|
![]() |
|
Такси превоз |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 16> |
| Author | |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#121 Posted: 18-Nov-2010 at 16:00 |
|
@ lslcrew
Не! Тоа што го збориш нема ама баш никаква врска со лични слободи. Се работи за уредување на возило во јавниот превоз, а не за приватно возило или за тоа дали некој на себе носи ланче со верски симбол. Па уште да се дозволело одредени компании ако проценеле дека било профитабилно да го наметнеле како правило поставувањето на вакви симболи?!? Посебни такси компании за посебни етнички и верски заедници?!? Нон-сенс! Што е тоа, со сила ќе го сегментираме и гетоизираме општествово?!? Се залагаме за унифициран такси превоз по најситни детали, а од друга страна вакви бесмислици. А тоа што покрај толку суштински прашања и проблеми во такси-превозот дискусијава запна на ова, тоа е поразително! Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 16:13 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#122 Posted: 18-Nov-2010 at 16:20 |
|
Дали лоботомијата ќе помогне во спречување на гетоизација и сегментирање. Не! Напротив, само либералниот пристап може да донесе. А и сваќањата дека туѓата демонстрација на припадноста мене ме загрозува не води никаде, најмалку кон спречување сегментирање и гетоизација. Проблемот запнува зашто како модели на "обединување" земате погрешни рецепти на лоботомија наспроти толеранција. Мораме малку од овој милет систем да се сконцентрираме кон индивидуалните права.
Не сакам сега муабетов да свртиме во проповедање за демократија и човекови права, се оддалечивме од темата за таксисти, само мора малку да се размили и разбистри ова, а град Скопје не смее да се втурнува во вакви егзибиции и да си прави само проблеми што и покрај сите маки и да донесе некоја ваква ставка во правилник пак таа или ќе биде вон согланост со закони и устав или нема во пракса воопшто да се спроведе. Ни се шетаат нерегистрирани коли по улиците и диви таксисти дупло повеќе од нормални и сега дојде до туѓите верски симболи кои стварале "момент на неугодност". Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 16:20 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#123 Posted: 18-Nov-2010 at 17:48 |
|
И до лоботомија стигнавме...
![]() Упорно и упорно ги мешаш работите. Никој никому не му брани искажување на национална или верска припадност. Ама такси возилата немаат верска и национална припадност, тие се дел од јавниот превоз и нивното китење со вакви симболи не е добро. И на крајот на краиштата премногу си контрадикторен од параграф во параграф. Тврдиш дека верските и етнички симболи во такси возилата не влијаеле на сегментирање и гетоизирање. Исто така цело време повторуваш дека нивното истакнување е свето право на поединецот. А од друга страна го кажа и ова:
Се слагам дека додека владее таков хаос во такси превозот, жално што токму за ова се фативме... Баш тоа го пишав во претходниот пост. Ама Митатос пиша 9 точки од која ова беше само една, а ти беше тој што се фати токму за нејзе. Јас лично ретко се возам во такси, а и кога се возам баш ми е гајле дали таксистот закачил нешто на ретровизор или бапнал некаква налепница, таписерија или нешто слично... Ама се работи за принцип. Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 17:51 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#124 Posted: 18-Nov-2010 at 17:56 |
|
Па се фатив за оваа пошто метам дека ги пореметува основните постулати на демократијата. За бројот на таксисти ќе се договориме полесно и не е проблем.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#125 Posted: 18-Nov-2010 at 17:59 |
![]() Во цитатот го испушти последниот дел кој беше најважен. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#126 Posted: 18-Nov-2010 at 18:05 |
|
Намерно го избегнав. Најважно е да не промовоираме државна анационалност и арелигиозност како наводно "решение" и лек против гетоизација и сегментирање, притоа погазувајќи ги основните индивидуални човекови слободи. Треба малку повеќе да си посветиме време на прифаќање меѓусебно, па дури и го избегнувам зборот толеранција како претежок зашто подразбира толерирање нешто што по природа е неприфатливо, а тука зборуваме за апсолутно прифатлива симболика. Тука е принципот.
Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 18:06 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#127 Posted: 18-Nov-2010 at 18:09 |
|
Каде е принципот? Единствен „принцип“ кој го наметнуваш во дискусијава е мешање на индивидуалното во сфери каде не припаѓа. Уште еднаш ти потенцирам дека се работи за јавен превоз. Понатака навистина немам намера да учествувам во оваа бизарна дискусија.
|
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#128 Posted: 18-Nov-2010 at 18:09 |
|
Незнам од каде некои веруваат дека не треба да им се наметнуваат правила за стандардизација на изгледот. Според мене тоа е првото нешто што треба да се направи. Незнам некој друг развиен град во светот каде ште не е стандардизирана бојата на такси возилата освен Виена. Но во виена се возат Мерцедеси Е-класа и Хамери па и не е проблем бојата.
Значи треба да разграничиме национални од етнички и верски симболи. Верските и етничките симболи апсолутно треба да се забранат, но негледам проблем во користењето на националните симболи, секако во пропишана форма и големина. На пример во Лондон речиси на секое такси го има британското знаме. За идеите дека треба да се остави пазарот да одлучи (самите таксисти) какви ќе бидат колите и како ќе изгледаат е чиста утопија. Верувам дека и во ЊуЈорк ако нема стандарди ќе се најде некој кој што со "трабант" ќе вози. Видете кога се јавуваш на такси не прашуваш каква кола ќе дојде. Токму затоа треба да се стандардизираат. И уште еднаш ќе кажам. Треба да се напуште веќе тоа мислење дека таксистите се социјална категорија и да им се попушта. Треба да се третираат како и сите други бизниси па и уште построго од страната на градот бидејќи тој им ја дава можноста за вршење на таа дејност. Едноставно речено се залагам за најстроги правила во јавниот превоз, вклучувајќи ги и приватните автобуси. Па кој неможе да ги издржи тие правила нека излезе од бизнисот. Не е тоа некоја осетлива и финдаментална гранка во стопанството па да се потресеме којзнае како. Едноставно нека победат најдобрите. А за средувањето најмал проблем е бројот на компаниите. Во Лондон јавниот автобуски превоз е поделен на 3-4 приватни компании и мислам дека една е државна (не сум сигурен). Но ако не го видите логото на компанијата на носот од автобусот не верувам дека ќе почувствувате некоја разлика. Има еден принцип (не ми текнува на името во оментот), воведуваш престроги правила, правиш контроли, ги санкционираш оние кои ги немаат спроведено, а потоа ги оставаш на мира барем 5-6 години. Барем 90% од правилата ќе се спроведуваат во иднина, а со тоа го добиваш посакуваниот резултат, бидејќи тие 10% и не биле толку битни. |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#129 Posted: 18-Nov-2010 at 18:21 |
|
Ах... и мене ми се пуши во затворено, ама не може и морам да го почитувам тоа и да мрзнам или да се гушам во смогов во Скопје. Ама тоа е закон, правило, принцип кој е прифатен и се применува.... па кој сум јас да запалам цигара во такси, во кафич или било што....
лсл... ако збориме за меѓусебно почитување и толеранција во ова денешно време, не само кај нас туку и насекаде по светов, зборуваме за утопија..... луѓето никогаш нема да се согласуваат по многу прашања, но затоа постојат решенија со кои луѓето се обврзуваат да ги почитуваат и колку и да имаат емоции, да си ги задржат во себе, инаку ќе сносат одговорност..... Незнам, стварно, и мене ми е глупо да дискутирам за ова, поготово кога го гледам горе насловот на темата..... но се согласувам со Кловер поготово со постот #123.... па на крај на краиштата секој има свое мислење и никој не може да го оспорува.... останува да видиме што ќе скрпат градските власти околу прашањето за такси превозот во Скопје..... Па... како прво како ви се допаѓа тој системот кој го спомнав горе.... за навигација... во основа... Edited by FoSsiL - 18-Nov-2010 at 18:22 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#130 Posted: 18-Nov-2010 at 18:27 |
|
@ nylon
Потпис. За секој збор, освен можеби последната реченица ![]() И да се дообјаснам, во жарот на дебатата со lslcrew и јас ги испомешав термините национално и етничко. Немам ништо против апликација на национални симболи на/во возилата (се разбира доколку сето тоа е стандардизирано, а не секој да прави по своја воља и вкус). Сосема се согласувам со ова:
Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 18:27 |
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#131 Posted: 18-Nov-2010 at 18:31 |
Преголем залак и прескапа играчка. Не е тоа приоритетно. Мислам дека доволно е обичен навигациски уред со што би се обележал најблискиот пат. А уред кој ќе ја прогнозира цента, па уште и кустомизиран специјално за Скопје, па и на кирилица е прескапа инвестиција. Edited by nylon - 18-Nov-2010 at 18:31 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#132 Posted: 18-Nov-2010 at 18:32 |
Тоа ми промакнало... Идејата е навистина одлична. Зарем не се применува некаде на друго место? |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#133 Posted: 18-Nov-2010 at 18:33 |
|
Добро бе луѓе сваќате ли што е лична слобода. Право на избор се додека не ја загрозува туѓата слобода. Од прееска се обидувам да го формулирам тоа поедноставно. Пушење загрозува туѓо здравје и на крај памет не ми паѓа да се залагам за пушење секаде зашто знам што е туѓа слобода. Истакнување симбол на лично убедување не загрозува ничива слобода, тука е разликата. Луѓето нема многу пати да се согласуват околу многу работи, ама затоа имаат јазик да се разберат како луѓе, а не со методи од пред два века да ги "решаваат" проблемите. Глупо ми е што неколку пати по ред го пишувам истово и што се задржавме предолго на едно прашање, ама мора малку да се има обзир.
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#134 Posted: 18-Nov-2010 at 18:38 |
|
Националното знаме плус грбот на општината/градот секако за распознавање. Е сега нели возилата имаат и налепница МК така да означуваат веќе, а и новите најавени таблици имаат знаме.
Системов со навигација популарно наречен гармин (по еден од производителите) може да се имплементира, ама колу што знам има и едни уреди специјализирани за такси компании со вградени навигациони уреди, таксиметар, примање повици и слични потреби за електронки апарати интегрирани во еден, така да сериозни компании што сакаат да влеза на пазарот може и ќе се одлучи некоја да набави нешто вакво. |
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#135 Posted: 18-Nov-2010 at 18:41 |
Да за носење на верски обележија на самиот човек, но апсолутно не за симболи на колата. Такси возилото треба да се разбере како возило на градот. Еве еден пример, дали во Мекдоналдс во Саудиска Арабија има закачени мислимански симболи? Секако дека не, но вработените слободно можат да носат бурки или фереџиња (како и да се викаат). Така и такси возилата се еден вид на "франшиза" која градот им ја дава на таксистите. @ Clover Мислам дека таков систем има во Софија. Незнам дали прогнозира цена, но функционира без радиостаници и таксистите добиваат наредба каде да одат преку уредот. Такво нешто пробаа да спроведат и Наше такси ама незнам до каде се |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#136 Posted: 18-Nov-2010 at 18:46 |
|
Те молам некој главен град на една држава да ми споредува со сендвичара е нон-сенс. Мекдоналдс е приватна фирма шо сака може да прави. Кој сака тоа ќе го купува кој нејќе не. еве зми кај нас 90 посто од кфанаите си имаат некоја таква "програмска шема" и ентерири со "антиквизирани" па си имаат редовни гости и никој никого не тера никаде да иде и никокв инспекторат не му досаѓа на глава да ги тргне симболите.
|
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#137 Posted: 18-Nov-2010 at 18:59 |
|
Еве други примери: градските автобуси (дали има некоја разлика помеѓу автобус и такси од оваа гледна точка?), шалтерите на јавна администрација (дали мислиш дека секој треба да си го украси шалтерот по своја желба со орел или крст?)
Треба да разграничиме граѓанска слобода и бизнис. Можеби според нечии верувања треба во канцеларија да се оди бос, но неверувам дека тоа ќе го дозволи компанијата. Така и таксистите имаат избор. Ако толку сакаат да ги истакнуваат тие симболи слободно може да ги истакнуваат вршејќи некоја друга дејност. |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#138 Posted: 18-Nov-2010 at 19:50 |
|
Добро ај да сумираме и да завршиме со ова.
Да, реално не претставува некаков проблем. Но поради принцип и сериозност на една такси-компанија која дава услуги за која наплаќа... не би требало да се ставаат украси во возилото.... не зборувам за горенаведените обележја, туку за секаков вид додатен материјал... незнам... привезоци со марихуана, со бранко, со грујо... и немојте сега и за нив да се фатите... немав поасални примери.... ова не е сопствено возило на таксистот туку припаѓа на компанијата.... сте виделе некад од наше такси, ројал или сити и уште некои не ги памтам да возат низ градов а да не се такси, односно да возат без таблата горе.... не.... значи... не се работи за изразување на определувањата на таксистот, туку за сериозноста и професионалноста на такси-компанијата..... неможе некој таксист да си постави било што во возило кое не е негово и кое е презентативно за такси-компанијата.... Воедно кога сум тука.... мислам дека не треба да има индивидуални таксисти со свои возила здрузени во компанија кои ќе вршат услуги.... мислам дека треб да постојат такси-компании со свои возила, и вработени кои ќе зимаат плата за работата што ја извршуваат..... исто како и секоја друга компанија, институција... итн...итн... Така да ова прашање околу привезоците и слично е ирационално.... се работи за многу мала работа, која сама по себе би исчезнала со средување на такси-превозот како што треба во Скопје.... Е, уште за навигациониве системи.... мислам дека не се толку скапи.... и лесно би се имплементирал од сериозни такси-компании... кои го пресметуваат секој денар во нивните приходи и расходи.... и мислам дека ова дејност може да биде многу исплатлива.... зашто еднаш инвестиција во 5-6 години... а потоа непрекината работа... плус маркетинг... плус слични ситници, кои многу значат.... Edited by FoSsiL - 18-Nov-2010 at 19:52 |
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#139 Posted: 18-Nov-2010 at 20:03 |
|
Да, да. Секако дека е подобро доколку би настапиле сериозни и поголеми компании кои и самите би си поставиле стандарди, без да се труди градот. Но ситуацијата е таква каква што е, а и неверувам дека ригорозни стандарди би им сметале на сериозните компании.
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#140 Posted: 18-Nov-2010 at 20:27 |
|
Па потоа можат да се здружат или пак сами, за да се развие една ривалска, натпреварувачка трка со иновации во услугите..... на пример такси-компании да вршат дури и туристичка дејност, информативна. Да бидат репер за градот и еден вид водичи. А не дошле странци и ги украле за по 20-30 евра... за вртење кругчиња околу градов.... ако треба ќе наплатиш за услугата за информација, ама да биде фер, да биде навистина вредна. Може да се даваат и визит-карти како маркетинг... за на пример додека некој е во Скопје, да го користи тоа такси, зашто ќе знае дека нема да биде измамен и дека ќе стигне каде што ќе посака за исплатлива цена.... па може и приватен превоз.... закажување... мислам дека и сега има закажувања... но ете да ги кажам.... има многу фер, легални начини со кои може да се дојде до голем профит.... патник по патник се прават пари.... ама треба тоа да се имплементира серизно и во поголем дел.... треба некој навистина да размисли.... и колку е исплатлив бизнисот... и колку е репрезентативен за градот....
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 16> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |