова се дел од позитивните влијанија од изградбата на жичницата до врвот на Водно, кои се посочени во Студијата за стратегиската оцена на влијанието на овој објект врз животната средина, што беше презентиран завчера попладне. Изработката на студијата ја побарало Министерството за транспорт и врски, а работата ја заврши фирмата „Технолаб“. Материјална придобивка од реализацијата на овој проект е што трасата не минува низ урбанизирани места, а не се пронајдени археолошки локалитети, што значи дека нема да има никакво влијание врз културно-историското наследство. Почетната станица е избрана да биде на лесно пристапно место, кај црквата „Свети Јован“ во населбата Капиштец, а според извештајот, таа траса е најсоодветна, бидејќи не минува низ објекти и зафаќа малку површина под шума. - Оваа варијанта на трасата беше најповолна, бидејќи минува низ предел каде што нема објекти. Искористена е патеката што е малку зафатена со шума, а речиси 90 отсто од земјиштето се државни. Оваа траса има предност што минува кај болницата за белодробни заболувања „Козле“, каде што е предвидена алтернативна станица за евентуални излети на децата кои се лекуваат во неа. Кога ќе има вакви излети, жичницата нема да биде отворена за останатото население - вели Љубомир Ивановски од „Технолаб“. Постоеле уште две алтернативи за почетна станица на жичницата, но тие не се прифатени. - Една од варијантите беше жичницата да почнува кај хотелот „Александар палас“. Но, така трасата би била многу долга, а една третина би минувала низ рамничарски дел, со што се губи во атрактивноста. Втората варијанта беше почетната станица да биде кај „Рамстор“, бидејќи е близу до подножјето на Водно. Но, трасата требаше да минува низ повеќе објекти, станбени, резиденцијални и конзуларно-дипломатски, па не беше земена предвид - рече Ивановски. Негативното влијание на проектот ќе трае се' додека трае реализацијата, а најмногу ќе биде изразено врз флората и фауната. - Негативните влијанија ќе бидат посебно изразени во близина на градбата и ќе бидат локални и привремени. Тоа ќе биде, пред се', појавата на бучава и прав и тоа на почетната станица, каде е планирана изградба на катни подземни и надземни гаражи. Негативно влијание ќе има и врз флората и фауната заради деградација на вегетацијата - нагласи Ивановски. Според мислење на екипата од биолози и други ангажирани стручњаци жичницата негативно ќе влијае врз птиците, поради нивниот евентуален судир со турбините. Ивановски нагласи дека не се очекуваат значителни влијанија врз почвата. - Опасноста од ерозија ќе биде спречена со тоа што при расчистување на теренот ќе се сече само високостеблестата вегетација, а нискостеблестата ќе остане - рече Ивановски. Меѓутоа, ниту тој ниту претставниците од Министерството за транспорт не кажаа колку квадратни метри шума ќе мора да се исечат. - Дури кога ќе се изработи конечната верзија на студијата, ќе се знае колку кубни метри дрва ќе биде потребно да се исечат за жичницата. Во моментов ова прашање не е предмет ниту на јавна расправа ниту на планската документација. Тоа ќе биде последица при реализацијата и ќе се врши во согласност со законите - образложи Рада Филиповска, раководител на Секторот за уредување на просторот. Сечењето на шумата на Водно почна пред една недела. Тогаш работниците на „Паркови и зеленило“ и на „Македонски шуми“ рекоа дека ќе биде соголен терен долг 4-5 километри, со ширина од 18 метри. Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за 6,7 милиони евра. За тие пари таа треба да ја изгради првата фаза, од Средно Водно до Милениумскиот крст и да ја пушти во употреба. Вкупната должина на целата траса е околу 3.000 метри. Анела Петрова |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Конечно да слушнеме нешто во врска со адаптацијата на просторот околу почетната станица.
![]()
|
||||||
![]() |
||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||
а оваа па локација ја погодија ептен! добро може едноставно делува бидејќи е пострана, но прво таму ќе се создава невидена гужва, а и воопшто нема да бие атрактивна за скопјани како локација, ајде туристите наврат нанос ќе ги носат дотаму но ова требаше да биде до некоа ачик место а не збутана настрана! смешно резиденцијални објекти ќе врвеле над водњанска па затоа ја изместиле кон козле, што не ја зајсоа кај матка може така уште подобро ќе беше!
|
||||||
![]() |
||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|||||
Почетната станица на жичницата над црквата „Свети Јован“Возењето со жичницата од почетната станица кај црквата „Свети Јован“ до Милениумскиот крст ќе трае 10-12 минутиДали ќе има доволно место за паркирање, како ќе се изградат гаражите над црквата „Свети Јован“, ќе се знае за неколку месеци кога ќе биде готова студијата за втората фаза од изградбата на жичницата до врвот на Водно. На терен состојбата е поинаква во споредба со замислите на Министерството за транспорт и врски. Просторот во близината на Теолошкиот факултет, каде што ќе биде сместена почетната станица, е ридест, но и премногу мал за да може да собере околу илјада автомобили. Особено ако се знае дека се планира со жичницата во една тура да се превезуваат по 1.200 патници на час.
Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски, вели дека должината на трасата на жичницата изнесува 3.500 метри. Кабините ќе поминуваат по шест метри во секунда, односно од подножјето до врвот на Водно ќе се стигнува за 10-12 минути. - Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која е една од најафирмираните компании во доменот на проектирање и изградба на ваков тип инсталации. Предвидено е почетната станица да биде над црквата „Свети Јован“, поточно во близината на Теолошкиот факултет. Должината на трасата на жичницата е 3.500 метри, и тоа од подножјето до Средно Водно должината е 1.900, а од тука до Милениумскиот крст изнесува 1.600 метри. Според планот, прво ќе се гради делницата од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втора фаза потегот од почетната станица до Средно Водно. Со жичницата ќе се превезуваат по 1.200 патници на час. Таа ќе има во 30 кабини, од кои две ВИП - објаснува Симоновски. Тој додаде и дека во тек е изработката на Студијата за влијанието на жичницата врз животната средина. Исто така, предвидената траса нема да им пречи на постојните изградени објекти. Жителите од овој дел на градот велат дека не им е јасно каде ќе се изградат гаражите за паркирање толку многу возила, бидејќи делот на кој е предвидена почетната станица е рид.
Edited by SkyBoy - 05-Mar-2010 at 15:01 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 39> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |