build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 30>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 06-Jul-2010 at 13:58
Тоа 10 метри од бафтанаа го лупнав, веројатно 5-6 метри ќе бидат сосем доволни. Мислев делумно да биде покриен со зелена површина одозгора, не за да се заштеди на останатиот потег да не биде тунел, туку чисто поради естетско функционални причини. Да не испадне дека го дели градот на два дела, туку на делови над булеварот да си има нормални пешачки зони и паркови делови. Ме разбираш?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 07-Jul-2010 at 14:47


Не те разбрав баш. Дали мислиш на тоа делови да бидат отворени (во засек), а други делови да бидат покриени со тоа што на површината да има зеленило и слично?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 07-Jul-2010 at 15:11


Улицата горе лево да е Митрополит Теодосиј Гологанов, 4 ленти, улицата десно да е Јуриј Гагарин, исто 4 ленти, меѓусебе споени како што и се моментално со мали улички. Под денешното зеленило да поминува Јужен Булевар, кој ќе има клучки само на 3-4 места по целата должина. Над него делумно да биде задржано зеленилото, а останатиот дел да си е под отворено.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 07-Jul-2010 at 15:41


Веројатно доколку добар дел од булеварот не е покриен, туку е под отворено, тоа сигурно ќе заштеди средства (за покривање, за вентилација, за системи за безбедност и слично). Од друга страна трасата поминува низ предели каде што земјиштето е прилично драгоцено, па добро би било да биде искористено, односно над булеварот да има паркови, спортски игралишта, паркинзи и слични работи кои нема да бараат премногу голема носивост на покривот, а во центарот немам против над булеварот да може да има и објекти. Во секој случај прашањето во колкава мера да биде покриен Јужен Булевар и со какви содржини треба да е предмет на детална анализа. Се работи за огромна површина и верувам може добро да се избалансира и да се обезбедат многу позитивни ефекти доколку се реши правилно.

Едино не би се сложил дека има потреба Теодосиј Гологанов и Јуриј Гагарин да имаат по 4 ленти. Со оглед на тоа колку од сообраќајот ќе преземе Јужен Булевар, мислам дека тоа е предимензионирано. Мислам дека и со по 3 ленти, на голем дел од нивните траси вон центарот една лента ќе може комотно да се користи за зонско или било какво паркирање.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-Jul-2010 at 17:22
Originally posted by alexgizh



Улицата горе лево да е Митрополит Теодосиј Гологанов, 4 ленти, улицата десно да е Јуриј Гагарин, исто 4 ленти, меѓусебе споени како што и се моментално со мали улички. Под денешното зеленило да поминува Јужен Булевар, кој ќе има клучки само на 3-4 места по целата должина. Над него делумно да биде задржано зеленилото, а останатиот дел да си е под отворено.


Според проектот што беше споменат, Теодосиј Гологанов може да се прошири за уште една лента во еден правец, додека Јуриј Гагарин би останал со досегашните две ленти.
Исто така Јужен Булевар би имал 2+2 или 3+3 ленти со средишна банкина без зеленило се со цел да се заштеди на простор, ионака станува збор за урбан автопат банкините би завршиле работа со што би одземале макс. едно метро за средина. Дополнителни ѕидови за звушна изолација се потребни на одредени места каде што булеварот е отворен.
Јужен апсолутно треба да биде денивелиран и над него да има рекреативни и други површини/објекти на одредени места. Инаку за сообраќајот факт е дека изградбата на Јужен Булевар во насока на урбан автопат е најдоброто решение кое нема да го закочи сообраќајот и на неколку места се доволни издигнувања со постоечките раскрсници се со цел исклучување од автопатот.
Теодосиј Гологанов дури и кога би останал во сегашната улица не би претставувал загушување поради тоа што Јужен Булевар не е ограничен со семафори и кружни текови туку исклучувања кои нема да придонесат до загушување.


Edited by Supervisor - 14-Jul-2010 at 17:24
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 14-Jul-2010 at 18:55
Previous

Exactly what I'm talking about
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 15-Jul-2010 at 02:44
Јужен Булевар е планиран со профил 2х3, што мислам дека е сосема на место. Нема логика обичните градски булевари да ни бидат со таков профил, а овој урбан автопат да го редуцираме на 2х2. Исто така е планиран средишен простор по кој треба да поминува двоколосечна пруга за идниот ЛРТ / брз трамвај.

Улиците од обете страни на Јужен Булевар (Јуриј Гагарин, Народен Фронт, Железничка, М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов) во најголем дел имаат профил за три ленти. Тие се одамна планирани да бидат еднонасочни колекторски/дистрибуторски улици во функција на Јужен Булевар и затоа сум жестоко против проширувањето на Теодосиј Гологанов, кружниот тек кај католичка црква и слични импровизации, затоа што се индикација дека сите најави за Јужен Булевар се сеуште само приказни и дека со такви интервенции само ќе се зацементира неговата судбина на подолг рок. Јавноста мора да врши константен притисок врз избраните функционери да престанат да ни продаваат приказни, ами да се зафатат со крупните развојни проекти кои со децении чекаат реализација. Јасно, потребни се и големи финансиски средства, но за исплатливи проекти мора да се најдат... нека се намалат непродуктивните расфрлања и нека се пренасочат средства... нека се земат и кредити - и тоа е оправдано за мега-проект со толкаво значење како Јужен Булевар.

Во крајна линија, со релативно скромни средства може да го направиме првиот чекор кон негова реализација, а ефектот на сообраќаен план ќе биде силен. Се работи за тоа конечно да се пробие улицата кај последна 23-ка, а исто така да се продолжи Јуриј Гагарин кон запад (во прва фаза до крстосницата со улица Московска  41°59'54.38"N  21°23'20.13"E ) и да се воспостави планираниот еднонасочен режим. Со тоа ќе имаме булевар 2х3 од Кисела вода се до Нерези, а узпат практично сме реализирале дел од големиот проект за Јужен Булевар. Повеќе пати имам постирано на оваа тема и навистина не ми е јасно зошто не се размислува сериозно во оваа насока. За вакво решение не требаат ни којзнае какви финансии. Еве ги сегментите што чекаат пробивање:


Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 15-Jul-2010 at 14:43
Одлична е идејата... Јужен нема потреба воопшто да се покрива... доволно е добро да биде откриен, освен на одредени места кај што би можело да има паркче (како оној пред Нова Македонија, или кај што ќе мораат да има покривање ако теренот го бара тоа.

Ако ме прашувате мене доволно е 5-6 метра и дополнителна заштита ограда за звук по целиот тек на Јужен Булевар кој би поминувал низ Скопската урбана средина (значи од Крушопек, би рекол до Лисиче-Пинтија на излез.

Останатите улици како ГОлоганов, Народен Фронт и т н може да се преправат во еднонасочни во оредени правци (доволно би им биле и по 2-3 ленти (или 2 или 3 каде би имало можност), и така да се направи мрежата од еднонасочните улици во Скопје, проект кој верувам дека ќе функционира. Ако има простор, би било супер уште некои 2 метра, за паралелен паркинг долж сите.

И нека го прават побрзо затоа што ќе мора да се средува убаво трасата особено кај оној ружен дел од бараките и старата фабрика (за сапуни ми се чини беше ) кај Рампа кај што треба да се префрли покрај пругата.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 16-Jul-2010 at 05:33

ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ПОТРОШИ 11,4 МИЛИОНИ ДЕНАРИ


За реконструкција на улицата "Ќемал Сејфула" во Чаир


Започна реконструкцијата на коловозот на улицата "Ќемал Сејфула" во населбата Чаир.
Инаку, оваа улица сега е целосно руинирана, но со реконструкцијата таа ќе добие нов лик, а воедно и ќе се зголеми и безбедноста во сообрраќајот, рече градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.
- Улицата "Ќемал Сејфула" ќе се реконструира во должина од 800 метри и на површина од 12.000 квадратни метри. Постојниот слој асфалт ќе се изгребе до длабочина од пет сантиметри и ќе се нанесе нов асфалтен слој, а и ќе се вградат 1400 тони асфалт. Реконструкцијата на улицата ќе се одвива во фази. Сообраќајот по улицата ќе се одвива според однапрет утврден режим и соодветна сигнализација, за што Градот Скопје навреме ќе ги извести граѓаните, изјави градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека Градот предвидел оваа реконструкција да се одвива во летните месеци зашто тогаш е намален интензитетот на сообраќајот во градот. За целосната реконстрикција на коловозот на улицата "Ќемал Сејфула" Градот Скопје ќе потроши 11,4 милиони денари.
Градоначалникот на Општина Чаир, Изет Меџити, изрази благодарност до Град Скопје, бидејќи улицата ќе добие нов изглед.
- Редно беше веќе оваа улица да се направи. Честопати се пополнуваат дупките, но по извесен периот пак се отвораат. Сега тоа ќе се реши, па така граѓаните ќе се движат по асфалтирана улица, рече Меџити.

На обнова на коловозот на улицата ќе работат екипите на градежната компанија а.д. Пелагонија" од Гостивар, а градежните работи се очекува да завршат до крајот на август. Надзорот на работите ќе го врши Градежниот институт "Македонија".

(А.И.)
Фото:Ѕ. Плавевски


http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=316BE409EE68DE4EBA6AB7CBBA89D867
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 20-Jul-2010 at 05:17

На мостот Гоце Делчев се менува вод стар четири децении

Стариот вод се заменува, бидејќи минатата грејна сезона тука имало хаварија

АД „Топлификација“ врши замена на главните водови од магистралната мрежа за испорака на топлинска енергија на потегот од автобуската постојка спроти црквата „Свети Димитрија“ до објектот на Владата. Обновувањето на магистралниот вод стар четири децении е во должина од 230 метри, а „Топлификација“ ќе ја чини околу 180 илјади евра. Поради изведбените работи на „Топлификација“ сообраќајот по мостот Гоце Делчев се одвива по една коловозна лента. Токму поради сообраќајниот метеж и колоната возила, вчера дел од градските автобуси, место по вообичаената траса по мостот, се пренасочуваа кон МНТ. Преку централното градско подрачје се враќаа на трасите по кои возеа и претходно. Од АД „Топлификација“ велат дека имаат рок изведбените работи да ги завршат до крајот на август, но поради настанатиот сообраќаен метеж работат со забрзано темпо и во две смени и се надеваат дека ќе завршат до 15 август. Сметаат дека ваквите изведбени работи мора да ги завршат во овој период од годината кога фреквенцијата на луѓе и сообраќај е помала.

„Заменувањето на овој стар вод мораше да го направиме годинава, бидејќи минатата грејна сезона токму таму имавме поголема хаварија, на која зимото интервениравме. Токму преку оваа магистрална мрежа со топлинска енергија се снабдуваат потрошувачите од централното градско подрачје до населбата Капиштец. Секоја година вршиме реконструкции на вакви водови“, вели Алфонс Вета, управител на Дистрибуција на топлина.

Од „Топлификација“ информираат дека зафатите на топлификационите водови на улицата „Народни херои“ ги завршуваат, а слични зафати ќе изведуваат и на булеварот „Крсте Мисирков“ кај ТЦ „Мавровска“, потоа кај хотелот „Пелагонија“ во Кисела Вода, МБУ „Илија Николовски Луј“ и еден вод на улицата „Рузвелтова“, преку улиците „Орце Николов“ и „Илинденска“. Во планот за летни реконструкции е зацртан и еден вод во Старата чаршија. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=1C1EA92DF77A50409AF248357AB02493
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 20-Jul-2010 at 21:48
Во минативе неколку години, мостов веќе беше подолго затворан за сообраќај поради реконструкции два пати. Прашањето ми е зошто стариот вод не бил сменет тогаш кога била идеална прилика за тоа и зошто од Топлификација морале да чекаат хаварија за да им текне дека дошло време да го менуваат. Не претендирам дека сум стручњак, но мислам дека е извесно дека доколку некој ваков вод е стар четири децении, треба да се очекува дека секој момент ќе рикне.


Edited by Cloverstack - 20-Jul-2010 at 21:51
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 20-Jul-2010 at 22:33
А ќе го копаат асфалтот?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 21-Jul-2010 at 00:37
Јас за овој мост мислев дека внатре е шупол и може да се шета низ него за вакви потреби. Е сега може? Или па ова е некој поголем зафат што бара ископ?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 29-Jul-2010 at 12:37
НА САЛВАДОР АЉЕНДЕ
Конечно, ќе се покрива каналот

Општина Центар бара најповолен понудувач што ќе го покрие и уреди одводниот канал на улица Салвадор Аљенде, кај основното училиште „Кочо Рацин“. Според Општина Центар, каналот ќе биде покриен со бекатон-плочки и ќе биде уреден како партер, но надлежните се уште не знаат дали просторот ќе се користи за паркирање возила. Пред да се покрие, во каналот ќе се постави атмосферска канализација, а изведбата општината ќе ја финансира по половина со Град Скопје.
Покривањето на овој канал е едно од предизборните ветувања на градоначалникот Владимир Тодоровиќ. Каналот е проблематичен подолго време затоа што во него се фрла секакво ѓубре и се формираат диви депонии, а и поради дивоизраснатото зеленило за кое никој не се грижи.

 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 05-Aug-2010 at 05:34

Дебар гради модерен булевар

Интензивно се работи на изградбата на Булеварот „Илирија“ или попознат како улица „100“ во Дебар. По поставениот прв слој асфалт, сега се поставува вториот. Се градат и тротоари од двете страни на булеварот и хортикултурно се уредува. Ќе има и патека за велосипедисти и за инвалидизирани лица, според европските стандарди.

Според градоначалникот Аргетим Фида, овој проект ќе му даде урбанистички изглед на Дебар. Реализацијата на проектот ќе чини 9 милиони денари, односно 150.000 евра. Од нив 6 милиони денари се донација од швајцарската Агенција за развој, во рамките на проектот „Форум на заедницата“, додека останатите 3 милиони денари се на локалната власт.

Ќе бидат поставен 9.000 квадратни метри асфалт, 6.000 квадратни метри бекатон-плочки, а ќе се зазелени површина од 2.500 квадратни метри. Се планира работите да завршат до крајот на септември годинава. (В.Т.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AA676175BF5D4445BEA75A4B339B5CE8
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 11-Aug-2010 at 12:35
Рузвелтова - партал

Тротоарите на улицата Рузвелтова деновиве се целосно раскопани. Дупка до дупка има на секој чекор. Дел од нив зјаат отворени, а дел се затрупани со песок и се забаталени.
Освен тротоарите, партал е и паркингот зад зградата спроти кафулето близу Зоолошката градина.
Улицата стана хаос откако пред неколку месеци АД "Топлификација" почна да копа за да ги замени цевките за парно во овој дел. Градежните работи завршија и жителите се ослободија од механизацијата и од бучавата, но сега се на уште поголема мака. Освен што се душат во прав, секојдневно пропаѓаат во прокопите, од кои, како што велат, си ги искршиле и нозете и колите.
Од "Топлификација" вчера не добивме одговор дали и кога планираат да ги асфалтираат оштетувањата на тротоарите.

http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=8A1C7FE5130AD74EAB02D95AD2684E0F
Back to Top
Filip mak View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 25-Jul-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip mak Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 12-Aug-2010 at 14:24
Се реконструира улицата Иван Козаров во Скопје

Град Скопје од денеска почна со комплетна реконструкција на коловозот на улицата „Иван Козаров“ во населбата Кисела Вода.

Со градежните работи, што треба да се одвиваат во наредните дваесетина дена, целосно ќе биде реконструиран коловозот на улицата Иван Козаров на потегот од крстосницата со улица Доситеј Обрадовиќ, до крстосницата со улица Божидар Аџија.

“Стариот и оштетен асфалт на улицата ќе биде целосно отстранет, изгребан и подготвен за нанесување на нов слој асфалт. Покрај асфалтирањето за коешто е предвидено да се употребат околу 300 тони асфалт, ќе се уредат и сливниците за собирање на атмосферски води, а ќе бидат сменети и оштетените рабници“, соопштуваат од Град Скопје.

Финансиските средства за комплетната реконструкција на улицата Иван Козаров се обезбедени од буџетот на Град Скопје,  реконструкцијата ќе чини 3.132.777,00 денари, а градежните работи ги изведува Балард-Бг  Доо Скопје.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=75470&kategorija=1
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 12-Aug-2010 at 16:41
ГРАДОТ ПЛАНИРА РЕКОНСТРУКЦИЈА
Тротоарите во центар стигнаа на ред

Градските власти конечно решија да ги уредат тротоарите во централното градско подрачје, кои се дупка до дупка и со години не виделе целосна реконструкција, освен по некое инцидентно крпење. Од вчера Град Скопје на тендер бара фирми што ќе ги реконструираат тротоарите, а понуди ќе се примаат до10 септември. Договорот со фирмата која ќе се избере ќе важи една година, а пресудна во изборот ќе биде најниската понудена цена. Во Градот не одговорија каква реконструкција планираат, дали се работи само за тековно санирање на дупките или целосно ќе ги уредат тротоарите. Исто така, властите не сакаа да откријат за кои улици станува збор. Само негираа дека заштитните столпчиња, кои во повеќе наврати се поставуваа по булеварите, токму во централното подрачје, ќе пречат на поправката на тротоарите. Иако секоја активност Градот ја планира во буџетот, надлежните не сакаа да откријат ниту колку пари ќе издвојат за оваа намена. Моменталната слика во центарот на Скопје покажува дека во најлоша состојба се тротоарите на булеварот Свети Климент Охридски, а огромни дупки со години зјаат отворени и на Димитрија Чуповски. Пропаднати и оштетени тротоари има и на Партизански одреди, како и пред Собранието.


Р.П.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2092&ArticleID=146292
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 12-Aug-2010 at 19:15
saniranje na dupki ne e navistina nekoja investicija!Jas bi rekol asvaltot da se ostrani i da se napravi so plocki.Kje mu dade svez izgled na centarot...
Back to Top
Filip mak View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 25-Jul-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip mak Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 13-Aug-2010 at 10:26
Убаво е што ќе ги санираат зошто некоои тротоари во центарот "плачат" за реконструкција.Поубаво би било да поставуваат нов асфалт или плочки но ќе видиме што ќе испадне.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.324 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.