build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 30>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 15-Jan-2011 at 19:47
Originally posted by ovaj_stariov

Знае ли некој нешто за ова,последен пат кога бев Охрид автобуската беше во една барака





*Новата* АС уште е непокриена и цело време топката си ја префрлаа Галеб АД кој моментално ја користит и Општината(Охридски Комуналец)на чие име е местото.Ако првиот впечаток за некое место е Автобуската станица или аеродром/железничка,тешко на тие шо идат прв пат .
Пред некое време патував и дента истураше дожд,дури се намести автобусот на перон сите бевме жива вода
Можда е добро да ја пуштат на тендер на некој концесионер,ама со строго дефинирани услови,доволно имат место од страна и за поголема катна гаража и како шо продаваа приказни едно време за целосно покриена автобуска со трговски центар над неа
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 03-Feb-2011 at 14:08

За комунални проекти во Кисела Вода кредит од Светска банка


Кредитот е наменет за капитални инфраструктурни проекти, како што се изградба на атмосферска канализација, водоводна мрежа

 

 
%20  

Општината Кисела Вода е првата скопска локална самоуправа што доби кредит од Светска банка за капитални инфраструктурни проекти, како што е изградбата на атмосферската канализација на улиците Народни херои и Мариовска, како и во населбата 11 Октомври.

- Покрај нашата и Кочани доби вакви кредити од Светска банка. Сега очекуваме позитивен одговор и за договорот за изведба на водоводна мрежа во Пинтија - изјави Марјан Спасески, портпарол на Кисела Вода.

За изградба на водоводна мрежа во Пинтија предвидено е општината да се задолжи со 39.500.000 денари, а износот ќе се враќа во рок од девет години.

- Ги поминавме условите што ги постави Светска банка за задолжувања од овој тип. Минатата година бевме одбиени, но годинава успеавме, и покрај тоа што процесот беше многу макотрпен, бидејќи надлежните од Светска банка бараа детален приказ за тоа како ќе се трошат нивните пари. Тендерот за избор на фирмата што ќе ја гради водоводната мрежа ќе се распише кон средината на март. Со ова конечно ќе се реши проблемот на жителите од Пинтија – изјави градоначалникот на Кисела Вода, Марјан Ѓорчев.

Немањето водовод е проблем со кој жителите на Пинтија се соочуваат со децении. Тие или немаат вода или притисокот е слаб, а за хемиската и бактериската исправност да не спомнуваме.

- Со години се соочуваме со слаб притисок, особено лете мака мачиме, не може да се истушираш ниту, пак, да вклучиш машина за перење. Одамна се најавува изградбата на водоводот, па крајно време е веќе да се реализира – изјави една жителка од Пинтија.

За изградбата на атмосферската канализација на улиците Мариовска и Народни херои, како и во населбата 11 Октомври, Светска банка на општината и одобри 65.140.000 денари.

- При секој пообилен дожд улиците во населбата 11 Октомври, како и коловозите на Мариовска и на Народни херои се поплавуваат. Атмосферските води од Водно завршуваат дури и во дворовите, но и во подрумите на жителите од овие делови од општината. Проблемот можевме да го решиме само со задолжување – изјави Спасески.

Моментно општината ја подготвува документацијата за меѓународниот тендер за избор на фирма-изведувач на градежниот зафат.

 

Задолжување и во ИК банка
 Наскоро во општината ќе почне реконструкција на постојните и изградба на нови улици и тротоари, како и на уличното осветлување. Општината за реализација на овој проект зеде кредит во износ од 50.000.000 денари од ИК банка. Како гаранција за отплаќање на кредитот, под хипотека е ставено спортското игралиште во Пржино. Кредитот со каматна стапка од девет отсто општината треба да го врати до крајот на 2013 година.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22112017132&id=14&prilog=0&setIzdanie=22197
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 14-Feb-2011 at 14:41

Колекторот ќе ги спаси кратовските мостови

Изградбата на колекторскиот систем и на речните корита ќе ги спаси од поткопување повеќевековните мостови во Кратово, а граѓаните добиваат и градско шеталиште

Надојдените води на Табачка Река повеќе нема да ги поткопуваат темелите на повеќевековните мостови, кои со средновековните кули на Кратово му носат и најголем број туристи од земјава и од странство.

Неодамна завршија градежните работи од првата фаза на проектот за прифаќање на отпадните води од станбените објекти од двете страни на реката. Изградени се околу 200 метри од колекторскиот систем, а на истата должина е извршена регулација на речното корито со пешачка патека од средновековниот Јоркширски мост до хотелот „Кратис“.

Тротоарите се изградени со травертин, а по целата должина ќе бидат поставени и канделабри за осветлување на патеката во вечерните часови. Дното на речното корито е обложено со плочи од лискун, а на неколку места се изградени бетонски прагови со кои се заштитува поткопувањето на средновековните мостови и на поставените плочи.

За регулација, односно изградба на потпорниот ѕид во длабокото речно корито во кој е поставен и колекторскиот систем, Општина Кратово во 2009 година од Министерството за транспорт и врски доби 10 милиони денари. Лани од Агенцијата за води се добиени и инвестирани 12 милиони денари. Кратовци велат дека за целосно довршување на почнатите проекти се потребни средства што сами нема да можат да ги обезбедат.

- Комплетното завршување на целата траса ќе зависи од прифатливоста на подготвените проекти, кои очекуваме да бидат финансирани од фондовите за прекугранична и меѓународна соработка.

Станува збор за два проекта што се реализираат фазно, бидејќи пресметката покажа дека за нивно завршување ќе бидат потребни околу 200 милиони денари. Како ќе бидат обезбедувани парите така и изведувачот ќе може да продолжи со градежните работи - изјави Мите Андоновски, градоначалник на Кратово.

Поради навиките на граѓаните комуналниот отпад да го фрлаат во Табачка, односно во Кратовска Река, до лани речното корито оставаше грда слика кај туристите што доаѓаа во посета на градот. Со двата започнати проекта локалната самоуправа и невладините организации реализираа акција за чистење на речното корито.

Со подобрување на временските услови ќе се работи на втората фаза од проектот, од утоката на Манцева во Кратовска Река до старите градски гробишта. За целосно завршување на проектот треба да се завршат работите од третата фаза до објектот на Ветеринарската станица.

Според проектната документација, речното корито ќе се уреди во вкупна должина од околу еден километар и 200 метри. Од начинот со кој се реализираат проектите задоволни се и граѓаните. Кратовци велат дека, освен што ќе им се реши повеќедеценискиот проблем со фекалната канализациска мрежа, ќе добијат и убаво уредена пешачка патека во речното корито на Кратовска Река.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=86B05B62739B1441ADA9ABE2F664739F
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 17-Feb-2011 at 03:49



УЖАС!!!

Овој кеј е трн во око! Зарем не им било јасно дека и кејот и коритото треба да се направат со камен што ќе одговара на мостовите и околното историско наследство? Ама не, ете морало да биде со травертинот на Силекс.   Wallbash

Вака ли се гради амбиент во место кое има огромен туристички потенцијал поради своето историско наследство? Со ваков ум и милиони евра да беа на располагање, немаше ништо асално да добиеме, туку само уште еден циркус! „Проектов“ е уште еден доказ дека кај нас недостатокот на финансии е второстепен проблем, најгорлив проблем е недостатокот на мозок.

Многу ми е криво за Кратово, место со уникатен шарм и голем туристички потенцијал (засега ужасно потценет потенцијал, а како тргнало никогаш нема ни да се реализира). Прво го сотреа економски, а сега изгледа следува и обезличување.  Wallbash
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 17-Feb-2011 at 10:20
Ајде ајде, како да не знаеме дека додека робовладетелот е жив, од Кратово место не бидува. Навистина фасцинантно градче, штета, навистина штета.

Edited by гитардемон - 17-Feb-2011 at 10:20
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 03-Mar-2011 at 14:28

Жителите на Кленоец во кал до колена

Шест месеци чекаме да направат улица од 200 метри, велат жителите од Влае, а од општина Карпош објаснуваат дека се во тек повеќе инфраструктурни зафати на тој дел и најавуваат дека од 15 март ќе почне и асфалтирањето

Жителите од околните згради кај улицата Кленоец, во населбата Влае, во Скопје, се жалат дека веќе шест месеци живеат во неподносливи услови, во кал до колена, бидејќи не им се асфалтирани пристапните улици. Тие реагираат и на тоа што постојано нешто се копа, се прекопува, а инфраструктурата практично не се гради.

- Иако две години сме вселени во зградите, с` уште ставаме најлонски кеси на нозете за да можеме да стигнеме до асфалтот, кој е на педесетина метри. Секој копа, раскопува, никој не затрупува. Колите ги паркираме во кал. Додека надлежните си ја префрлаат топката едни на други, се давиме во кал. Ние уредно плативме комуналии кон општината и државата, плативме и данок на промет при купувањето на становите - реагираат жителите.

Граѓаните од Влае прашуваат зошто на надлежните им е потребно толку време за да се направат улиците кога нивната вкупна должина не е повеќе од 200 метри.

Велат дека ако за овие шест месеци се асфалтираше по еден метар дневно, досега ќе беа готови.

Од општина Карпош објаснуваат дека во тој дел во континуитет се вршат интензивни градежни работи, бидејќи станува збор за комплекс од нови згради и дека со почетокот на градежната сезона на 15 март ќе почне и асфалтирањето.

- Ова е голем градежен комплекс, се прават фекална и атмосферска канализација, а ќе се менуваат и тротоарите на улицата Кленоец, која ќе биде комплетно реконструирана. Досега поставивме топловод на новопроектирани улици, но и на улицата Кленоец. Сега се изведува секундарен вреловод на новопроектираните улици, а за тоа е потребно време - изјави Виолета Цветковска, портпарол во општина Карпош.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=432BF285BA33384299D2559D28169880
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 23-Mar-2011 at 14:44
Имам сериозна забелешка за една крајно неодговорна појава во Скопје. После копањето и отклонувањето на дефектите на подземната инфраструктура (најчесто од страна на Водовод или Топлификација) тротоарите и улиците само грубо се потрупуваат со земја и чакал и тука завршува приказната. Во Капиштец пред 2 години имаше интервенција на Васил Ѓоргов и тротоарот е суште кал. Пред 2-3 месеца имаше уште една интевенција и на Народен Фронт (кај паркингот Треска) и освен  целиот тротоар во должина од 15тина метра е прекопан и заборавен. Што се чека? Темелна реконструкција на тротоарите? Мислам дека градот особено мора да си земе обврска да ги враќа во првобитна состојба локациите после интервенција на службите. Бидејќи најчесто се работи за Водовод (кој е под градска капа), што е толку тешко да се координираат активностите, па по завршувањето на нивната работа фино да се асфалтира парчето или нареди назад бехатонот.  
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 28-Apr-2011 at 11:24
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 28-Apr-2011 at 21:05
Има некој од Штип да даде некоја слика од оваа рекострукцијата на ул.Васил Главинов во Штип гледам по сите информативни веб-страни има за таа рекомструкција
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 04-May-2011 at 11:38
ГРАДОТ ЌЕ ГИ РЕНОВИРА ПАТЕКИТЕ ЗА ПЕШАЦИ ВО ЦЕНТАР

Тротоари од половина милион евра

Пешачките патеки ќе се обновуваат со павер елементи, а не само со асфалт, па затоа, објаснуваат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски, овој зафат ќе чини толку пари

За реновирање на тротоарите во централното градско подрачје Градот ќе потроши половина милион евра. Пешачките патеки ќе се обновуваат со павер елементи, а не само со асфалт, па затоа, објаснуваат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски, овој зафат ќе чини толку пари.
Градежните работи во Малиот ринг нема да ги врши една фирма, туку на тендерот склучен е договор со пет градежни претпријатија и тоа: "Пелагонија"-Гостивар, "Урбан инвест", "Чингар инжинеринг", "Транс мет" и "Вратница". Секоја од овие фирми со различни павер елементи ќе ги реновира тротоарите, што значи дека тие во центар нема да бидат со ист изглед.
"Одбравме пет фирми за да можат работите побрзо да завршат. Павер елементите кои ќе се поставуваат ќе бидат малку поголеми од бехатон плочките и ќе наликуваат на камен. Сите тротоари нема да имаат ист изглед, ќе бидат различни зависно од тоа која фирма ќе ги реконструира", велат од кабинетот на градоначалникот Трајановски.
Од Градот не знаат да кажат кога ќе почнат градежните работи. Дали тоа ќе биде откако ќе заврши т.н. голема реконструкција на улиците во центарот на градот или истовремено ќе се работи на двата проекта.
(А.А.)





Edited by pbanks - 04-May-2011 at 11:39
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 08-May-2011 at 00:04
Не сакам да сум скептик, ама денеска шетајќи го целото подрачје каде се изведуваат градежни работи, се гледа подолг застој. Нз, можда е ради изборите, па се чека се наеднаш да се среди, но на мислам сум и да не нема градов доволно пари, па да чека по некои тајни патишта да добие од државата. Трагично е проектите кои можеа да се направат за 5 дена, да се одолговлечат месец дена и повеќе.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 08-May-2011 at 09:08
Originally posted by N23

Не сакам да сум скептик, ама денеска шетајќи го целото подрачје каде се изведуваат градежни работи, се гледа подолг застој. Нз, можда е ради изборите, па се чека се наеднаш да се среди, но на мислам сум и да не нема градов доволно пари, па да чека по некои тајни патишта да добие од државата. Трагично е проектите кои можеа да се направат за 5 дена, да се одолговлечат месец дена и повеќе.


A да не беше сабота вчера?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 09-May-2011 at 15:44

Не е моментот кој ден од неделата е. Скоро секој ден го проаѓам цел центар. Улиците не се чепнати долго време, ете таа пред НБРМ. Оградата беше во застој неколку дена со фарбање. Оградата на Гоце Делчев не е ни започната. Исто и со фасадата на пелистер. И Васил Аџиларски е само ископана повеќе од недела дена и е така оставена. Затоа реков, брзо го ископаа, а сега или чекаат сите во еден ден да ги асфлатираат, или се нема пари. Јас сум ипак за второто, затоа што до сеа сите градоначалници кукаа како нема пари, а одеднаш се прави масовна реконструкција.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 09-May-2011 at 15:54

Како тоа се немале пари? Контрактот си е среден за време на тендерот. Си имаат рок градежните фирми и сега се се сведува на нив а не на градот секако во согласност со рамките на договорот. Сите улици ќе бидат готови до 1 Јуни по што ќе следи обновување на тротоарите и започнување на проширувањето на Климент Охридски па потоа ќе се оди со Теодосиј Гологанов и кружен тек кај католичка.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 09-May-2011 at 17:59
Originally posted by Supervisor


Како тоа се немале пари? Контрактот си е среден за време на тендерот. Си имаат рок градежните фирми и сега се се сведува на нив а не на градот секако во согласност со рамките на договорот. Сите улици ќе бидат готови до 1 Јуни по што ќе следи обновување на тротоарите и започнување на проширувањето на Климент Охридски па потоа ќе се оди со Теодосиј Гологанов и кружен тек кај католичка.


Не би сакал да навлагам во друга тема и дискусија, но потпишување договор и негово исполнување од двете страни е дијаметрално спротивна ствар. Ако имаш можност прашај доверливи луѓе од градежната фела да ти кажат колку редовно ги добиваат државните пари за изградба на спомениците, улиците и другите објекти. Не би сакал овој пост да предизвика лавина реакции.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 10-May-2011 at 22:04
Чичко Коце ај да ми купиш 4 нови гуми за колата те молам зашто си ги упропастив по месец дена изгребаното Скопје!!! и кажи кога мислиш да асфалтираш!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 10-May-2011 at 22:13
Originally posted by vladegf

Чичко Коце ај да ми купиш 4 нови гуми за колата те молам зашто си ги упропастив по месец дена изгребаното Скопје!!! и кажи кога мислиш да асфалтираш!




komentar ipol.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 10-May-2011 at 22:44
A pre toa ne li gi skina gumite od dupkite!!!!?Komentar dva i pol Wallbash
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 11-May-2011 at 07:24
Dobro moze postot ne mi bese na mesto i ke si go izbrisam ama mesec dena be luge da ne se mrdnelo so prst? K.J. Pitu ne e pipnat 3 nedeli.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 12-May-2011 at 21:06
800 илјади евра за нова инфраструктура во Влае

Градоначалникот на општина Карпош Стевче Јакимовски, вчера ги презентираше градежните активности што се одвиваваат во населбата Влае. На локацијата зад маркетот на Тинекс, паралелно со изградбата на новите згради, општината одлучи да изгради атмосферска канализација во должина од 765 метри, фекална канализација во должина од 130 метри и топловод во должина од 1.000 метри. По завршувањето на подземната инсталација, предвидено е поставување на рабници и изведба на тротоари во должина од 2.300 метри како и асфалтирање на улицата Новопроектирана. Улицата исто така ќе добие улично осветлување, за што ќе бидат поставени 26 нови столбови, јавува интернет – порталот на општина Карпош.

Вкупната инвестиција на општина Карпош во овој проект изнесува 800.000 евра и истиот е планирано да биде завршен до 15 јуни. Градежниот зафат во населбата Влае е еден од 20 – тината зафати кои во моментов се работат од општинските власти, а се состојат од реконструкција на улиците.




*градежен зафат на ул. Новопроектирана, извор: http://www.karpos.gov.mk



Бојан Блажевски



http://www.build.mk/?p=7634
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.