build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 19-Oct-2010 at 14:43
е сега да пишам нешто за двокатните автобуси. ако се мисли за капацитет на патници нископодните автобуси што се со 3 осовини или зглобните автобуси собираат многу повеке патници од двокатните автобуси. низ европа се избегнува купување на двокатен автобуси па дури се помалку се купуваат и туристички двокатни автобуси затоа што сега има автобуси со 3 осовини со должина од 15 метри кои собираат до 69 патници што е проближно со двокатен автобус а трошоците за нафта и други работи се помали во однос на одржување. овие кинеските колку се добри толку и не се добри затоа што е ова прв ваков модел и треба многу тестови да помине до дека се пуште во сообракај. еве ке земам пример на новиот neoplan skyliner кој е направен нов модел а традиција за производство на двокатни автобуси имаат преку 40 години. новиот модел ги помина сите контроли и се направени мислам 12 нови автобуси кои ке бидат дадени на фирми за превоз на патници 2 години за да ги видат недостатоците од тој нов модел на двокатен автобус. а овие кинеските не 2 години туку треба многу подолг период да се возат пробно за да се види како ке се однесува држењето на шасија, многу е битно вториот спрат да биде доволно издржлив, па краш тестови итн.
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 19-Oct-2010 at 17:06

ima li po forumive nekade od zenskata "fela" ili samo k...vi postirame po forumive, zatoa sto kolku i da tropame e  ednostano.

Pogotovo za ovoj forum,  od kade masko znae dali se dovolno dolgi i dali se dobro izdimenzionirani, ma idete u p.. ako mozete
.....   .......
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 19-Oct-2010 at 18:46
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 19-Oct-2010 at 20:43
Originally posted by sanos_a

е сега да пишам нешто за двокатните автобуси. ако се мисли за капацитет на патници нископодните автобуси што се со 3 осовини или зглобните автобуси собираат многу повеке патници од двокатните автобуси. низ европа се избегнува купување на двокатен автобуси па дури се помалку се купуваат и туристички двокатни автобуси затоа што сега има автобуси со 3 осовини со должина од 15 метри кои собираат до 69 патници што е проближно со двокатен автобус а трошоците за нафта и други работи се помали во однос на одржување. овие кинеските колку се добри толку и не се добри затоа што е ова прв ваков модел и треба многу тестови да помине до дека се пуште во сообракај. еве ке земам пример на новиот neoplan skyliner кој е направен нов модел а традиција за производство на двокатни автобуси имаат преку 40 години. новиот модел ги помина сите контроли и се направени мислам 12 нови автобуси кои ке бидат дадени на фирми за превоз на патници 2 години за да ги видат недостатоците од тој нов модел на двокатен автобус. а овие кинеските не 2 години туку треба многу подолг период да се возат пробно за да се види како ке се однесува држењето на шасија, многу е битно вториот спрат да биде доволно издржлив, па краш тестови итн.



Нема гајле, ќе се тестраат у пракса кај нас  Crazy
А тие троосовински што собираат 69 патници кој модел се точно. И тоа се 69 места за седење така? Колку има за стоење? И дали кажаа до сега кој е капацитетот на украинските од Лаз?

Двокатниве ќе имале 60 за седење (21 доле и 39 горе). И 20 за стоење (само доле пошто ради безбедносни причини на горниот кат не смеело да се стои). Значи у суштина доле ќе има капацитет само за 41 патник а горниот кат ќе видиме колку ќе е практичен и лесно пристапен за сите и колку стварно ќе се користи   Bonk







Edited by Cifra - 19-Oct-2010 at 20:50
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 20-Oct-2010 at 01:17
ПРОМОВИРАН ПРОТОТИПОТ НА КИНЕСКИТЕ ВОЗИЛА ЗА СКОПЈЕ

Двокатните автобуси нема да се кршат

Според светските стандарди во производство на првиот двокатен автобус, во случај на сообраќајки, новите градски возила ќе имаат само надворешни деформации, а нема да можат целосно да се искршат


Првиот двокатен автобус за Скопје е готов. Прототипот на новите градски возила вчера официјално беше промовиран во кинескиот град Женгжоу. Паркиран на црвен тепих пред фабриката "Јутонг", спакуван со црвена панделка, автобусот беше изложен на тест пред македонската делегација од Министерството за транспорт и врски, експерти од Машинскиот факултет во Скопје и претставници од Јавното сообраќајно претпријатие.
Според првата варијанта на изложеното возило, која ќе се поправа уште неколкупати пред да се заврши комплетно, двокатните градски автобуси нема да може да се кршат. Тоа значи дека, во случај на сообраќајни несреќи, при удар на автобусот со предниот дел, превртување на покрив или, пак, паѓање на една страна, ќе има само надворешни деформации на возилата, и тие нема да можат целосно да се уништат.
Дизајнот на двокатните возила ќе биде ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, од кои 39 ќе бидат на вториот кат, а останатите на првиот. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат.
Новина во превозот ќе биде и автоматската рачка за инвалидски и детски колички, која досега ја немало во нашите градски автобуси, а е по терк на европските и на светски јавни возила.
Прв во возилото вчера се повози министерот Миле Јанакиевски, заедно со производителите и со присутните македонски медиуми.
"Многу сум задоволен од дизајнот на автобусот, како и од презентираните технички карактеристики. Во март вакво возило ќе ни биде испратено на проба во Скопје, па откако ќе се обезбедат сите документи за производство на автобусите, ќе почнат да се прават и другите. Според договорот, првите 68 автобуси ќе стигнат во ноември следната година, во 2012 уште 68, а останатите 66 во 2013 година", изјави Јанакиески.
Кинеската фирма "Јутонг" во март годинава беше избрана да произведе 202 двокатни автобуса. Сите возила чинат околу 40 милиони евра и се наменети за јавниот превоз во Скопје.Само еден од нив ќе му биде подарен на Охрид за панорамско разгледување на градот.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=9FC0B15F8C321140887923270CDFFBB7


Edited by leonid23 - 20-Oct-2010 at 01:27
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 20-Oct-2010 at 09:13
тие троосовински автобуси се најцесто приградски ама има и градски кои освен седење имаат и многу повеке места за стоење одколку овие двокатните. па овие сега сто возат низ скопје санос с200 зглобните собиираат 200 патници седење + стоење.
за моделите што собираат 69 патници се следните: setra s319 nf, ul; neoplan euroliner n318 ul; mercedes O550 integro L.....
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 21-Oct-2010 at 21:30
последнава вест е далеку неозбилна и личи на правдање од далеку за грешката, и навистина смешно ми е да читам како ќе немале деформации и кварови автобусиве, а ќе се превртувале на страна и покрив, па да му се невиди, компири сигурно нема да возат внатре, шо ми е гајле што се скршел автобусот, ако настрадаат луѓе!
и ако знаат барем малку физика луѓево, сите возила се намерно направени да „се кршат“ за полесно да ја апсорбираат енергијата од ударот, ако беше за тоа тенкови ќе возевме...

и што е со тапењето на мозок дека имало пристап за инвалиди? таков пристап има секој автобус во светов уште од многу одамна и тоа не е изговор за било каков двокатен автобус

и уште еден доказ дека не ни ги бива медиумите, викаат дека имало 80 седишта, од кои 39 биле горе, абе ајде, веќе ни е познато дека од неколку причини има помалку седишта на долниот спрат, а за да добиеме 80, на 39 треба да додадеме 41 седиште!
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 21-Oct-2010 at 23:05
Можеби нема да се кршат од надвор, ама сигурно знам дека ќе се кршат од внатре... треба да се најде модус за бесни групи средношколци, инаку џабе!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 22-Oct-2010 at 00:33
Ми се допагаат автобусиве све на се , со сите + и - страни што ги наброивте сите. Али сепак ке видеме како ке се показат во пракса па ке дадеме финална оценка. Ми се допага што ги прави навистина јака компанија на азискиот пазар и како што видиовме има доволно искуство во производството на двокатни автобуси. ЛАБЕЛИРАЊЕТО дека е Кинеска компанија и тоа по деФАулт треба да значи ШИТ производ, воопшто не се слагам.   

Во Скопје се смини сликата и граганите со воодушевија од ново-старите автобуси од Европа. А па не сите овие кога ке пристигнат!! Ке се смени духот и впечатокот за Скопје , Скопјани и туристите. сигурен сум дека ке бидат срекни што железните крнтии мозе да ги стопиме во железара и да напраиме нови постројки во цело СК )) ТАКА КЕ ОСТАНАТ ДА ЖИВЕАТ ВО СКОПЈЕВО НАШЕ )))

+ Ке бидиме ЈУНИК во цела европа со овој модел ретро автобус )))
- И тој стварно е дел од минатото на Скопје што држи вода и никој немозе да рече еј ги копирате сеа Англичаните ))

- Пресрекен што нема да ги гледам ОЏАЦИТЕ СМОГ во Скопје ,,,со ова сигурен сум дека ке се подобри драстично загадување врз околината.


Се на СЕ .

СЕ купија и двокатни и едноподни , ке дојдат, ке се качиме , ке се возиме , ке се симнеме и ке написеме секој шо како искуства , импресии.))




Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 22-Oct-2010 at 07:47
Originally posted by alexgizh

Можеби нема да се кршат од надвор, ама сигурно знам дека ќе се кршат од внатре... треба да се најде модус за бесни групи средношколци, инаку џабе!


Зар нема да има CCTV во Автобусите? Question
Мислам дека во Македонија ваква инвестиција би била доста исплатлива, плус безбедноста на патниците од разбоници, плус заштита од одредени средношколци или деликвенти од друга возраст.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 22-Oct-2010 at 12:59
Ауууууууу, aј сега ова....

На втор кат не може со високи штикли!



Горната платформа ќе биде висока само 1,70 метри. Качувањето на него ќе биде грбечки

Снежана Калабакова


Жените со високи потпетици и мажите што пораснале над 1,70 метри не ќе можат да се возат на горниот кат од двокатните автобуси, бидејќи тој има висина од само 1,60 метри. Тоа значи дека повисоките луѓе не треба да се радуваат на доаѓањето на двокатните автобуси од кинеската компанија „Јутонг“.

Тие ќе мора однапред да си ја избришат фантазијата дека ќе се возат на високата платформа, бидејќи за такво нешто ќе треба грбечки да влегуваат, а мешечки да излегуваат. Кој ќе може тогаш да го користи вториот кат од автобусите и зошто воопшто имаше потреба од него ако неговата употреба е ограничена само на одреден број луѓе. За кого се наменети автобусите, за џуџиња?

За министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, кој завчера се врати од Женгжоу, Кина, каде што отиде да го види прототипот на вонсерискиот двокатен автобус со ретродизајн, висината не претставува проблем. Како што рече, патниците нема да стојат на горниот кат од автобусите, оти тој е наменет само за седење за да не се наруши стабилноста на возилото.

И во Лондон, каде што има најмногу двокатни автобуси, не смее да се стои на втората платформа, туку само да се седи, но тамошните автобуси се повисоки. Висината на втората платформа е 190 сантиметри. Сосема доволно еден натпросечно висок човек да оди меѓу седиштата.

Министерот го бендиса автобусот откако ја виде првичната верзија и направи сефте возење со прототипот во кругот на кинеската фабрика задолжена да произведе 202 автобуса. Ниту вчера не рече дека автобусите имаат мана, иако му беше поставено прашање што мисли за малата висина на горниот кат од само 160 сантиметри.

„Граѓаните прво треба да ги видат автобусите, а потоа да коментираат. Горниот кат ќе биде 1,70 метри, не 1,60 и патниците што ќе се возат ќе можат само да седат, бидејќи ако стојат, автобусот нема да биде стабилен. Долниот кат е повисок, има 1,90 метри и тој е за стоење. Автобусите ги исполнуваат сите ЕУ-стандарди“, објасни вчера Јанакиески.

Тој додаде дека новите кинески автобуси поради висината, нема да имаат проблем со поминувањето по сообраќајниците каде што има надвозници. Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.

Првиот прототип на двокатен автобус, карактеристичен за автобусите што возеле по скопските улици во 50-тите години, има вкупно 60 седишта и 20 места за стоење. На горниот кат има 39 столчиња.

Зделката со „Јутонг“ ќе ја чини Македонија приближно 40 милиони евра. Главното прашање е колку ќе биде исплатлива инвестицијата ако половина скопјани нема да можат да се возат во новите двокатни автобуси.




Извор
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 22-Oct-2010 at 13:21






Уште малку слики на тема висина на автобусиве...

Извор
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 22-Oct-2010 at 13:24

Добро, колку и да не се практични и да не се со голем капацитет, за што потполно се согласувам.... зошто правиме толкава драма од тоа што ќе се влегувало малку наведнати.... 

прво.... не се единствени, побарајте на гугл, има доста примери...

второ... горниот кат е само за седење.... така да седнати нема да имаме проблем....

трето.... малку наведнување за да дојдеш до посакуваното место нема да не згрбави, или пак ние не можеме да си дозволиме такво нешто... омаловажувачки да не е.....

четврто.... и добра работа е... можеме и намерно се такви, за ние како балканци да не се качуваме горе и да стоиме иако тоа е забрането..... а бидејќи сме со голема суета па ретко кој би си дозволил наведнат да се вози на горниот кат..... а верувајте за да стигнете до место за седење сигурно ништо нема да ви се случи од малку наведнување глава....

Па кога ќе сумираме се.... има некоја смисла....

Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 22-Oct-2010 at 13:29
колку од вас впрочем се возеле во двокатен автобус и тоа на вториот кат !?  Чисто информативно.. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 22-Oct-2010 at 13:47
@ Dave Gahan

Што се чудиш друже, уште од сам почеток беше јасно дека не се бара решение за функционален и ефикасен јавен превоз, туку е битно да се има втор кат колку за „украс“. Вториот кат никогаш не ни бил планиран за патници, туку чисто за да има втор кат, чисто за шоу... како таков, висината очигледно не била земена во предвид нешто многу сериозно. Автобусиве ги нарачаа за да ги има на разгледници... ајде и тоа ќе го разберев некако (без разлика што се максимално смешни и наивни „аргументите“ за турзмот и за „духот на старо Скопје“), ама за на разгледници ќе беше доволно да нарачаа 10-20, а не 200. Навистина жално, бидејќи јавниот превоз е една од основите на економската активност во поголемите градови, а ние јавниот превоз во градов го скроивме според нечии детињасти фантазии!

Еве уште една индикација дека не им е битен превозот, линиите, станиците, патниците... туку битна е само каросеријата на автобусите:
Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.
Во нормални средини, за местоположбата на станиците се прават цели студии. А во какви средини се поместуваат станици ради мекдоналдси, влајковци и непромислено масовно воведување на двокатни автобуси, оставам да си заклучи секој за себе. Мој предлог е да ги укинат и станиците и линиите, а двокатниве едноставно да парадираат низ градов колку за шоу, бидејќи очигледно тоа е нивната главна поента.



@ blejdsk
Ај те молам елаборирај малку кои се тие веќе набројани позитивни страни на двокатниве. И колкаво е поточно искуството на Јутонг со двокатни автобуси?


Edited by Cloverstack - 22-Oct-2010 at 13:49
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 22-Oct-2010 at 13:49

Или кога ќе слушнам некој, аауу па ќе нема време да се симнеме од автобус.... епа вака сега.... прво автобусите не се за да се пунат до даска... друга работа е тоа што не се симнувате од десети кат па да ви треба време да се симнете....

Од друга страна пак, нема потреба да се качувате горе ако сте за неколку станици....

А тоа што сме навикнати да седиме додека не стигне на автобуска тој е наш проблем.... да не ни се случи нешто ако станеме една станица пред дестинацијата.... или нашите газови се свети па зошто да не поседиме колку што можеме....

Си има титка која ти кажува дека се ближиш на станица, а и имаме очи да видиме кај сме и кога треба да станеме...

На премер, јас од Аеродром се качувам во 15 кај Бисер за до Карев.... Мене а и на многу други им е нормално да седат горе зашто до Карев има пола-саат возење.... 

ама да се качувам на Соборна за до Лептокарија.... нема потреба да се качувам горе....

За стари лица... они секогаш имаат загарантирано место, така да не му се секираат.... доле би имало доволно место за нив....

И не е само да автобусите, туку и до нашите навики и информираност.....

пример.... Зошто да се качувам во тројка, која оди до Клинички.... а знам дека во одреден период има луѓе кои одат натаму по потреба... зошто да правам гужва без потреба кога можам да фатам друг автобус кој иде накај Центар....

Или пак зошто на луѓе им текнува да одат во шпицот кога има највеќе ученици..... и тоа негде 06:30-07:00, 12:30-13:30 и накај 19 часот кога знаат дека автобусите се полни и дека можат да планират однапред друг термин (зборам зо оние кои немаат голема потреба во тоа време)..... Или пак гледаш дека автобусот е полн.... и пак влегуваш.... прво тебе нема да ти биде удобно, второ правиш поголема гужва... почекај 5-10 минути ќе дојде друг.... незнам возачите зошто и отвараат предна врата кога гледаат дека автобусот им е полн....

Друга проблематика кој побива дел од овие мои ставови е тоа што автобусите се нередовни и разликата од еден до друг е голема, поготово во шпицот.... се знае кога има најмногу луѓе се пуштаат по два автобуса, а не они ни пуштиле едноделна 15ка на најмалку 50 ученици кои одат во Карев, а да не збориме за другите луѓе, на работа, други потреби... и после е полн, и се прават штети, па луѓе се превртуваат внатре како сакаш автобусот да ти остане неоштетен.... а и тежина е патем.... не е мала....

А пуштиле некоја дводелна во некој бош термин, и чекаме ние на Рекорд, кога гледаме 15 скроз празна....

Или ми се случило да видам на Рекорд две дводелни, или една едноделна, една дводелна 5ка а во нив по само десетина патници.... и ај сега... Хаос...

Треба малку да се поработи на анализи, едуцирање, информирање, правилно менаџирање, и воопшто општа култура за во автобус.... 

И верувајте нема да имаме вакви проблеми, и сега и за во иднина.... 

Двокатните автобуси, сегашните автобуси, идниот ЛРТ трамвај и што уште не.... не се проблем, ние сме проблем, а под нас не мислам само патниците, мислам и на надлежните од ЈСП и градот....

Нас и воз да ни пуштиш нема да ни чини....



Edited by FoSsiL - 22-Oct-2010 at 14:16
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 22-Oct-2010 at 13:51
И 2000 возила да имаме од секаков вид, пак нема да биде добро без добро менаџирање... и култура на патниците....
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 22-Oct-2010 at 13:54

Само за ова да кажам нешто кој и да го кажал...

Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.

Па за што ќе бидат тогаш ЛАЗ-овите, поточно за каде.....


Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 22-Oct-2010 at 13:55

Originally posted by NorthWind

колку од вас впрочем се возеле во двокатен автобус и тоа на вториот кат !?  Чисто информативно.. 

Јас не сум ја имал таа можност....

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 22-Oct-2010 at 15:04
Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.719 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.