|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 3435363738 90> |
| Author | ||||||||||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#701 Posted: 26-Oct-2010 at 23:50 |
|||||||||
|
Аналогијава не држи вода зошто всушност не се работи за половни автобуси, туку за нови (нов модел дури
) што имаат само Р од ретро-дизајн (предната маска и навидум делови од формата на каросеријата). А во целава дискусија заборавате една важна работа, а тоа е цената. Да речеме дека автобусиве ќе бидат квалитетни, издржливи, со примерен ентериер; дека симнувањето и качувањето на горниот кат ќе оди брзо (од мое искуство тоа било случај); дека линиите се доволно долги за горниот кат да не биде празен (и тоа мислам дека нема да биде проблем); дека проблем со надвозници нема да има; и дека оштетувањето на асфалтот поради поголемата тежина на оска е незначително поголемо. Квалитетот на моторот и потрошувачката воопшто не ги ни земам како потенцијални проблеми.
Дури и ова да е случај, сепак останува прашањето дали вредат 10000е заштеда по автобус (160000 спрема 170000 за зглобни од ЛАЗ), со единствени предности во однос на зглобните: 1) помала искористеност на плоштина асфалт 2) интересно искуство и удобно возење на горниот кат 3)атракција и белег на Скопје (кој и да не сакаме, спонтано ќе стане, па ништо чудно и како дел од брендот да биде одговорен за привлекување туристи; иако тешко замисливо од перспектива на обичен Скопјанец, сепак е реално сценарио). Во однос на мааните, капацитетот е помал и секако сите набројани можни проблеми со двокатните автобуси воопшто во град, кои се надевам дека нема да се случат. Не е толку црно-бела ситуацијата, постојат уште неколку променливи кои уште ни се непознати за да знаеме дали ќе ни се допаднат автобусиве и што е уште поважно да се вклопат во јавниот превоз во Скопје. Студија не верувам дека ќе сменеше нешто, зошто не се сомневам дека ќе покажеше дека еднокатни автобуси се подобри за градски превоз. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#702 Posted: 27-Oct-2010 at 00:30 |
|||||||||
|
значи што е тешко да се разбере? Скопје не е град создаден за двокатни автобуси, нити пак двокатните автобуси се создадени за него, на секои 100 негативни спојни точки меѓу автобусите и условите во градот, има само една позитивна и не знам зошто поради таа една позитивна сега одеднаш таквите автобуси биле поволни за Скопје?
дури и да немаме некои поголеми тешкотии со автобусиве во иднина и да се користат без проблем, не знам зошто никој не сака да помисли на тоа дека сме имале и подобар избор и дека можело да биде многу полесно и подобро |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#703 Posted: 06-Nov-2010 at 11:27 |
|||||||||
|
Ајде малку занимација
![]() http://macedoniaonline.eu/content/view/16780/45/ Edited by pbanks - 06-Nov-2010 at 11:28 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
OKA
Senior Member
Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply
#704 Posted: 06-Nov-2010 at 12:51 |
|||||||||
Не стојам баш најдобро со англискиот. Шо вика!? Почнаа да не праат пуфка и да си тераат „онаковташак” со нас!? Edited by OKA - 06-Nov-2010 at 12:55 |
||||||||||
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#705 Posted: 06-Nov-2010 at 12:55 |
|||||||||
|
Само во едно сме подобри од Лондон,Катарина Ивановска е гром во споредба со Наоми Кембел
|
||||||||||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
OKA
Senior Member
Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply
#706 Posted: 06-Nov-2010 at 12:59 |
|||||||||
|
||||||||||
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Plugger
Senior Member
Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply
#707 Posted: 06-Nov-2010 at 13:07 |
|||||||||
|
Gledate duri i London ni zaviduva ![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#708 Posted: 06-Nov-2010 at 13:34 |
|||||||||
|
Оваа британска веселба ме потсеќа на онаа кога ние се најдовме со Хунзите - колку само весели беа двата народи...
Истата приказна и сега: се нашле две будали со исто патогено заболување, и сега се весели дека не се сами... Ако чинеле двокатните ќе биле примарно решение и во места каде што не владееле the inbred Елизабета II, Џорџ VI и Џорџ V. Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 13:41 |
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#709 Posted: 06-Nov-2010 at 15:30 |
|||||||||
|
еве за тие со послаб англиски истата вест
http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/%E2%80%9Eivning-standard%E2%80%9Cduhot-na-avtobusite-rutmaster-zivee-vo-srceto-na-makedonija |
||||||||||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#710 Posted: 06-Nov-2010 at 21:18 |
|||||||||
|
Не си го разбрал ОКА добро друже. Си разбира тој англиски...
![]() Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 21:22 |
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#711 Posted: 06-Nov-2010 at 21:32 |
|||||||||
|
Причината што го постирав не ми беше толку за тоа што го напишал ОКА,туку за општо добро на сите,да не се мачат останатите build-ери.
|
||||||||||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#712 Posted: 06-Nov-2010 at 21:37 |
|||||||||
|
Вреди да се прочитаат коментарите за статијата. Чудни се Лондончаните
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23894984-spirit-of-the-routemaster-lives-on-in-the-heart-of-macedonia.do |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#713 Posted: 06-Nov-2010 at 21:43 |
|||||||||
![]() Дел од коментарите ме потсеќаат на нашите муабети тука ![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#714 Posted: 06-Nov-2010 at 21:50 |
|||||||||
|
"What makes a Routemaster unique? Certainly not the open platform, that was the norm for buses in London from the horse bus onwards. The real Routemaster feel came from the sound and vibration of the engine, the smell of the bus interior, the feel of the moquette, the wind-down windows, the wooden floor, the cream paintwork inside....Boris Johnson's very expensive vanity bus will have none of those things."
- Helen, West London, 05/11/2010 13:00 Зашо ние не знаеме да ги цениме нашите Саноси од 76та. Нивниот мирис на нафта, вибрациите од моторот и мењањето од прва у втора брзина кое може да се спореди со чувството на ролеркоустер.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#715 Posted: 06-Nov-2010 at 21:53 |
|||||||||
|
И јас додека читав осетив една блиска до нашата атмосфера.
Многу ми е криво што статијава не излезе една година подоцна,во карактеристика на градовите ќе му конкуриравме на Лондон и со Skopje Eye
|
||||||||||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#716 Posted: 06-Nov-2010 at 21:58 |
|||||||||
|
Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#717 Posted: 06-Nov-2010 at 22:04 |
|||||||||
Генерално тука лежи зајакот. Но истовремено, Англичаните се нација со огромна традиција во многу работи, екс светска сила, лидери во индустриската револуција. Во англија се дефинирани многу концепти и се измислени многу изуми кои се стандарден дел од нашите животи. Од таму, имаат здрава основа да бидат и сентиментални и нерационални кон некои работи. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#718 Posted: 06-Nov-2010 at 22:12 |
|||||||||
Тоа е тоа. Го кажав и во некој од претходните постови на оваа тема. Едноставно во Лондон автобусите не се витални во јавниот транспорт. Лондон има премногу разгрането метро и премногу модерна, разгранета и ефикасна градска железница, па уште како што планираат да го прошируваат DLR-от (нешто како надземно метро ама без шофер. Моментално има 2 линии) верувам дека и без автобуси би функционирал јавниот транспорт. Автобусите се користат во ситуација кога треба да патуваш на кратка релација, а имаш време за губење и те мрзи да се симнуваш во метро станица.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#719 Posted: 06-Nov-2010 at 22:25 |
|||||||||
|
One thing that is never mentioned is the width of the old Route Master bus. It is narrower than modern standard busses and fits London’s narrow streets. It is not all about image - there was a very practical element to the old bus. This Chinese monster looks pretty wide to me.
- john, St Albans, 05/11/2010 17:26 __________________ Таман за низ Дебар Маало биле овие старите!
|
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Gradinarot
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
Quote Reply
#720 Posted: 07-Nov-2010 at 07:59 |
|||||||||
|
more i naoimi ne e za prostuvanje, ali definitivno i dvete se boljata strana na prikaznava.
Pre postov bi im go posvetil nim.
|
||||||||||
|
..... .......
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Post Reply
|
Page <1 3435363738 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |