![]() |
![]() |
![]() |
Градска инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 30> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
OKA
![]() |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Имам само една недоумица и прашање до ЛСЛ пред се. Како тоа го замислуваш концесионирањето со подземната брза сообраќајница? Дали тоа би значело пример 20денари по проаѓање по автомобил? Не дека тоа не функционира во Лондон на пример, но сепак ми се поставува прашање од чисто економско/физибилна природа:
1. Да земеме дека дневно тој пат го проаѓаат 100.000 возила во обата правца (што мислам дека не е ни приближно случај). Во ситуација кога секое проаѓање би чинело 20 денари, годишно мојот ексел вика дека концесионерот би заработил околу 11 милиони евра. Убава бројка, нема што, но колку е реална? Прво, колку тоа би го оптеретило просечниот возач, кој да речеме барем 2 пати дневно би ја проаѓал оваа делница (до работа и назад)? 40денари*22 работни дена=880денари месечно, само за 2 километри. Прашање е колку од возачите во Скопје ќе го платат тој луксуз, и таа бројка од 100.000 коли дневно би се свела на не повеќе од 20.000. Да имаме во предвид и дека освен во шпицовите никој не би платил да речеме навечер да се вози низ тунелот и да скрати можеби 1 минута возење.
Да не заборавиме и дека концесионерот би си имал и таканаречени Running costs. Би требало да има служба и модел за наплата, служба за прва помош во тунелот, излези за итни случаи, струја за осветлување и вентилација, одржување и слично.
|
|
![]() |
|
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Дополнителна и задолжителна, директна давачка при регистрација на возилата, во висина од 5 EUR per auto, per year.
Се очекува во 2011 година да се регистираат околу 400 илјади возила во МКД = 2 mio EUR. Со оглед на тоа дека e за очекување бројот на возила, од година во година, прогресивно да се зголемува, реално е да се предвиди дека по овој основ, за 30 години би се прибрале до 100 mio EUR. Ако, дозволи Уставниот суд, се разбира! ![]() Edited by OKA - 06-Oct-2010 at 11:01 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
![]() |
|
shaun.r ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Урбан, затоа пишував погоре за концесија со динамично менување на параметрите, па да не се доведеме во ситуација тунелот да го избегнуваат. Не за друго, после ќе не убедуваат тука на форум дека македонскиот менталитет не е подобен да поднесе тунел, па затоа бил празен, а не заради нивните неискалибрирани цени. Шала на страна, 11 милиони евра тешко дека може да очекуваме профит од една сообраќајница годишно, без разлика на моделот на наплата. Затоа може и државата да го направи, па со вињета да го исплати скоро до горна граница профит. Да не го избегнуваат, а да не биде празен.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Токму ова и ми беше поентата и мило ми е што на индиректен начин успеав да го свртам вниманието барем малку на ова. Значи не е решение и магично стапче, ќе дадеме под концесија. Прво затоа што не се работи за ловиште, рудник, езеро се работи за градска инфраструктура која што ретко каде е исплатлив бизнис. Значи тука си има обврска власта (централна/локална) да обезбеди подобри услови за движење на сите субјекти. Е сега кога би било се така црно-бело капиталистички, не би имале ни една улица, ни една болница нити едно училиште, факултет државни. Секаде би имало вињети, сите болници би биле Ремедика/Систина а сите училишта Нова или ФОН. Е кога сме кај тоа дека и државата може да стопанисува со некои помалку профитабилен бизнис од јавен интерес на сите граѓани, тогаш се поставува прашањето зошто побогу да ги дадеме парите од чистата заработка на странска фирма, само поради фактот дека концесиите се кул, светска работа. Во бизнисот нема КУЛ, има само поголем или помал профит (или загуба). Од друга страна зошто да неможе и државата салгам да се задолжи за добар инфраструктурен проект, па самата да го менаџира неговото остварување, а парите секако ќе ги добие од граѓаните на овој или оној начин (дали дополнителен данок при регистрација на возила, дали преку зголемени акцизи за бензин, дали преку подобрување на севкупната бизнис клима па со тоа и повеќе даноци тоа е веќе друг проблем). Решение има, и мислам дека државата/Градот се тие која треба да ја изградат целокупната градска патна инфраструктура. Edited by UrbanFreak - 06-Oct-2010 at 15:24 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Некакви си активности на тротоарот ли е, паркингот ли е. 41°59'55.62"N 21°24'43.65"E
![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() Тука телеком поставува кабли ако не се лажам. Кај катастар веќе се реновираше цел тротоар до доле до 8 Септември од страната на Педагошки. А од оваа страна баеги долго се работи со тоа што имаат копано пак до доле до Педагошки ама зафатена е улицата а не тротоарот. Edited by Supervisor - 07-Oct-2010 at 20:19 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
СЕ ИСПИТУВА ПОДЗЕМНАТА ИНФРАСТРУКТУРА ВО ЦЕНТАР
Новите сообраќајници на тест Геотехничките истражувања се прават за да се добие прецизна слика за трасата за идната подземна со об ра ќај ни ца од Соборен храм до Комплекс банки и за булеварот Климент Охридски Трасите за из град ба на новите сообраќајници во центарот на Скопје деновиве ин тен зив но се испитуваат. Геотехничките истражувања се прават за да се до бие прецизна слика каде точно ќе се протегаат идната подземна сообраќајница од Соборен храм до Комплекс банки и булеварот Кли мент Охридски. Ис ко па ни се дупки и бунари, кои ќе се искористат како основа за по на та мош на та подготовка на проектите за сообраќајниците, како и за пред ви де ни тунели и темели на мостови. Ис ко пу ва ња та ги врши Министерството за транспорт и врски, и ќе траат до кра јот на месецов. "Вр ши ме геотехнички испитувања во согласност со проектот за изработка на Студијата за сообраќајниот систем на Град Скопје, со идејни проекти за новите сообраќајници.Тие мора да се направат за да добиеме ин фор ма ции за теренот и да се определи точната геолошка слика за идното со об ра ќај но решение", велат од Министерството за транспорт и врски. Проектите за решавање на сообраќајниот хаос во Скопје ќе ги изработува шпанска фирма. Покрај идејно решение за овие две сообраќајници, откако ќе ја разгледа состојбата во Скопје, фирмата треба да даде и предлог-проекти за растоварување на сообраќајот и на другите булевари и улици низ сите скопски општини, како и проекти за решавање на проблемот со паркирање, односно идеја како и каде да се изведат нови паркинзи. (М.Ѓ.) |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦАТА НИКОЛА ЃУРКОВИЌ ВО ЦЕНТАРОТ НА ГРАДОТ
Започна реконструкцијата на улицата ,,Никола Ѓурковиќ,, во центарот на градот која што се протега од Градскиот плоштад Никола Мартиноски до зградата на Општина Крушево.Реконструкцијата опфаќа замена на старата камена коцка со гранитна коцка која што има неограничен век на траење од влијание на надворешните временски услови. Должината на улицата изнесува 400 метри со просечна ширина од 3 метри. Изведувач на работите е ЈП ,,Комуна,, Крушево. Средствата се обезбедени од Буџетот на општина Крушево.
|
|
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Оние камионите за испитување земјиште што ги имаме регистрирано неколку поста наназад, денеска еден имаше и тука во средишното зеленило. (41°59'50.75"N 21°25'31.11"E)
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Уште една локација каде што имаше ваков камион за испитување земјиште, 42° 0'0.08"N 21°25'36.20"E.
|
|
![]() |
|
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Има некој инфо зошто е заградено во Скопје, во Центар, пред стоковната куќа City Gallery!?
|
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ако е локацијата пред Лумикс тогаш или се почнува со црквата или па е она испитување земјиште за тунелот под плоштад што денес се случува на рандом локации по трасата, а обично заградуваат додека бушат.
|
|
![]() |
|
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
За црква е премало, за геомеханика ќе да е. Со еден удар две муви! Оти податоциве ќе се користат и за подземната и за евентуална градба на локацијата.
![]() |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Еве и во дневник се заинтересирале за скелињата во центар
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1950143933278446B57DA0FD433F8D6F |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
leonid23 ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
![]() ![]() |
ВО НАРЕДНИТЕ ДВЕ ГОДИНИ ОПШТИНА СТРУМИЦА ЌЕ ИНВЕСТИРА 25 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА РАЗВОЈ
– Со развојната програма на општина Струмица за периодот од 2011 до 2013 година што ја донесе општинскиот Совет, вкупните планирани инвестиции ќе изнесуваат 1,5 милијарди денари, или близу 25 милиони евра. Со програмата во овој двегодишен период се предвидува изградба на неколку капитални инфраструктурни и комунални објекти како што се пречистителна станица за отпадни води, виртуелна гасификација на општината со гасоводна мрежа од 13 километри и комплетна опрема за компресирање, декомпресирање и транспорт на природниот гас, заокружување на периферниот одводен канал во Струмица, нова индустриска зона „Сачево“. Програмата опфаќа и реконструкција на кванташки пазар, изградба и рекострукција на локални патишта, канализации, водоводи, улици, тротоари, зелени површини во градот, населените места и во индустриските зони, и реализација на повеќе други проекти. - Планот за развој на општина Струмица ги содржи сите капитални програми од кои некои се повеќегодишни и ја отсликуваат насоката во која ќе се движи развојот на општината. Во програмата доминира пречистителната станица чиј што камен-темелникот беше поставен уште пред 16 години, а требаше да се гради со гранд од Грција, но поради спорот со името таа досега не ги одобри парите, изјави градоначалникот Зоран Заев. За овој капитален проект се обезбедени 9,6 милиони евра од Европската Унија преку ИПА компонентата за заштита на животната средина. http://www.idividi.com.mk/Biznis/SvetBiznis/640891/index.html Edited by leonid23 - 04-Dec-2010 at 20:21 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |