build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 28-Jun-2010 at 15:29
Работат ескалаторите?
Back to Top
Jumbo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Mar-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 140
  Quote Jumbo Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 28-Jun-2010 at 16:06
Дали работат ескалаторите незнам изминативе денови проаѓав често со кола накај Влае па приметив дека сеуште не му текнува речиси на никој да го користи мостов Влајко а и доколку работат не верувам дека нешто ќе промени, уште на стартот беше утната локацијата за тој мост и тоа е тоа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 29-Jun-2010 at 11:59

Бит пазар 29-06-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 29-Jun-2010 at 17:29
Од другата страна доле нешто видов дека пронашле ,археолошки локалитет или пак некој стар објект кој се наогал тука на тој простор, не знам што точно е, кога ке пребацам слики од мобилен ке пуштам да видите.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 07-Jul-2010 at 13:10

  

На Бит-пазар откриен дел од каналот на реката Серава?

 



 



 
 
 


Во текот на изградбата на надвозникот кај поликлиниката „Бит-пазар“, на булеварот Крсте Мисирков, екипите на градежната фирма „Карпош“ пронајдоа остатоци од подземен канал низ кој тече вода. За стручната јавност ова е канал стар стотици години, низ кој течела реката Серава, за одговорните од општината Чаир, пак, водата е од изворот кај црквата „Свети Атанасиј“. Тие соопштуваат дека станува збор за извор, а не за Серава.

- Тоа е извор што извира кај црквата „Свети Атанасиј“, кај местото Три куќи, на улицата Дижонска. Овој канал што го открија градежниците во никој случај не може да се каже дека е реката Серава - велат од општината Чаир.

Од друга страна, архитектот Константин Димитровски, од НУ Конзерваторскиот центар, смета дека најверојатно станува збор за коритото на реката Серава, односно дека сите околности посочуваат кон тој факт.

- Премногу ексцентрично би било кога би се сложил со тоа дека не станува збор за Серава, и воедно би сакал да истакнам дека целото подрачје на Бит-пазар претставува потенцијално археолошко наоѓалиште што крие многу мистерии и артефакти - вели Димитровски.

На местото каде што е каналот сé уште тече вода, а жителите претпоставуваат дека каналот е многу долг, односно дека води под Скопската чаршија, низ Чаир, сé до Скопска Црна Гора. Порано, водата од реката Серава се користела за наводнување на тогашните ниви.

- Каналот е стар преку 100 години и низ него на времето течеше реката Серава, која и денеска извира од Скопска Црна Гора. Овој канал што го гледате поминува низ Старата чаршија и води сé до Скопска Црна Гора. На времето кога беше жива баба ми, ми раскажуваше како додека живеела во село Побожје ги наводнувала нивите со вода од оваа река - раскажува раскажува Јакуп Ј., жител на Чаир.

Еден од хроничарите на градот, писателот Данило Коцевски, вели дека дефинитивно станува збор за реката Серава и дека вакви откритија не би требало да се мистифицираат.

- Како и денеска што Скопје е поделено на лев и десен брег, исто така, и порано реката Серава го делеше градот, односно таа беше своевиден ориентир на скопјани. Серава извираше од Скопска Црна Гора, течеше преку Чаир во правец на Бит-пазар и десно низ Скопската чаршија. Во 1896 година Хафис-паша ја покрил реката од Бит-пазар, па сé до новиот мост, односно до хотелот „Холидеј ин“. Пред земјотресот во 1963 година, на потегот од Чаир до Бит-пазар, е покриен и вториот дел на реката Серава - нé информира Коцевски.

Надлежните во општината велат дека градежните работи на надвозникот ќе продолжат, за тој да биде готов за триесетина дена.
 
   
Автор: Н.Г.   Фотографија: Маја Јаневска-Илиева
 
   



Edited by mitatos - 07-Jul-2010 at 13:17
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 07-Jul-2010 at 13:46
Сега е јасно колку се имаме под оваа земја за која појма немаме, за жал и тука политика има прсти.

Иначе од $ 5.000.- па нагоре лесно може да се исправи-испита сето ова и да се смири политиката



Или за рентање за само $ 400.-

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 07-Jul-2010 at 13:55
Мене лично не ми делува на канал , мислам дека има некој археолошки локалитет ,сигурно е нешто големо , и нешто значајно... како и да е треба малку повеке како што вели Владимир ефтина опрема они вложуваат во ништо толку пари, нека одвојат малку и за таква опрема која навистина вреди да ја имаме.
Жалосно е дека на вести видов дека 30 гробници во прилепско се незаштитени ,и датират од пред 2000 години а таму тоа место го претвориле во шут и губриште.
Имам читано дека тие се уникатен вид на гробници... тоа е големо културно богаство
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 09-Jul-2010 at 23:15
Tatko mi mi kazuvase deka celo kale, Carsija i Bit-pazar bile povrzani so vakvi hodnici pred da go otkrijat ova.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 10-Jul-2010 at 22:46
Тоа што претпоставувавме дека е каналот од реката серава ...





Но сепак ако решат тука да стават темели тогаш од кај ке тече оваа река ... се гледаше доле дека има вода па можно е да е серава.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 11-Jul-2010 at 03:14
Ако излезе дека ова е реката Серава тогаш може и да се збогуваме од брзотот завршување на изградбата на овој надвозник, сега треба да се договорат што  ке прават со реката па евентуално ако се пренасочува реката за да се постават темелите ке поминат месеци додека се изработи студија и да се провери дали ќе се има пари и за овој не толку сложен зафат, или  ке направат некој промени во поставувањето на вториот дел од надвозников што значи ново решение кое ке биде изведено без притоа да се навлегува во интегритетот  на реката, што значи промена на планот промена на динамика, па дополнителни средства ако треба да се прави нешто подруго од зацртаниот план некоја модификација, потребно плус време, за на крај да се добие некој сосема друг изглед на надвозникот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 11-Jul-2010 at 13:37
Момци, Серава е одамна пренасочена, после Бутел врти накај касарната Илинден, има мост кај новиот булевар Словенија ( 42° 1'34.16"N  21°25'31.16"E ), поминува под аквадуктот, ја обиколува касарната и се влева во Вардар кај Криви Дол ( 42° 0'47.75"N  21°24'49.79"E ).
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 11-Jul-2010 at 16:08

Ако испадне дека е со археолошко значење ова место тогаш ништо од надвозникот, сигурен сум дека ке направат некаква глупава модификација за да се изгради но надвор од ова наоѓалиште. 

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 11-Jul-2010 at 19:45
Низ некои стари слики сум видел вакви слични отвори во вардар можно да е тоа ... ај ако најдам ке постирам да видите.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 13-Jul-2010 at 13:53

Ново техничко решение за надвозникот кај Бит-пазар


Градежните работи на надвозникот на булеварот Крсте Мисирков, кај Бит-Пазар ќе продолжат, откако ќе се најде соодветно решение за пронајдениот дел од каналот на реката Серава. Каналот го открија минатата недела екипите на фабриката „Карпош“, при поставувањето на третиот столб од натпатникот

 

 
%20  
- Изградбата на надвозникот ќе продолжи тогаш, кога одговорните од општината Чаир ќе ни го достават новото техничко решение за надвозникот - вели архитектот Константин Димитровски, од НУ Конзерваторскиот центар-Скопје.

Од ЈП „Водовод и канализација“ соопштуваат дека каналот на Серава не се користи за одведување на отпадните и атмосферски води.

- Немаме податоци за него, а бидејќи е напуштен не го ни одржуваме - изјави Светлана Димитровска, портпарол на ЈП „Водовод и канализација“.

Во водата од каналот за среќа не е најдено присуство на фекалии, па најверојатно станува збор за истекување на хидрантската мрежа.

- Во каналот има само чиста вода, која може да биде последица од истекување на хидрантската мрежа, или евентуално може да е дефект предизвикан за време на изместување на веќе постоечка водоводна мрежа поради изведбата на надвозникот, вели Димитровска.
 
 
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=713101014577&id=14&prilog=0&setIzdanie=22032
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 13-Jul-2010 at 22:04
Што реков ке чекаме уште долго
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 14-Jul-2010 at 17:49
Наводно каналот немало да претставува поголем проблем и рокот нема да се пробива дополнително многу.

Пешачкиот мост кај Бит-пазар ќе биде готов во август

Натпатникот требаше да биде комплетно изграден до крајот на мај, но неговата изградба прво беше одложена поради дислоцирање на подземната инфраструктура

Изградбата на пешачкиот натпатник на булеварот Крсте Мисирков кај Бит-пазар треба да заврши најдоцна за еден и пол месец, велат од општината Чаир. Мостот треба да го поврзе пазарот со Здравствениот дом од другата страна на булеварот.

Претходно беше најавувано дека натпатникот ќе биде готов најдоцна до крајот на мај, но подземната инфраструктура беше причината за одолжувањето на изградбата. Изведувачот на градежните работи, „Карпош“, наишол на канал кој одамна не е во функција, но ја попречил изградбата на столбовите за мостот.

- Причината за последниот застој беше подземниот катастар кој не беше дефиниран. Наидовме на канал, но тоа успеавме да го решиме со негово избегнување во случај тој некогаш да биде ставен во функција - објаснува Антонија Младенов, раководител на оператива во фабриката „Карпош“.

Тој вели дека сега натпатникот се гради со зголемен интензитет.

- Половина од мостот е веќе изграден, додека другата половина, што е во наша надлежност, би требало да биде готова до 15 август. Наша обврска е бетонскиот дел од мостот, односно конструкцијата. Потоа ќе следува монтирањето на лифтовите за лица со посебни потреби и другите финеси, потенцира Младенов.

Фабриката „Карпош“ е задолжена само за армирано-бетонската конструкција на мостот, која ќе чини 7 милиони денари без ДДВ. Преостанатиот дел, затворањето на натпатникот, опремата, како што се лифтовите, останува обврска на Општината Чаир и на фирмата „Акцент медиа“, која се јавува како инвеститор.

За возврат, на „Акцент медиа“, ќе и' биде отстапен рекламен простор на мостот на период од 10 до 15 години. Фирмата ќе може да поставува билборди и да издава рекламен простор, а ќе треба да ги одржува мостот и лифтовите.

Градоначалникот на Општина Чаир, Изет Меџити, потврди дека пречките се надминати и дека интензивно се гради.

- Изградбата на мостот ќе чини 12 милиони денари, односно 200.000 евра, кои ќе ги обезбеди „Акцент медиа“, а трошоците за дислокација на инсталацијата што веќе е завршена ќе ги плати Општината Чаир - изјави Меџити.

Анела Петрова

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=0BBC1824C53AF34DA91FD68D07FA655C
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 15-Jul-2010 at 02:03
Еве нешто што слично на каналот. 41°59'44.12"N 21°26'15.49"E

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 19-Jul-2010 at 05:43


Каналот на реката Серава, последна пречка за изградбата на натпатникот

Конзерваторскиот центар потврди дека ископаните ѕидини не се споменик на културата

Снежана Калабакова



Градбата на која наидоа вработените од фабриката „Карпош“ при зафатите на надземниот пешачки премин на Бит-пазар не претставува споменик на културата. Станува збор за спроводни канали на реката Серава, која некогаш минувала токму во тој дел. Конзерваторскиот центар Скопје и ЈП „Водовод и канализација“ веќе дадоа согласност градежните зафати на натпатникот на Бит-пазар да продолжат. Од општина Чаир велат дека ова се можеби последните пречки од разни инсталации на кои наидоа градежниците при изведувањето на работите за изградбата на првите столбови од преминот. Токму поради тоа некои од нив се премостуваа, а најголем проблем имаше со високонапонските кабли. Тие се наоѓаа над главниот цевковод фи 250, а имаше проблем и со цевките од топлификационата мрежа. Ваквите непредвидени пречки од подземни инсталации придонесоа да се изгуби време и да се доцни со реализацијата на проектот. Откако работниците наидоа на непозната градба, повторно извесен период градежните зафати беа стопирани. Штом се потврди дека станува збор за спроводни канали на Серава, работите продолжија. Реката во минатото го делела Скопје на два дела. Нејзините пет извори се наоѓаат на југозападниот дел на падините на Скопска Црна Гора од каде што реката со своето течение се спушта до градот. Минувајќи низ Чаир некогаш течела низ делот каде што сега се наоѓа Старата скопска чаршија кон Театарот на народностите, па по сегашната улица „Серава“. Реката го снабдувала стариот град со вода, а токму на Бит-пазар, каде што се гради натпатникот, беа пронајдени дел од нејзините спроводни канали.

Инвестицијата за надземниот премин, кој треба да ја замени пешачката зона кон зелениот пазар и обратно, изнесува 11 милиони денари. На местото на сегашниот пешачки премин ќе бидат изградени жардиниери.

„Од општина Чаир уредно не' повикаа да го провериме она што го најдоа градежниците при копањето на темелите за крајните столбови на пешачкиот премин. Утврдивме дека станува збор за спроводни канали на реката Серава, која некогаш го снабдувала градот со вода. Нејзините подземни води денеска се причина за влагата и за поткопувањето на темелите на Даут-пашиниот амам“, вели Емилија Петрова, директорка на Конзерваторскиот центар на Скопје.

Изет Меџити, градоначалник на Чаир, објаснува дека тоа што нема подземен катастар за Скопје, како и вообичено, и сега при изведбата на градежните работи за надвозникот на Бит-пазар предизвика проблеми.

„Бидејќи не знаевме што беше ископаното побаравме мислење од Конзерваторскиот центар на Скопје и тие потврдија дека станува збор за спроводни канали низ кои некогаш минувала реката Серава. И ЈП ’Водовод и канализација‘ ни дадоа согласност дека работите може да продолжат и се надевам дека за еден и пол месец надземниот премин ќе биде готов. Монтажните делови за горниот дел се завршени и само ќе треба да се монтираат“, објасни Меџити.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=85458B70AB6B9F4DA91B21E4ED5FB6FD


Edited by Cloverstack - 19-Jul-2010 at 13:04
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 26-Jul-2010 at 12:47
Еве го каналот пак ,можеби имало 2-3 излеза до вардар,едниот се гледа на ова честитка ,другиот бил до кале, и третиот некаде во карадаг.

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 26-Jul-2010 at 13:44
Немам слика, меѓутоа ќе приложам сведоштво дека го дигнаа столбот и од страната на битпазар. За недела дена максимум ќе го комплетираат бетонскиот дел.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.578 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.