build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 21-Dec-2010 at 10:33
Гледам дека многумина од вас коментираат на форумов за тема железница а немаат ни ПОИМ од истата,ниту за локомотиви, ниту за вагони, ниту за инфраструктурата, ниту за проблемите со затоплувањето на патничките возови,ниту пак за целокупната организација на сообраќајот !!! Секоја чест на исклучоци...се знаат тие кои се...

Edited by zookisk - 21-Dec-2010 at 10:34
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 21-Dec-2010 at 10:38
Па затоа сме тука, за да се информираме.

Јас уште стојам на моето дека почесто од дозволеното има возови без парно. Не сфаќам што кажавме толку лошо!?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 21-Dec-2010 at 10:42
Originally posted by гитардемон

Па затоа сме тука, за да се информираме.

Јас уште стојам на моето дека почесто од дозволеното има возови без парно. Не сфаќам што кажавме толку лошо!?


Thumbs%20Up
Back to Top
Alien View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Alien Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 31-Dec-2010 at 17:16
Ајде уште едно "прекрасно" искуство да споделам со вас.

Воз за Битола со време на поаѓање во 06:48 на 31.12.2010 - локомотива тазе офарбана

Поставен во 06:44 Question додека патниците смрзнуваа на перон на минус неколку..

И кога конечно беше поставен, евидентно беше дека не беше загреан, ама тоа нели е вообичаено  и не се смета за "прекршок", за да не биде сфатено као преувеличување.

Задремав.. се освестив во 07:08 и приметив дека сеуште бевме на перон. Се јавив на информации и ми рекоа дека имало дефект со машината и не знаеле кога ќе се реши проблемот.

Собрав стварите, вратив карта, парите назад (за жал за вакви ситуации МЖ не исплаќа пенали на патниците освен износот за картата) и правец на автобуска.

МЖ the best!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 01-Jan-2011 at 12:54
Да се надеваме дека тоа твое горко искуство ќе го оставиме зад себе во Новата Година.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Alien View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Alien Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 02-Jan-2011 at 12:14
Останав должен.. па повелете цензурирајте и банирајте слободно..












Edited by Alien - 02-Jan-2011 at 12:14
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 07-Jan-2011 at 12:30

На железницата во Македонија и се потребни 1,5 милијарди евра за комплетна доизградба и модернизација!

Слепите пруги, катастрофалното одржување, застарените локомотиви и патнички вагони, реконструкцијата на станиците и доизградбата на коридорите 8 и 10 се дел од планираните проекти. Приоритет во железничката инфраструктура е доизградба на пругата од Куманово до бугарската граница за што се потребни 205 милиони евра. Оддржувањето на пругата долж Коридор 10 е вториот приоритет, при што за негова доизградба и осовременување се потребни околу 200 милиони евра. Еве ги бројките подетално:

  •  Доградба на пругата Куманово-Крива Паланка-БГ граница ќе не чини 205 милиони евра;
  • Изградба на пругата Кичево-Струга-граница со Албанија заедно со кракот кон Охрид ќе не чини 200 милиони евра плус 50 милиони евра за изградба на железнички станици и терминали во Струга и Скопје;
  • Комплетна реконструкција на пругата Табановце-Скопје-Гевгелија со изградба втор колосек ќе не чини преку 200 милиони евра;
  • Целосна реконструкција на пругата Битола-граница со Грција ќе не чини преку 20 милиони евра. Овој крак од Коридор 10 треба да не поврзе со Јонско море и директно со Атина;
  • Изградба на пругата Сопотница-Демир Хисар-Кичево ќе не чини преку 70 милиони евра, со оваа пруга ќе се поврзат коридорите 8 и 10 односно Прилеп и Битола со Кичево и Охрид;
  • Доизградба на Железничката станица во Скопје со замена на привременото со целосно покривање заедно со доградба на пероните би не чинело минимум 50 милиони евра;
  • Целосна реконструкција на железничките станици во земјава би не чинело минимум 50 милиони евра;
  • Купување на неколку нови дизел и електрични патнички гарнитури заедно со десетина нови локомотиви и патнички вагони би не чинело преку 85 милиони евра;
  • Изградба на железничката инфраструктура низ источна Македонија ќе не чини околу 200 милиони евра и тоа правецот Куманово-Св.Николе-Штип-Радовиш-Струмица и санација на пругата Велес-Штип-Кочани, како и дополнителни средства за санација на пругата Битола-Прилеп-Велес од околу 20 милиони евра;
  • Електрификација на пругата кон Косово би не чинела околу 20 милиони евра;
  • Изградба на приградска железница во Скопје со која би се поврзал аеродромот во Скопје со градот, како и приградските населби околу Скопје би не чинел од 50 до 100 милиони евра, во зависност од тоа кои населби околу градот би се поврзале со Железничката станица во центарот на градот;

Сите овие проекти би не чинеле околу милијарда и пол евра и би требало да ги изградиме во наредниве децении. Притоа пругата кон Бугарија треба да ја изградиме до 2012 година, онаа кон Албанија во следната деценија, а реконструкција на Коридор 10 треба веднаш да го започнеме. Со овие проекти Македонија би добила пруги на кои возовите би се движеле од 100 до 160 километри на час, со што бар малку би се доближиле до европски рамки, наместо досегашните 40 до 100 километри на час.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 07-Jan-2011 at 12:48
На прв поглед, убава бројка за една мала земја !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 07-Jan-2011 at 12:48
Originally posted by Danielbtmk


  • Изградба на приградска железница во Скопје со која би се поврзал аеродромот во Скопје со градот, како и приградските населби околу Скопје би не чинел од 50 до 100 милиони евра, во зависност од тоа кои населби околу градот би се поврзале со Железничката станица во центарот на градот;




Znaci ovaa idea moze da se citi i po vesnicite!Sigurno nekoj od politicarite kje go procita!
I ova ni treba i togas super kje ide so noviot aerodrom Cheers
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 07-Jan-2011 at 13:04
Мислам дека би требало приоритет да биде пругата до аеродромот која сметам дека ќе биде доста финансиски исплатлива
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 07-Jan-2011 at 13:10
Originally posted by Danielbtmk

Мислам дека би требало приоритет да биде пругата до аеродромот која сметам дека ќе биде доста финансиски исплатлива


Sekako deka kje bide, ima golem del od graganite sto im treba prevez od i do skopskiot aerodrom! Lazna informacija beseod TAV  deka ocigledno nemalo mnogu patnici za da angazira avtobusCrazy!
Skopje e metropola, im treba vakov prevoz!Kade i da ojs vo evropskite zemji ima prevoz do i od aerodromite!Znaci sramno e sto nemame nikakov prevoz od aerodromot osven rodninite i taksi!Ohno
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 07-Jan-2011 at 19:20
Originally posted by Danielbtmk

На железницата во Македонија и се потребни 1,5 милијарди евра за комплетна доизградба и модернизација!

Слепите пруги, катастрофалното одржување, застарените локомотиви и патнички вагони, реконструкцијата на станиците и доизградбата на коридорите 8 и 10 се дел од планираните проекти. Приоритет во железничката инфраструктура е доизградба на пругата од Куманово до бугарската граница за што се потребни 205 милиони евра. Оддржувањето на пругата долж Коридор 10 е вториот приоритет, при што за негова доизградба и осовременување се потребни околу 200 милиони евра. Еве ги бројките подетално:

  •  Доградба на пругата Куманово-Крива Паланка-БГ граница ќе не чини 205 милиони евра;
  • Изградба на пругата Кичево-Струга-граница со Албанија заедно со кракот кон Охрид ќе не чини 200 милиони евра плус 50 милиони евра за изградба на железнички станици и терминали во Струга и Скопје;
  • Комплетна реконструкција на пругата Табановце-Скопје-Гевгелија со изградба втор колосек ќе не чини преку 200 милиони евра;
  • Целосна реконструкција на пругата Битола-граница со Грција ќе не чини преку 20 милиони евра. Овој крак од Коридор 10 треба да не поврзе со Јонско море и директно со Атина;
  • Изградба на пругата Сопотница-Демир Хисар-Кичево ќе не чини преку 70 милиони евра, со оваа пруга ќе се поврзат коридорите 8 и 10 односно Прилеп и Битола со Кичево и Охрид;
  • Доизградба на Железничката станица во Скопје со замена на привременото со целосно покривање заедно со доградба на пероните би не чинело минимум 50 милиони евра;
  • Целосна реконструкција на железничките станици во земјава би не чинело минимум 50 милиони евра;
  • Купување на неколку нови дизел и електрични патнички гарнитури заедно со десетина нови локомотиви и патнички вагони би не чинело преку 85 милиони евра;
  • Изградба на железничката инфраструктура низ источна Македонија ќе не чини околу 200 милиони евра и тоа правецот Куманово-Св.Николе-Штип-Радовиш-Струмица и санација на пругата Велес-Штип-Кочани, како и дополнителни средства за санација на пругата Битола-Прилеп-Велес од околу 20 милиони евра;
  • Електрификација на пругата кон Косово би не чинела околу 20 милиони евра;
  • Изградба на приградска железница во Скопје со која би се поврзал аеродромот во Скопје со градот, како и приградските населби околу Скопје би не чинел од 50 до 100 милиони евра, во зависност од тоа кои населби околу градот би се поврзале со Железничката станица во центарот на градот;

Сите овие проекти би не чинеле околу милијарда и пол евра и би требало да ги изградиме во наредниве децении. Притоа пругата кон Бугарија треба да ја изградиме до 2012 година, онаа кон Албанија во следната деценија, а реконструкција на Коридор 10 треба веднаш да го започнеме. Со овие проекти Македонија би добила пруги на кои возовите би се движеле од 100 до 160 километри на час, со што бар малку би се доближиле до европски рамки, наместо досегашните 40 до 100 километри на час.



Хе, хе, текстов ти е преземен од vestipomoe.blog.com.mk, нелиLOL? Нема врска, и овој блог како и vozovi.blog.com.mk се мое дело, кои за жал во моментов не ги фермам премногу во однос на пишувањеBig%20smile.

Како и да е, сегашните проценки на министерот Јанакиевски говорат дека се потребни преку 400 милиони евра за завршување на пругата кон Бугарија.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 07-Jan-2011 at 19:43
Ауу... значи ти си пишел вакви работи Big%20smileBig%20smileCrazy Случајно наидов на него, па решив да го споделам тука ..

Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 19:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 09-Jan-2011 at 17:26
Бојане, чим бил твој текстов, тогаш прими една забелешка
Целосна реконструкција на пругата Битола-граница со Грција ќе не чини преку 20 милиони евра. Овој крак од Коридор 10 треба да не поврзе со Јонско море и директно со Атина;
За поврзувањето со Јонско Море, грците допрва треба да изградат пруга до Игуменица (што не е реално да се очекува во било каква догледна иднина), а со Атина сме уште подиректно поврзани преку главната оска на К10 (освен ако не мислеше конкретно на Битола).
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 09-Jan-2011 at 20:07
Originally posted by Cloverstack

Бојане, чим бил твој текстов, тогаш прими една забелешка
Целосна реконструкција на пругата Битола-граница со Грција ќе не чини преку 20 милиони евра. Овој крак од Коридор 10 треба да не поврзе со Јонско море и директно со Атина;
За поврзувањето со Јонско Море, грците допрва треба да изградат пруга до Игуменица (што не е реално да се очекува во било каква догледна иднина), а со Атина сме уште подиректно поврзани преку главната оска на К10 (освен ако не мислеше конкретно на Битола).


Знам Кловер, знам дека грците треба да ја доградат пругата до Игуменица. Јас напротив сметам дека тоа би требало да биде многу реална работа, бидејќи Јонското море е многу поотворено за поморски сообраќај кон Медитеранот и за далечен поморски сообраќај од Драч, а посебно од Солун или Бургас. Доколку се изгради, особено би одговарала таа пруга за товарниот сообраќај.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 09-Jan-2011 at 21:07
Забораваш сепак дека најважните поморски патишта се преку Суец бидејќи најголемите пратки доаѓаат од Кина и Хонг Конг, а за нив Атина, Истанбул (па и Солун) се најблиските пристаништа. Затоа и се едни од најголемите пристаништа во Европа. За пратки од Северна Европа ни треба врска со државите на Дунав.

Инаку да те поправам и јас, кракот од Битола не нè поврзува со Атина подиректно од тој преку Гевгелија. И двата се спојуваат во Плати малку пред Солун, исто ти се фаќа, а би рекол е дури и малку подалеку.



Edited by гитардемон - 09-Jan-2011 at 21:10
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 09-Jan-2011 at 22:06
Многу е важно и грците да ја изградат пругата Игуменица за да то би изгледало вака


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 10-Jan-2011 at 00:54
Originally posted by BOJAN

Знам Кловер, знам дека грците треба да ја доградат пругата до Игуменица. Јас напротив сметам дека тоа би требало да биде многу реална работа, бидејќи Јонското море е многу поотворено за поморски сообраќај кон Медитеранот и за далечен поморски сообраќај од Драч, а посебно од Солун или Бургас. Доколку се изгради, особено би одговарала таа пруга за товарниот сообраќај.
Се слагам дека има голем потенцијал (иако држи и она што го кажа гитар околу поморските патишта кон суец/исток), но колку реално може да се очекува нејзина изградба во догледна иднина е друга работа. Огромна пречка е самата природа, рељефот е максимално неповолен, па дури и автопатот тешко го протнаа, а за пруга ќе биде уште „поинтересно“. Евидентно е и дека грчката економска криза е од колосални пропорции, а уште е во зародиш, па мое мислење е дека ни под разно нема да имаат пари за такви финансиски-екстравагантни проекти, особено не нивните железници. Можеби некој концесионер да, но дури и за концесиски проекти мислам дека има многу поатрактивни отколку овој. Како друг битен фактор што ја прави малку веројатна изградбата на пруга кон Игуменица, би ја додал и моменталната железничка мрежа во Грција која е апла закржлавена. Мапата на гитар не ја доловува вистинската состојба бидејќи 1/3 од тие линии се тесен колосек, а и електрификацијата е минорна (не знам ни дали конечно ја завршија електрификацијата на линијата Атина-Солун). Така да би рекол дека и тие ограничени ресурси што ќе можат да ги насочат кон железницата, најверојатно ќе бидат насочени кон други приоритети, уште долго време.




Originally posted by Danielbtmk

Многу е важно и грците да ја изградат пругата Игуменица за да то би изгледало вака


Од една страна да, ние би имале корист, но од друга страна би добиле подиректна железничка конкуренција на К8 кој и досега мака мачи да привлече интерес за изградба. Се додека железничкиот превоз кон Грција ни е блокиран секој втор ден, мислам дека ние би имале повеќе штета отколку корист од евентуалната пруга кон Игуменица.




Edited by Cloverstack - 10-Jan-2011 at 00:55
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 10-Jan-2011 at 02:55
Originally posted by Cloverstack


Можеби некој концесионер да, но дури и за концесиски проекти мислам дека има многу поатрактивни отколку овој. Како друг битен фактор што ја прави малку веројатна изградбата на пруга кон Игуменица, би ја додал и моменталната железничка мрежа во Грција која е апла закржлавена. Мапата на гитар не ја доловува вистинската состојба бидејќи 1/3 од тие линии се тесен колосек, а и електрификацијата е минорна (не знам ни дали конечно ја завршија електрификацијата на линијата Атина-Солун). Така да би рекол дека и тие ограничени ресурси што ќе можат да ги насочат кон железницата, најверојатно ќе бидат насочени кон други приоритети, уште долго време.


Дел од тие приоритети се заокружувањето на кракот од Кожани до Калабака, нешто кое што политичарите им го ветуваат на граѓаните од тие делови со години.


Теснолинејките што ги спомена се само долу на Пелопонез, дел каде што нема многу железнички сообраќај, ни карго, ни патнички.

Еве едно добро видео:


Сè на сè, најважно им е да престанат да губат милиони евра секој ден, па после да мислат на нови краци. Пред две недели беше пуштена електрифицирана делница од 50 километри на линијата Солун-Атина, и се очекува да биде цела линија готова до 2013, а богами работат многу околу Атина на приградските линии, ама тоа е добро и во време на криза. Парите ги губат поради тоа што нивните железници се како нашата државна администрација. Сè е кажано со тоа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 15-Jan-2011 at 19:35
Има некој информација до каде е изработката и пуштањето на новата страна на Македонски Железници, во која имаа најавено дека ќе може и од дома да се купува и резервира билети... !? Question
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.488 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.