build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 27-Aug-2010 at 11:59
ВО „МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ“
Железничарите не ги привлече отпремнината Само пет вработени во „Македонски железници - транспорт“ доброволни си заминаа од работните места како резултат на повикот што го објави јавното претпријатие. Јавниот оглас за спогодбени откази е се уште отворен за пријавување. „МЖ - транспорт“ објави оглас за доброволно заминување од работа со соодветна отпремнина поради превработеност во јавното претпријатие и врз основа на интерна анкета на која вработените изразиле подготвеност при добри услови да ја напуштат работата. Просечната возраст на вработените во „Железници“ е 53 години. Отпремнината за вработените што се пет години пред пензија изнесува 22 плати, за тие со четири години 18, за три 14, а на тие што се две години пред пензија ќе им бидат исплатени 10 плати. - Одѕивот беше слаб зашто условите за доброволно напуштање се полоши од тие за технолошки вишок. Сега за сега не планираме да прогласуваме технолошки вишоци, а место тоа ќе направиме внатрешно преструктуирања за да видиме каква е состојбата со вработеноста - вели Оливер Деркоски, директорот на „МЖ - транспорт“. Според него, неповолната старосна структура на вработените ќе се решава со постепено вработување нови млади кадри. Годишниот приход на „МЖ - транспорт“ се движи од 19,5 милиони евра до 29,3 милиони евра од кои речиси девет милиони евра или околу една третина одат за плати на околу 1.400 вработени. Целта на повикот за доброволно напуштање на работата, меѓу другото, беше и да се зголемат и средствата за инвестиции за да може да се обноват локомотивите и вагони што се стари и до 40 години. - Планираме со наши пари и со кредити да набавиме нови моторни гарнитури, електро и дизел, за патнички сообраќај. Во тек е и проектот со Светска банка за опремување со нови мотори на четири локомотиви и за набавка на 36 нови товарни вагони - вели Деркоски.

Edited by Danielbtmk - 27-Aug-2010 at 12:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 27-Aug-2010 at 13:53
Планираме со наши пари и со кредити да набавиме нови моторни гарнитури, електро и дизел, за патнички сообраќај.

Не умри магаре до злена трева...

Извадок од интервјуто на министерот за транспорт и врски - Миле Јанакиески од 1 јануари 2009:

Согласно националната програма за железничка инфраструктура, за 2009 година во буџетот на Министерството за транспорт и врски се предвидени средства во висина од 180.000.000 денари кои се наменети за надградба и модернизација на постојната железничка инфраструктура. Паралелно на ова, за 2009 година се предвидени и 610.000.000 денари за доизградба на железничкиот дел од Коридорот 8 во Република Македонија. За подобрување на возниот парк на транспортната компанија, предвидена е набавка на 50 товарни вагони и два патнички дизел моторни четвороделни воза.
http://www.vlada.mk/?q=node/2082
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 27-Aug-2010 at 16:45
Какви се тие патнички дизел четвороделни воза?
Се надевам ке ги купат нови, а ме интересира и тие товарните вагони какви ке бидат?
За каков товар. Нели има товарни вагони за автомобили,животни,легури,песок,руда итн.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 27-Aug-2010 at 17:21
Јас искрено се надевам дека новите товарни вагони ќе бидат вагони за превоз на контејнери и приколици од камиони, бидејќи такви товарни вагони најмногу ни недостасуваат. Плато вагоните би биле добри и за Макстил, Фени итн.


Инаку четвороделни дизел моторни возови се гарнитури составени од четири дела, два дела на краевите со мотор и кабина за моторовозачите плус седишта за патниците и два дела исклучиво наменети за превоз на патниците. На пример, Шпанците се троделни гарнитури, додека Горбачов е четвороделна електро моторна гарнитура. Најверојатно ќе се купуваат четвороделни дизел моторни гарнитури за да се пуштат кон Битола и со тоа да се одговори на големиот број на патници.

Инаку, битно е да се купат вакви гарнитури, дали ќе бидат половни или нови не е важно, важно е Кенеди со класични вагони веќе да не вози кон Битола бидејќи создава големи загуби. Е сега, 2 вакви воза се премалку дури и за Македонски железници!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 28-Aug-2010 at 00:17
Фала на информациите, навистина многу ке бидам радосен да видам нови возови,со нови вагони слични на тие во БиХ, за патници , јас ако кажам нешто можеби ке звучи лудо или чудно, иако никогаш не сум патувал со воз сепак тој вид на превоз највеке го сакам =)
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 28-Aug-2010 at 13:09
Originally posted by mitatos

Фала на информациите, навистина многу ке бидам радосен да видам нови возови,со нови вагони слични на тие во БиХ, за патници , јас ако кажам нешто можеби ке звучи лудо или чудно, иако никогаш не сум патувал со воз сепак тој вид на превоз највеке го сакам =)

Тогаш ќе го направиме првото возење    

Иначе Кончаревите за БИХ се електрични, така да сигурно не се тие.

Србите купуват руски дизел моторни РА-2 750 но тие се троделни.



Така да изгледа некоја трета земја ќе биде испоручувач (германија, италија, шпанија, ...)

Edited by Vladimir P - 28-Aug-2010 at 13:13
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 28-Aug-2010 at 16:36
Па и руските не се лоши ,само битно да не ги гледаме тие старите никакви вагони за патници, битно да има клима, и да биде убаво и чисто средено.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 29-Aug-2010 at 11:07
и да стигаат на време, пошто денес комотно можеш да си пресметаш и време на доцнење кога планираш да патуваш со воз..
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 30-Aug-2010 at 11:10
Јас сум голем поборник на овие вагони што ги имаме од српска Гоша. Мое мислење е дека тие треба да се испратат во Гредељ или во Гоша на комплетна модернизација, да се климатизираат, да се постават вакумски тоалети односно да се модернизираат по сите европски стандарди.

Главна причина што ги преферирам постоечките вагони е тоа што се многу поудобни за патување од дизел моторните гарнитури(овие рускиве како и германските Desiro).

Инаку, овие руски дизел моторни гарнитури веќе сообраќаат и во некои европски земји, како што е Унгарија и балтичките земји. Производител е Метровагонмаш еден од најголемите производители на метро вагони во светот. Од квалитетот на нивните метро вагони се надевам дека произведуваат и добри дизел моторни гарнитури,
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 30-Aug-2010 at 22:25
Ја би преферирал Гредељ тиа одлично ги стокмуват

Еве последно што за Црна Гора испорачаа


Фото: drempa
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 01-Sep-2010 at 18:30

Железница во хаос-возовите ќе запрат ако до утре нема плата

На вработените во македонски железници им пукна филмот секој месец со раководството да се молат за да добијат плата. Стапија во штрајк и се заканија дека целосно ќе ги запрат возовите ако најдоцна до утре не ја добијат платата за јули. Пет часа денеска протестираа пред управната зграда на МЖ-Транспорт барајќи го заработеното. Директорот Оливер Дерковски кој постојано беше на жешка линија со министерот Јанакиески бараше време до петок, но откако виде дека работата станува сериозна писмено се обврза дека платата ќе биде исплатена до утре.

Иако работниците се жалат дека работеле и прекувремено тој се правда дека поради намален обем на сообраќај било тешко да се обезбедат потребните пари. Немал намера да ги запре работниците да штрајкуваат, но предупредува дека тоа мора да биде согласно законот за железници. Во него се предвидува дека во услови на штрајк железничкиот сообраќај може да се сведе само на минимум.
Состојбата во македонски железнци веќе одамна е речиси алармантна. Претпријатието кое пред три години се подели на инфраструктура и транспорт, постојано работи со загуби. Возовите сообраќаат со минимална брзина на пруги стари и по неколку децении.

Костадин Делимитов

Izvor: http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=27076


Инаку ова стана практика секој месец оваа годинаOhno.

Доколку на вработените не им се исплатат платите до 15-ти во месецот можат да го тужат претпријатието, ако е тоа некаква утеха.

Како смее претпријатие во сопственост на државата толку многу да касни со плати?


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 05-Sep-2010 at 01:07

„Колска“ на протести

Вработените од велешката фабрика за шински возила „Колска“ протестираа во кругот на друштвото бидејќи не зеле плата од јули, а раководството им ја сопрело водата, која им е неопходна за работа. На овој начин повеќе од двесте вработени го изразија нивното незадоволство од работата на првите луѓе на фирмата.

- Два месеца сме без плата. Договорот беше штом вработените во „Македонски железници“ ќе земат плата и ние да добиеме во рок од 2-3 дена. Но тоа не се случи, па затоа моравме да протестираме и ако од понеделник не ја добиеме јунската плата ќе почнеме штрајк. Згора на тоа раководството во одделни погони ја укина водата, а таа е неопходна за работа. Нивното образложение е дека многу сме ја трошеле, а таа била скапа за плаќање. Да го потсетиме менаџментот дека ни ја должат и платата за декември 2008, која никако да стигне да ја исплатат - велат работниците од „Колска“.

Тие писмено побарале од Министерството за транспорт и врски, фабриката да ја врати како дел од „Македонски железници“, како што беше до пред пет години, бидејќи се тесно поврзани со ова претпријатие. Тие сега реновирале два патнички вагона, кои треба да бидат готови до крајот на месецов. (П.П.)

Izvor: Dnevnik, http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=4E84B5E9F5F46F40A8629C92A01B7699

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 05-Sep-2010 at 11:44
Истата вест за штрајкот во „Колска“, Велес во видео формат

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 05-Sep-2010 at 12:24
Vladata mora da investira millioni vo zeleznicata.Sekoj mesec da protestiras za da zemas plata, nemas vekje volja da si rabotis...Ohno.
minimalno 100.000 milioni evra treba da se investira!Novi vagoni, rekonstrukcija na glavnite stanici, povekje higiencarki itn.
A zalam sto seuste nisto ne sum slusnal od renovacija na zeleznickata stanica vo sk(sakaa novi ploski,  toaleti-......Unhappy
Se nadevam deka ne zaboravile......
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 05-Sep-2010 at 13:07

Со една реченица ИНФРАСТРУКТУРА е крвоток не едно општество.

А кога сме кај железничката станица во Скопје за жал сликава зборува се.



Незнам зошто парите од кирија на толку клубови, кладилници, кафани, сендвичари, слаткарници и .... со закон да се неменски употребени за одржување на истата.



Погледајте колку сиалици работат, ни 1/10
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 06-Sep-2010 at 16:36

Штрајк на вработените од за шински возила „Колска“



   
06.09.2010 16:13
 

 

Стотина работници од фабриката за шински возила „Колска“ денеска ја прекинаа работата и на велешката железничка станица го блокираа возот Велес - Скопје. Бараат исплата на две неисплатени плати, пари за репроматеријали и подобрување на состојбата во фабриката, која ги сервисира вагоните на Македонски железници.

Обвинуваат дека возовите не им се носат на сервисирање и по четири години, иако законска обврска на железници е тоа да го прават на година ипол. Со тоа, како што велат, Македонски железници намерно не им дава работа и ја уништува фабриката.

Ја обвинија и управителката за недомаќинско работење. Вработените во Колска речиси секоја година мораат да штрајкуваат за да земат плата. Најавија дека утре штрајкот ќе го префрлат пред владината зграда.

„Во петокот престанавме со работа, поради причините кои беа наредени во петокот и тоа е неисплатена плата за јули, неисплатена плата за декември 2008-ма година, недостаток на финансиски средства за работа и други помали проблеми“, изјави Јордан Чадловски - претседател на синдикат во Колска.

„Секој вагон кога оди во фабриката, се прави договор, нормално тоа се плаќа авансирано, треба да пуштат средства за аванс, за да може ние да купиме репро материјални и да ги направиме тие вагони. Они не пуштаат средства за репро материјали, а сакаат вагони да им правиме.

-Со што ќе ги правиме, не знаеме и ние, не сме свесни. Контактираме од петокот наваму, состојбата е таква, стариот управител е разрешен, новиот не е дојден, хаотична е ситуацијата во фирмата, не знаеме што понатаму. Затоа испаднавме тука на протест, утре одиме пред влада, мораме да си го решиме нашиот проблем“, вели Слободан Димитриевски - потпретседател на синдикат во Колска.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 07-Sep-2010 at 11:14

ПРОДОЛЖУВА ПРОТЕСТОТ ВО ВЕЛЕШКА "КОЛСКА"

Возот за Скопје неремонтиран четири години

Двесте и десетте работници на фабриката за шински возила "Колска" вчера протестот го преселија од фабричкиот двор на Железничката станица во Велес. Со вклучена сирена, застанаа пред воз кој не е поправен 4 години, а кој редовно сообраќа од Велес за Скопје. Од Владата, пак, побараа да им ги исплати трите заостанати плати, како и парите за репроматеријали, за да продолжат да ги сервисираат возовите на "Македонски железници".
"Овој патнички воз, кој денеска сообраќа за Скопје, требало да се ремонтира уште пред две години, но до денеска не е поправен", рече Слободан Димитриевски од фабричкиот синдикат. За лошата состојба во единствената фабрика за одржување на шински возила во државата, работниците се пожалија на неодговорноста, како на актуелната така и на претходните гарнитури раководители. Сметаат дека тие ги довеле до банкрот, без работа и лоши услови за работење. Во "Колска" има и смена на раководителот на фабриката, стариот е разрешен, а новиот сè уште не дошол на работа. Вкупниот долг на фабриката за шински возила "Колска" кон државата изнесува еден милион и осумстотини илјади евра.
(У.Ј.)http://www.vest.com.mk/?ItemID=2D33665E7E6A07488AAC96A70F0E555E
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 07-Sep-2010 at 15:55

Владата им вети дека ќе им ги исплати платите на вработените во Колска

07.09.2010 | Бизнис | Извор: Макфакс
Вработените од Колска денеска беа примени од советникот на Премиерот Груевски, Влатко Илиевски.

На средбата им била ветена исплата на платите во петок, а за статусот кој ќе го има Колска и за другите проблеми, како што им ветил Илиевски, ќе се обидат да најдат правна форма за која ќе решаваат на седница на Владата.

„Декларативно ни беше ветено дека нашата состојба конечно ќе се реши. Оптимисти сме, но сепак ќе почекаме да ги видиме резултатите бидејќи и претходно ни беа дадени ветувања кои подоцна не беа исполнети“, изјави за Макфаск, Јован Чадлов, претседател на синдикатот, по средбата со Илиевски.

Вработените во Колска вчера протестираа и пред Железничката станица во Велес.

Двесте десетте работници бараат работа и соодветни услови за извршување на работните задачи. Неколкупати апелирале до раководството на Транспорт при МЖ, но и оттаму наишле на затворени врати. Во знак на револт вчера повеќе од половина час не го пуштија локалниот воз од Велес да тргне за Скопје, кој цели четири години не бил на поправка.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 10-Sep-2010 at 18:49
Исполнето ветувањето...
Вработените во „Колска“ земаа плати
10 септември 2010, 18:13
Извор: Макфакс

Вработените во „Колска“ денеска земаа плати, со што е  исполнето едно од барањата на вработените, останува Владата да го исполни и второто барање, обезбедување на средства за репроматеријали.
Со тоа, штрајкот во велшка „Колска“ е прекинат и работниците се вратија на работа. Владата обезбеди пари  за јули и го повика раководството на фабриката деновиве да се договорат за преостанатите две плати  како и за обезбедување на средства за набавка на репроматеријали.
„Владата исполни дел од нашите барања. Зедовме плата за јули , а ветено ни е дека  ќе бидат обезбедени пари за неисплатени плати за декември минатата година и за јуни годинава ", вели Јордан Чадлов, претседател на фабричкиот синдикат.
Во Велешката фабрика велат дека по договорот помеѓу Министерството за транспорт и врски и Јавното претпријатие Македонски железници, „Колска“ редовно добива товарни и патнички вагони за ремонт. Проблемот е во недостиг на средства за набавка на делови за  поправка на вагоните поради што и МЖ навреме не може да им плати. Токму поради тоа 210-те вработени  и покрај тоа што имаат вагони, седат без  работа.
„Важно е и тоа што од Владата ни беше речено дека во најскоро време ќе ни бидат обезбедени и средства за набавка на материјали за поправка на товарните и патничките вагони. Кога редовно ќе ги испорачуваме ремонтираните вагони МЖ навреме ќе ни плаќа", вели Чадлов.
Инаку, решавањето на проблемот на фабриката за шински возила од Велес вработените го гледаат не во честите штрајкови туку  во нивното повторно приклучување во ЈП„Македонски железници".


Edited by Danielbtmk - 10-Sep-2010 at 18:50
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 16-Sep-2010 at 19:40

Од Скопје до Загреб сеуште нема железничка линија. Бизнисмените договараат поголема бизнис соработка.

Паѓа бизнис соработката меѓу Македонија и Хрватска. За 18 проценти е намалена трговијата во првите 8 месеци годинава. Хрватска учествува со 5 проценти во вкупниот извоз на македонски производи. Бизнис заедниците од двете земји констатираа - мора и двете страни да работат поинтензивно. Инфраструктурата е кочница. Загреб и Скопје и натаму остануваат без директна железничка линија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.