![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() Posted: 18-Apr-2010 at 15:33 |
|
Не е баш од најтесниот наш регион...
Новите тролејбуси на Пјонгјанг (НР Северна Кореа). Домашно производство, со неколку делови увезени од Кина. До 2012 година, во градот ќе се заменат сите постојани тролејбуси. Слика од Фликер: ![]() Инаку јас сум повеќе од импресиониран околу дизајнот на возилово од нивна страна. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Една од најомилените активности на големиот татко на нацијата е да сурфа по интернетот посетувајќи јапонски и кинески сајтови. Нека не те чуди дизајнот
![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Лас Вегас
This bus is called a BRT (bus rapid transit) because it looks like a bullet train on wheels. The bus looked and felt very modern. But the best thing about it is that it isn't on the drawing board. It was right here on the lot, 1 of 50 that ISE is making for the City of Las Vegas this year.
И од Кина
![]() Locals check out a new 230-seat super-long bus in Zhengzhou, on Sunday, September 16, 2007 Застарени се веќе
![]() A 25-meter-long bus / 230-seat bus
![]() Него зашто овие не идат у висина па не направат двокатни, туку идат у должина ![]() Edited by SkyBoy - 13-May-2010 at 21:15 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Кој гледа реклами на iList Macedonia ![]() |
||
![]() |
||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() За токиското метро некако им промакнало да спомнат за чиканите: http://www.japanfortheuninvited.com/articles/train-groping.html ![]() А за ненормалните гужви, не се опишува, тоа веројатно човек може вистински да го сфати само доколку го доживее: |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Најголемиот градски автобус на
светот во кој има место за 250 патници вчера ја извозе својата прва
смена во градот Куртиба во бразилската држава Парана.
Автобусот кој е произведен во фабриката на "Volvo" во Бразил е долг 28 метри а широк 2,6 метри. Има погон на мотор кој работи на биодизел кој се произведува од соја. Колку за споредба, стандардните автобуси се долги од 11 до 14 метри, додека зглобните имаат максимална должина од 18 метри. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Ова Корејсково никако не можам да го прифатам на изглед,бетер ми е од кинескиве тенеќа за ЈСП
![]() Некоја слика од малку поблиску :Удине - Италија (175.000 жители ,градот со околината,десетина градски и приградски линии со нов возен парк и нешто шо многу ми се бендиса ,негде над 90 проценти од возилата се домашни марки Iveco,BredaMenariniBus,Cacciamali,De Simon(а во конкуренција на еден MB,MAN итн.)...во сите возила рушеа просек еден MAN Lion's City и една постара Scania ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Табли со возен ред (си помислив дали некогаш кај нас ќе видиме вакво нешто 2 дена барем да е нечепнато) ![]() ![]() Горициа / Gorizia ,~ 50.000 население и уште 15-20 во соседната/споената Нова Горица во Словенија (отприлика големината на доста наши градови)6 градски-приградски линии,имаат и една линија заедничка меѓу двете држави,граничната линија е низ градот/двата (споени) града http://en.wikipedia.org/wiki/Gorizia#Border_crossings ![]() ![]() Cacciamali TCC685 mini ![]() BredaMenariniBus ![]() De Simon Edited by Тркало - 10-Apr-2011 at 03:01 |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Da trolejbuski sistemi nisu prošlost, pokazuje i primer novotvorenog trolejbuskog sistema u Španiji. Danas to predstavlja jedini aktivni trolejbuski sistem u toj zemlji, iako ga nazivaju tramvajskim
![]() ![]() ![]() Ostatak: http://transphoto.ru/city/1254/ |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Ево нечег занимљивог. Поред тога што је Икарус (Икарбус) производио аутобусе за домаће тржиште, део возила су била намењена за извос. Доста аутобуса су извозили у Пољску где и данас возе. Ти аутобуси су тамо познати као веома квалитетни аутобуси, ма шта мислили о њима. На интернету сам пронашао фотографије прославе 25 година сервиса из неког града из Пољске 2009. године.
![]() Аутобус је у перфектном стању ![]() ![]() Више фотографија на: http://phototrans.eu/15,9174,219.html Да то није јединствен случај, ево још ![]() Испраћај легенде 2009. године ![]() Хоће ли и ви овако испратити ваше аутобусе или можда само отерати у старо гвожђе, као ми у Београду ? ![]() |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Јавен превоз во Куба со двојна намена
popara на 4 октомври, 2011 во интересно - ">Нема коментари
![]() Креативни автобуси нема што |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Јавен превоз во градовите кои ги посетив (опфатени се само поголемите градови). Будимпешта За жал метрото не го сликав таму, два дена бев, ама некако таму работите многу брзо се одвиваат за наши услови и додека да извадам апаратот, да купам билет, неколку контроли да те проверат, додека дојде метрото и отишло времето. Инаку некаде низ нишките паметам дека имаше критики како јавниот превоз во Будимпешта е стар. Да точно, стар е, но е затоа е одлично одржуван и е одлично вклопен за потребите на градот. Трамвај. Автобус Виена Одлично синхронизиран јавен превоз, редовен, но кога станува збор
само
за метрото, затоа што во тие два дена кога бев добив претстава дека луѓето користат само метро, автобусите беа полупразни, а трамвај користат само за една-две станици. А сето тоа поради одличната покриеност со метро на целиот град. Станица (во позадина стар модел на воз; ваква е сликата и во Милано, наизменично се користат постари и нови возови) Околу удобноста, не се баш нешто најудобни, но затоа брзината и времето со кое се стига до одредено место ја надокнадува таа мала забелешка Трамвај Милано Ваљда дека првите впечатоци од Милано ми беа поврзани со јавниот превоз, па затоа некако најнепријатно се чувствував во тој град. Веројатно до менталитетот е, па затоа скопскиот и миланскиот превоз се на исто скалило (да, имаат метро и трамвај, но залудно кога условите се исти). Седат 5 кондуктери на станица, си праат муабет со шоферот, на тајмерот пишува едно време, он трга коа сака, внатре е урнебес (говорам за трамвајот) а удобноста не е на некое завидно ниво. Метрото е приказна за себе. Наутро и попладне најфреквентните линии изгледаат како дупла 57 на плус 40 степени у август, многу мал дел од нив имаат клима а и многу е лошо ако од Виена идете веднаш у Милано. Од град каде тишината е неприкосновена, влагате у град каде секој покушава да се надвика. Трамвај + внатрешност + стар модел на трамвај кој ем служи за превоз ем за сликање на туристите Сликано на главната станица до каде што возат сите автобуси. Не се нешто нови, на линијата до Мештре секој автобус со капацитет над 100 луѓе имаше барем 15 одвишок, но единствена позитивна ствар е тоа што имаат внатре смарт тикет. Автобус Мала споредба. Виена е убедливо на прво место, земајќи ги критериумите: човечки фактор, годиште, хигиена, удобност и редовност. Второ место Будимпешта, само поради стариот возен парк, но и тоа што не се толку чести линиите, трето место не давам на никој, четврто Загреб, петто место Милано заедно со Белград, а натака редоследно Љубљана, Венеција и Фиренца. П.С. Слики за Љубљана, Загреб и Белград не се потребни, а во Фиренца превозот е ист како и во Венеција. Edited by N23 - 18-Oct-2011 at 00:13 |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Prva 100% niskoponda ruska mašina
![]() ![]() ![]() Proizvođač "UralTransMaš" ![]() Tasteri u tramvaju ![]() ![]() Izvor: http://transphoto.ru/articles/1415/ |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Руски дизајн
![]() Толку ли неможат да најдат солидна дизајнерска екипа, барем малку да се приближат кон западните дизајни и квалитет. Но, не! |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Навистина, дизајнот доцни ~15 години зад нормалните текови.
Доколку генералниот квалитет е на задоволително ниво, навистина штета што си прават ваква антиреклама во сфера каде реално е полесно да се постигнат повисоки стандарди, макар и со копирање. |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Дизанјот е таков бидејќи компонентите како на пример светла, браници, предни стакла... се веќе постоечки (се штеди на развој на нови), а не дека русите не можат подобро да дизајнираат.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Чекај ова новите, јас па мислев дека на старо се некои купени!
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
одно прашање,управувањето е со транзистори или ламби
|
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Tranzistorsko (IGBT) verovatno, ali može biti i tiristorsko, otporničko svakako nije!
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |