Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 3233343536 157> |
Author | ||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #661 Posted: 15-Apr-2010 at 19:25 | |
На иста линија сме. И мене отсекогаш ми паѓало чудно зошто бул.Словенија
е толку долг, и идејата дека можеби дел од недоизградената делница
требало да е бул.Косово и Метохија.
Една работа е сигурна, бул.Словенија не е целосно направен, барем до крстосницата со патот од Злокуќани до Бардовци. За делот понатака мислам дека има 3 варијанти: 1. да е како што е на мапата, дел од бул.Словенија; 2. да е булевар Косово и Метохија, и 3. да е дел од булевар Црна Гора. Како и да е, сметам дека овој прстен мора да се изгради, со што би се стимулирала изградба на населби околу Злокуќани, Зајчев Рид итн... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #662 Posted: 15-Apr-2010 at 20:09 | |
Нека се комплетира прстенот, па што се вели после целиот нека го крстат Сао Томе и Принсипе ако сакаат
|
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #663 Posted: 16-Apr-2010 at 12:07 | |
Се согласувам. Не е воопшто битно именувањето во овој случај. Целиот прстен е планиран во "тоа" време и идејата да бидат така именувани ми изгледа сосема логична и соодветна (ама повторувам, за "тоа" време).
Сега треба да бидеме прагматични и да сфатиме дека ТРЕБА да се изгради, а имињата можат да останат или да се сменат. Мој предлог е да се промени трасата и наместо да оди директно накај Ѓорче, да влезе во Карпош 4. Така имаме отприлика симетричен прстен кој концентрично ќе соодветствува со малиот ринг, големиот ринг и северната обиколница. EDIT: Еве ја концентричноста. Зелените делови се кај паркот Гази Баба и кај градскиот парк. Edited by alexgizh - 16-Apr-2010 at 12:21 |
||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #664 Posted: 29-Apr-2010 at 23:25 | |
КРУЖНИОТ ТЕК НА ИВО ЛОЛА-РИБАР НИКАКО ДА СЕ ИЗГРАДИ
Останува црната точка кај Католичка Од Град Скопје велат дека во моментов се работи на изведбениот проект за т.н. турбо кружна крстосница кај Католичката црква, но не знаат точно кога ќе стартува изградбата На крстосницата кај Католичка црква секојдневно владее вистински сообраќаен хаос. Возилата кои од се движат од кај "Нова Македонија" едвај успеваат да се вклучат на улицата Иво Лола - Рибар, оти не постојат никакви сообраќајни знаци, па сe останува на снаодливоста на возачите. Сите градоначалници досега најавуваа изградба на кружен тек на овој потег, за растоварување на сообраќајот. Но од кружниот тек сe уште нема ништо. Сегашниот градоначалникот Коце Трајановски лани побара од неговите служби да подготват идејни решенија за кружни текови на осум раскрсници во градот, меѓу кои и онаа на улицата Иво Лола - Рибар. Токму овој кружен тек беше приоритетен за изградба бидејќи оваа крстосница со години претставува црна точна во градот. Лани во ноември од Градот рекоа оти годинава треба да почне проширувањето на улицата Теодосиј Гологанов, па, најверојатно, тогаш ќе се гради и т.н. турбо кружна крстосница кај Католичка црква, која треба да овозможи брза проточност на возилата во овој дел од градот. Но како што стојат работите, речиси е неизводливо нејзината изградба да почне годинава, бидејќи до септември е предвидено да се проширува Илинденска. Кога истовремено би почнале градежни работи и на овој потег, тогаш би се затвориле две главни сообраќајници и би се случил сообраќаен колапс во градот. Од Град Скопје велат дека во моментов се изработува изведбениот проект, но не знаат точно кога ќе стартуваат со изградбата. "За кружната раскрсница кај Католичка црква се разработуваат идејните решенија за изработка на изведбен проект кој е ставен во програмата за оваа година и обезбедени се средства за таа намена", велат од Град Скопје. (А.А.) |
||
S.P.Q.R.
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
Quote Reply #665 Posted: 05-May-2010 at 20:28 | |
Каков е тој тунел што треба да се изгради под кале и кои улици би ги поврзувал? И тој ќе биди дел од урбаните автопати?
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #666 Posted: 07-May-2010 at 12:04 | |
Тунелот ќе биде дел од врската помеѓу бул. Климент Охридски и бул. Македонско-Косовска Бригада. Значи кај владата треба да се продолжи булеварот, потоа да се премости Вардар, потоа веројатно мостовската конструкција би продолжила и над земја и директно би се влегувало во тунелот (бидејќи треба да се обезбеди доволно висока точка на влез, за да може да се надомести висинската разлика до другата страна), па следува тунел под ридот (условно кажано „под Кале“) долг оклу 250-300 метри и на крај поврзување со Македонско-Косовска Бригада. Исто така, на тоа место треба да има клучка за поврзување со Северен Булевар (Никола Карев). Со ова ќе се обезбеди втора директна врска на централното градско подрачје со северните делови од градот. Засега единствена вистинска директна врска е оската Кочо Рацин - Крсте Петков Мисирков. Инаку тунелот нема да е дел од класичните урбани автопати (еве мапа на урбаните автопати), но сепак ќе биде дел од експресна сообраќајница и една од клучните сообраќајни алки на градот. Извадок од ГУП: |
||
S.P.Q.R.
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
Quote Reply #667 Posted: 07-May-2010 at 12:21 | |
Фала за информациите Clover и едно прашање: Дали има најави за изградба на оваа делница? |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #668 Posted: 07-May-2010 at 12:36 | |
Сега неодамна демек почнаа со некои процедури за давање под концесија на неколку поголеми проекти, меѓу кои и оваа делница: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=48597#48597 Мислам тешка глупост е да се даваат под концесија градски сообраќајници од ваков тип, ама изгледа градските власти не се способни да смислат, камо ли да реализираат нешто попаметно... |
||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #669 Posted: 07-May-2010 at 22:31 | |
Тунелот под Кале нацртан на нова хартија Потребата од тунел под Кале, како продолжение на булеварот Свети Климент Охридски, е внесена и во најновата нацрт-верзија на детаљниот урбанистички план за локалитетот Тетовска трошарина, што Советот на општината Центар го усвои завчера попладне. Тунелот ќе биде долг 180 метри и ќе минува во близина на Калето. Сообраќајницата ќе има четири коловозни ленти, односно 14 метри широчина и плус околу два метра заштитни тротоари, кои ќе се користат при сервисирањето и одржувањето на коловозите. Движењето на пешаците по овие тротоари нема да биде дозволено, односно тунелот ќе го користат само возила. Edited by SkyBoy - 07-May-2010 at 22:31 |
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #670 Posted: 08-May-2010 at 10:12 | |
Одамна го имам овој проект вцртано со испрекинати линии на мапа на Град Скопје, со големо нетрпение му се радувам. Словенечка колку толку растерети, но мислам дека со ова дефинитивно би се средиле колку-толку гужвите на Битпазар.
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #671 Posted: 10-May-2010 at 14:05 | |
минатата недела во заеднички ручек Коце спомна дека за годинава се одвоени 100к евра за физибилити студии за тунелот под кале и тунелот под плоштад, на кои веќе се работи! конечно се стркала работата, уште и да се истурка до крај та конечно скопје да добие нешто порастеретен сообраќај но и нов лик околу чаршија и кале! освен ако не ја заглават археолошки, технички и двата тунела се брзо изводливи за домашната градежна оператива! таман за следната предизборна кампања ова ќе биде добар залак за народ, но најдобро ќе беше уште веднаш истиве тунели да ги вметнеја во СК14 па со лезет да го раскопаа плоштад... Edited by Max - 10-May-2010 at 23:37 |
||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #672 Posted: 10-May-2010 at 14:14 | |
па ако ги направи или барем почне со тунелите, а и трамвај (лрт) во Скопје (ама со намера да се реализира во догледно време а не само за предизбори) , се му простувам... и коцка нека стави ако сака и уште 3 мандата ќе го гласам..
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #673 Posted: 10-May-2010 at 23:56 | |
за почнување лесно, да се заврши тоа потешко! бидејќи тунеливе не се засега приоритет на централната власт, сега со студиите се оценува кој модел е поисплатлив за градот, јавно партнерство или концесија, нешто што е вон памет вакви локации да се отстапат во приватни раце, но ајде да видиме и кој би се нафатил воопшто на ваква инвестиција кај нас! што е до тунеливе најверојатно на крај градот ќе тркне и до државната благајна, но наскоро тоа тешко... за сега доволно е бар што се подзагреа муабетот ете околу носењето на дуповите и најавата за нов ГУП догодина, засега за истиот прибираат забелешки а до година треба да е готов и усвоен... добро а што ако градот најде концесионер, што треба за да тој се нафати, да му го дадат цел голем ринг и сите што сакаат да минат низ центар да му плаќаат патарина!? ајде разбирливо е вакво нешто да се тера во милионски град ко лондон, но во град ко скопје кој за голем ринг нема алтернатива, да се удрат вињети и од тоа фајде да има некој приватник, тоа не го бива! |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #674 Posted: 11-May-2010 at 00:49 | |
ДУП-ОТ ТЕТОВСКА ТРОШАРИНА УСВОЕН НА ПОСЛЕДНАТА СЕДНИЦА НА ОПШТИНА ЦЕНТАР
Проектот за тунелот што треба да ги спои северниот и јужниот дел на Скопје предвидува едноцевен тунел во должина од 180 метри со 4 ленти
Според проектантите, овој локалитет досега не бил опфатен со ДУП, а
содржините се целосно преземени од Генералниот урбанистички план (ГУП),
во кој е исцртан и тунел под Калето, проект стар повеќе од педесет
години, кој досега ниту една власт не го реализираше. Инаку освен нацрт-ДУП Тетовска трошарина", советниците на Центар на
истата седница усвоија уште два нацрт-урбанистички планови - ДУП
Спортско-рекреативен центар Кале УБ 1" и ДУП Судска палата" и двата
наменети за сервисни дејности, со што според планерите на овие ДУП-ови,
кејот на Вардар ќе добие поприфатлив лик. |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #675 Posted: 11-May-2010 at 01:00 | |
Spored mene 180 metri ne se dovolni za toj prostor tunel da pomine ..... ali aj ke vidime kako ke ispadne.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #676 Posted: 11-May-2010 at 01:47 | |
Епа тоа не е субјективна работа
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #677 Posted: 11-May-2010 at 08:13 | |
Кога во Скопје една улица ќе се затвори станува тотален хаос.
Еве од вчерашниод ден кога центарот беше затворен, останува М.Х.Јасмин да апсорбира се. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #678 Posted: 13-May-2010 at 12:56 | |
moze li nekoj da objasni kako odi principov na davanje gradski soobrakajnici pod koncesija.
Dali ke treba da platis za da pominis ili pak nekako podrugo e organizirano,pr.davanje na koncesionerot da rakovodi so reklamniot prostor,navistina ne znam. I svetska praktika li e ili? |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #679 Posted: 13-May-2010 at 13:33 | |
Овој изум ќе биде исклучиво наше чедо. Никаде по светот не се даваат градски сообраќајници под концесија од простата причина што бројот на возила таму е огромен и нема начин целиот овој број да се таксува ефикасно! Нити со најновите модели на таксување-сателитска патарина, а камо ли со веќе напуштениот-класични патарини. Целта на овие брзи сообраќајници е да го апсорбираат сообраќајот и да ги испразнат другите булевари, т.е. политиката кон магистралите треба да биде СТИМУЛАТИВНА, а не ДЕСТИМУЛАТИВНА како што е случајот доколку би наплаќал. Сето ова е една тотално безумна, неодговорна и деструктивна политика на градските власти која не води никаде! Има илјада причини градот/државата да си ги гради и стопанисува овие градски магистрали.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #680 Posted: 13-May-2010 at 13:51 | |
Единствено нешто во градски сообраќај што се издава под концесија се тунели или мостови, макаршто и тоа ретко во новиот милениум го гледаме. А и таму се наплаќа со камери и вињетки, сигурно не со наплатни рампи бидејќи тогаш целосно се губи смислата.
За обични сообраќајници немам слушнато, евентуално за урбани автопати, но тоа си е друга категорија. Ние кога стигнавме обиколницата да ја нудиме под концесија, што повеќе да очекуваме? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Post Reply | Page <1 3233343536 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |