|
![]() |
|
Булевар Македонија |
|
Post Reply
|
Page 123 13> |
| Author | ||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#1 Topic: Булевар Македонија Posted: 24-Feb-2009 at 00:06 |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#2 Posted: 24-Feb-2009 at 01:42 |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#3 Posted: 24-Feb-2009 at 02:00 |
|||||
|
За ваквите прашања најдобриот модел го има Швајцарија. Обично кога ќе се наиде на некој ваков слеп чвор во законодавството и на некој случај кој би можел некогаш да биде политички злоупотребен во некои идни времиња или па кога тенките се границите меѓу за или не тогаш обично се спроведува референдум во Швајцарија за било какви ситници. Нормално ние сме далеку од таква демократија.
Понудава не е до толку лоша, само може да останеме со куси ракави, па да има уште едно кеј сценарио. Ај да не бидам јас традиционално песимист понудава не ми изгледа лоша, само не ми е јасно што е толку тешко да се учествува на тендер па да се даде силна понуда за земјиштето ако се стварно господата толку заинтересирани. Вака сме некако како потценети. Ај да не мешам дневниполитички глупирања ама ова ме потсеќа како приказнава со Сведмилк кога Велија викаше дека парите ќе им ги дал директно на млекариве, а не на фабриката!! Така е и сега ситуацијата. А на обичниот граќанин му се дига адреналин на понудава ама некој од една страна длабоко не потценува како да ние не знаеме како да си ги прераспределиме средствата како општество (јес да не знаеме, ама тоа не е нивни интерес), а од друга страна сака да добие локација плус без тендер и плус на тие три локациии да им обезбеди сообраќајно решение кое би било под пристраство изградено и испопресечено со којзнае колку пристапу, а не пристап преку колектроските улици. Ама па кога ќе видам од друга страна дека властите немаат абер да се зафатат со изведба на вакви битни проекти подобро и преку вакви квази процедури да се градат одколку ич да не се изградат. Edited by lslcrew - 24-Feb-2009 at 02:01 |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#4 Posted: 09-Mar-2009 at 22:18 |
|||||
|
Во една од програмите за кислеа вода прочитав некаква дислокација на булевар Македонија! Е сега за кој дел се работи ич нема наведено ниту па некаква мапа. МНислам дека е за во реонот на градинар, ама не сум сигурен, а може и се мисли за најавеното касапење на ГУП-от!
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#5 Posted: 10-Mar-2009 at 07:02 |
|||||
|
Јас па мислам дека по обичај политичаритре и нивните тимови појма немаат што зборат... Кај може да се „дислоцира„ бул. Македонија (Јужен Булевар)??? Единствена „дислокација“ шт ми паѓа на памет е да го избришат и Првомајска да ја крстат „Јужен Булевар“, што секако не смее да им се дозволи.
Од друга страна па охрабруваат најавите на Коце Трајановски кој ќе ни градел три булевари (кои сите се сведуваат на еден ист) - Јужен Булевар - Булевар Македонија - Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов (која улица, како што е повеќе пати објаснето во нишкава, треба да биде колекторска/дистрибуторска на Јужен Булевар) Али избори се, нека има... ![]() Edited by Cloverstack - 10-Mar-2009 at 07:05 |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#6 Posted: 09-May-2009 at 19:07 |
|||||
|
Еве една слика што ја документира гужвата што се создава на јужен Булвер позади Рамстор. Сликано е према Стара Рампа и можете да заприметите колкави гужви се прават секој ден и се приметува потребата од бул. Крушевска.
![]() |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#7 Posted: 09-May-2009 at 20:00 |
|||||
Работите стопираа веќе е обрасната нова трева, изборите пројдоа и никому ништо |
||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#8 Posted: 09-May-2009 at 21:29 |
|||||
|
?? Па што требало да биде ова, мене не ми текнува?
|
||||||
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#9 Posted: 09-May-2009 at 21:57 |
|||||
Проблемот е што ни мене не ми текнува, игралиште, објект ... но веќе не е ни битно излегоа машини копава и си отидоа и ... |
||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#10 Posted: 27-May-2009 at 14:52 |
|||||
|
Ова е улица Железничка. Очајна потреба од Јужен Булевар...
![]() |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#11 Posted: 06-Aug-2009 at 13:25 |
|||||
Edited by lslcrew - 06-Aug-2009 at 13:25 |
||||||
![]() |
||||||
46&2
Senior Member
Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply
#12 Posted: 06-Aug-2009 at 13:32 |
|||||
Ја ова не го сфаќам Edited by 46&2 - 06-Aug-2009 at 13:33 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#13 Posted: 07-Aug-2009 at 00:13 |
|||||
![]() Друже, ни господ не може да ги свати овие... Како прво нека престанат да лажат и да фрлаат песок во очи. Проширување на Теодосиј Гологанов не претставува изградба на Јужен Булевар, туку е проект кој се коси и доаѓа во конфликт со проектот за Јужен Булевар! Се коси и со сите урбанистички планови до сега, ама не им е проблем безочно да лажат и да се повикуваат на ГУП-от:
Во цитатов има уште три крупни проблеми: 1. Јужен булевар треба да се протега уште прилично понатака, а не како што се тврди „до почетокот на населбата Кисела Вода“. 2. Не знам како се осмелуваат некој беден импровизаторски проект за фазно проширување на улица да го претставуваат како најголемиот и најскапиот сообраќаен проект за Скопје. 3. Преку проширување на Теодосиј Гологанов, единствено решение без семафори што може да се изведе е со кружни текови на секој чекор... А на тој сообраќаен коридор му треба денивелација, а не претворање на постоечките крстосници во кружни текови!!! Така е предвидено и со урбанистичките планови, а богами така налага и здравата логика! Некој форсира да се простиме од сите корисни инфраструктурни планови, вклучувајќи ги и урбаните автопати (сите три, не само Јужен Булевар), а со тоа да се простиме и од огромните благодети од нив, кои нема да бидат само за нас, туку и за генерации понатака. Наместо тоа сакаат да ни сервираат бедни крпеници кои ќе бидат пречка за развојот на градот, кочница за економијата, и кои ќе го рушат квалитетот на живот на жителите. Ова што се турка секако не е Јужен Булевар. Они можат да му закачат име какво што сакаат, ама името нема да реши ниту 0,000001% од проблемите. Ова што го планираат не е решение, туку проблем сам по себе. Апелирам до одговорните и чесните луѓе кои можат да влијаат на работите, да направат се што е во нивна моќ за да се застане на патот на оваа инфраструктурна катаклизма што ни се спрема. Edited by Cloverstack - 07-Aug-2009 at 00:15 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#14 Posted: 09-Aug-2009 at 00:34 |
|||||
|
А еве отприлика како би изгледал вистинскиот Јужен Булевар. Ова подолу е Boulevard Peripherique кој е прстен околу централното градско подрачје на Париз и класичен урбан автопат.
Ние имаме речиси чиста траса за изградба на Јужен Булевар, што значи за релативно мала цена би добиле извонреден урбан автопат и брзо исплатење на инвестицијата. А состојбата на терен веќе некое време налага да се почне со реализација, која за среќа е прикладна за изведба во повеќе фази. Инаку Јужен Булевар во ГУП-от е планиран да биде покриен во делот помеѓу Кисела Вода и Алумина (иден "G Mall"), што доколку се испочитува, би изгледал уште поимпресивно, а добиената површина горе би можела да се искористи за најразлични намени - за зеленило, спортски терени, паркирање и слично, во зависност од логиката што ја налага точната локација. Исто така не смее да се заборави дека денивелиран Јужен Булевар каков што е предвиден со сите урбанистички планови од 60-тите навака е предуслов за изградба на ефикасен и современ „трамвај“ то ест ЛРТ мрежа, а не трамвај во стил на 19 век. Треба под итно да се престане со фрлање на десетици милиони евра за триумфални капии и сличните ненормални ем непродуктивни проекти. Очајно ни треба средствата да ги насочиме кон ургентните приоритети, пред се долго запоставуваната инфраструктура! Ова не е некоја голема филозофија, ова може да го свати и екстремно ограничен човек. Централната и локалната власт конечно нека почнат да се однесуваат рационално и одговорно! 1 ![]() 2 Поглед на една од колекторските улици (какви што требаат да бидат Теодосиј Гологанов и Народен Фронт меѓудругите) ![]() 3 Поглед од колекторската улица кон самиот автопат ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() Edited by Cloverstack - 09-Aug-2009 at 06:45 |
||||||
![]() |
||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#15 Posted: 09-Aug-2009 at 14:56 |
|||||
|
Кловер што да правиш кога кај нас за булевар се смета 2x2 ленти, без клучки, без тротоари, само глеј го знакот, 80 е крајна брзина (иако има гужва на сликиве)
|
||||||
![]() |
||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#16 Posted: 09-Aug-2009 at 16:25 |
|||||
|
Ова е НУЖНО за Скопје. Во Европа го имаат сите градови, дури и многу помали од Скопје. Марибор, покрај новиот ринг си има и урбан автопат низ самиот град H-2 Hitra cesta skozi Maribor. Еве податоци за скоро 10 км автопат низ градот. Многу рано е почнат *тогаш кога би требало да се почнат и скопските автопати.
Hitra cesta skozi Maribor, skupne dolžine 9,9 kilometra, se je gradila v večih etapah:
|
||||||
![]() |
||||||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#17 Posted: 05-Sep-2009 at 13:08 |
|||||
|
Јужен Булевар треба да стане модерен урбан автопат со раскрсници над самата траса прикажани како на погорните слики каде нема да се оптеретува сообраќајот со семафори туку само со приклучни излези и раскрсници над булеварот. Тоа е голем сообраќаен проект и доколку се реализира Скопје ќе прерасне во голема урбана метропола.
|
||||||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
![]() |
||||||
Дуле
Groupie
Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#18 Posted: 30-Aug-2010 at 22:54 |
|||||
|
Јужен булевар под земја, ќе се гради нов деловен центар
Предраг Петровиќ Коментари (3) 30.08.2010 19:00 Наместо Јужниот булевар, огромен објект. Булеварот ќе го снема, врз него ќе се гради деловен простор од 150 илјади квадратни метри. Целата сообраќајница во должина од еден километар со одлука на општина Центар и според нацртот на проектанската куќа „Тајфа план“ ќе се претвори во атрактивна локација за висок профит. Новата сообраќајница ќе се градела пет метри под земја, а тоа ќе го направел инвеститорот што ќе го земе во приватна сопственост булеварот зад старата железничка станица. Опозицијата во целиот план нарачан и направен од владата препознава зделка од која некој има лична корист. Најавија дека ова ќе оди пред Уставниот суд поради промашената процедура. Бараа одговор но, не добија - чија е идејата и кој го постави огромниот деловен објект во должина на целиот булевар. Владимир Тодоровиќ „Кој ги дал насоките на планерот-потписник да размислува во тој правец, да стави објекти на самата траса. Дали планерот самоиницијативно седел, па рекол - тука ќе ставам 150 илјади, мешовита намена, деловен простор. Објаснете ми го тоа. Тоа е проектна задача“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ. „Најинволвирани во овој дел од работите се стручните служби од секторот за урбанизам и дека тие ги изготвуваат на барање на владата како приоритетна програма“, изјави Владимир Тодоровиќ, градоначалник на општина Центар. И Асоцијацијата на архитекти бараше стоп за идејата - имаа замерки дека планската документација е без конкурс и дека се скрнави старата железничка станица. Тодоровиќ по вчерашните коментари на жителите, само го повлече планот за Дебар Маало. Наместо огромна зграда на државно земјиште сега ќе се враќа плацот предвиден за црквата Света Ана. |
||||||
![]() |
||||||
Дуле
Groupie
Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#19 Posted: 30-Aug-2010 at 22:57 |
|||||
|
Како бе не ми е јасно, побитно им е што трговскиот ќе го праат, а не му се замараат толку на улицата??? Ехххх море Тодоровичу, на крај, земјата у бутел на сите на иста ќе ни биде... џаба ти бил побогат...
|
||||||
![]() |
||||||
Swimmer
Senior Member
Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply
#20 Posted: 30-Aug-2010 at 23:31 |
|||||
|
Ајде малце попрецизно, не сум сигурен дали има нишка за проектов, ако има нека префрли некој од газдиве
Подземен „Јужен булевар“, надземен деловен комплекс ![]() За СДСМ, новиот ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на ГУП Сања Наумовска Обновување на урнатиот објект на Старата железничка станица во својот автентичен изглед како што беше пред земјотресот во 1963 година, предвидува Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“, кој вчера се најде пред советниците на Општина Центар. Обновената железничка станица ќе биде влез во нов деловно-административен комплекс, долг околу 1 километар, кој ќе се гради меѓу железничката и неизградениот хотел „Радисон“, на местото каде што сега поминува „Јужниот булевар“. Сообраќајницата, пак, според ДУП, ќе треба да се премести под земја, а ќе биде врзана со постојната сообраќајна мрежа преку нови три кружни сообраќајници, ротонди. Вака на прва, ми се свиѓа идејава, но неможеше ли да има малце повисоки деловни згради, ова 4 ката некако многу ниско ми стои... |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Post Reply
|
Page 123 13> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |