build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 22-Oct-2010 at 15:04
Сите двокатни автобуси во кои сум бил не ме собирале на вториот кат. Имам 194цм и треба клечејќи да одам или главата да ја наведнам 90 степени за да се движам горе.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 22-Oct-2010 at 15:22
WTF?Kinezi sme (1.60m)???seraduvavme deka kje ima avtobusi, no eve nikako kako vo drugie evropski gradovi!Mora da fali nesto!!!!A i ne se bunam, znaev deka nesto kje bide kfalicno!Kineska roba ((
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 22-Oct-2010 at 15:33
Originally posted by ovaj_stariov

Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.


Не грешиш, такви се сите двокатни. Освен тоа целта за употреба на вториот кат е точно онаа кој фосил ја спомна. Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.
Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.


Edited by mirakuliks - 22-Oct-2010 at 15:34
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 22-Oct-2010 at 15:45
Вториот кат е повеќе за патници со подолги релации. Не е за патници што патуваат две три станици само. Барем така очекувам дека овие што се за неколку станици ќе ја направат гужвата доле што ќе ги потисне оние другите да идат кон горниот кат. Е сега можам да замислам што ќе се случува на скали на стотина метри пред hub-станиците како на пример рекорд.
Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 22-Oct-2010 at 16:05
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by ovaj_stariov

Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.


Не грешиш, такви се сите двокатни. Освен тоа целта за употреба на вториот кат е точно онаа кој фосил ја спомна. Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.
Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.
 
Токму така, а Фосил ко за човек што не си се возел совршено размислуваш. Јас воопшто немам проблем со тоа што се двокатни, освен естетски (нашиве) што баш и не ми се допаѓаат (ќе бев посреќен ако беа модерни, но и вака ќе ги прифатам). Но тоа би можел да го проголтам. И јас сум 190цм и сум се возел на горнот кат и воопшто не ми преставувало проблем. Ќе се поднаведнете додека седнете и после е топ.
 
Originally posted by my Macedonia

WTF?Kinezi sme (1.60m)???seraduvavme deka kje ima avtobusi, no eve nikako kako vo drugie evropski gradovi!Mora da fali nesto!!!!A i ne se bunam, znaev deka nesto kje bide kfalicno!Kineska roba ((
 
И по мене еден тотално несмасен и неконструктивен пост, без кој се може. Навистина не вреди да се коментира. Поздрав до Кловер.


Edited by NorthWind - 22-Oct-2010 at 16:07
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 22-Oct-2010 at 17:33

@lslcrew- Мислам дека со правилна употреба нема да дојде до вакви ситуации, како што спомна за кај Рекорд..... Како што рече е хаб станица, а може да се смета и за средишна станица скоро на сите линии, горе, долу.... 

Така да ако некој фаќа 15ка од Карев до "град", односно Рекорд, не би требало да се качува горе.... односно ќе си седи или стои доле..... овој горниот кат би служел најмногу за оние кои ја возат целата траса или скоро целата.... 

Можеби треба и некое известување, правилник да се направи.... незнам... но да речеме со 15ка од Карев до пред Железничка да се биде доле.... зашто најмногу кои ја користат ја користат поради директна врска... и обратно од Ново Лисиче, негде до Соборна да бидат доле.... незнам... се вршат анилизи не за џабе.... има решенија....

а при крајот на трасата, на крајните станици автобусите полека почнуваат да се празнат па затоа мислам дека многу полесно, односно нема да има проблем со движење на патниците.....

Отприлика така некако го сврзав ова... сум заспал, па уште не сум расонет....

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 22-Oct-2010 at 17:39
Прашање е според мене колку нашата култура ќе дозволи да опстане вториот кат и воопшто автобусиве Big%20smile
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 22-Oct-2010 at 17:42

А бе се надевам колку толку ни фаќа црпката.... ако ништо друго можеме да сфатиме и да процениме каде е најсоодветно да седиме, не поради нешто друго, туку поради нас... за полесно да си излеземе од автобус.... е сега што има инаети.... тоа е нивен проблем... и сами нека си го решаваат, ама нема бунење.... тоа што не им работи мозокот и што немаат култураќе си го воочат по неколку возења.... дека не иде така...

незнам... можеби на почеток сите ќе сакаат да видат како е горе.... еве нека се толерира недела, две.... ама после мора да се среди.... а најдобро уште од почеток да се скрати од корен ваквото однесување.... известување ли ќе биде, едукација, други механизми.....

незнам... како што реков... ваљда не сме до толку да не знаеме да се возиме во автобус, па овие двокатниве да бидат нешто како сега да го откриваме.... не е од Марс.... или оганот на праисториските луѓе (ова не ми требаше, ама ми текна па морав да го пишам)

Мислам дека нема да има некои големи потешкотии, барем после некое време......

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 22-Oct-2010 at 17:44

Originally posted by Supervisor

Прашање е според мене колку нашата култура ќе дозволи да опстане вториот кат и воопшто автобусиве Big%20smile

ајде сакаме да бидеме повеќе европејци.... ќе се најде решение и за ова.... не сме до толку... утуцани како што мајка ми вика.... ако ништо друго како што реков ќе ни текне дека нешто не чини....



Edited by FoSsiL - 22-Oct-2010 at 17:44
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 22-Oct-2010 at 17:44
Мислам дека доволно будалаштини проголтавме заради нечии откачени идеи...
Многу ви се јаки оправдувањава - „подолги релации, па и ја се наведнувам, ретро-стил, ово-оно...“
Ќе ни се тресне ова од глава еден ден...

Обнова на возен парк ДА, ама со овие автобуси, па макар и од осиромашен украински челик...и не ми кажувајте дека треба да станат алпинисти баби и дедовци само ради вашиве туристи (уште неродени) или од на Фосил постовите дека треба да се на штрек као Џемс Бонд за вожња од Симпо до Рекорд...

Разбирам 10...еве 20 вакви циркузантски автобуси, ама ова како главно решение на градски превоз на град со очаен сообраќај како Скопје - многу несериозно...па макар и на катот 2,50м да е под-плафон...ова со висината е само доказ дека многу не му се мислело, како и за повеќето сегменти во нашево живеење....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 22-Oct-2010 at 17:53
зошто толку сте се фатиле за висината на вториот кат, тоа е најмала ситница од 100-те проблеми кои ги имаат овие автобуси во врска со нашите услови!
и ќе се сложам со кловер, за да се протурка една сосема глупава и нелогична идеја на овој свет, ќе се најдат милиони оправдувања и специјално ќе се видоизменува целиот свет за да проработат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 22-Oct-2010 at 18:06

@Dave Gahan- Реално, автобусите сами по себе не се проблем.... Лондон не е единствен во Свет со двокатни, а и функционираат, малку посложено ама функционираат..... ако се знае како правилно да се користат.... и јас сум повеќе за обични автобуси.... но сакам да кажам дека не треба да се трескаме затоа што ќе се возиме во двокатни...

Кога веќе знаеме дека ќе бидат такви, не гледам која е смислата на нашите противења... тоа е завршена работа, за жал, ќе чекаме други времиња....

Но, реалноста е таква каква што е, и најдобро е да се концентрираме како најдобро да бидат искористени.... а не дали било добро или не... помина времето за тоа...

Да ги разгледаме можностите кои ги нудат.... за право не се така како што зборите се црно.... а јас не ни ми паѓа на памет туристи или слично....

Дај да пишуваме решенија.... форумов го читаат луѓе.... зошто да не биде едукација за многу луѓе, да споделиме искуства кои сме ги имале со вакви автобуси.... а ако има некои од ЈСП, би им бил добар повод за изготвување н некои регулативи и правилник за употреба на автобусите.... Да ги искористиме најмногу што можеме.... а паралелно да збориме и за техничките карактеристики.... најверојатно ќе има некои да се најдат.... па и кога ќе дојдат, во живо да се искусат.... дали технички чинат.... и колку може да се сведе од недостатоците на минимум.... 

а естетскиот изглед мене не ми е важен..... јас сум уметничка душа... ама веќе не ми е важно како ќе изгледаат... имам некои симпатии, ама мислам дека можеше и подобро... но сега е важна функцијата.... и не мислам да се трескам за автобусиве....

И уште за Симпо-Рекорд..... јас не би бил тој што би се качил горе и да изигравм Џејмс Бонд.... а за баби и дедовци како што рековме секогаш ќе има место доле.....нема цел авотбус да биде баби и дедовци... добро освен во Петок , ама ние сме добронамерни луѓе.... па си помагаме, поготово на постарите.... а и малку да се задржи автобусот на автобуска не е ништо.... по некое правило колку што знам околу 1 мин треба авотусот да биде на автобуска.... а не да собираат и истовараат за 30сек..... ко да им се брза негде.... но и тоа треба да биде средено и контролирано.... ќе постојат правила за се....

Не е до автобусите, до луѓето, нивната култура и правилата е....

А ако некои мислат поинку тоа е нивно право....

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 22-Oct-2010 at 18:17
Originally posted by zabegan

зошто толку сте се фатиле за висината на вториот кат, тоа е најмала ситница од 100-те проблеми кои ги имаат овие автобуси во врска со нашите услови!
и ќе се сложам со кловер, за да се протурка една сосема глупава и нелогична идеја на овој свет, ќе се најдат милиони оправдувања и специјално ќе се видоизменува целиот свет за да проработат

Епа секогаш има по некоја жртва... а кај нас одсекогаш било така.... но еве ова е промена која немора да значи дека по дифолт ќе испадне катастрофална... не бидете песимисти.....

како што реков завршена работа, колку и ние да збориме...

не ги одобрувам.... само ги рационализирам конкретните предизвикани ситуации... во случајот автобусите.... што можеме да ги отповикаме, отпорачаме... тешко дека ќе дојде до тоа...


Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 22-Oct-2010 at 18:38

Вториот кат е повеќе за патници со подолги релации. - Tокму така!

Јас секогаш би го резервирал првото седиште на горниот кат бидејќи има одлична прегледност, се возиш, набљудуваш и уживаш.

Е сега незнам дали би можело да се пушти двокатен на линијата 57, поради надвожњакот во бутел и општо поради ниските телефонски/тв-кабловски кабли што мислам на многу места во Скопје ќе има проблеми од таа област.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 22-Oct-2010 at 19:54
Originally posted by mirakuliks

Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.
Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.
Друже, не се 10 автобуси... 200 се и ќе мора да бидат пуштени на сите линии. А вториот кат можеби не е за украс во градови како Лондон, Берлин и Хонг Конг, ама кај нас во Скопје е малце подруга ситуација. Пред се Скопје не е град каде има сообраќајна логика да се воведуваат двокатни автобуси, а има и редица други, пропратни работи, кои треба да ги разгледаме споредувајќи се со наведените, на пример нивото на култура. Всушност не го земај моето мислење за референтно (за тоа дека вториот кат е за украс), туку ете земи го објаснувањето кое ни е понудено од надлежните за причините зошто се оди на двокатни автобуси. Јас друго објаснување освен тоа дека се враќал духот на старо Скопје немам слушнато. Значи апсолутно не се нуди ни најмала поткрепа врз база на потребите на јавниот превоз, туку се се сведува на изгледот. Па како човек да не рече дека суштината на вториот кат во Скопје е да биде за „украс“?

Како што реков претходно, јавниот превоз е многу сериозна работа и масовно воведување на нов концепт како двокатниве автобуси (што неминовно ќе предизвика цела лепеза најразноразни ефекти во практичното функционирање на тој јавен превоз) требаше да биде предмет на многу сериозна анализа, па после да се пресметавме дали ни одговараат. Еве и во нишкава на големо се збори за се и сешто, само не се збори за тоа зошто точно ни требаа 200 двокатни автобуси. Навистина не знам како може да се поткрепува купувањето на 200 вакви чуда со „враќање на духот на старо Скопје“, аргумент кој е приказна и сам за себе, но еве да не ја расплинувам дискусијата во тој правец и ќе го окарактеризирам само како тотално недоволен.



Originally posted by FosSil

Кога веќе знаеме дека ќе бидат такви, не гледам која е смислата на нашите противења... тоа е завршена работа, за жал, ќе чекаме други времиња....

Ohno  Ohno  Ohno

Крајно поразителен коментар и со оглед на тоа дека ова размислување е нашироко присутно е силна индикација зошто ни се случуваат сите овие чудесии. Особено поразителен е коментарот затоа што доаѓа од толку проактивен и толку млад човек.

Кратка реплика би било да те прашам: а јаже сами ли да си донесеме?

Работата била завршена, па џабе било да се спомнуваат негативните аспекти. Ајде сега да се помириме и од петни жили да се трудиме во целава ситуација да внесеме некој оптимизам без покритие... добро... Ама и кога не беше готова работата, сепак повторно испаѓа дека било џабе изнесување на било какви мислења... чудно... никогаш не било добро време за противење, макар тоа противење било во форма на искажан став.

Како општество ќе мора да научиме да покажуваме поголема заинтересираност и вистинска проактивност кон битните работи што се од општ интерес. Тоа е сигурно многу подобар пристап отколку безусловна помирливост и капитулација. Ако не научиме, немаме право да бидеме оптимисти за иднината.


Edited by Cloverstack - 22-Oct-2010 at 20:01
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 22-Oct-2010 at 20:39

Знам Кловер дека не треба да биде така, ама за жал така е.... Никој не го боли уво за ништо.... се занимаваме со обични, дневни работи кои цело време се повторуваат....

Ама што друго да правам..... сакав и сакам да кажам дека никој не слуша што ние збориме и не само ние, кога цел народ си тера маалски муабети, и никој да не му текне да искаже конкретно противење..... колку се во држава луѓе кои ги засегаат, односно реално интересираат вакви работи..... 1000,2000,10000, малку се..... па многу луѓе не знаат, поготово на моја возраст, која е зградата на Собранието а која на Владата.... а кога ќе ги праша некој се прават паметни, ко се да знаат а не седнале да побараат ни еден збор на интернет, или едноставно википедија....

И која е смислата на сето наше противење..... кога никој не го слуша.... јас реков не, мене не ми се идеални, и може подобро.... ама што друго да кажам.... се друго ми е за џабе... кога како што викаме нема критична маса која би повела промени....

Па се ориентирав на искористеноста и оптимистички да гледам дека може нешто да се извлече од нив ако ништо друго..... со надеж дека некој ќе слушне.... знаеш тука има и политика, се трудам да не бидам толку директен и пробувам да балансирам за да можам да убедам луѓе.... знаеш компромис што би се рекло....

А се додека никој не го боли ува за ништо.... а тие кои имаат нешто да кажат се по дифолт побивани и земани за ирелевантни што можам јас друго да кажам.... освен да си развивам свои идеи кои некад би можел да ги применам, ако не тука, надвор..... 

Долго време се замарав со вакви работи.... ама кога размислив добро, реков ма што се замарам со нив, кога они не се замараат со мене.... ќе гледам да успеам да си отворам можности за мој личен развој.... најверојатно надвор и да си живеам живот без грижи, ќе шетам ако имам среќа, ќе креирам, ќе создавам вредности, па ако некој се заинтересира.... би го применил тоа и во МК.....

А ич не ми се иде надвор, освен на шетање....

Ама сите кои имаат нешто да кажат се надвор, другите кои се занимаваат со секојдневен живот, колку тој да е тежок.... но без никаква амбиција за во иднина, ќе седат тука и ќе си прават маалски муабети што чинело а што не чинело....

И никој барем за сега нема да се најде да се соберат луѓе кои би предизвикале промени.... не ни е владата крива, која и да била.... самата држава е зае.ана, народот.... од толку маки сме се ограничиле, ама тоа не ни дава за право да се чуствуваме доволни и и да не напредуваме понатаму....

И зошто да се замарам со ова кога мене ми е важно да стигнам некако до школо, а навикнат на сегашните услови, сеедно ми е како, дали во климатизиран и чист или некоја крнтија.... не дека се чуствувам доволен, ама што можам јас да сторам сам.... ќе трпам додека морам.... како и сите други на моја возраст.... сите ги делиме проблемите во околината ама никој не е заинтересиран да смени нешто, а сам сигурно во МК такво нешто е невозможно..... па тогаш мене ми останува да чекам подобри времиња....

Друга работа што сакаме да бидеме европејци, хах, какви европејци..... треба да се средиме сами за себе.... мене ама баш не ми е дојдено да бидам европеец кога можам да бидам светски човек lol....  ама дали треба некој да ме освести или сам да ми текне дека нешто не е во ред.....

Или оној феномен да изиграваме жртви и како ај сега се вадиме од одговорноста, а се лажеме сами себе.... никој друг освен самиот себе во ова зае..но светско општество нема да те просветли...... или пак да ти помогне.... и криво ми е за тоа.... ама што да правам... морам малку да  добијам на сила за да можам да придизвикам промена.... тоа важи за сите.... 


Не е важно.... отидов многу офтопик.... ама верувајте се е врзано со нашиот зае..н менталитет.... па и двокатниве автобуси.... па и спомениците и улиците и Скопјево и секоја најмала ситница, до една мастика која од кога почнавме со школо не ја извади од уста, а таа го опоменува секој можен час, па си игра немам/имам, па и ќе го казне и пак по исто инает..... не дека е нешто којзнае што, ама јас неможам да сфатам зошто, ама навистина зошто... да оставам на страна банални причини....

И имам среќа што тука ме прифаќате..... ама ќе ми дојде некој и ќе ми рече ај бегај ти си само 16 години и не можеш да ми кажуваш за овие работи.... ти на мене, па кој си ти мало дете, ај оди бркај девојки, играј игри, занимавај се со вештачка љубов, а секој сега не ни знае што е права љубов... кого да сакаш, кога сите гледаат кој со кого ќе се мува, ќе се фати, ќе се скара.... и се околу тоа се врти.... што нема никаква смисла.... и што да правам јас пред тој едуциран возрасен човек.... од кој можеби и повеќе знам..... што можам друго освен да му свртам грб и да си отидам.... не ни вреди да му објаснувам....

И која е смислата на сево ова со автобусиве, никаква, се се сведува на ништо..... односно како што рече некој бујна детска фантазија.... и зошто јас да се занимавам со нечија фантазија... кога никој друг не се занимава.....

Но едно да расчистиме.... не викам не.... јас сум на стенд бај.... искажувам дека сакам да се собере критична маса која би предизвикала промени од секој аспект на животот и би учествувал во неа..... но додека не се собере, односно не се договориме и направиме план како би функционирале, јас немам ништо друго што да правам.... освен да седам и да гледам... и евентуално да пишам за нешто што навистина ќе ме заинтригира и за кое мислам дека има сеуште надеж да се смени..... па барем само да е идеја, која ќе ја прочитаат членовите на форумот.... и остане само таква.... јас пак сум остварил некоја цел.... неколку луѓе знаат за моето размислување за некоја тема.... а ако се најде некој што може да ја спроведе, бидејќи јас сеуште не сум во состојба за такво нешто....уште подобро и би ми било повеќе мило.....


Кловер.... знам дека ова е премногу офтопик (а можеби и не ).... но би те замолил да остане некое време.... да слушне некој.... секако оставам на вас... ако мислите дека е некој будалаштина слободно избришете.... а ако е добро или нека стои тука, или пак ако веќе не и е место, да отвориме нишка каде што можеме да правиме вакви излагања, поготово за теми кои ни го засегаат нашиот секојдневен живот......

Искрено сум разочаран од светов во кој живееме.... но сум оптимист



Edited by FoSsiL - 22-Oct-2010 at 20:56
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 22-Oct-2010 at 21:21
Можни аспекти на проблем со „големките” автобуси:

а/ не ги задоволуваат еколошките стандарди?
б/ трошат несразмерно повеќе гориво по глава превезен патник?
в/ имаат лоша амортизација?
г/ немаат добра прегледност ниту возачот, ниту патниците?
д/ не се опремени со систем за ладење и греење?
ѓ/ статистички е докажано дека при сообраќајка се поморталитетни од обичните?
е/ со својот изглед предизвикуваат фобичен страв кај пензионерите, малите деца и нивните родители?
ж/ не се адаптирани за патници инвалиди?
з/ каросеријата е бојадисана во заштитената боја на една политичка партија?
ѕ/ горниот кат нема да може да го користи македонската кошаркарска репрезентација?
и/ не се употребливи на релацијата од Чинарот до Света Софија, виа Долна Порта?
ј/ никој на Балканов не ги користи и со тоа нивната набавка е одлика на нескромност?
к/ тендерот е нетранспарентно и набрзина спроведен и прескапо ќе биде платено за нивната набавка?
л/ не е спроведен референдум на гласачкото тело во МКД и со тоа нивната набавка е нелигитимна?
љ/ нивната катност, бројот на местата за седење и бруто развиената површина не се во согласност со ДУП и ГУП?
м/ нивната набавка не е одобрена од неговата екселенција Е. Фуере и Комисијата за големки автобуси при Европската унија?
н/ нивната набавка не е одобрена од Министерството за смешно одење и возење?
о/ немаат обезбеден сервис, резервни делови и одржување?
п/ добавувачот во цената нема вклучено дополнителна опрема во облик на „50 богати јапонски туристи” по парче автобус?
р/ произведени се во Северна Кореја, држава која е под трговско ембарго од Обединетите нации?
с/ поради трговското ембарго и несериозниот добавувач можно е да доцни испораката, а можеби и воопшто нема да ја има?

Нема испорака, нема грижи!





Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 22-Oct-2010 at 21:41

А? од кај е ова.... твое дело? за.банција или сериозно?

тука ај да одговорам тоа што го имам слушнато...

а- Речено е дека ги задоволуваат, бедејќи се со ЕУРО 4 мотори или така нешто...

б- ова незнам, немам сознанија, информации

в- не верувам....

г- мислам дека нема да има таков проблем, ако имаме добор обучени возачи...

д- колку што знам ќе има...

ѓ- делумно се согласувам

е- незнам... до толку да се страшни.... но добро... има луѓе... и мислам дека треба да се мислело на ова... но ќе се навикнеме....

ж- се адаптирани, имаат пристапни рампи....

з- каросеријата е бојадисана како и сите досегашни автобуси на ЈСП...

ѕ- ако седат ќе ги собере.... ама они си имаат свој авотбус, па немаат потреба да се возат во автобуси на ЈСП

и- дали воопшто е предвидена таква релација.....

ј- во нешто сме први ... не сум сигурен... мислам дека во Варна има двокатни автобуси... сеедно...

к- може да се каже, но јас не сум доволно информирам за да коментирам.... но мислам дека после 4 или 5 тендери нема штода се крие....

л- не е потребно, нема сега за се референдум да спроведуваме....

љ- хаххахахахххахах

м- хахахаххахахахахахахахха

н- хахахххаахахаххахахаха

о- ваљда имаат.... гаранција, и сервис во објектиет на ЈСП

п- хаххахаххахахахахахахахаххахахааххаха

р- во Кина бе

с- не важи за Кина....

Најверојатно ќе има испорака.... а и по некоја грижа..... за жал...

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 22-Oct-2010 at 22:05
Nein, nein, nein, nein!

ОКА неможеш да релативизираш клучни фактори при набавка и воведување во експлоатација на сосема нов вид транспортно средство во еден град. Особено пак проблемите нема да се решат доколку ги обвиткаме во некаков хумор!

Да започнеме прво со нивната височина (не на вториот етаж туку на самото возило). Јас не сум чул дека некој во градот Скопје прави некакви корегирања во однос на семафори, рекламни паноа или кабли. Веројатно се чека да се почне со инциденти, па ад-хок ќе се корегираат овие "детали".

Факт е дека овие возила имаат многу помал капацитет на патници оразен преку понеефикасен распоред на седиштата и ограниченоста на вториот спрат. Извинете ме, но долкуку аргументот за набавка на овие возила, пред оние со хармоника е дека ќе се заштеделе некои 10тина метри улица е навистина трагично. Никој во светот не смета дека возило за јавен транспорт одзима простор на улицата, поради простата причина што еден автобус собира до 200+ патници, кои инаку веројатно би биле распоредени во 150 приватни автомобили.

Споменувате градови како Лондон и Берлин. Да, навистина имаат долга традиција на двокатни автобуси, но улогата на автобускиот транспорт таму е сосема поинаква од онаа во Скопје. Ако во Берлин и Лондон автобускиот транспорт е второстепенен (во Берлин дури третостепенен), затоа што е надополнување на системи со поголем капацитет по секој основ, како трамвајот или метрото, тогаш во Скопје за жал, автобусите се не само примарен, туку и единствен систем за јавен превоз. Со тоа, мрежата е подложена на неспоредливо поголема оптовареност, над неговите капацитети. Таква (примарна/единствена) мрежа има неколку предуслови за оптимална функционалност: голем број на места за стоење- наспроти оние за седење, што е можно поголем број на врати за побрз и удобен проток на патниците, а со тоа и на целиот систем (во смисла што помало задржување на станиците, побрзо се поминува еден смер на линијата што води и до поголема честост на самите возила на дадена линија)... Двокатните возила се чиста спротивност на овој концепт!

Фосил добронамерно и во улога на совесен граѓанин зборува како патниците ќе се прилагодувале на новите возила и карактериситките што тие ги носат со себе. Едноставно речено that is not the case! Системот за градски превоз би требало да е оној кој повеќе треба да се прилагоди (односно да се дизајнира и изведе од страна на надлежните) со цел подобро и поефикасно да ги задоволи потребите на граѓаните и туристите-фантоми. Станицата под ГТЦ е нешто многу паметно и функционално-влез во срцето на нашиот најголем генератор на движење во градот, на еден ефикасен и ненаметлив за околината начин. Сега тоа веќе нема да е фактор, фактор ќе биде духот на Старо Скопје (читај долна паланка, без интенција за навреда кон било кого, ама face it!).

Самите возила однадвор, односно странично не изгледаат лошо, иако се дааалеку од тоа како изгледаат модерните нови возила на другите градови кои треба да ни се за пример, било станува збор за двокатни или еднокатни автобуси. Интериерот е под секаква критика. Бела пластика со одвратни седишта, типична за продукцијата на пост-советските "Автобусни Заводи", нешто од кое ЛАЗ веројатно успеа да се одлепи. Цената на овие возила е ултра-ефтина, минимум 3 пати поефтина од купувањето на нови хармоникаши од Мерцедес или МАН. Но, како што велат англичаните, не сум доволно богат па да можам да си дозволам купување на ефтини производи. Верувајте дека ефтиното секогаш во текот на својата експлоатација излегува многу поскапо одколку да купевме помал број на возила од некој реномиран европски производител. Во тој ред на мисли сакам да прашам колку возила се потребни на Скопје во работен ден, за мрежата да функционира адекватно? Сега ќе имаме 200 двокатни, 80+ нови ЛАЗ еднокатни и уште 60(?) еднокатни Санос, кои беа набавени во 1998 година во рамките на акцијата ЈСП-50 години крвоток на главниот град. Тие Саноси можат да се користат уште барем 5 години, и подоцна да се продадат на Афганистан да речеме (како што тоа го прави Германија на Балканот). Значи ќе имаме околу 350 автобуси, што според мене е доволно за покривање на нуждите на Скопје.

Една дискусија од 2008 година на БиБиСи, во врска со отпорот на лондончани кон автобусите со хармоника и митовите кои владеат во однос на (за нив традиционалните) даблдекери. Можете да ја погледнете тука, а јас само ќе пренесам една слика со малку инфо:



Length: Bendy bus 18 metres, double-decker 10 metres
Capacity (inc standing): Bendy bus 149, double-decker 90
Proportion of London fleet: Bendy bus 5% (399 vehicles) Double-decker 63% (5,104 vehicles)
Source: TfL. The double-decker in the graphic is a Dennis Enviro 400


http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/7306526.stm

Edited by Andrej_LJ - 22-Oct-2010 at 22:22
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 22-Oct-2010 at 22:17
Едноставно добро кажано....
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.803 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.