build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 09-Apr-2010 at 23:55


Текстот е баш интересен иако не е директно во врска со темата Thumbs%20Up
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 10-Apr-2010 at 11:38

ФалаYes

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 19-Apr-2010 at 14:46

„Влајко“ чека да го продадат


Постои заинтересирана фирма што сака да го купи „Влајко“ и да направи атракција од него

 
 
%20  
Судбината на натпатникот „Влајко“ никако да се реши, ниту енигмата дали ќе остане сопственост на општината Карпош или ќе се продаде. Со месеци се водат преговори за негова продажба. Градоначалникот на Карпош, Стевчо Јакимовски, вели дека има кандидат што сака да го купи целиот натпатник.

- Постои заинтересирана фирма што сака да го купи „Влајко“ и да направи атракција од него. Преговараме со странката што сака да ги купи сите дуќани, но сé уште чекаме одговор на прашањето дали ќе може да се помести автобуската станица кај бензинската на „Макпетрол“ во Влае пред надвозникот, како и да се отвори нова пред семафорите за општината Ѓорче Петров - вели Јакимовски.

Пред два и пол месеци градоначалникот Јакимовски побара Градската управа да ја испита можноста постојната автобуска станица од десната страна на булеварот Партизански одреди во Влае да ја помести пред натпатникот, како и да се направи уште една 100 метри пред семафорот спроти Порта Влае. Од градската управа велат дека е во тек техничкото испитување на можностите за поместување на автобуската станица.

- Сé уште е рано да се каже дали станиците ќе се поместат. Се прави техничко испитување на теренот - велат оттаму.

„Влајко“ се градеше од 2002 до 2006 година. Општината ја чини 1,2 милион евра. Донација од УСАИД беа лифтовите и нивната монтажа. Идејата за изградба на „Влајко“ потекна по повеќегодишните барања на жителите од населбата Влае. Според податоците со кои располага општината, досега на семафорот кај Влае настрадале триесетина деца. Прво се планираше да се изгради подземен премин, но тоа не беше можно, бидејќи на тоа место поминува главниот цевковод од Рашче за водоснабдување на градот. Соломонско решение беше изградбата на надвозникот. Но судбината на „Влајко“ и по неговата изградба е неизвесна. Неколкуте обиди за отуѓување на дуќаните беа неуспешни, бидејќи општината за нив немаше имотни листови. Неуспешна беше и идејата „Влајко“ да стане НВО-центар, односно во него простории да добијат невладините организации. Па следуваше предлогот во дуќаните да се сместат општински служби, за опслужување на жителите од подалечните делови на оваа локална единица. За сега, пак, да се оди на продажба на надвозникот.

Градежните работи ги изведуваше градежното претпријатие „Гранит“, а челичната конструкција ја направи „Металец“ од Прилеп. На натпатникот има 16 деловни простории, а тој е изграден според проектот на архитектот Јован Стефановски-Жан.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=419101041318&id=14&prilog=0&setIzdanie=21962
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 19-Apr-2010 at 23:09

Ескалаторите - надеж за спас на „Влајко“

На надземниот пешачки премин „Влајко“ во населба Влае деновиве почнаа работите за монтажа на ескалатори, со што од Општина Карпош очекуваат дека граѓаните во иднина побрзо и полесно ќе го минуваат булеварот Партизански одреди. Со зголемувањето на фреквенцијата на пешаците, локалните власти се надеваат дека конечно ќе заживее и самиот премин, кој четири години зјае празен. Ескалаторите ќе чинат околу 60.000 евра.

Идејата за поставување ескалатори е уште од првиот мандат на градоначалникот Стевчо Јакимовски, предвидена и со оригиналниот проект. Од поставување подвижни скали се откажа неговиот наследник Андреј Петров, со образложение дека општината нема пари за тоа, а сега Јакимовски повторно е решен „Влајко“ да го дотера до крај.

Иако изминативе години секој што имаше потреба да упати критика на сметка на Јакимовски како слаба точка го избираше „Влајко“, сепак градоначалникот убедува дека тие што негодуваат не се во право.

- Не е точно дека „Влајко“ е неискористен. Преку него преминуваат многу ученици што одат во блиското училиште, како и мајки со мали деца. Не е врвулица, но не би рекол дека е запустен како што е впечатокот во јавноста - вели Јакомовски.

Градоначалникот најавува дека Општина Карпош повторно ќе организира нова продажба на 13 од 16-те дуќани на „Влајко“. Со тоа ќе се обиде да врати дел од парите што беа потрошени за неговата изградба, оти со години овој општински проект е на удар на јавноста поради неговата непродуктивност.

- „Влајко“ чинеше 900.000 евра и веќе е исплатен. Има фирма заинтересирана за купување на дуќаните. Со години за нив немаше имотни листови, што беше проблем за продажбата, но изминативе месеци успеавме да извадиме - вели Јакимовски.

Втората опција, ако дуќаните не се продадат, е тие да се адаптираат во канцеларии за потребите на дел од вработените во општинската администрација. Според надлежните, вработените би им давале услуги на граѓаните, но би примале и разни жалби, поплаки и барања.

Жителката на Влае, Милена Т. вели дека за сиве овие години на преминот се качила само два пати, но не за да премине од другата страна на булеварот, туку за да види што има во дуќаните.

- Живеам во непосредна близина и можам да кажам дека преминот малку се користи. Не знам дали откако ќе се постават ескалатори ќе имам желба почесто да се качувам таму - вели таа.

Општина Карпош најави изградба на надземни премини преку „Партизанска“ и кај Драмски театар и кај општинските бараки, но тие се' уште не се реализирани.

Јорданка Ивановска

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 19-Apr-2010 at 23:16
Crazy

Значи навистина е крајно тврдоглав Јакимовски. Толку ли е тешко во оваа земја човек да признае дека згрешил? Има сосема доволно добри работи направено за Карпош и оваа сигурно ќе му се прости.

Но не е за простување и покрај се да се долеваат 60.000ЕУР во оваа црна дупка. Па за тие пари може и да се демонтира тоа ругло и еднаш за секогаш да заборавиме на Влајко.


Edited by pbanks - 19-Apr-2010 at 23:17
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 20-Apr-2010 at 01:11

Ако се демонтира и се продадат материјалите, сигурно ќе се покријат трошоците за демонтажа, а ќе има и „ќар“. Мада лично би преферирал (се разбира доколку е можно, а без преголема „колатерална штета“) да се премести (дали цел, дали демонтиран) каде што му е вистинското место - 360 метри позападно, каде што навистина прави урбанистичка и сообраќајна логика.

Инаку веста од Нова Македонија зборува за претварање во некаква „атракција“... Навистина не можам да се изначудам какви се глупости ни се сервираат  Ohno

Па ќе правеле општински канцеларии, па де ќе правеле ова, де ќе правеле она. Па ајде сега ескалатори за нешто што очигледно е промашена работа (а ескалаторите не се само голем еднократен трошок, туку и трошок за функционирање и одржување... ). Па и станици ќе префрлале... Значи буквално се треба да се жртвува и да се прилагоди на Влајко  Wallbash
 
А тоа со станиците особено ми оди на нерви. Во нормални средини, за локациите на станиците на јавниот превоз се прават опсежни студии, а вакво преместување ко за Влајко може да се предложи само кај нас. Мада не би се чудел ни да пројде оваа брилијантна идеја... Веќе ни се случи слично сра*е на Рекорд (не знам што беше причината, се збори дека е Мекдоналдсот, мада не ми прави премногу логика). Сега дистанцата до станицата кај Зелено пазарче е ~350 метри, а на другата страна во зависност која линија е во прашање, од ~900 до ~1200 метри  Bash Малку офтопик, но да доловам какви битанги знаеме да бидеме и по вакви прашања.


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 22-Apr-2010 at 13:08
ОП­ШТИ­НА КАР­ПОШ ГО МО­ДЕР­НИ­ЗИ­РА ПЕ­ШАЧ­КИ­ОТ НАД­ВОЗ­НИ­КОТ

"Влај­ко" до­би лиф­то­ви

Ес­ка­ла­то­ри­те гра­ѓа­ни­те ќе мо­жат да ги ко­рис­тат од на­ред­на­та не­де­ла и ќе би­дат заш­ти­те­ни со натс­треш­ни­ци

Жи­те­ли­те на на­сел­ба­та Влае од на­ред­на­та не­де­ла на над­воз­ни­кот Влај­ко ќе се ка­чу­ва­ат со лиф­то­ви. Оп­шти­на Кар­пош де­но­ви­ве поч­на со мон­ти­ра­ње на лиф­то­ви­те, со што, сме­та­ат гра­ѓа­ни­те, мно­гу по­чес­то ќе го ко­рис­ти пре­ми­нот пре­ку бу­ле­ва­рот Пар­ти­зан­ски од­ре­ди.
"На ес­ка­ла­то­ри­те ќе би­дат пос­та­ве­ни нас­треш­ни­ци за заш­ти­та од дожд. Се­га ќе има са­мо лиф­то­ви за ка­чу­ва­ње, а во ид­ни­на пла­ни­ра­ме да пос­та­ви­ме и за сим­ну­ва­ње. Ес­ка­ла­то­ри­те чи­нат 60.000 ев­ра, а на­ба­ве­ни се и ги мон­ти­ра фир­ма­та 'Се­зал'", ве­лат од Оп­шти­на Кар­пош.
Пос­та­ву­ва­ње на ес­ка­ла­то­ри на над­воз­ни­кот Влај­ко бе­ше пред­ви­де­но уш­те со са­ма­та не­го­ва из­град­ба, во вре­ме­то на пр­ви­от ман­дат на гра­до­на­чал­ни­кот Стев­че Ја­ки­мов­ски. Не­го­ви­от нас­лед­ник Ан­дреј Пет­ров се от­ка­жа од оваа иде­ја, но Ја­ки­мов­ски уш­те од са­ми­от по­че­ток на вто­ри­от ман­дат ре­че де­ка Влај­ко без ес­ка­ла­то­ри­те го не­ма вис­тин­ско­то ли­це, и за­тоа тие ќе би­дат пос­та­ве­ни.
Иа­ко оп­шти­на­ри­те да­ва­ат па­ри за мо­дер­ни­зи­ра­ње на Влај­ко, тој ве­ќе шест го­ди­ни зјае пра­зен и ре­чи­си ни­кој од жи­те­ли­те на на­сел­ба­та Влае не го ко­рис­ти за ми­ну­ва­ње на бу­ле­ва­рот. Ни­ту еден од 16 ду­ќа­ни не ра­бо­тат, и пок­рај пос­то­ја­ни­те оби­ди на Оп­шти­на Кар­пош да ги про­да­дат. Ко­га ви­доа де­ка ни­кој не са­ка да ги ку­пи ду­ќа­ни­те, гра­до­на­чал­ни­кот Ан­дреј Пет­ров, са­мо за да за­жи­вее над­воз­ни­кот, бес­плат­но им ги по­де­ли на мла­ди умет­ни­ци за да ги прет­во­рат во нив­ни атал­јеа. Но ни тоа не ус­пеа. Ду­ќа­ни­те пак ос­та­наа праз­ни.
Се­га гра­до­на­чал­ни­кот Стев­че Ја­ки­мов­ски ве­ли де­ка нас­ко­ро си­те ду­ќа­ни ќе би­дат про­да­де­ни. Ве­ќе има­ло за­ин­те­ре­си­ран ин­вес­ти­тор што са­ка да ги ку­пи си­те 13 ду­ќа­ни кои не се про­да­де­ни.
Над­воз­ни­кот Влај­ко поч­на да се гра­ди во вре­ме­то на гра­до­на­чал­ни­кот Стев­че Ја­ки­мов­ски, а бе­ше за­вр­шен во ман­да­тот на гра­до­на­чал­ни­кот Ан­дреј Пет­ров. Ар­хи­тект на про­ек­тот е Јо­ван Сте­фа­нов­ски - Жан. Тој прет­ста­ву­ва нај­ска­па ин­вес­ти­ци­ја на Оп­шти­на Кар­пош, би­деј­ќи за не­го се пот­ро­ше­ни 900 ил­ја­ди ев­ра. (А.А.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=AE65011DB40DBB4D9DA74AA3A51B4744

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 22-Apr-2010 at 13:28
Мислам дека ако и покрај оваа инвестиција од еднократни 60.000 евра, (и тековни трошоци за одржување) - не профункционира објектов (а тоа подразбира не само окупирање на дуќаните, кои можат да ги дадат на било кого, за без пари, па дури и администрацијата на Карпош да ги користи, туку конкретно граѓаните да почувствуваат корист), мислам дека дефинитивно Стевче треба да си замине и да се извини за погрешната процена и лоша инвестиција од 1.000.000 евра фрлени во бунар.
 
Сите ние сме свесни дека проблемот не е во ескалаторите, туку во лошата позиционираност пред се, на објектов, од што произлегува неговата неполезност. Неможе цела околина да се прилагодува на преминов, туку преминов на околината.
 
Најмалку што можеше да направи Градоначалникот е што вика Кловер, да го расклопи и продаде, (евентуално склопи на друга локација). Ова сега е најлошата варијанта. Ама ич не ме чуди ваквото работење - отрпнавме, само после ова, Стевче не си компетентен да збориш ни за спомениците на Владата, ни за било какво трошење на народните пари.


Edited by SkyBoy - 22-Apr-2010 at 13:32
Back to Top
Jumbo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Mar-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 140
  Quote Jumbo Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 22-Apr-2010 at 14:55
Sky Bоy  апсолутно си во право во ова што го кажа, што ако и покрај оваа нова инвестиција во лифтови и пак не профункционира мостов?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 22-Apr-2010 at 20:41


Веројатно следи подвижна лента ко на аеродромите, па згодни девојки да канат и примамуваат потенцијални „преминувачи“, па бесплатна линонада или чај (во зависност од годишното време) која ќе се дели горе на Влајко... Најважно е Влајко да остави впечаток дека функционира.

Ако ви звучи преувеличено, повторно да се потсетиме дека просторот го нудат бесплатно и дека сакаат да поместуваат автобуски станици. Дали тоа не е подеднакво скандалозно? Мора да си повторуваме што точно ни се случува, бидејќи како што кажа SkyBoy веќе отрпнавме. Нема друго објаснување што ниту кај експертите, ниту во медиумите, ниту во јавноста никој не зуцна ни збор за најавеното дивеење од размери на поместување на автобуски станици како субвенција за Влајко. Единствено може да добиеме само опортунистичка политичка реакција која воопшто нема да се занимава со суштината  Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 12-May-2010 at 13:45
ПРОБЛЕМАТИЧНАТА ИНСТАЛАЦИЈА ГО ИЗЈАЛОВИ ПРОЕКТОТ

Нема абер од подземните пешачки премини

Градоначалникот Коце Трајановски вели дека не се откажува од овој проект и дека екипите од Градот веќе извесно време се на терен и ги испитуваат можностите за преместување на подземната инсталација со цел да се почне градење на премините

Подземни пешачки премини на булеварите нема абер да почнат да се градат. Иако, градоначалникот Коце Трајановски за време на неговата предизборна кампања им вети на скопјани дека ќе изгради неколку вакви премини за да се зголеми безбедноста на пешаците во сообраќајот, од проектот ни глас ни трага. Тој тогаш вети подземни премини на Рекорд, кај "Мекдоналдс", на булеварот Партизански одреди пред Градежниот факултет и кај ТЦ "Лептокарија", на Бит-пазар, на булеварот Александар Македонски, кај фабриката "Алкалоид", како и на булеварот Јане Сандански. Ниту еден од нив досега не е почнат да се прави, ниту пак има најава за отпочнување на градежни работи. Постои огромна веројатност, коментираат од Град Скопје, тие и воопшто да не се изградат поради проблеми со подземната инсталација.
Трајановски и натаму е категоричен и вели дека не се откажува од овој проект и дека екипите од Градот веќе извесно време се на терен и ги испитуваат можностите за преместување на подземната инсталација со цел да се изградат премините.
"На терен наидовме на огромни цевки, инсталации и приклучоци и мора внимателно да се испита дали е можно да се преместуваат. Не се откажуваме од овој проект, кој е значаен за зголемување на безбедноста на граѓаните", вели скопскиот градоначалник.
И додека надлежните бараат начин како да ги изградат подземните премини, на булеварите секојдневно страдаат пешаци. Најопасно е на булеварот Партизански одреди, каде последниве месеци беа прегазени неколку пешаци. (А.А.)
http://vest.com.mk/?ItemID=618C5C8E967F75478C2ED854828418DC
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 24-May-2010 at 23:13

Подземјето ги урниса желбите на Трајановски

Иако пред изборите вети дека ќе изгради повеќе подземни пешачки премини, градоначалникот Трајановски не може да го исполни ветувањето поради густата мрежа подземни инсталации и непостоењето подземен катастар

Два од петте најавени подземни пешачки премини, кои градоначалникот Коце Трајановски вети дека ќе ги изгради за поголема безбедност на пешаците, имаат шанса да видат бел ден. Станува збор за премините на улицата Димитрија Чуповски и кај Трговскиот центар „Бисер“ во Аеродром. Но неизвесно е кога ќе се случи почетокот на нивната изградба, бидејќи градската власт се' уште „се бори со подземјето“, кое е преполно со инсталации и кабли, а нема подземен катастар.

За останатите три најавени подземни премини од Градот Скопје не велат ниту да ниту не, но според изјавите, малку е веројатно дека некогаш ќе бидат изградени. Станува збор за еден премин на Бит-пазар и два на булеварот Партизански одреди, кај Градежниот факултет и кај Трговскиот центар „Лептокарија“. Петте премини градоначалникот Трајановски ги вети лани во својата кампања за локалните избори, како спасоносни решенија за заштита на пешаците на „црните точки“ во градот. Од градското одделение за односи со јавност не најавуваат датуми за почеток на какви било градежни работи, напротив, информираат дека се' уште работат на утврдување на урбанистичката и градежната изведливост на проектите.

- Непостоењето на подземниот катастар ја отежнува целата постапка за изработка на документацијата за изградба на подземните пешачки премини. Првичните резултати говорат дека на две локации постојат услови за нивна изградба - на улицата Димитрие Чуповски, кај поранешен „Рубин кармин“ и кај „Бисер“ во Аеродром, додека на останатите три локации има прегуста мрежа на подземни инсталации. За првите две локации ќе продолжиме со изработка на подготвителната документација - велат во Градот.

Најголемиот проблем, изработката на подземниот катастар, чие непостоење со децении одзема многу време и пари, е оставен за наредната година. Тогаш се очекува конечно да почне неговата изработка, а кога ќе заврши, не се знае.

- Во програмата на градоначалникот е предвидено дека на крајот на 2011 година ќе почне изработката на дигитализиран подземен катастар на водоводните, гасоводните и топловодните инсталации. За конечната изработка на сеопфатен подземен катастар потребна е и измена на законите. Операторите кои поседуваат подземни инсталации треба да бидат законски обврзани да ги дадат информациите за потребите на дигитализираниот подземен катастар. Непостоењето подземен катастар му прави проблеми на Градот при реализацијата на проектите, затоа што непотребно се губи време и непланирано се пролонгираат работите при изградба на инфраструктура - објаснуваат градските власти.

Во врска со исплатливоста на подземните премини, од кабинетот на Трајановски се убедени дека тие се вистинското нешто, иако досега се покажаа како неефикасни. Во Скопје со децении има четири вакви премини, кај хотелот „Континентал“, кај средното сообраќајно училиште, на Јужен булевар и кај Трговскиот центар „Скопјанка“. Тие се преполни со ѓубре, неосветлени и опасни поради присуство на деликвенти или зависници, па ретко кој се одлучува да ги користи. Според изјавите на скопскиот градоначалник, премините што тој планира да ги гради ќе бидат многу користени, оти во нив ќе има разни дуќани и други содржини.

Тастерите за пешаци ќе го забават сообраќајот

Од Градот Скопје не се уверени дека безбедноста на пешаците, наместо со подземни премини, може да се реши со поставување на таканаречените тастери за пешаци, кои во многу европски градови се секојдневие. Се работи за копчиња на семафорските уреди кои пред се', се поставуваат на фреквентни улици. Наместо да зависат од добрата волја на возачите, пешаците со притискање на копчињата палат црвено светло за возилата и добиваат предност за минување.

- Поставување семафори со тастери за пешаците на булеварите не е практично решение за одржување на зелениот бран и ќе создава само дополнителен застој во сообраќајот - сметаат градските власти.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=03099FB24E83C649BB9DC010973BF745

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 24-May-2010 at 23:25
Да бе, небаре одма се пали црвено за возачите со волшебното копче. Тоа си е калибрирано, и семафорот си е поврзан со зелениот бран. Таман работа ако се изместува зелениот бран поради копчињата, тогаш како во цела Европа ем имало копчиња, ем имало зелен бран?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 25-May-2010 at 01:31
Кажано е и досега ама ај пак. Пред да се занесуваат со подземен премин кај Рекорд, нека си ги погледнат урбанистичките планови кои самите ги носат, а и нека погледнат 10-тина години нанапред воопшто. Нели улицата Димитрија Чуповски ја вцртаа како подземна? Другата опција пак е таа да се укине како сообраќајница и да се претвори во пешачка зона (а Даме Груев треба да се прошири и е предвидена како нејзина алтернатива). Како и да е, Димитрија Чуповски долгорочно нема да биде површинска сообраќајница и навистина не треба да биде. Тогаш каде гледаат потреба да копаат некакво си подземно пешачко преминче? Или пак насушно потребните проекти за унапредување на сообраќајната мрежа во Скопје се преголем залак за нивните способности и немаат место на нивната перверзна листа на приоритети, па мачкаат очи со вакви глупави премини што ќе имале „разни дуќани и други содржини“.
Да дојде некој барем просечно способен, ќе ја направи Димитрија Чуповски подземна сообраќајница побргу отколку што овие можат да го ископаат тој нивни премин  Bash


Edited by Cloverstack - 25-May-2010 at 01:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 29-May-2010 at 18:29
МОСТОВИТЕ ЗА ПЕШАЦИТЕ ПОТРЕБА ИЛИ ЗАЛУДНА ИНВЕСТИЦИЈА
Бадијала се градат пешачки надвозници

Даниела Трајковска

Два пешачки надвозника, кои засега се изградени во Скопје, едниот „Влајко“ во Влае и вториот кај ТЦ „Чаирчанка“, речиси и да не се користат од граѓаните. Пешаците се уште минуваат под нив или близу нив, на недозволени места. Додека пешачките мостови во меѓу време ретко кој ги користи, а според надлежните од скопските општини, имаат единствена цел да се избегне секојдневната опасноста по живот, но и да се намали сообраќајниот хаос, никако граѓаните да се навикнат да ги користат. Во меѓу време, токму во посредна близина на пешачките мостови, речиси и да не мине недела, а да не настрада пешак, кој го игнорирал пешачкиот мос и улицата ја минал на необележен премин. Во декември лани, токму на Бит-пазар се поставија темелите на третиот по ред пешачкиот мост. Но, поради технички проблеми со подземната инфраструктура се доцни се негова градба. Граѓаните, кои секојдневно минуваат кај Бит-пазар, наместо да добијат мост веќе половина година се соочуваат со отпад и со ископани дупки кои се опасни за нив. Пешачкиот мост во Чаир како да служи само за декорација, тврдат граѓаните кои живеат во овој дел од градот. Тие секојдневно минуваат по булеварот Цветан Димов. - Се изгради мост и наместо по него деца да одат до блиското училиште, граѓаните упорно го игнорираат и минуваат под него. Тоа за нив е опасно, но и за нас возачите - вели скопјанецот Владимир Петровски. Пешачките мостови се поставуваат со цел да се намалат опасностите за децата и за граѓаните, меѓутоа, колку нивното поставување е од корист, односно колку се користат од страна на граѓаните не можеме да кажеме, тврди Авни Кавала, портпаролот на Општина Чаир. - Поради големиот метеж на Бит-пазар во најскоро време очекуваме да ги поставиме темелите и на новиот пешачки мост, од поликлиниката „Бит-пазар“ до најголемиот зелен пазар - изјави Кавала. Иста е ситуацијата и со пешачкиот железен мост во Влае, на булеварот Партизански одреди, познат како „Влајко“. Овој надвозник е изграден веднаш пред крстосницата на која има пешачки премин, па и неговата функционалност е доведена во прашање. Граѓаните не го употребуваат за да преминат од едната до другата страна на булеварот бидејќи им е многу полесно да почекаат на семафорите и да ја преминат улицата. Меѓутоа, со надеж дека употребата на овој надвозник ќе се зголеми од страна на граѓаните, направени се ескалатори, кои треба да ја зголемат функционалноста на надвозникот. - Ескалаторите се готови, се чека на Министерството за економија да испрати комисија која ќе ја утврди исправноста на ескалаторите, по што ќе дадат дозвола за нивно пуштање во употреба - изјави Виолета Цветковска, портпарол на општина Карпош. Дали и колку ќе се користат ескалаторите на „Влајко“, и колку граѓаните ќе го користат мостот кој се гради кај Бит-пазар, останува времето да покаже.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2032&ArticleID=141686
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 30-May-2010 at 17:01
Воопшто не е во ред да се генерализира според Влајко и преминот кај Чаирчанка. Тие не се користат поради тоа што се резултат на екстремно лошо планирање. Локацијата на Влајко е тотално промашена, а преминот кај Чаирчанка е на улица со 4 ленти без средишен појас, каде 2 ленти ионака се користат за паркирање, а општата состојба во околината е анархична и луѓето се навикнати да преминуваат улица кај ќе им текне.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 09-Jun-2010 at 10:46
Без коментар








08-06-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 26-Jun-2010 at 10:59
Надвозник и кај поликлиниката „Бит-пазар“
 

На булеварот Кочо Рацин, пред поликлиниката „Бит-пазар“, екипите на фабриката за бетонски елементи „Карпош“, во моментов работат на изградбата на вториот надвозник во општината Чаир

 
 
%20  
- Надвозникот на Бит-пазар, се гради за пешаците побезбедно и посигурно да го минуваат овој фреквентен булевар, особено во пазарните денови - изјави портпаролот на општината Чаир, Авни Калаба.

Освен скалите, од двете страни на надвозникот ќе бидат поставени и лифтови, со кои ќе им се олесни пристапот на лицата со хендикеп, како и на постарите минувачи. Донатор на средствата потребни за реализација на овој надвозник е фирмата „Акцент-медиа“. Надвозникот се очекува да биде готов кон крајот на јули, а неофицијално дознаваме дека за негова реализација фирмата „Акцент-медиа“ донираше околу 10 милиони денари.
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 28-Jun-2010 at 01:05

Забрзана изградба на пешачкиот премин на Бит-пазар

Изградбата на пешачкиот премин на Бит-пазар се одвива забрзано. Вчера градежниците со помош на машини бетонски ги поврзаа почетниот и средишниот вертикален столб. Од десната

страна кај грнчарската продавница веќе се наѕираат и скалилата на преминот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=941CE0208739714A821CC9CCCEB96346
Back to Top
Jumbo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Mar-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 140
  Quote Jumbo Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 28-Jun-2010 at 13:01
Пак гледам дека мостов Влајко ретко кој го користи не помогнаа ни ескалаторите па сега останува како последна шанса да донесат згодни девојки кои ќе делат бесплатна лимунада горе на Влајко за да може конечно мостов да профункционира.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.