![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 44> |
Author | |
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Пристигаат и останатите:
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3CF68F8FF19A944BA94577A2B7469D15 Edited by toasumjas - 31-Jan-2011 at 15:24 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
УКРАИНЦИТЕ ЌЕ ПЛАЌААТ ПЕНАЛИ ЗА ДОЦНЕЊЕ
Автобусите од Украина беа транспортирани со возачи на ЛАЗ до
унгарско-српската граница, каде што ги пречекале возачи на ЈСП, а потоа
допатуваа во државава. Според договорот украински ЛАЗ треба да испорача уште 69 автобуси до крајот на годината. Досега е платен депозитот во вредност од десет проценти од договорот, односно 1,1 милион евра, а проектот за набавка на нови 84 градски автобуси вкупно чини 11 милиони евра. Останатите автобуси би требало да пристигнат до октомври годинава. Со оваа пратка ќе се обнови една четвртина од возниот парк на ЈСП. До
2013 година ЈСП ќе се поднови и со 202 двокатни автобуси кои се
произведуваат во Кина. Старите автобуси што сега се расипуваат секој ден
ќе бидат расклопени и ќе се користат како резервни делови, а другиот
дел ќе бида продаден како старо железо. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Значи цела Источна Европа го има нашиот менталитет, работите да се завршуваат буквално до крајниот рок. Со здравје да ги користиме овие нови автобуси и се надевам дека останатите 69 автобуси од ЛАЗ нема да пристигнат на 31 декември 2011 година.
![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
А за останатите 69 (!) жала ама нема теорија до декември да бидат готови ќе фати 2012. Мислам дека нашиве се задоволија со овие 15 а заборавија дека треба да стигнат уште 69!!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Секако дека има шанса да бидат готови до декември 2011. Годинава штотуку почна, среде почеток на втор месец сме, а потоа следуваат уште 10 месеци до крајот на годинава, или ајде нека биде со сила 8, доколку ги додадеме и летни одмори, празници, Нова Година и така натаму. Условот за да останатите 69 нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ бидат готови до декември 2011, е ЛАЗ да работи турбо. Во 2010 се влечкаа, а оправданието им беше дека изборите во Украина предизвикале да прекинат со производството извесен временски период, иако навистина не им разбирам каква поврзаност има едното со другото. Исто така, треба да се додаде и фактот дека во јануари 2010 или февруари 2010 Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија го потпиша договорот со украински ЛАЗ за набавка на 84 нископодни градски автобуси. Во меѓувреме требаше да поминат жалбените постапки, можеби тендерот ќе беше поништен, поради што залудно ќе почнеа со производство, доколку подоцна испаднеше дека тендерот е поништен и тоа што веќе почнале да го произведуваат нема да биде купено од Владата на Република Македонија. А вака, сега во 2011, однапред си знаат што треба да направат. Автобусите ја поминаа хомологацијата во Германија, сега ја поминуваат и хомологацијата и во Македонија, првиот автобус што пристигна во декември 2010 веќе ја помина и хомологацијата и во Македонија така што, украински ЛАЗ одлично знае што треба да произведе, кои стандарди треба да ги исполнува конкретниот производ и најдоцна заклучно со кој одреден датум треба да го испорача конкретниот готов производ. Доколку турбо го убрзаат производството, има шанси сите останати 69 автобуси да пристигнат најдоцна заклучно со 31 декември 2011 иако сепак, дури и јас не верувам дека сите ќе пристигнат најдоцна до крајот на годинава, верувам дека сепак, последната пратка ќе пристигне во првата половина на 2012. Како и да е, на времето останува да си го направи своето. Edited by Dexter26 - 02-Feb-2011 at 20:16 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Знае ли некој колку автобуси брои возниот парк на ЈСП?
Дневник: 260 Глобус: 300 МИА: 350 Државен завод за ревизија: 357 Утрински: 360 Skopje.gov.mk: 380 Македонско сонце: 400 Време: 405 Време 2: 415 Утрински 2: 455 Утрински 3: 460 Поприлично конфузна ситуација. Сепак државниот завод за ревизија е извор кој би требало да е најрелевантен. Извештајот е од 2010. Според тоа, динамиката на обновување е планирана да се одвива вака: 2011: 150 нови автобуси (84 украински + 66 кинески) или 42% од сегашниот возен парк. 2012: +66 нови автобуси или 60% од сегашниот возен парк. 2013: +66 нови автобуси или 79% од сегашниот возен парк. Тоа значи дека и по 2013 во возниот парк на ЈСП сеуште ќе се наоѓаат 21% или 75 од сегашните автобуси. Ни останува да се надеваме дека се ќе се одвива по замислената динамика како и дека во сегашниот возен парк на ЈСП се наоѓаат 75 од релативно поновите автобуси. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Би било одлично ако со нареден тендер за менување на тие останати 21% или 75 автобуси, се набават дупли автобуси, али дупли тролејбуси. И така барем ќе ја почнеме тролејската мрежа.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Градоначалникот на Богота, главниот град на Колумбија, дошол до заклучок дека одржувањето на трамвајската мрежа во Богота е многу скапа повеќекратна инвестиција, па дошол до доста генијално решение: Ги отстранил трамваите од трамвајската мрежа, и на нивно место ставил тролејбуси. Многу се полесни за одржување, но најважниот дел е во тоа што ја користат трасата која што ја користеле трамваите, тоа што порано била подземна железница сега е подземен премин само за тролејбуси, не се дел од градскиот метеж и ова е дефинитивно генијално решение. Ние кај нас немаме ни подземна железница, односно немаме подземен премин кој би бил наменет само за трамваи или само за тролејбуси, меѓутоа дефинитивно мора да се започне од некаде. Ама тоа што ме загрижува мене е тоа што дури и да се започне од некаде, останува фактот дека Скопје си е Скопје. Градов нема претрпено генералка на транспортната инфраструктура повеќе од 30 години. Проширувањето на Илинденска и на не знам кои други улици и булевари само го одлага неизбежното, а тоа е градење на подземна железница, или подземен премин наменет само за трамваи или само за тролејбуси, бидејќи Скопје секојдневно расте, од град на нешто над 310.000 жители на почетокот на 1970-те, до град на над 600.000 жители, а ако ги додадеме уште 200.000 од надвор кои секојдневно поминуваат низ градот, дали по работа, или транспортери кои не застануваат во градот, туку само поминуваат низ него, наместо да го заобиколат, на крајот на краиштата, за тоа и беше изградена обиколницата така да, Скопје е без малку град на речиси 1 милион жители, а до крајот на вторава деценија на 21 век која штотуку започна, сигурно Скопје ќе биде град на повеќе од 1 милион жители, со оглед на тоа како расте бројот на населението секојдневно. Сакавте метропола, еве ви метропола, барем од гледна точка на број на жители веќе си имате метропола, а што се однесува до транспортот, е за тоа сами ќе си барате решенија, бидејќи градот никогаш не ни бил планиран за повеќе од половина милион жители, бројка која од одамна е надмината. А што се однесува до возниот парк на ЈСП Скопје, е тоа е нешто доста интересно. Има огромна разлика помеѓу 260 и 460 автобуси. Edited by Dexter26 - 03-Feb-2011 at 17:47 |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Поправете ме ако грешам. Според моите пресметки од оваа табела, моментално на градските линии на ЈСП се возат 357 автобуси(3те Лејланд се возат ли сеуште?). Со набавката на нови 282(Украински и Кинески), тотално ќе се заменат 263те Саноси и уште 19 од марката Икарус(вкупно има 77). Се на се би требало да имаме само 58 стари автобуси, од марката Икарус. И едно прашање, овде стои 19 зглобни Икарус? Дали се тоа двојните со затемнети стакла? Зошто ако се тие, 19 тешко да се, јас имам видено само 2 и тоа ги ротираат на 2ка, 5ка, 15ка и 57ца. Edited by Djole88 - 04-Feb-2011 at 12:31 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Ако не грешам јас, мислам дека Икарус автобусите се постари од Санос автобусите. Можеби грешам, но доколку не грешам, мислам дека поисплатливо би било прво да се ослободат од тие 77 Икарус автобуси, па потоа од уште 207 Санос автобуси. Мислам дека имаш направено грешка со нарачаните нови автобуси. Нарачани се 84 градски автобуси од украински ЛАЗ, од кои 4 ќе бидат двојни, а останатите 80 ќе бидат единечни. А што се однесува до двокатните градски автобуси нарачани од кинески Јутонг, нарачани се вкупно 202 двокатни градски автобуси, од кои 200 ќе бидат од затворен тип, а останатите 2 ќе бидат со отворен втор кат. А што се однесува до тие со затемнети стакла, и јас мислам дека се 2, но едниот е единечен, а другиот е двоен, и мислам дека и двата се Санос, а не Икарус. Но како и да е, јас не сум толку добро запознаен со возниот парк на ЈСП Скопје така што, секогаш има простор за грешки и исправки. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Имајте предвид само дека ова е состојба од 31.12.2009, извештајот за 2010 не е уште готов, а имајте предвид дека на листава пишува со колку возила располага ЈСП, а не колку од нив се во возна состојба. Тоа го имаше во друг приказ поназад.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Добро ти е ова "а не колку од нив се во возна состојба". Навистина, ЈСП Скопје е типичен пример за тоа како функционира оваа држава. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Добро сосем нормална работа е да има возила кои не се во возна состојба. Тие се користат најчесто за резервни делови, и додека не се истрошат во целост, си фигурираат во извештаите. Кога на пример ќе се стопат за старо железо (попрецизен збор - продадат по отстранувањето на сите употребливи делови), ги нема во извештаите. Сепак и тие се имот на компанијата, мора да бидат евидентирани.
Што се однесува до лејландите, тој едниот нели беше „атракција“, (што е до мене супер се вклопи во останатиот возен парк), ама како еден член да спомена дека и уште еден лејланд е во возна состојба, само се чува во некое депо. А третиот сигурно не е возен, барем не сме евидентирале такво нешто. Edited by гитардемон - 04-Feb-2011 at 16:16 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Јас мислам дека дел од тие старите приградски аутобуси треба да се фрлат зборам за старите саноси и икарус ,а дел од нив кои се во добра состојба да се реконструират малку и да се пуштат во селскиот сообракај.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Е па, добар дел од Санос автобусите на ЈСП Скопје се произведени во 1997 и 1998. Истите можат да бидат модернизирани, климатизирани и да станат поудобни за патниците. Ова уште во 2005 го кажа овој Ленин од Слобода Превоз, не му го помнам презимето. Ама ЈСП Скопје и тогаш беа глуви на таквите предлози, исто како што и сега се глуви на истите. Но сепак велат дека ќе ги задржат тие Санос автобуси произведени во 1997 и 1998 така да, надежта последна умира, можеби ќе им влезе памет во глава и ќе ги моденизираат, климатизираат и направат поудобни за патниците истите тие автобуси во иднина. Edited by Dexter26 - 04-Feb-2011 at 20:34 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Па реално да гледаме поредовни се граганите од селата во превозот од колку тие од градот,разликата е во тоа што низ градот има повеќе народ, а тие од селата морааат сепак да се пуштат надоле низ градот за работа,доктор и др причини , особено Автобуските линии према Скопје-Сингичич-Скопје-Арачиново,и Скопје-идризово и понатака... секој пат кога ги гледам тие автобуси ептен многу се чека низ станицата и секогаш се полни.
Поентата е да се направат комбинации доколку некаде губат,од друга страна да ги покријат тие трошоци со добивка,иако не може во секоја линија да бидеш добитен,јас сметам дека освен 57-мица треба да се пушти уште еден број за да се не се преоптовари тој број од грагани. Можна е слична релација од 57,што ке го поврзува Чаир-Центар-Аеродром и обратно. Edited by mitatos - 04-Feb-2011 at 21:00 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не знам дали сте приметиле, но во последниве денови гледам неколку зглобни автобуси на ЈСП кои се свежо офарбани однадвор и реконструирани одвнатре, ова важи и за моделите на Санос и за Икарус. Не знам дали има некој инсајдерска информација од ЈСП, но по се изгледа дека дел од зглобните автобуси и понатаму се спремаат за возење по градските улици.
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
овие од јсп ке ги бараат санос-ите само тогаш ке биде касно. инаку санос-ите се добри за приградски линии за разлика од лаз-овите кои се нископодни а санос-ите се средноподни кои имаат одредени предности на одредени линии
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Кај нископодните се штелова висината, таман работа ако се само на една височина цело време. Има хидраулика, нешто како на црнците кадилаците по САД
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |