![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 23> |
Author | |
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Моќно делуват фотосите
Дали е ова воз 892 за Приштина ? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Ne za Kicevo.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Сега ја видов другата фотографија во Возен парк (општо) каде се гледа дека вагоните се МЖ ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Da
![]() Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so niv ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Точно дека далеку повеќе се заштедува, но тие на големо вртат за маневри, наша стара болка - недостаток на возен парк. Но сепак тие се за маневри и ја немаат „доволно“ снагата за да го задржи тајмингот на возниот ред. Постојат лок кој се помеѓу двете во снага кој добро би ни дошле за релацијата кон Кичево и Приштина, но се надевам во некој подобри времиња. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Маневарка служи за маневра, и во крајна линија 642 ќе направи и поголем трошок затоа што не е за таа намена.
|
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А бетонските прагови чекаат подобро време, или едноставно некој да ги собере и да ги продаде?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
642-400 е локомотива со 825 коња кои се доволни за лесни патнички возови, сигурно не е снагата во прашање за 2 вагона да ги извлече до Кичево. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве слика од првото пробно возење и нејзиното оптоварување на едната дизелка МЖ 642-402 со два патничка вагона на релацијата Скопје - Кичево - Скопје.
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас гласам за шпанците целосно да сообраќаат по кичевската пруга. Кенеди во текот на зимскиот период треба да сообраќа на релацијата кон Кичево поради греењето.
Дизел маневарките влечат 2 вагони до Кичево, но дали би се јавил проблем при влеча на 3 или 4 вагони колку што навистина се потребни за оваа релација? |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
4 патнички вагони отприлика прават 200 тона воз што не е преголем проблем дури и за 642. Колку за илустрација, максималното оптеретување на 661 е 2000 тона на рамно.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
А дали дизел маневарките 642 имаат парно-генератори за затоплување на вагоните?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Немаат парен генератор Еден диаграм на оргиналната маневарка 642 која има сличен мотор на новите ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Како што може да се види од графиконот 642 има доволно снага за да ги извлече возовите од 2-4 вагони, па и повеќе. Со обзир на тоа дека при модернизацијата не се променети влечните мотори и генераторот а вградените нови дизел мотори се со истата сила (825 КС) практично графиконот е исти и за модернизираните 642.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.
Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата. |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
661-144 (во депо на поправка) 661-237 (во возна состојба исклучиво во Трубарево за маневра бидејќи има остри венци на тркалата и не смее да сообраќа на патнички возови со поголеми брзини) 661-241 ( во депо на поправка и модернизација) 661-404 (во депо на поправка и модернизација но нема да сообраќа на патнички возови) |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да го регистрираме и ова, последица од нашата возачка култура и поштување на сообракајните знаци.
![]() И тоа малку што го имаме ни се уништува |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Каде и како се случило ова? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |