build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 15-Jan-2011 at 20:38

За жал одавно го пробива рокот за изработка на страната на МЖ-Транспорт
http://www.mztransportad.com.mk/

Како и страницата на МЖ-Инфрастуктура која со години остана непипната
http://www.mz.com.mk/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 16-Jan-2011 at 01:28
Originally posted by Vladimir P


За жал одавно го пробива рокот за изработка на страната на МЖ-Транспорт
http://www.mztransportad.com.mk/

Како и страницата на МЖ-Инфрастуктура која со години остана непипната
http://www.mz.com.mk/


Дали Македонски железници се влезени во Европскиот резервационен систем ЕПА и како воопшто продаваме/би продавале карта на дестинации подолги од Белград/Атина. Што доколку сакам да резервирам+купам карта од Скопје до Милано+да купам место во спален вагон на релација Загреб-Милано, дали оваа услуга може да ја извршат вработените од Железничката станица во Скопје?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 17-Jan-2011 at 14:30

Железничката инфраструктура енигма за Владата


Владата ги проби роковите за изградба на пруга кон Албанија и кон Бугарија, а истовремено заборави и на реализација на повеќе поситни проекти, како што се воведување езерска линија од Охрид до Подградец, изградба на базени во повеќе градови, привлекување нискотарифни авиокомпании...

 

 
%20  

Ветено-несторено

Македонските граѓани нема да имаат можност со воз да отпатуваат за Албанија или за Бугарија во наредните неколку години бидејќи Владата веќе ги проби роковите дадени во предизборната програма за изградба на овие делници. Се чини дека Владата нема реална можност да почне со реализација на овие капитални инвестиции ниту до истекот на мандатот во 2012 година.

Така, во програмата „Преродба во 100 чекори, надградена и проширена“ се предвидуваше почеток на изградба на пругата Кичево - Струга - Ќафасан во 2009 или најдоцна во 2010 година. Воедно, во изминативе четири години Владата не успеа да обезбеди пари од меѓународните финансиски институции за доизградба на железничката пруга кон Бугарија. Станува збор за проекти што се одложуваат со години поради тоа што се потребни огромни средства за реализација.

Пред изборите во владејачката ВМРО-ДПМНЕ ветија и реализација на повеќе други поситни и поевтини проекти за кои роковите се веќе одамна пробиени.

Така, до септември 2009 година во патниот железнички сообраќај требаше да има електронска наплата на билетите. До крајот на 2009 година се предвидуваше санација на каналите Билјанини извори и Св. Наум во Охрид, а со цел да се воспостави езерската линија Подградец, Албанија - Св.Наум – Охрид. До крајот на 2010 година, пак, се предвидуваше воведување на интегриран електронски систем за наплата на патарина, кој требаше да поддржува готовинско и безготовинско плаќање. Една од најголемите пречки за масовно искористување на визната либерализација и патување до европските дестинации се превисоките цени на авиобилетите. Пред изборите, актуелната владејачка гарнитура вети и дека ќе привлече најмалку два нискотарифни авиопревозници на домашните аеродроми, а со цел да се поевтинат авиобилетите за македонските граѓани. Но оваа иницијатива никогаш не вроди со вистински плод. Индикативно е што партијата на власт во почетокот на секоја година по одржувањето на изборите најавува реализација на проектот за изградба на македонско село како национална туристичка атракција. Иако станува збор за проект што предвидува изградба на околу десет куќи со автентична архитектура од повеќе македонски краишта, рокот за негова реализација (2009 година) е одамна пробиен.

Интересно е што владините претставници во изминатиов период во повеќе наврати се појавија на отворањето тениски игралишта и училишни спортски сали, кои беа дел од агендата за воздигнување на спортскиот дух кај младите и воопшто кај македонските граѓани. Сепак, се чини дека владејачката гарнитура заборави дека пред изборите даде ветување дека во периодот 2008-2012 година ќе бидат изградени или ќе почне изградбата на неколку базени со олимписки стандарди во Скопје, Куманово, Штип, Струмица, Прилеп, Битола, Охрид, Тетово и во Гостивар. Иако Македонија е држава која има два полуфункционални затворени базени и тоа само во главниот град, досега не е изграден ниту еден нов базен.


Izvor: Nova Makedonija> http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11711103468&id=10&prilog=0&setIzdanie=22183
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 17-Jan-2011 at 17:55
Не е ништо чудно... 20 години така тапка МЖ во место...Confused
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 17-Jan-2011 at 19:43
Originally posted by Danielbtmk

Не е ништо чудно... 20 години така тапка МЖ во место...Confused

Даниел не забравај дека не е од осамостојувањето па навака заборавена железницата, сигурно додај и уште мин 10 години пред тоа.
И сега сме на ова дереџе каде не се знае каде попрво да се закрпи некоја дупка.
Така да во изминатите ~30 години ама баш ништо не се превземаше - извинете го забравив проектот „бунарот за пари“ на пругата кон БГ.

И сега се факаш за една работа да ја поправиш и сваќаш дека подлога за истата не постои, нема никаков запис проект план, или тој е само скрпена студија за да се земат пари така да мора се од почеток.

Еве една езотерија од осамосојувањето навака 0-нултата точка сеуште ни е во Белград, (постот за мерната кола која тоа тек сега ќе се прави - по 30 год.)

И уште нешто карикирано да изнесам, неме ни еден машински план, детален технички план за одржување, ремонт, експлатација, закони за експлатација, сигурносни норми, ... на локомотиви и вагони, и сега мака мачат како прво да се прибере од „бели свет“ сортира да не зборам кој процес е да се нумерира стандардизира по новите норми, прилагоди и на крај дигитализира.
Земете го и делот на инфрата, која пруга попрво да се почне со оправка, а камоли со обнова или градба на нови.

Сва среќа што останеле по некој луге кој некогаш некоја затурена бледа копија тргнале и сега тоа се користи и за сва среќа од друга страна мајстори кој буквално можат да направат од ништо нешто.

Мислам дека поентата е тоа, изгубеното и поминатото време не прегази и сега тражиме буквално преќу ноќ да го оправиме.
Ќука која не се одржува секојдневно - ќе пропадне, засукување на ракави и полека од подрум па нагоре.

Не ме сваќајте ко „навивач“ но мислам ова е нашата реална ситуација,
е колку би сакал и јас кај нас да трчи некој ICE или ... но мора да бидиме реални.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 20-Jan-2011 at 23:35
Originally posted by Vladimir P


За жал одавно го пробива рокот за изработка на страната на МЖ-Транспорт
http://www.mztransportad.com.mk/

Која фирма ја изработува странава? Question


Edited by Danielbtmk - 20-Jan-2011 at 23:35
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 20-Jan-2011 at 23:38
Originally posted by Danielbtmk


Која фирма ја изработува странава? Question

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 20-Jan-2011 at 23:43
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Danielbtmk


Која фирма ја изработува странава? Question


Мислиш на МЖ? Не сум баш сигурен дека МЖ би ја изработувала страната кога за тоа се потребни стручни лица, а додека Неотел само ја хостира и сеуште ја чека готова...
А инаку прашањето ми беше Која фирма е платена за да ја изработи страната на МЖ или пак МЖ најави дека ќе има нова страна но сеуште нема преземено никакви чекори за исполнување на истото...


Edited by Danielbtmk - 20-Jan-2011 at 23:54
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 20-Jan-2011 at 23:59
Кога ќе ја направат највероватно и ќе се потпишат најдолу
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 27-Jan-2011 at 20:08

Граѓаните да го штитат имотот на железницата како добро од општ интерес

четврток, 27 јануари 2011
 
Јавното претпријатие Македонски железници - Инфраструктура информира за зачестени испади поради кражби на технолошко-техничките системи кои се во функција на безбедно и редовно одвивање на сообраќајот на пругите во Република Македонија, а се неопходни и важни за нејзиното функционирање
 

 
 
Македонски железници - Инфраструктура ги потсетува граѓаните дека се должни да го почитуваат и штитат имотот на железницата како добро од општ интерес.

Опасностите на кои се изложуваат при кражбите, како што соопшти Македонски железници, се големи, како по нивниот живот, така и по животот на корисниците на услугите на железницата, особено што голем број уреди се наоѓаат под високи напон. Истовремено во опасност ги доведуваат и учесниците во патниот сообраќај поради испадите на системите за осигурување на патните премини преку пругите.

Граѓаните кои ќе се затекнат во кражба или злонамерни дејствија на пругите и постојките во Македонија, ќе бидат најстрого санкционирани согласно Кривичниот законик на Република Македонија и Законот за сигурност во железничкиот систем, стои во соопштението.

ЈП Македонски железници - Инфраструктура доследно ќе ја спроведува законската забрана за неовластено движење и задржување на пругите и пружниот појас.

Македонски железници апелираат до сите граѓани кои ќе забележат сомнително движење по пругите, кражби на опрема и елементи да ги пријавуваат на отворената телефонска линија     (02) 2462 332     и    075 282 872        или во најблиската полициска станица.


Извор: Кирилица



Edited by Danielbtmk - 27-Jan-2011 at 20:10
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 09-Feb-2011 at 10:24
Ne e zlonamerno medjutoa kopiranjevo na novinski tekstovi i nivno postiranje ovde go davi forumov.
 
Edno e da se komentira ili da se prevzeme nekoj mal izvadok medjutoa da se postavi celata statija e nepotrebno bidejci tekstot vece go ima vo vesnici/casopisi...
 
Mnogu e podobro so linkuvanjeto pa koj saka da go procita celiot tekst da moze da klikne odosto da se kopiraat celi strani i postiraat tuka!? 
 
Se izvinuvam sto zaminav ponastrana od temata.
 
 


Edited by mon - 09-Feb-2011 at 10:26
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 09-Feb-2011 at 10:54
Originally posted by mon

Ne e zlonamerno medjutoa kopiranjevo na novinski tekstovi i nivno postiranje ovde go davi forumov.
 
Edno e da se komentira ili da se prevzeme nekoj mal izvadok medjutoa da se postavi celata statija e nepotrebno bidejci tekstot vece go ima vo vesnici/casopisi...
 
Mnogu e podobro so linkuvanjeto pa koj saka da go procita celiot tekst da moze da klikne odosto da se kopiraat celi strani i postiraat tuka!? 
 
Se izvinuvam sto zaminav ponastrana od temata.
 


мон, постирањето го правиме од 2 причини...

1. Полесно за читателите е да се прочита информацијата во еден здив (наместо да се клика нов линк)
2. Линковите на интернет често знаат да „исчезнат“ во неповрат со што може да се изгубат вредни информации а воедно да ги направат нишкиве да го изгубат контекстот

Во секој случај се сложувам дека треба да се има посилен критериум за тоа што е релевантно а што не е, бидејќи понекогаш навистина се постира се и сешто
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 09-Feb-2011 at 17:34
Би додал и:

3. Полесна орјентација, полесно пребарување и подобро согледување на вкупната слика за една тема.
4. Можност за цитирање со опцијата  quote

Се сложувам дека би било добро да се подигнат критериумите за релевантност и важност при постирање на статии, но во случаите кога навистина се работи за релевантни и важни текстови, нивното постирање воопшто не го гледам како „давење“, напротив, сметам дека е добро искористен простор.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 10-Feb-2011 at 14:27

Се враќаат ли патниците на возовите за Скопје?

