![]() |
![]() |
![]() |
Градска инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 30> |
Author | |
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Тоа 10 метри од бафтанаа го лупнав, веројатно 5-6 метри ќе бидат сосем доволни. Мислев делумно да биде покриен со зелена површина одозгора, не за да се заштеди на останатиот потег да не биде тунел, туку чисто поради естетско функционални причини. Да не испадне дека го дели градот на два дела, туку на делови над булеварот да си има нормални пешачки зони и паркови делови. Ме разбираш?
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не те разбрав баш. Дали мислиш на тоа делови да бидат отворени (во засек), а други делови да бидат покриени со тоа што на површината да има зеленило и слично? |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
![]() Улицата горе лево да е Митрополит Теодосиј Гологанов, 4 ленти, улицата десно да е Јуриј Гагарин, исто 4 ленти, меѓусебе споени како што и се моментално со мали улички. Под денешното зеленило да поминува Јужен Булевар, кој ќе има клучки само на 3-4 места по целата должина. Над него делумно да биде задржано зеленилото, а останатиот дел да си е под отворено. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Веројатно доколку добар дел од булеварот не е покриен, туку е под отворено, тоа сигурно ќе заштеди средства (за покривање, за вентилација, за системи за безбедност и слично). Од друга страна трасата поминува низ предели каде што земјиштето е прилично драгоцено, па добро би било да биде искористено, односно над булеварот да има паркови, спортски игралишта, паркинзи и слични работи кои нема да бараат премногу голема носивост на покривот, а во центарот немам против над булеварот да може да има и објекти. Во секој случај прашањето во колкава мера да биде покриен Јужен Булевар и со какви содржини треба да е предмет на детална анализа. Се работи за огромна површина и верувам може добро да се избалансира и да се обезбедат многу позитивни ефекти доколку се реши правилно. Едино не би се сложил дека има потреба Теодосиј Гологанов и Јуриј Гагарин да имаат по 4 ленти. Со оглед на тоа колку од сообраќајот ќе преземе Јужен Булевар, мислам дека тоа е предимензионирано. Мислам дека и со по 3 ленти, на голем дел од нивните траси вон центарот една лента ќе може комотно да се користи за зонско или било какво паркирање. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Според проектот што беше споменат, Теодосиј Гологанов може да се прошири за уште една лента во еден правец, додека Јуриј Гагарин би останал со досегашните две ленти. Исто така Јужен Булевар би имал 2+2 или 3+3 ленти со средишна банкина без зеленило се со цел да се заштеди на простор, ионака станува збор за урбан автопат банкините би завршиле работа со што би одземале макс. едно метро за средина. Дополнителни ѕидови за звушна изолација се потребни на одредени места каде што булеварот е отворен. Јужен апсолутно треба да биде денивелиран и над него да има рекреативни и други површини/објекти на одредени места. Инаку за сообраќајот факт е дека изградбата на Јужен Булевар во насока на урбан автопат е најдоброто решение кое нема да го закочи сообраќајот и на неколку места се доволни издигнувања со постоечките раскрсници се со цел исклучување од автопатот. Теодосиј Гологанов дури и кога би останал во сегашната улица не би претставувал загушување поради тоа што Јужен Булевар не е ограничен со семафори и кружни текови туку исклучувања кои нема да придонесат до загушување. Edited by Supervisor - 14-Jul-2010 at 17:24 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
![]() Exactly what I'm talking about ![]() |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Јужен Булевар е планиран со профил 2х3, што мислам дека е сосема на место. Нема логика обичните градски булевари да ни бидат со таков профил, а овој урбан автопат да го редуцираме на 2х2. Исто така е планиран средишен простор по кој треба да поминува двоколосечна пруга за идниот ЛРТ / брз трамвај.
Улиците од обете страни на Јужен Булевар (Јуриј Гагарин, Народен Фронт, Железничка, М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов) во најголем дел имаат профил за три ленти. Тие се одамна планирани да бидат еднонасочни колекторски/дистрибуторски улици во функција на Јужен Булевар и затоа сум жестоко против проширувањето на Теодосиј Гологанов, кружниот тек кај католичка црква и слични импровизации, затоа што се индикација дека сите најави за Јужен Булевар се сеуште само приказни и дека со такви интервенции само ќе се зацементира неговата судбина на подолг рок. Јавноста мора да врши константен притисок врз избраните функционери да престанат да ни продаваат приказни, ами да се зафатат со крупните развојни проекти кои со децении чекаат реализација. Јасно, потребни се и големи финансиски средства, но за исплатливи проекти мора да се најдат... нека се намалат непродуктивните расфрлања и нека се пренасочат средства... нека се земат и кредити - и тоа е оправдано за мега-проект со толкаво значење како Јужен Булевар. Во крајна линија, со релативно скромни средства може да го направиме првиот чекор кон негова реализација, а ефектот на сообраќаен план ќе биде силен. Се работи за тоа конечно да се пробие улицата кај последна 23-ка, а исто така да се продолжи Јуриј Гагарин кон запад (во прва фаза до крстосницата со улица Московска 41°59'54.38"N 21°23'20.13"E ) и да се воспостави планираниот еднонасочен режим. Со тоа ќе имаме булевар 2х3 од Кисела вода се до Нерези, а узпат практично сме реализирале дел од големиот проект за Јужен Булевар. Повеќе пати имам постирано на оваа тема и навистина не ми е јасно зошто не се размислува сериозно во оваа насока. За вакво решение не требаат ни којзнае какви финансии. Еве ги сегментите што чекаат пробивање: ![]() |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Одлична е идејата... Јужен нема потреба воопшто да се покрива... доволно е добро да биде откриен, освен на одредени места кај што би можело да има паркче (како оној пред Нова Македонија, или кај што ќе мораат да има покривање ако теренот го бара тоа.
Ако ме прашувате мене доволно е 5-6 метра и дополнителна заштита ограда за звук по целиот тек на Јужен Булевар кој би поминувал низ Скопската урбана средина (значи од Крушопек, би рекол до Лисиче-Пинтија на излез. Останатите улици како ГОлоганов, Народен Фронт и т н може да се преправат во еднонасочни во оредени правци (доволно би им биле и по 2-3 ленти (или 2 или 3 каде би имало можност), и така да се направи мрежата од еднонасочните улици во Скопје, проект кој верувам дека ќе функционира. Ако има простор, би било супер уште некои 2 метра, за паралелен паркинг долж сите. И нека го прават побрзо затоа што ќе мора да се средува убаво трасата особено кај оној ружен дел од бараките и старата фабрика (за сапуни ми се чини беше ) кај Рампа кај што треба да се префрли покрај пругата. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ПОТРОШИ 11,4 МИЛИОНИ ДЕНАРИ
На обнова на коловозот на улицата ќе работат екипите на градежната компанија а.д. Пелагонија" од Гостивар, а градежните работи се очекува да завршат до крајот на август. Надзорот на работите ќе го врши Градежниот институт "Македонија". (А.И.) http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=316BE409EE68DE4EBA6AB7CBBA89D867 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
На мостот Гоце Делчев се менува вод стар четири децении Стариот вод се заменува, бидејќи минатата грејна сезона тука имало хаварија АД „Топлификација“ врши замена на главните водови од магистралната
мрежа за испорака на топлинска енергија на потегот од автобуската
постојка спроти црквата „Свети Димитрија“ до објектот на Владата.
Обновувањето на магистралниот вод стар четири децении е во должина од
230 метри, а „Топлификација“ ќе ја чини околу 180 илјади евра. Поради
изведбените работи на „Топлификација“ сообраќајот по мостот Гоце Делчев
се одвива по една коловозна лента. Токму поради сообраќајниот метеж и
колоната возила, вчера дел од градските автобуси, место по вообичаената
траса по мостот, се пренасочуваа кон МНТ. Преку централното градско
подрачје се враќаа на трасите по кои возеа и претходно. Од АД
„Топлификација“ велат дека имаат рок изведбените работи да ги завршат до
крајот на август, но поради настанатиот сообраќаен метеж работат со
забрзано темпо и во две смени и се надеваат дека ќе завршат до 15
август. Сметаат дека ваквите изведбени работи мора да ги завршат во овој
период од годината кога фреквенцијата на луѓе и сообраќај е помала. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во минативе неколку години, мостов веќе беше подолго затворан за сообраќај поради реконструкции два пати. Прашањето ми е зошто стариот вод не бил сменет тогаш кога била идеална прилика за тоа и зошто од Топлификација морале да чекаат хаварија за да им текне дека дошло време да го менуваат. Не претендирам дека сум стручњак, но мислам дека е извесно дека доколку некој ваков вод е стар четири децении, треба да се очекува дека секој момент ќе рикне.
Edited by Cloverstack - 20-Jul-2010 at 21:51 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
А ќе го копаат асфалтот?
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Јас за овој мост мислев дека внатре е шупол и може да се шета низ него за вакви потреби. Е сега може? Или па ова е некој поголем зафат што бара ископ?
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Дебар гради модерен булевар Интензивно се работи на изградбата на Булеварот „Илирија“ или попознат како улица „100“ во Дебар. По поставениот прв слој асфалт, сега се поставува вториот. Се градат и тротоари од двете страни на булеварот и хортикултурно се уредува. Ќе има и патека за велосипедисти и за инвалидизирани лица, според европските стандарди.Според градоначалникот Аргетим Фида, овој проект ќе му даде урбанистички изглед на Дебар. Реализацијата на проектот ќе чини 9 милиони денари, односно 150.000 евра. Од нив 6 милиони денари се донација од швајцарската Агенција за развој, во рамките на проектот „Форум на заедницата“, додека останатите 3 милиони денари се на локалната власт. Ќе бидат поставен 9.000 квадратни метри асфалт, 6.000 квадратни метри бекатон-плочки, а ќе се зазелени површина од 2.500 квадратни метри. Се планира работите да завршат до крајот на септември годинава. (В.Т.) http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AA676175BF5D4445BEA75A4B339B5CE8 |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Рузвелтова - партал
Тротоарите на улицата Рузвелтова деновиве се целосно раскопани. Дупка до дупка има на секој чекор. Дел од нив зјаат отворени, а дел се затрупани со песок и се забаталени. Освен тротоарите, партал е и паркингот зад зградата спроти кафулето близу Зоолошката градина. Улицата стана хаос откако пред неколку месеци АД "Топлификација" почна да копа за да ги замени цевките за парно во овој дел. Градежните работи завршија и жителите се ослободија од механизацијата и од бучавата, но сега се на уште поголема мака. Освен што се душат во прав, секојдневно пропаѓаат во прокопите, од кои, како што велат, си ги искршиле и нозете и колите. Од "Топлификација" вчера не добивме одговор дали и кога планираат да ги асфалтираат оштетувањата на тротоарите. http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=8A1C7FE5130AD74EAB02D95AD2684E0F |
|
![]() |
|
Filip mak ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 25-Jul-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Се реконструира улицата Иван Козаров во Скопје
Град Скопје од денеска почна со комплетна реконструкција на коловозот на улицата „Иван Козаров“ во населбата Кисела Вода. Со градежните работи, што треба да се одвиваат во наредните дваесетина дена, целосно ќе биде реконструиран коловозот на улицата Иван Козаров на потегот од крстосницата со улица Доситеј Обрадовиќ, до крстосницата со улица Божидар Аџија. “Стариот и оштетен асфалт на улицата ќе биде целосно отстранет, изгребан и подготвен за нанесување на нов слој асфалт. Покрај асфалтирањето за коешто е предвидено да се употребат околу 300 тони асфалт, ќе се уредат и сливниците за собирање на атмосферски води, а ќе бидат сменети и оштетените рабници“, соопштуваат од Град Скопје. Финансиските средства за комплетната реконструкција на улицата Иван Козаров се обезбедени од буџетот на Град Скопје, реконструкцијата ќе чини 3.132.777,00 денари, а градежните работи ги изведува Балард-Бг Доо Скопје.http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=75470&kategorija=1 |
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
ГРАДОТ ПЛАНИРА РЕКОНСТРУКЦИЈА
Тротоарите во центар стигнаа на ред Градските власти конечно решија да ги уредат тротоарите во централното градско подрачје, кои се дупка до дупка и со години не виделе целосна реконструкција, освен по некое инцидентно крпење. Од вчера Град Скопје на тендер бара фирми што ќе ги реконструираат тротоарите, а понуди ќе се примаат до10 септември. Договорот со фирмата која ќе се избере ќе важи една година, а пресудна во изборот ќе биде најниската понудена цена. Во Градот не одговорија каква реконструкција планираат, дали се работи само за тековно санирање на дупките или целосно ќе ги уредат тротоарите. Исто така, властите не сакаа да откријат за кои улици станува збор. Само негираа дека заштитните столпчиња, кои во повеќе наврати се поставуваа по булеварите, токму во централното подрачје, ќе пречат на поправката на тротоарите. Иако секоја активност Градот ја планира во буџетот, надлежните не сакаа да откријат ниту колку пари ќе издвојат за оваа намена. Моменталната слика во центарот на Скопје покажува дека во најлоша состојба се тротоарите на булеварот Свети Климент Охридски, а огромни дупки со години зјаат отворени и на Димитрија Чуповски. Пропаднати и оштетени тротоари има и на Партизански одреди, како и пред Собранието. |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
saniranje na dupki ne e navistina nekoja investicija!Jas bi rekol asvaltot da se ostrani i da se napravi so plocki.Kje mu dade svez izgled na centarot...
|
|
![]() |
|
Filip mak ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 25-Jul-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Убаво е што ќе ги санираат зошто некоои тротоари во центарот "плачат" за реконструкција.Поубаво би било да поставуваат нов асфалт или плочки но ќе видиме што ќе испадне.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |