build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 26-Oct-2010 at 23:50
Аналогијава не држи вода зошто всушност не се работи за половни автобуси, туку за нови (нов модел дури ) што имаат само Р од ретро-дизајн (предната маска и навидум делови од формата на каросеријата). А во целава дискусија заборавате една важна работа, а тоа е цената. Да речеме дека автобусиве ќе бидат квалитетни, издржливи, со примерен ентериер; дека симнувањето и качувањето на горниот кат ќе оди брзо (од мое искуство тоа било случај); дека линиите се доволно долги за горниот кат да не биде празен (и тоа мислам дека нема да биде проблем); дека проблем со надвозници нема да има; и дека оштетувањето на асфалтот поради поголемата тежина на оска е незначително поголемо. Квалитетот на моторот и потрошувачката воопшто не ги ни земам како потенцијални проблеми.

Дури и ова да е случај, сепак останува прашањето дали вредат 10000е заштеда по автобус (160000 спрема 170000 за зглобни од ЛАЗ), со единствени предности во однос на зглобните: 1) помала искористеност на плоштина асфалт 2) интересно искуство и удобно возење на горниот кат 3)атракција и белег на Скопје (кој и да не сакаме, спонтано ќе стане, па ништо чудно и како дел од брендот да биде одговорен за привлекување туристи; иако тешко замисливо од перспектива на обичен Скопјанец, сепак е реално сценарио). Во однос на мааните, капацитетот е помал и секако сите набројани можни проблеми со двокатните автобуси воопшто во град, кои се надевам дека нема да се случат. Не е толку црно-бела ситуацијата, постојат уште неколку променливи кои уште ни се непознати за да знаеме дали ќе ни се допаднат автобусиве и што е уште поважно да се вклопат во јавниот превоз во Скопје. Студија не верувам дека ќе сменеше нешто, зошто не се сомневам дека ќе покажеше дека еднокатни автобуси се подобри за градски превоз.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 27-Oct-2010 at 00:30
значи што е тешко да се разбере? Скопје не е град создаден за двокатни автобуси, нити пак двокатните автобуси се создадени за него, на секои 100 негативни спојни точки меѓу автобусите и условите во градот, има само една позитивна и не знам зошто поради таа една позитивна сега одеднаш таквите автобуси биле поволни за Скопје?
дури и да немаме некои поголеми тешкотии со автобусиве во иднина и да се користат без проблем, не знам зошто никој не сака да помисли на тоа дека сме имале и подобар избор и дека можело да биде многу полесно и подобро

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 06-Nov-2010 at 11:27
Ајде малку занимација

Londonners Applaud new Skopje bussesPDFPrintE-mail
Friday, 05 November 2010

"If you can't wait for London's redesigned Routemaster don't worry - there will soon be a strikingly similar one on the road.
Unfortunately, you'll have to travel 1,200 miles to Macedonia to catch it." says Mark Prigg of This is London magazine.

The fifties RouteMaster is already on its way to Skopje which has ordered a total of 202 busses.

Mr Prigg explains that the city of Skopje had the Routemaster double deckers in use some fifty years ago, purchased by the local Macedonian government from London. They were in use until the devistating earthquake in 1963 which wiped out 80% of the city including the public transport system.

Fans of the Routemaster welcomed the Macedonian vehicle. "This looks like a design based on a very early version of the classic double decker," said Dave Paskell of the Routemaster Association. "The Routemaster has been around for 60 years, and it's wonderful to see it has stood the test of time so well that other countries also want to bring it back.

David Brown, managing director surface transport at Transport for London, said: "London's buses are an icon around the world and clearly the Macedonians have drawn inspiration from the capital. We wish them the best of luck. And Londoners won't have to wait much longer before they get to see our own new bus for London."

Comparing London and Skopje

Skopje
Population 668,518
Size 715.8 sq miles
Mayor Koce Trajanovski
Famous locals Mother Teresa, model Katarina Ivanovska
Landmarks 66m high Millennium Cross on Mt Vodno; Kale fortress
History Macedonia's capital, urban settlement from 4th century BC

London
Population 7,556,900
Size 607 sq miles
Mayor Boris Johnson
Famous locals Michael Caine, Naomi Campbell
Landmarks Tower of London, London Eye, the Gherkin
History Bronze and Iron Age finds near Thames. Romans founded Londinium in 50AD



http://macedoniaonline.eu/content/view/16780/45/


Edited by pbanks - 06-Nov-2010 at 11:28
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 06-Nov-2010 at 12:51
Originally posted by pbanks

Ајде малку занимација

Londonners Applaud new Skopje bussesPDFPrintE-mail
Friday, 05 November 2010

"If you can't wait for London's redesigned Routemaster don't worry - there will soon be a strikingly similar one on the road.
Unfortunately, you'll have to travel 1,200 miles to Macedonia to catch it." says Mark Prigg of This is London magazine.

The fifties RouteMaster is already on its way to Skopje which has ordered a total of 202 busses.

Mr Prigg explains that the city of Skopje had the Routemaster double deckers in use some fifty years ago, purchased by the local Macedonian government from London. They were in use until the devistating earthquake in 1963 which wiped out 80% of the city including the public transport system.

Fans of the Routemaster welcomed the Macedonian vehicle. "This looks like a design based on a very early version of the classic double decker," said Dave Paskell of the Routemaster Association. "The Routemaster has been around for 60 years, and it's wonderful to see it has stood the test of time so well that other countries also want to bring it back.

David Brown, managing director surface transport at Transport for London, said: "London's buses are an icon around the world and clearly the Macedonians have drawn inspiration from the capital. We wish them the best of luck. And Londoners won't have to wait much longer before they get to see our own new bus for London."

Comparing London and Skopje

Skopje
Population 668,518
Size 715.8 sq miles
Mayor Koce Trajanovski
Famous locals Mother Teresa, model Katarina Ivanovska
Landmarks 66m high Millennium Cross on Mt Vodno; Kale fortress
History Macedonia's capital, urban settlement from 4th century BC

London
Population 7,556,900
Size 607 sq miles
Mayor Boris Johnson
Famous locals Michael Caine, Naomi Campbell
Landmarks Tower of London, London Eye, the Gherkin
History Bronze and Iron Age finds near Thames. Romans founded Londinium in 50AD



http://macedoniaonline.eu/content/view/16780/45/

Не стојам баш најдобро со англискиот. Шо вика!? Почнаа да не праат пуфка и да си тераат „онаковташак” со нас!?


Edited by OKA - 06-Nov-2010 at 12:55
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 06-Nov-2010 at 12:55
Само во едно сме подобри од Лондон,Катарина Ивановска е гром во споредба со Наоми Кембел
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 06-Nov-2010 at 12:59
Previous Thumbs%20Up
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 06-Nov-2010 at 13:07

Gledate duri i London ni zaviduva
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 06-Nov-2010 at 13:34
Оваа британска веселба ме потсеќа на онаа кога ние се најдовме со Хунзите - колку само весели беа двата народи...

Истата приказна и сега: се нашле две будали со исто патогено заболување, и сега се весели дека не се сами...

Ако чинеле двокатните ќе биле примарно решение и во места каде што не владееле the inbred Елизабета II, Џорџ VI и Џорџ V.

Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 13:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 06-Nov-2010 at 15:30
еве за тие со послаб англиски истата вест

„Ивнинг стандард“:Духот на автобусите "Рутмастер" живее во срцето на Македонија

Лондончани ќе чекаат уште на своите новодизајнирани двокатни автобуси, по урнек на класичната верзија од педесетите години на 20 век „Рутмастер“, што треба да се појават дури на почетокот на 2012 година, но во срцето на Македонија, во Скопје веќе следниот месец ќе пристигнат од Кина првите „Рутмастери“, што потоа ќе бидат вклучени во тамошниот градски сообраќај, пишува „Ивнинг страндард“.


Македонската влада има нарачано од кинеската фабрика Јутонг Груп, 202 двокатни автобуси, меѓу кои и два отворени, за вкупна вредност од 35,5 милиони евра. Автобусите се правени според моделот „Рутмастер“, а лондонскиот весник објаснува дека тие се дизајнирани ексклузивно за Скопје и оти се уникат.

- Тие не се копија на лондонските двокатни автобуси, забалежува „Ивнинг страндард“, повикувајќи се на изјава на македонскиот министер за транспорт Миле Јанакиески.

Поранешната југословенска влада, пред крајот на педесетите години од 20 век има нарачано од Велика Британија стотици двокатни автобуси за Скопје, што беа во сообраќај до земјотресот од јули 1963 година. Но во потресот што уништи 80 отсто од градот, настрада целиот градски сообраќај, заедно со скопските „Рутмастери“.

- Има сепак многу историја во дизајнот што сега е правен за скопскиот градски сообраќај, пренесува весникот изјава на претставник на Министерството за транспорт во Скопје.

Британските вљубеници на овој тип автобуси го поздравуваат враќањето на „Рутмастер“ во модерна верзија и тоа две илјади километри далеку од Лондон.

- Дизајнот на скопскиот „Рутмастер“ е правен врз раните англиски верзии на класичните двокатни автобуси, изјави за „Ивнинг стандард“ Дејв Паскел од Асоцијацијата „Рутмастер“.

Тој вели дека е прекрасно да се види дека овие автобуси го издржаа тестот на времето, па сакаат да ги вратат дури и во други земји. Многу автобуси, како што наглсува, се прават сега во Кина, каде инаку се изработуваат многу добри копии на други дизајни.

Директорот на една од компаниите за градски сообраќај во Лондон, Дејвид Браун за весникот изјави дека лондонските автобуси се икона во целиот свет.

- Очигледно Македонците имаат побарано инспирација од главниот британски град. Ние им посакуваме среќа и успех, вели Браун.

Класичните „Рутмастери“ со отворена платформа на левата страна од двокатниот автобус, беа повлечени од сообраќај од лондонските улици во 2005 година, во време на градоначалникот Кен Ливингстон. Низ Лондон сега сообраќаат нова и модерна верзија на двокатни автобуси со сопствен дизајн, но актуелниот градоначалник Борис Џонсон побара враќање на „Рутмастерите“ изработени во сосема нов дизајн.

Новодизајнираните вакви автобуси, што треба да потсетуваат на оние моделирани пред повеќе од 60 години, треба да се појават на улиците од Лондон пред Олимписките игри. Овие „Рутмастер“ автобуси ќе се произведуваат во Северна Ирска.


http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/%E2%80%9Eivning-standard%E2%80%9Cduhot-na-avtobusite-rutmaster-zivee-vo-srceto-na-makedonija
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 06-Nov-2010 at 21:18
Не си го разбрал ОКА добро друже. Си разбира тој англиски...

Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 21:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 06-Nov-2010 at 21:32
Причината што го постирав не ми беше толку за тоа што го напишал ОКА,туку за општо добро на сите,да не се мачат останатите build-ери.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 06-Nov-2010 at 21:37
Вреди да се прочитаат коментарите за статијата. Чудни се Лондончаните

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23894984-spirit-of-the-routemaster-lives-on-in-the-heart-of-macedonia.do
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 06-Nov-2010 at 21:43


Дел од коментарите ме потсеќаат на нашите муабети тука
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 06-Nov-2010 at 21:50
"What makes a Routemaster unique? Certainly not the open platform, that was the norm for buses in London from the horse bus onwards. The real Routemaster feel came from the sound and vibration of the engine, the smell of the bus interior, the feel of the moquette, the wind-down windows, the wooden floor, the cream paintwork inside....Boris Johnson's very expensive vanity bus will have none of those things."
- Helen, West London, 05/11/2010 13:00

Зашо ние не знаеме да ги цениме нашите Саноси од 76та. Нивниот мирис на нафта, вибрациите од моторот и мењањето од прва у втора брзина кое може да се спореди со чувството на ролеркоустер.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 06-Nov-2010 at 21:53
И јас додека читав осетив една блиска до нашата атмосфера.

Многу ми е криво што статијава не излезе една година подоцна,во карактеристика на градовите ќе му конкуриравме на Лондон и со Skopje Eye
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 06-Nov-2010 at 21:58
Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 06-Nov-2010 at 22:04
Originally posted by lslcrew

Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.


Генерално тука лежи зајакот.

Но истовремено, Англичаните се нација со огромна традиција во многу работи, екс светска сила, лидери во индустриската револуција. Во англија се дефинирани многу концепти и се измислени многу изуми кои се стандарден дел од нашите животи.

Од таму, имаат здрава основа да бидат и сентиментални и нерационални кон некои работи.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 06-Nov-2010 at 22:12
Originally posted by lslcrew

Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.


Тоа е тоа. Го кажав и во некој од претходните постови на оваа тема. Едноставно во Лондон автобусите не се витални во јавниот транспорт. Лондон има премногу разгрането метро и премногу модерна, разгранета и ефикасна градска железница, па уште како што планираат да го прошируваат DLR-от (нешто како надземно метро ама без шофер. Моментално има 2 линии) верувам дека и без автобуси би функционирал јавниот транспорт. Автобусите се користат во ситуација кога треба да патуваш на кратка релација, а имаш време за губење и те мрзи да се симнуваш во метро станица.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 06-Nov-2010 at 22:25
One thing that is never mentioned is the width of the old Route Master bus. It is narrower than modern standard busses and fits London’s narrow streets. It is not all about image - there was a very practical element to the old bus. This Chinese monster looks pretty wide to me.

- john, St Albans, 05/11/2010 17:26

__________________

Таман за низ Дебар Маало биле овие старите!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 07-Nov-2010 at 07:59
more i naoimi ne e za prostuvanje, ali definitivno i dvete se boljata strana na prikaznava.
Pre postov bi im go posvetil nim.
.....   .......
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.745 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.