СРЕДА, 09 ФЕВРУАРИ 2011 18:02


Пополека, но сигурно, барем според патниците, се враќа довербата во Македонските железници. Последните измени во возниот ред, но и најавите за реконструкција на пругите, го враќаат отпимизмот кај луѓето кои најчесто го користат овој јавен превоз. Најмногу патниците да патуваат со воз ги привлекува ниската цена на повратниот билет која е релативно достапна за денешните услови на живеење и која изнесува под 350 денари. Сепак, според патниците, треба уште да се работи на квалитетот на вагоните и нивнта хигиена.



-Најверојатно поради цената, прифатлива е, има подобрување, но уште повеќе треба работа.

-Цената одговара, покомотно е, подобрени се условите, поубави се купеата, посредено е.

-Нема хигиена, како да сум задоволен, вака ќе одиме во Европа? Внатре горе-долу подобро е, велат патниците.

Од 12 декември повторно е воведен деловниот утрински воз во 5.30 минути кој до Скопје по возниот ред пристигнува за помалку од три часа. Патниците за овој воз треба да издвојат повеќе средства, односно околу 500 денари за повратен билет. За сметка на тоа, патуваат побрзо, во реновирани вагони, а во текот на патувањето им следува бесплатно кафе и вода. Оваа услуга засега позитивно се оценува кај оние кои патуваат за Скопје.



-Па сега не сум патувал, но добро е што се врати таа линија.
-Висока е доплатата, ретко кој би го користел тој воз за пократките релации, но одговара за Битола-Скопје, велат патниците.

Во моментов, според новиот возен ред, од Битола за Скопје се обраќаат возови 4 пати во денот и тоа три патнички во 3.10 минути, 12.45 и 18.25 минути. Со нив, по возниот ред се патува повеќе од 3 и пол часови, за околу 230 изминати километри.


Емилија Јовчевска


http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=31601:2011-02-09-17-03-52&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 10-Feb-2011 at 16:07
Забележувате ли дека во последно време се помалку има забелешки за греењето? Барем јас одамна не сум чул да се пожалат луѓето.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 10-Feb-2011 at 16:17

Во право си. Барем во реновираните вагони е прилично топло, понекогаш и неподносливо. Знам само проблем имаше кај шпанецот, каде што грееше само во средниот вагон. Веројатно и тој проблем е решен, затоа што одамна не сум се возел со него.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 10-Feb-2011 at 17:13
Originally posted by polval

Забележувате ли дека во последно време се помалку има забелешки за греењето? Барем јас одамна не сум чул да се пожалат луѓето.

Еве јас ќе се пожалам Big%20smile . Пред едно десетина дена, одев Скопје со Пелагонија Експрес во 05:30Ч, парното беше расипано. Човекот од станицата рече: ,, ...луѓе, парното не работи, кој сака нека иди, кој не... ". Морав да одам, така да замрзнав Wallbash
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 10-Feb-2011 at 17:15
Зимата се турка, чат-пат има парно, летото како ќе се помине? Нема воз со систем за ладење, освен прозорци секако.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 10-Feb-2011 at 18:30
И јас го имав истото искуство без греење со пелагонија експрес пред околу една недела. Немаше парно во еден од сините вагони со кревети на спуштање што се (не им ја знам ознаката), па кондутерот не премести во другиот вагон. Но како и да е чистотата беше на одлично ниво, како и кодексот на однесување на кондуктерот, а послужија и топло кафе.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 10-Feb-2011 at 19:28
Кушет вагоните воопшто не се поволни за патување во зима. Во оние во кои јас сум се возел нема парно греење во ходникот, туку само во купеата, па така и да има парно тоа не се чувствува. Инаку доста често се случува во некој од патничките возови да не работи парното во некој од вагоните, за среќа, при многу студено време патуваат помалку патници, па може да се преместите во друг вагон, што не е случај доколку патувате со автобус без парно.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.691 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.