build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 01-Mar-2011 at 21:42
Па добро, познато ни е дека Кина станува светски лидер во многу високи технологии, додека Украина сигурно не може да се пофали со такви достигнувања.

А дека автобусиве се добро решение, ни да си помислил дека сум помислил! Едноставно сакав да знам зошто mitatos мисли дека овие се подобри од украинските, и покрај тоа што реално кинеската технологија е сигурно понапредна од таа во Украина.

Edited by гитардемон - 01-Mar-2011 at 21:43
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 01-Mar-2011 at 21:43
Навистина ова ме зачудува.
 
Новите нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ ги имавме под будно око, знаевме и за хомологацијата во Германија, и за пристигнувањето на првиот автобус во Скопје кон крајот на декември 2010, и за хомологацијата на ПМФ, па дури и забелешките од хомологацијата на ПМФ ги ставија на Интернет.
 
А за овие новиве двокатни градски автобуси од кинески Јутонг само пред неколку дена дознав дека првиот веќе пристигнал во пристаништето Пиреја во Атина, Грција, а еве веќе денес, го пуштаат во сообраќај, или ги пуштаат, бидејќи сеуште не ми е јасно дали еден пристигнал или два пристигнале, и доколку биле два, дали и двата ги пуштија денес во сообраќај, или само еден од нив.
 
И ништо не знаеме ни за хомологација во Германија, бидејќи претпоставувам дека ќе ги носат во странство на хомологација, освен ако веќе ја поминале хомологацијата во странство, ама никој ништо не кажал за тоа, исто како што ништо не знаеме ни за хомологација на ПМФ, дали ја поминале или допрва ќе ја поминуваат.
 
И уште една интересна работа:
Автобусот прикажан на сликите и на видео клиповите нема регистарски таблички, овие новиве од украински ЛАЗ барем ги имаа тие привремените странски регистарски таблички, а овој двокатниов градски автобус од кинески Јутонг прикажан на сликите и на видео клиповите нема ама баш никакви таблички.
 
Само ме интересира, дали овој новиов двокатен градски автобус од кинески Јутонг прикажан на сликите и на видео клиповите, беше пуштен во сообраќај без никаква хомологација ?
 
Доколку беше пуштен во сообраќај без никаква хомологација, дали барем беа известени патниците дека ќе се возат со автобус кој сеуште не поминал низ хомологација ?
 
Сето ова го прашувам бидејќи автобусов многу спонтано и неочекувано се појави на скопските улици, за разлика од автобусите од украински ЛАЗ за кои пишуваше по весници и на телевизија кажуваа и недела дена пред да ги пуштат во сообраќај, па панделките, па говорите пред спортскиот центар Борис Трајковски итн.
 
Рака на срце, морам да признаам дека уште во 2010 бевме информирани дека првиот прототип на двокатен градски автобус од кинески Јутонг треба да пристигне во март 2011, но не верувам дека очекувавме, или да се поправам (бидејќи не сум овластен да говорам во ничие туѓо име), јас лично не очекував баш на 1 март 2011 да се случи пробното возење.
 
Не очекував ваква спонтаност.


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:46
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 01-Mar-2011 at 21:50
Може украинските имале таблички бидејќи по копнен пат дојдоа, и возеа преку граници, додека овие не биле регистрирани за сообраќај во Кина, бидејќи реално нема потреба. И новите коли кои ги пуштаат од странство немаат таблички.

Е сега кај нас можеле да ги повозат со онакви таблички „ПРОБА“.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 02-Mar-2011 at 01:26
Прочитај веста јас што ја ставив ќе ти се одговорат 90% од дилемите. 1 автобус е во Ск, вториот во Германија на хомологација. Овој во СК не е во сообраќај, туку ќе биде само за учење на возачите, значи за почеток сигурно ќе вози без патници
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 02-Mar-2011 at 01:37
Хомологација во Германија ке трае максимум една недела а кај нас не повеке од еден ден, време ке се губи само во нивниот превоз
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 02-Mar-2011 at 09:40
Автобусов ми е „London-wannabe“ и тоа премногу....може да е супер-квалитетен и суперопремен, ама не ми го менува првичниот став кон овој владин „донаторски“ потег...за (не)функционалноста може да дискутираме понатаму, а за сега за изгледот - големо разочарување
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
metodius View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Jan-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote metodius Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 02-Mar-2011 at 10:08
Не верувам во кинеската автомобилска/автобуска индустрија. Помислете на марките коишто се кинески кај нас: Ssang-Yong и Chery-па повеќето немаме ни слушнато, и квалитетот им е...Bash. Јутонг...Question Не може да се замемари производителот, нели? Украинскиве мислам дека се сосема соодветни со цената и со луксузот за нашите патишта и патници. Кинескиот очекувам само вака...да е светкав и симпатичен /не дека ми е симпатичен-напротив, лоша карикатура е на лондонските, коишто имено, лани ги редизајнираа, па и тие ќе ги обноват-можеби од Јутонг?!/ Функционалните реперкусии мислам дека на почетокот на темава многу подобро од мене ги објасни Cloverstack.

На крај, не е фер на Лондончани да им ја земаме иконата на Лондон, така? Big%20smile Што ќе им остане?
Ни земја, ни небо,
Ни пекол, ни рај.

Само ние и сега.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 02-Mar-2011 at 10:43
Originally posted by Dave Gahan

Автобусов ми е „London-wannabe“ и тоа премногу....може да е супер-квалитетен и суперопремен, ама не ми го менува првичниот став кон овој владин „донаторски“ потег...за (не)функционалноста може да дискутираме понатаму, а за сега за изгледот - големо разочарување

 
За надворешниот изглед оди да се караш со нарачателот, односно со актуелната Влада на Република Македонија, бидејќи твоето незадоволство искажано само на форумов не верувам дека ќе ја премисли владата.
 
А што се однесува до функционалноста, никој досега не коментирал за тоа на оваа тема на форумов од кога автобусите пристигнаа, од наједноставна причина бидејќи не сме се возеле во двокатниот градски автобус од кинески Јутонг досега па за да коментираме за неговата функционалност.
 
А доколку ти си се возел, те молам сподели го твоето искуство со нас останатите, да знаеме зошто си задоволен, како и зошто си незадоволен од функционална гледна точка.
 
Originally posted by metodius

Не верувам во кинеската автомобилска/автобуска индустрија. Помислете на марките коишто се кинески кај нас: Ssang-Yong и Chery-па повеќето немаме ни слушнато, и квалитетот им е...Bash. Јутонг...Question Не може да се замемари производителот, нели? Украинскиве мислам дека се сосема соодветни со цената и со луксузот за нашите патишта и патници. Кинескиот очекувам само вака...да е светкав и симпатичен /не дека ми е симпатичен-напротив, лоша карикатура е на лондонските, коишто имено, лани ги редизајнираа, па и тие ќе ги обноват-можеби од Јутонг?!/ Функционалните реперкусии мислам дека на почетокот на темава многу подобро од мене ги објасни Cloverstack.

На крај, не е фер на Лондончани да им ја земаме иконата на Лондон, така? Big%20smile Што ќе им остане?

 
Мала поправка.
Сангјонг е корејска марка и воопшто не е неквалитетна, напротив, нивните возила се возат и низ европските држави и користат германски делови, можеби грешам, но мислам дека користат мотор од Мерцедес-Бенз, а исто така и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг користат германски делови, а за моторот ако добро помнам, директорот на ЈСП Скопје, Мишо Николов, изјави дека е од некој англоамерикански производител, а колку се квалитетни и/или неквалитетни, останува да видиме кога ќе бидат пуштени на редовни градски превозни линии.
 
Од друга страна, Чери е кинеска марка, и според тоа што го имам видено на Интернет од тестови, дефинитивно не е за било кои европски улици и патишта, вклучувајќи ги и македонските, од безбедносна гледна точка.
 
А што се однесува до двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, јас не верувам дека крадеме нешто од Лондон, бидејќи двокатни градски автобуси ги имаш во речиси секоја европска метропола, но многу поважно е тоа дека Лондон му ги подарил, значи не му ги продал, туку му ги подарил, не помнам точно колку двокатни градски автобуси на Скопје во 1950-те или на почетокот на 1960-те, непосредно пред земјотресот во 1963.
 
Не гледам тука никаква кражба во тоа што државата одлучила да купи современи двокатни градски автобуси за Скопје, од една страна за да му го врати стариот изглед на скопскиот јавен превоз, а од друга страна за да го обнови возниот парк на ЈСП Скопје.
 
Воопшто немој да се загрижуваш за Лондон, бидејќи Лондон ќе си остане Лондон, исто како што и Скопје ќе си остане Скопје.
 
И на крај, што се однесува до функционалните реперкусии, ќе те замолам да коментираш со свои аргументи, а не со туѓи аргументи, како аргументите на Cloverstack, и по можност тие твои аргументи да се однесуваат на конкретниот двокатен градски автобус кој веќе пристигна и веќе го направи своето пробно возење низ скопските улици, а не на двокатните градски автобуси кои допрва треба да пристигнат.


Edited by Dexter26 - 02-Mar-2011 at 10:57
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 02-Mar-2011 at 12:06
Originally posted by Dexter26


Не гледам тука никаква кражба во тоа што државата одлучила да купи современи двокатни градски автобуси за Скопје, од една страна за да му го врати стариот изглед на скопскиот јавен превоз, а од друга страна за да го обнови возниот парк на ЈСП Скопје.


Не гледаш или не сакаш да видиш? Може не си свесен за фактот дека поради овој pimp my bus пристап на Владата, и барањето во тендерот да се изгради custom модел само за Скопје, цената на едно вакво чудовиште двојно поскапа од било кој автобус во сериско производство на Јутонг. После пет пропаднати тендери (огласи платени со наши пари), и по договарањето на custom изглед со custom цена, јас и тоа како мирисам криминал.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 02-Mar-2011 at 13:45
Originally posted by Dexter26

За надворешниот изглед оди да се караш со нарачателот, односно со актуелната Влада на Република Македонија, бидејќи твоето незадоволство искажано само на форумов не верувам дека ќе ја премисли владата....


Владата моментално доживува таква нирвана, да Господ лично ќе треба да причека за да го сослушаат за нешто...

Обично не се замарам да образложувам субјективни гледишта, посебно не за дизајн, ама ај, само на кратко - мораше да бидат двоспратни, мораше да бидат црвени, мораше да бидат со „(демек)ретро“ дизајн - ама неее, немаат врска со Лондон, кој рече дека сме сакале да личат на тие од Лондон!? - жити све, ич не личат!? Па уште ги имало во секоја европска метропола - ВО КОЈА!? Може да има двоспратни, ама баш вакви, не би рекол...
Не утепа носталгија по 10 канти од кои Лондон се отарасил пред 40 години...добро што не им текна некои канти од поново време да ги увезат, изгледа ни во цел Лондон нема 200 такви...дека и така улиците на Скопје не се баш подобри од оние после земјотресот...
Што се однесува до функционалноста, има такви издржани постови назад во темава (39 страни), да не ми паѓа на памет да ги повторувам...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 02-Mar-2011 at 13:50
Како модел прилично ми се свиѓа, не од аспект дали прилега за скопските улици и Скопје како целина, меѓутоа како модел има интересен дизајн. Секој вкус е различен нормално, едноставно не ми се свиѓа моментот кога ќе вози по градскиот шпиц па внатре ќе биде гунгула. За градови ко Скопје требаат зглобни, а овој тип на автобуси поише би требало да се развозаваат во некое бош време и повеќе се за уметнички доем отколку за превоз на патници во 4 и пол попладне.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 02-Mar-2011 at 14:16

ПРВОТО КИНЕСКО ВОЗИЛО НА ТЕСТ НИЗ ГРАДОТ

Двокатниот автобус го шокира Скопје

Додека автобусот возеше по булеварите, граѓани стоеја среде пешачки премини, таксисти кочеа, продавачки се лепеа на излозите и, со подзинати усти, гледаа во возилото и го сликаа со мобилни телефони

Првиот кинески двокатен автобус за градски превоз од вчера е на проба во Скопје. Новото возило во наредните денови ќе помине неколку тестови кај експерти во ЈСП "Скопје" и на Машинскиот факултет, по што од следниот месец официјално ќе биде пуштено да вози на градските улици.
Издржливоста и комоцијата на двокатниот автобус вчера први ги пробаа градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски, раководството на Јавното сообраќајно претпријатие, машински експерти и новинари. Додека автобусот возеше по булеварите, поминуваше под надвозниците и рекламните платна, Скопје, буквално, беше закочено. Граѓани стоеја среде пешачки премини, таксисти кочеа, продавачки се лепеа на излозите, пазарџии ги оставаа тезгите, ученици трчаа преку средишните жардиниери и шокирано, со подзинати усти, гледаа во возилото на два ката. Некои сликаа со мобилни телефони, многумина свиркаа и мавтаа со раце, па после тоа коментираа меѓу себе.
Видно возбуден беше и директорот на ЈСП"Скопје" Мишо Николов, кој се провози на горниот кат.
"Се надевам дека граѓаните ќе бидат задоволни од двокатните автобуси кои до крајот на годината треба да пристигнат уште 67. Очекуваме дека по тестирањето, возилото ќе добие дозвола за превоз на патници, по што скопјани, конечно, ќе добијат модерни и удобни автобуси за превоз низ градот", изјави Николов.
Дизајнот на двокатните возила е ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, по 40 на двата ката. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат.
Според стнадрадите на изработка, двокатните градски автобуси нема да може да се кршат, односно во случај на сообраќајни несреќи ќе има само надворешни деформации.
Сите 202 автобуса треба да бидат во Скопје до крајот на 2013 година.

http://vest.com.mk/?ItemID=73095E6B2C7C894CB4AEF98E755F0059
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 02-Mar-2011 at 14:38
Originally posted by гитардемон

Не гледаш или не сакаш да видиш? Може не си свесен за фактот дека поради овој pimp my bus пристап на Владата, и барањето во тендерот да се изгради custom модел само за Скопје, цената на едно вакво чудовиште двојно поскапа од било кој автобус во сериско производство на Јутонг. После пет пропаднати тендери (огласи платени со наши пари), и по договарањето на custom изглед со custom цена, јас и тоа како мирисам криминал.

 
Од гледна точка на потрошени пари, и тоа како се согласувам со тебе.
Кога реков дека не гледам никаква кражба, сакав да кажам дека не гледам никаква кражба од гледна точка на изгледот на автобусите, а што се однесува до потрошените пари, тука и тоа како само се согласувам со тебе.
 
Да, и јас ќе бев задоволен ако имаа современ изглед, наместо овој таканаречен ретро стил, но сепак и како вакви ми се допаѓаат, а до толку ми е преку глава од стариве канти на ЈСП Скопје, што попрво ќе прифатам да изгледаат било како однадвор, се додека се современи одвнатре, отколку да кажам да не ги нарачуваат воопшто бидејќи сме "краделе" туѓ изглед.
 
А дека овој таканаречен ретро стил на дебело не чини пари наместо да нарачаа автобуси директно од производна линија, тука во целост се согласувам дека е организиран грабеж.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 02-Mar-2011 at 18:17
Originally posted by Dave Gahan

Originally posted by Dexter26

За надворешниот изглед оди да се караш со нарачателот, односно со актуелната Влада на Република Македонија, бидејќи твоето незадоволство искажано само на форумов не верувам дека ќе ја премисли владата....


Владата моментално доживува таква нирвана, да Господ лично ќе треба да причека за да го сослушаат за нешто...

Обично не се замарам да образложувам субјективни гледишта, посебно не за дизајн, ама ај, само на кратко - мораше да бидат двоспратни, мораше да бидат црвени, мораше да бидат со „(демек)ретро“ дизајн - ама неее, немаат врска со Лондон, кој рече дека сме сакале да личат на тие од Лондон!? - жити све, ич не личат!? Па уште ги имало во секоја европска метропола - ВО КОЈА!? Може да има двоспратни, ама баш вакви, не би рекол...
Не утепа носталгија по 10 канти од кои Лондон се отарасил пред 40 години...добро што не им текна некои канти од поново време да ги увезат, изгледа ни во цел Лондон нема 200 такви...дека и така улиците на Скопје не се баш подобри од оние после земјотресот...
Што се однесува до функционалноста, има такви издржани постови назад во темава (39 страни), да не ми паѓа на памет да ги повторувам...
за жал и на мене ќе ми остане фрустрацијата од фактот дека ова е причината за денес да имаме вакви автобуси! нечие детско размислување и фантазии
жал ми е што идејата не тргна од идеја за подобрување на јавниот превоз, туку од вакво нешто, а сега ни се претставува како идеја за подобрување на превозот, смешки...
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 02-Mar-2011 at 19:25
дечки овој еден вози низ скопје патници или само на пробно возење е?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 02-Mar-2011 at 20:09
Originally posted by sanos_a

дечки овој еден вози низ скопје патници или само на пробно возење е?

пробно
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 02-Mar-2011 at 20:31
Originally posted by N23

Originally posted by sanos_a

дечки овој еден вози низ скопје патници или само на пробно возење е?

пробно

значи ке почекам за возење во нив
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 02-Mar-2011 at 22:38

Eve sporedba na sliki od slichna perspektiva na kineskive dvokatni za skopje so manovite dvospratni koi se vozat na golemo vo berlin. Ochigledno e deka kineskive se nekako kratki i soodvetno sigurno ne go imaat istiot kapacitet kako berlinskite manovi.

Originally posted by Danielbtmk

Чувството како во Лондон да си






A inaku eve i slika od postarite berlinski dvokatni koi se neshto pokratki


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 02-Mar-2011 at 23:00
Новиве им се троосовински, а што е до мене, можеше и неколку ЛАЗ-ови троосовински да земеме. Должината не е многу поголема, додека капацитетот сигурно е. Еве како овој на пример.

Новите берлински се супер, иако и старите ми беа ќефлиски за возење. А за нашите двокатни, мислам дека е грев по 40 страници аргументи против нив, јас да пишувам пак и пак...

Жално е како ЈСП не смееше да зема автобуси што немале три врати, бидејќи тоа бил пропис, а сега можело да има само две врати, само за возачот да седи во некоја носталгична кабина од едно поминато време на златно старо Скопје (со три автобуси тупнати на старо со волан оддесно).

Edited by гитардемон - 02-Mar-2011 at 23:04
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 03-Mar-2011 at 00:06
Originally posted by гитардемон

Жално е како ЈСП не смееше да зема автобуси што немале три врати, бидејќи тоа бил пропис, а сега можело да има само две врати, само за возачот да седи во некоја носталгична кабина од едно поминато време на златно старо Скопје (со три автобуси тупнати на старо со волан оддесно).

 
Ќути да не те прочитаат нашинциве, па да им текне да направат и таква измена во нарачката, па воланот да биде од десно. Stern%20Smile
Навистина, вистински идиотизам е тоа што возачот е затворен во таа кабина. Crazy
Што ако некој идиот патник си поигра несолена шега и ја запечати вратата од надвор, па возачот да не може да излезе ?
Или па да не наведувам некои уште полоши примери, не дај Боже.
Вистински идиотизам !!!


Edited by Dexter26 - 03-Mar-2011 at 00:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.801 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.