Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 3839404142 158> |
Author | |
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #781 Posted: 01-Oct-2010 at 15:20 |
Види проширувањето на Теодосиј Гологанов не е импровизација. Теодосиј Гологанов е предвиден 2+1 и како една паралела улица со Јужен Булевар. Правата импровизација ќе се јави доколку речат се прошири улицава и не е потребен Јужен Булевар. А не од нејзиното проширување како проект кој е предвиден во ГУП. Е сега треба да се знае исто се надевам дека трасата ќе остане чиста иако овие "времени" објекти станаа со темели ама се надевам дека ќе им останат привремените дозволи се на се дека нема да се ескивира од урбаниот Јужен автопат или обиколница која според мене е најголем и најзахтевен сообраќаен проект во Скопје. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #782 Posted: 01-Oct-2010 at 15:41 |
sega ne e e vekje 3 lenti Gologanov ili 2 se ? ako odat na 3ta togas ok e.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #783 Posted: 01-Oct-2010 at 16:17 |
Импровизација си е импровизација, никогаш не е долгорочно решение. Секогаш само привремено може да придонесе. Но од аспект на тоа што цената на ваква интервенција е капка во море во споредба со Јужен Булевар може да се сложиме дека би било привремено прифатливо делумно решение. Не се работи за нешто што ја загрозува трасата на јужен, впрочем и Теодосиј Гологанов е де факто дел од таа траса со улога на колекторска улица. Не треба да се сваќа проектов како да некој ставил на кантар Јужен Булевар и проширување на Теодосиј Гологанов па се избрало ова а Јужен се отфрил, ситуацијата воопшто не е таква.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #784 Posted: 01-Oct-2010 at 19:38 |
Како што кажа G.I.Joe, Теодосиј Гологанов веќе има коловоз со ширина за три ленти. Они со овој проект сакаат да го прават булевар 2х2. Очигледно не се работи за реализација како што е предвидено според ГУП, туку токму напротив, се оди против ГУП-от.
А тоа дека градските власти во експлицитна форма не спомнуваат баталување на Јужен Булевар, тоа не значи ама баш ништо. Проектов проширување на Теодосиј Гологанов доволно кажува за нивната (не)посветеност на Јужниот Булевар и за тоа какви им се плановите. Ми останува само да се надевам дека проблемот не задира уште подлабоко, односно матни игри со сопствениците на „времени објекти“ долж трасата на Јужен Булевар и обид тој да се маргинализира, бескрајно да се одложува, да се избрише... Edited by Cloverstack - 01-Oct-2010 at 19:39 |
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #785 Posted: 02-Oct-2010 at 00:56 |
vo dubai se prat soobrakjajnici , avtopati srede pustina pa potoa se razviva naselbata . tuka neznam so treba da se stori za da pocnat da go gradat juzen bulevar . praznata povrsina mu se gleda primamliva za izdavanje ... nekoj treba da profitira izgleda , ne vodejki smetka za interesite na gradot i gragjanite ... nie makedoncinja ko makedoncinja , ke go prajme bulevarot koga site drugi alternativi ke bidat iscedeni i koga soobrakjajot vo gradot ke bidi pred kolabiranje se razbira
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4084 |
Quote Reply #786 Posted: 02-Oct-2010 at 11:17 |
НА СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ ПОСТАВЕНИ НОВИ КЛУПИ, НО НЕ И УШТЕ ДВЕ ЛЕНТИ
Градот молчи за ширењето на булеварот
Роза Петкова |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #787 Posted: 02-Oct-2010 at 11:28 |
Ќе дојде време исто како на Илинденска прво ќе се отстраната старите дрвја па да оди проширување.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #788 Posted: 03-Oct-2010 at 13:06 |
Мене концептот на булевар Климент Охридски никогаш не ми бил јасен. Кој би се шетал и кој би седел на клупа во парк кој е помеѓу коловозите на еден фреквентен булевар? Средишно зеленило, дрвроед, тоа да... ама парк?!?
Со оглед на тоа, за „паркот“ нема да ми биде воопшто жал, ама сепак ми е криво што големината на средишниот простор се злоупотреби за булеварот да се реобмисли така што се поместија градежните линии за да никнуваат објекти од типот на Аркадија и Корнер... Во секој случај, крајно време е Климент Охридски да добие трета лента. Проектот не би бил воопшто скап, а би имал огромен ефект. Само ќе треба да се воведе ред, да нема паркирање на коловоз, појава која е раширена дури и со сегашниов профил на булеварот. Edited by Cloverstack - 03-Oct-2010 at 13:07 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #789 Posted: 03-Oct-2010 at 23:05 |
Кловер имам едно важно прашање за тебе во однос на Теодосиј Гологанов и неговата улога како колектор на Јужната тангента (патем насекаде во светот овие градски магистрали се нарекуваат тангенти, поимот булевар сосема не одговара). Моите набљудувања говорат дека овие колекторски улици, странично од и паралелно со главната магистрала, се едносмерни. Веројатно и затоа се работи за 3 летни, не за 4 на Теодосиј. Дали во нашиот план, оваа улица би требало да е едносмерна? Според мене, ова е правиланат формула, каде што 2 летни би можеле да се користат за сообраќај, а третата за паркинг, освен пред и по раскрсниците/клучките.
Мислам дека ме разбравте, но еве што имам в предвид и сликовито: Бул. Климент Охридски е чиста проектантска утка! Итно треба да се превземе зафат и тоа кон стеснување на средишниот дел, до нивото кое е стандардно за нашиот град (сепак сметам дека би требало да има простор барем за средно-високи дрвца). Додавање на трета лента, но и поместување на целосниот коловоз, со што би се добил нормален тротоар, кој особено е дефицитарен во делот помеѓу бул. Партизански Одреди и бул. Чуповски. Треба целосно просторот да се збрише и да се трасира наново на целосниот потег од Владата до НИП. Сметам дека ова би било многу долготрајно доколку се работи фазно, односно без целосното затворање на булеварот. Затоа најоптимално би било доколку го затворат во периодот од 10 Јуни до 1 Септември и работат 24 часа во деноноќието. Навистина ќе се случи транспортен колапс, но трај бабо за убавина, друг начин нема. Што се однесува до најавеното проширување на Гологанов, јасно е дека станува збор за тешка импровизација, со цел да се одолговлечи решавањето на вистинскиот проблем, односно да си мислиме дека проблемот е решен, а всушност станува збор за негово замачкување. Во глобала ги поздравувам проектите на Градот за решавање на проблемите во сообраќајот со проширување на неколку улици, но навистина Скопје е преголемо и проблемите се веќе предлабоки, за да може да се реши метежот со вакви неколку-милионски евра вредни дејства. Крајно време е да дојде градоначалник со одлични позванања и визија и да се започне со решавање на проблемите на сите фронтови, но координирано и на повеќе нивоа. Како што сме дискутирале, мислам дека Јужен во делот од бул. 8ми Септември, до Кисела Вода, тунелот под пл. Македонија и воведување на рапиден и делумно-независен шински систем со поголем превозен капацитет се дел од ургентно потребните решенија. Паралелно со тоа би било пожелно да се реформира целосно автобускиот сообраќај во Скопје (актуализација на линиите и распоредот, реформација на автобускиот сообраќај во насока на довозен кон идните ЛРТ линнии), правење на мрежа П+Р паркинзи (паркирај и се вози), воспоставување на приградска железничка мрежа на постоечката железничка инфраструктура, офанзива во изградбата на нови вело-алеи, како и поважното-чистење на постоечките од другите учесници во движењето, итн итн. Во урбанизмот има една поговорка која гласи дека колку и ленти да се додаваат, сите ќе бидат закрчени со возила. Треба да се работи кон популаризација на алтернативниот превоз (велосипеди и јавен транспорт). Всушност треба да се најде добриот баланс помеѓу удобно и брзо возење со автомобил и принуда/привлекување на патници кон јавниот траснпорт. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #790 Posted: 04-Oct-2010 at 00:56 |
Па во право си. Затоа се предвидени со 3 ленти во случајов за примерот на Јужнатата тангента во делот на Карпош, улиците Теодосиј Гологанов и Јуриј Гагарин. Со тоа сообраќајот правилно се усмерува и не доаѓа до загушување првенствено поради тоа што самите паралелни собирни улици се близу до автопатот. И затоа не треба да се меша 2+1 ленти за Теодосиј Гологанов бидејќи така се мисли дека е двонасочна ниту пак примитивно и привремено решение 2+2 со што полека но сигурно се турка идејата за Јужен Булевар. Имај на ум дека уште од времето кога е донесен планот за Јужен, Теодосиј Гологанов е дименизониран за три ленти само што сега се користат две за по една во двете насоки. За надоле према центар и Кисела Вода не постојат собирни улици освен поголемите клучки кај Нова Македонија, Тутунски и со булевар Србија. ---- И за крај се ова што го кажа цврсто ти го поддржувам во поглед на транспорт алтернативен превоз и долгорочни сообраќајни решенија. АМА имај на ум дека менталитетот, културата и немањето средства нема да не оддалечат туку нема толку брзо да не приближат до ЛРТ до велосипеди како јавен превоз, тунел под плоштад и Јужен Булевар. Едноставно сето тоа е премногу и сите знаеме дека иако се гледа светла иднина и иако градов во последно време се заложи за големи проекти сепак треба да бидеме реални! Edited by Supervisor - 04-Oct-2010 at 01:01 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #791 Posted: 04-Oct-2010 at 15:24 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #792 Posted: 06-Oct-2010 at 01:52 |
Андреј, апсолутно да, колекторските улици на Јужен се планирани како едносмерни.
За мене највчудоневидувачки во целава ситуација е што во голема мерка се веќе изградени, но на надлежните не им слуша дека доколку ги доградиме, ќе имаме спремен булевар 2х3 кој ќе биде и одлично преодно решение до комплетирањето на јужен булевар со сите нишани, и плус реализација на еден негов дел кој што дел при изградба на јужен пак би морале да го изградиме кога тогаш. Наместо тоа, си играат со Теодосиј Гологанов... еве едно згодно новинарско прашање за Коце: Што точно значи проширувањето на Гологанов во контекст на Јужен булевар? Некој конечно треба да го праша господинот градоначалник нешто што вака суштински ја тангира долгорочната иднина на градот, по можност пред камери и да не се повлече по веројатното добивање на магловит одговор. |
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #793 Posted: 06-Oct-2010 at 14:12 |
Почна изградбата на кружниот тек во Ѓорче Петровhttp://sitel.com.mk/video/makedonija/pochna-izgradbata-na-kruzniot-tek-vo-gjorche-petrov Edited by Plugger - 06-Oct-2010 at 14:13 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #794 Posted: 06-Oct-2010 at 15:09 |
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #795 Posted: 06-Oct-2010 at 17:07 |
http://www.build.com.mk/?p=5137 Edited by build.mk - 06-Oct-2010 at 17:08 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #796 Posted: 06-Oct-2010 at 21:17 |
Добра пристапна локација за мониторинг...
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3692&mid=482&tabId=1&tabindex=0 http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/pochna-izgradbata-na-kruzniot-tek-vo-gjorche-petrov Edited by lslcrew - 06-Oct-2010 at 21:21 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #797 Posted: 14-Oct-2010 at 23:37 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #798 Posted: 17-Oct-2010 at 21:30 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #799 Posted: 19-Oct-2010 at 19:26 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #800 Posted: 25-Oct-2010 at 17:47 |
|
|
Post Reply | Page <1 3839404142 158> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |