![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 69> |
Author | |||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Ќе постирам уште еднаш тука, пошто истата тема е начната во 2 нишки.. Возовите се смрзнувачка. Ако тргне од Битола кон Скопје, тек во Велес е топло и обратно. Некој треба да им каже на железничарите дека возот треба да биде топол поставен на станица т.е. затоплен уште во депо. А не да му треба саат време во најдобар случај да се стопли. Од друга страна, веројатно пошто па им се брза да го затоплат, а тоа не им успева во пракса - факт, бар навреме, кога конечно ке затопли, ако затопли воопшто, е како во крематориум, не се диши, па и не ме чуди што си отворил прозор. Всушност може на човек дури да почне и да му се врти, особено при налудничаво возење од страна на машиновозачот, што попрво би рекол дека причина е неквалитетот на се` со предзнак МЖ. И внимателно симнувајте се од возови особено nа раскопани плочки на станица/перони Скопје, луѓе се спрепнуваат и паѓаат, особено по темниците на пероните. Ако чујам уште некој добар збор за МЖ..... ![]() А ти друже што си среќен со парното, верувај ти се посреќило, кај мене е обратен случај, од 20 воза, 2 се погодиле топли. А за чистота не коментирам, тоа е испод секое можно ниво, прво една миризба те мава, па после се друго... У секој случај, нови модерни функционални вагони се неопходни итно! |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Секој има различно искуство во патувањето со воз, во секој случај, се сложувам дека вагоните треба да бидат затоплени уште во депо односно пред тргнување на возот.
Јас се залагам да се дебатира за сите проблеми поврзани со железницата, но да не претеруваме во негативните критики, да ги преувеличуваме негативностите, и од исклучоци да создаваме предрасуди. Еве мене ми се случило во животот пет-шест пати возовите на МЖ да се расипат или да доцнат премногу, но споредено со бројот на патувања тоа навистина не е ниту 10%. |
|||
![]() |
|||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
ти работиш во МЖ ? некој твој близок можда ? како е возможно да си толку субјективен?
па речиси нема воз да не доцни... не, не бесмислено е да се дебатира, да некого го убедуваш дека црното е црно.. вози се поинтензивно па ќе се увериш сам.. е да и читни статиите од весници у позадина по нишкиве.. ќе ти се разјасни.. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Одма да ти појаснам, не работам во МЖ, но затоа нема пруга и нема воз на кој-а не сум бил по стотина пати и во детали не сум ги забележал позитивните и негативните работи на НАШАВА железница која секако не е таа што сакаме да биде но неможно е да се отфрли и фактот дека во задниве неколку години нешто се придвишува (наврати се на нишките). Но да кажеш дека нашите возови каснат, тогаш подалеку од МК верувам не си искочил. Те молам немој да ги земаш во обзир меѓународните возови кој заради нашите соседи знаат енормно да каснат. За хигиента, да тука може дебело да се дискутира, но за мене пред се е одлика на нашата култура и вандализа на „особи“ кој својот негативен бес знаат да го искалат на нешто што ни припаѓа на сите а потоа да критикуваат и да негираат се и сешто. А ослонувајќи се на весниците невероватно ми е дека сеуште има некој кој не ја разбрал нивната политика - сензација па тираж. И на крај за греењето на вагоните на почетните станици, за жал тука ни фалат електрични парни генератори кој почетно би ги загреале вагоните, а дизелката (661) да работи во место мин. половина час израчунај-те колку нафта ќе потроши, но се надевам дека и тоа ќе се среди а со тек на време и ќе се набават вагони со електрично греење. На оваја твоја забелешка не чекам одговор бидејќи нема што да ми се разјасни и како велиш, - не бесмислено е да се дебатира. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Друже, ни јас не работам во МЖ. Не се возам секојдневно со воз, но сметам дека се возам доволно за да ги коментирам работите. Работите не треба да се преувеличуваат ниту на позитивно, ниту на негативно. |
|||
![]() |
|||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
2. Воз и од Депо знае да дојде нечист, смрден, без оглед дали некакво средство за дезинфекција се применувало при некакво чистење, или не било проветрено. 3. Точно новинарите знаат да забегаат во некои случаи али за оние статии полни со критки за патување со воз барем 90% е точно и сам сум го искусил! 4. За греењето, ич не ми е гајле што ви фали, јас го кажав проблемот и како и сите патници, не ме интересира оправдувањето. 5. Е не, ич нема што да ти се разјасни затоа што за заљубениците во возови воопшто не е битно дали возот е чист, затоплен, доцни, се расипува по пат и слично. Тоа е грижа на оние кои сакаат едно пристојно и ефикасно јавно транспортно средство и се соочуваат за неверојатни ситуации при користењето на истото, во државава. Фала ти што ми објасни дека проблемите што ги наведов уствари се фатаморгана и се ирелевантни. Ах да, во целава ситуација заборавив да наведам за степен на интелигенција, култура, воспитание на буквално сите вработени во МЖ. Не за џабе и самите велат дека најголемиот џган е примен таму. И ДА КОРУПЦИЈАТА СЕУШТЕ Е АКТИВНА !!! Затоа веќе имам претходно пишувано, Н Е С А К А М Д А М И Б А Р А П А Р И З А К А Ф Е И Л И С О К Ч Е , С А К А М Д А С И К У П А М К А Р Т А (АКО ШАЛТЕРОТ НЕ РАБОТИ). ![]() Edited by pbanks - 19-Dec-2010 at 19:05 |
|||
![]() |
|||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
јас пак ќе ти кажам - не се возиш доволно за да даваш релевантна оценка, а бараш да наводно не се преувеличува. Ова не е преувеличување, возењето со воз е катастрофа !!! пробај да поставиш систем на возење во период од месец дена, стави се во улога на некои кои патуваат на работа или факултет и треба во текот на денот 2 пати да патувааат со воз. Дали ти на пр. толку патуваш ?!?! Дали искуствата на некој кој толку често патува со воз се помалку веродостојни од твоите !??!?! |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Друже нема потреба од големи букви и милијарда извичници и прашалници. По еден интерпункциски знак се користи во нашиот јазик.
Е сега кога го намали тонот, морам да се вклучам и јас. Никој не го омаловажува твоето мислење, впрочем јас повеќе се идентификувам со твоите искуства, бидејќи и јас немам баш најдобро мислење за МЖ, но јасно е дека и Владимир и Бојан имаат што да кажат. Ако ништо друго, тие се вљубеници во железницата па веројатно виделе повеќе од тебе и од мене, и имаат со што да споредат (ако не си видел по нишките, види каде сè биле со воз). Значи малку понизок тон, сепак зборуваш со постари од тебе луѓе. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
NorthWind ![]() Infraction Group ![]() Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
јас зборам од практичен аспект кој пак е најбитниот во случајов. Возовиве не постојат за вљубениците во возовите, туку од практичен транспортен аспект. Значи вљубенициве се секундарна ствар, башка ирационална ствар и сега тие влегуваат у подрачје на практичност, трудејќи се да си ја оправдаат својата љубов како пак некој директно да им ја засегна. Никого не обивинив зашто сака возови или веќе што се сака у врска со нив. Обвинувам несериозен однос кон многу битен и значаен транспорт. Јас мразам возови токму заради примерот со МЖ. Како што кажав, не само материјалниот аспект на МЖ туку и понашањето е капак на целиов проблем.
незнам што повише да кажам за да бидам разбран, а некој да не се инати и да не се нафрла со несоодветни реплики. Гитар случајно ја приметив дискусијата и не ми се веруваше кога видов каква реплика ти доби на твој коментар за лошото функционирање на возовиве. демек нема везе што се распаѓа, седи гледај и уживај.... воз ахххх прекрасно... ![]() А за Владимир специјално за тебе ќе ти постирам фотка од воз во ТОКИО, само да ја најдам по фолдериве, од отворено шише со вода ставено на прозор во воз во движење, не 50 км на час него 300, да видиш како не мрднува.. е на такви возови и јас сум љубител... Скопје- Битола, пола саат ![]() Edited by NorthWind - 19-Dec-2010 at 17:26 |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Домашно воспитание очигледно не е нешто што се стекнува на форум, ниту после 3-4 банови...
|
|||
![]() |
|||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||
Drugar treba malce da se zasramis po ovie odgovori od ovaa burna diskusija i pred se, da se izvinis.Iako jas sum clen na ovoj forum za mnogu kratok period sepak mislam deka zboruvas so eden fin i mnogu intelegenten covek koj mozebi e i najstar clen megu nas.
|
|||
![]() |
|||
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Prijatele treba tebe da ti bide sram stom zboruvas vakvi raboti i gi vrejgas lujgeto kako Vladimir.Nego ti treba da mu se poklonuvas bidejki toj ima tolku reportazi napraveno tolku sliki postirano objavi.Objasneti site prasajna koi podetalno go interesarele nekogo zemi gi za primer site sliki videa,web sajt specijalno napraven za mz,tolku informacii objaveno i ti uste se pravis povisoko od nego.Ti ne si kompetenten da se raspravs so nego i so site drugi na ovoj forum,i go nemas istoto znaejne so drugite na ovoj forum!
|
|||
![]() |
|||
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
I mu dolzis izvinuvajne na Vladimir!
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
OK момци, NorthWind е баниран уште вчера после испадов, да го затвориме случајов
|
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Gi citam postovite i so zalenje moram da konstatiram deka banot ne stoi, ne neveruvam deka ima osnova za ban vo ovoj slucaj. Northwind i Vladimir imaat sosema poinakvo gledanje na zeleznicite koe do toj stepen se razlikuva da tie dvajca nikako nemozat da najdat dopirni tocki vo svoite pogledi i razmisluvanja.
I dvajcata se vo pravo ako se prasuvam jas i mislam deka sekoj forum zasluzuva diskusii od ovoj tip; dokolku tie ne postojat togas nesto nestima so istiot (se secavate na ednoumieto!?)
Trgnete mu go banot na covekot, se sto ima kazano e mnogu blisku do realnosta...
Edited by mon - 21-Dec-2010 at 01:09 |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Mon, погледни го постот на NorthWind, ќе видиш дека е изедитиран од модератор, односно прочистен од оние апла проблематични делови. А на NorthWind и не му беше прв пат туку 1001-ви пат... Банот апсолутно стои и мислам тешко дека можеше да биде повеќе заслужен.
Ајде да се вратиме на тема железница Edited by Cloverstack - 21-Dec-2010 at 01:37 |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
A koi se toa "mnogute" lokomotivi koi nemaat parno greenje koi gi spomnuvas?
Dali mislis na manevarkite 642/643 ili na d661 i e441/641?
Kolku sto znam PE ne go vlecat manevarkite, znaci bi trebalo da ima parno zatopluvanje
od lokomotiva ili ?
|
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
![]() Па за дизелките 661 конкретно станува збор. Некои немаат парни генератори, како што сме регистрирале на форумов. А не памтам да сме регистрирале маневарки да влечеле композиција (освен за ранжирање, секако) на форумов. P.S. Тоа дека не знаеш за МЖ беше зафрканција, да не се лутиш. ![]() |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Cloverstack, neznaev deka tekstovite mu se "procedeni".
Dokolku ima navreduvano nekogo (pogotovo Vladimir) togas jas ja povlekuvam "odbranata"
i go poddrzuvam banot.
Po se izgleda na NorthWind mu nedostasuva kultura na komunikacija sto e golema steta - negovoto izlaganje okolu voznite karakteristiki i efikasnosta na MZ e mnogu realno a i mi se dopadja negovata vizija za toa kakva treba da bide edna moderna zeleznica vo MKD.
Nie koi sme ljubiteli na zeleznicata sekogas ce najdeme nacin da se "nasladime" medjutoa na eden prakticen patnik sekogas ce mu treba brzo, udobno, sigurno i tocno prevozno sredstvo.
Dokolku MZ postignat nekoi od ovie kriteriumi siguren sum deka toa dobro ce im se vrati na finansijski plan, so dobivanje na povece patnici. Edited by mon - 21-Dec-2010 at 02:47 |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
d661 bez generator se koristat za vleca na tovarni kompozicii i navistina treba "luda glava" za da izdade nalog za vleca na patnicka kompozicija so vakva lokomotiva vo zimno vreme.
![]()
Mozebi nemame registrirano medjutoa jas imam videno taka da sigurno ne se lazam.
![]()
Sledniot pat proverete dali parnoto vo vaseto kupe e vkluceno ili iskluceno. Dokolku e vkluceno a ne zatopluva, togas smenete kupe. Ako i vo toa kupe ne zatopluva togas smenete vagon.
Dokolku i toa ne pomogne, togas drmnete dve-tri domasna prepecena, sigurno ce pomogne! ![]() Edited by mon - 21-Dec-2010 at 03:08 |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |