Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2324252627 85> |
Author | ||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #481 Posted: 01-Mar-2011 at 21:54 | |||
Вечерва во Центар на Рекорд помина рекаросирана двојна 57-ца.
Не влегов бидејќи чекав друг автобус, но забележителни беа новата црвена гума на средината на автобусот, внатрешното осветлување, вратите кои не се отвораа и затвораа синхронизирано, но сепак не удираа со сета сила, како и надворешната боја. И моторот не беше многу гласен како за мотор на стар автобус. Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:55 |
||||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #482 Posted: 02-Mar-2011 at 01:21 | |||
Има неколку дупли автобуси кои се реновираа во изминатиов период. Рекоа тоа било само привремено решение за неколку такви автобуси, заради прокапување, дување и сл
Еве и нешто од денес ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ ТУРИСТИ ЗА НОВАТА ЖИЧАРНИЦА Ќе се пуштат автобуси до Средно Водно Автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела Градски автобуси наскоро ќе возат и до Средно Водно. Идеја за воведување на автобуски превоз на планината, раководството на ЈСП "Скопје" добило во пресрет на пуштањето на жичарницата, која се очекува да биде готова во јуни. Според процените на Јавното сообраќајно претпријатие, автобусите ќе придонесат за поголем интерес кај граѓаните да отидат до Средно Водно, од каде што потоа, со жичарница ќе се возат до Милениумскиот крст. Неофицијално, автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела. Колку ќе чини билетот до Средно Водно, сe уште не е утврдено, но според груби пресметки на Претпријатието, цената ќе биде приближно како автобуските карти, односно 30 денари во еден правец. "Засега немаме точно пресметано колку автобуси и на кои линии ќе има потреба да возат до Средно Водно. Идејата ни е да се привлечат повеќе туристи за новата жичарница, со која ќе стопанисуваме ние. Сакаме автобусите да тргнуваат од неколку локации во Скопје, но кои ќе бидат тие, допрва ќе одлучуваме", велат од ЈСП "Скопје". Жичарницата до Милениумскиот крст на Водно ќе биде долга 3,4 километри, а трасата која сега се гради е долга 2 километра. Ќе има затворен тип гондоли, во бело-портокалова боја, со слика од македонското знаме во долниот дел. Двете ВИП-кабини, пак, ќе бидат во црна боја и ќе бидат со капацитет за четворица патници, двојно помалку од обичните. Жичарницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници за еден час. (М.Ѓ.) http://vest.com.mk/?ItemID=033E6922029CED4699B5BFA243490C1A |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #483 Posted: 03-Mar-2011 at 00:40 | |||
Dexter, баш ме интересира нешто повеќе за ова што спомнавме:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197&PID=89941#89941 Па еве адекватна нишка |
||||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #484 Posted: 03-Mar-2011 at 09:59 | |||
Go prefrliv ova na posodvetna niska
Originally posted by Goran Zosto ne se podeli Skopje na poveke reoni i da se napravi vozen red da se dade pod koncesija na privatnici i drzavata da subsidira po km a i da ima odnapred napraven pravilinik za frekfrentonst i tocnost i kavalitet na vozen park sto ke go kontrolira ispekcija a isto i graganite vo slucaj na ne pridurzuvajne po pravilnikot da se kaznuva pod odnapred opredelna kazna vo kraen slucaj da se odzeme licenca. Na ovoj nacin e organiziran javniot sobrakaj vo poveke zapani drzavi. Na ovaj nacin ke mu se stavi kraj na bolkata so javni preprijatia i javni nabavki.Drzavata ke bidi vo kontrola a drugi ke se sekira za vozniot park mnogu e polesno da konrtoliras i da sakconiras ako ne si toj sto go sproveduva servisot.
Decki ova ne moja ideja ova sto mene mi tekna otpament e ispitana i provereno raboti super kaj sto ze naogam vo Melbourne i super fukcionira. Melbourne e podelen na reoni Privatnici si imaat garazi i svoj vozen park i svoi linie sto gi opsluzuvaat i strog parvilnik na koj sto mora da se pridrzuvaat. A biletite se vo sopstvenost na drzavata tie se prodavat po prodazni punktovi a i vo avtobisi parite se slivaat vo drzavna kasa a drzavata gi plaka privatnicite po km opsluzen a drzavata si ima svoja ispekciona sluzba koja gi kontrolira liniete za tocnost i za frekfrencija a isto i patnici koi sakaat da se svercuvaat i da ne platat potocno dadeno na privatna firma sto gi kontrolira bileti so motivacija kolku poveke patnici kaznat sto ne plakaat bileti procent od kaznata odi zanif a kaznite se rigorzni.Vo isto vreme gi kontrolirat i soferite dali prodavat karti ili profitiraat. A toa sto se protivi nekoj na privatizacia treba se preispita sebesi. Ako socializmot bese podobro opstestvo nema da propadnese nasekade. Samo uste 2 drazavi ostana komunisticki a Kina odi kon kapitalizam po poleka se transformiara svatija deka ako se inatat eden den ke bidat smenati so sila ko se sluci nasekade so pament ja trasormiraat svojata ekonimija i stanaa vtora ekonomska sila na svet a za brzo vreme ke bidat i prva. A za ova da se sluci e lesno edna strucna poseta od vlada vo Melbourne ke i im objasnat kako funkcionira samo trebat da si prilagodot istiot pricip sprema svoi potrebi a koj rece mora da bidi stranska investicija ako Skopje se podeli na reoni ima luge so pari i vo makdonija sto bi zele licenca. Ne sakam da zboram brojki na avtobusi ama za toa mozi da se razraboti studia i da se deli na reoni. No ne na mnogu mali reoni pa drzavata da se rasprava so privatnici so 10 avtobisi. Tie priavtrnicite imaat moznost da si ja prodavaat licencata a nekoj od posteckite ke ja kupi i ke stanat pogolemi. Taka i ovde se sluci. Od pocetok vo Melbourne bea lokalni privatnici koj postanaa pogolemi a na kraj niv gi kupi setrinska firma na sinagapure Airways no ne da go imaat celosen pazar monopol. Koga ke se vovedi nova linija se dava na tender sekoj privatnik se nadava toj sto ke dade najpovolna ponuda ja dobiva linijata. Ke mu bide kraj na javni nabavki i javni preprijatija. Polesno e da kontroliras nekogo ako ne si vo funkcija na dvatel na usluga. A so Javni prepriatia ti davas usluga a nikoj ne te kontrolira. Na drzavata ja kosta isto zatoa sto privatnik ke gi minimizira site davacki i ke vovede pogolema produktivmost. Profitot e delot od nesposbnost na javno prepriatie i birokratija. Na toj nacin bugetot nema da trpi a graganite dobivaat podobra usluga. Edited by Goran - 04-Mar-2011 at 05:06 |
||||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #485 Posted: 04-Mar-2011 at 00:34 | |||
Незнам дали е за тука...Знае некој што се случува со ФАС функционира воопшто фабриката ?
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #486 Posted: 05-Mar-2011 at 16:27 | |||
Претпоставувам дека функционира, барем сервисот Ама очигледно газдите се профитери, со оглед на фактот дека не успеаа да победат на ниту еден од тендерите за нископодните градски автобуси, како и на ниту еден од тендерите за двокатните градски автобуси. Па едно време се фалеа дека ќе тераат бизнис со некои кинези и ќе произведуваат автомобили, според неофицијални и необјавени извори на Интернет, нашинциве ја оплескале работата со кинезите. Едно е кога си имаш работа со инвеститор, а друго е кога си имаш работа со профитер. А да не додавам па уште и дека е извршена измама во Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври), при што неовластено била извршена продажба на имот на фабриката, не помнам што како, но едно е сигурно, а тоа е дека не е се баш мед и млеко во Санос. А кога сме кај ЈСП Скопје, следува еден бисер: Или е 65 или е 53, е сега што како, тоа ЈСП Скопје треба да ги прашаме Ќе го сликнев и од позади, ама брзо тргна, не ги помина ни 15 секунди на станица, инаку и од позади пишуваше 65. Edited by Dexter26 - 05-Mar-2011 at 16:31 |
||||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #487 Posted: 05-Mar-2011 at 18:06 | |||
^
Муабетот за Санос ми беше поради тоа што гледам сите српски фабрики за автобуси си функционираат нормално а нашата единствена ми изгледа дека е пропадната. Инаку јас слушав муабети дека повеќето од машините од фабриката и им се продадени па и доколку победеа на тендерот за градскиот превоз ќе морале да купуваат и некои нови машини бидејќи старите биле продадени. |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #488 Posted: 11-Mar-2011 at 16:25 | |||
Досега не сме евидентирале, еве интервју со Груевски, има најава за осумнаесет минибуси. 1:42:00
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #489 Posted: 11-Mar-2011 at 16:41 | |||
Шеснаесет се, 3 тендери досега пропаднаа. Како не сме евидентирале? Затоа се купија 84 нископодни еднокатни.
Демек сто еднокатни (84 нормални, 16 минибуси), плус двеста двокатни. |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #490 Posted: 11-Mar-2011 at 18:03 | |||
Ученички превоз во Неготино. Жолт автобус, баш како на филм
Шала на страна, во многу држави училишните автобуси се жолти. По пензионирањето на кантите од ЈСП, може да се подарат на училиштата кои сами сакаат да организираат превоз. И да се исфарбаат жолти. |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
Quote Reply #491 Posted: 11-Mar-2011 at 18:34 | |||
Зошто сакаш децата да се возат во небезбедните канти. Дојди во Куманово и види Оли-Травел, Штуз и Глобус какви автобуси пуштаат за школски превоз.
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #492 Posted: 15-Mar-2011 at 01:37 | |||
Мене лично не ме интересира бојата на возилата, туку ме интересира возилата да бидат пред се, безбедни, удобни и современи.
А ова го мислам не само за Скопје, туку општо за сите возила низ цела Македонија. |
||||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #493 Posted: 15-Mar-2011 at 19:59 | |||
во неготино вози превозникот памела а на нив и претходно автобусите им беа жолти така да ова што е напишано за жолтата мислам дека е non sense
|
||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #494 Posted: 15-Mar-2011 at 20:44 | |||
Се фативте сите за бојата ко слепци. Еве на што мислам:
Небаре толку важна е бојата. Ми се допаѓа идејата. Организиран училишен превоз, а не слободни карти со налепници во Скопје, и доделување на линии на пријатели во останатите градови, и какви не глупости. |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #495 Posted: 24-Mar-2011 at 12:39 | |||
Разединети боите на јавниот превоз Шаренило од бои, написи, реклами и електронски панели ги „красат“ автобусите на приватните превозници наспроти унифицираните црвени автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Има секакви - жолти, зелени, сиви, бели, дури и со реклами од земјите од кои се увезени како половни - германски, дански...Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема. Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика. - Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот. - Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски. Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал. - С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“. И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања. - Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз. Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“. Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници. - Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот. Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје. - Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462 |
||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #496 Posted: 01-Apr-2011 at 10:30 | |||
Интервју со директорот на ЈСП, Мишо НиколовИлјадници граѓани дневно го користат јавниот превоз. За што најмногу ги користите финансиите што ги прибирате? Има ли простор за инвестиции? Како што знаете, ова претпријатие е од јавен карактер и вршиме јавна дејност и токму поради тоа имаме наметнати цени и бенефицирани билети. Заради ова, претпријатието нема простор за реинвестирање на прибраните средства, зашто најголем дел од нив ги даваме за плати на вработените и за одржување на возниот парк, односно за тековно работење. Дали ова значи дека сите претпријатија од јавен карактер треба да работат со загуба? Не. Ова е дејност што е субвенционирана од градот и најчесто работи со загуба. Можам со сигурност да ви кажам за претпријатијата од Европа дека сите работат со загуба. Заради овој факт јавните превозници најчесто се субвенционирани од страна на градот. Единствено јавниот превоз во Лондон работи со најмала загуба од 25 проценти, а најголеми трошаџии се претпријатијата во Атина и Брисел. Зошто Лондон работи со најмала загуба и зошто ние не можеме да работиме на таков начин? Зошто не може кај нас да се воведе тоа? Тие имаат приходи од 1,3 милијарди фунти, а вкупни трошоци од 1,7 милијарди фунти и тоа е зашто во Лондон имаат стопроцентна наплата и максимално ја имаат искористено технологијата. За две недели ќе се распише тендер за смарт-тикетинг систем и автоматска локација на возила. Како и автоматска продажба на карти. А до крајот на оваа година овој систем и ќе бидеме во употреба и можност да правиме комбинација на билети (за неколку часови, за една линија, за цел ден). Ова значи дека ќе треба да воведете и билети за домашни миленици?
Тоа ќе го поддржува системот и во план е оваа реализација на оваа идеја, но засега не е доволно разработена. Дали цените на билетите се реални со оглед на цените на нафтата? Цените не се реални. Во 2009 година цената на нафтата беше околу 45 денари, додека денес е околу 70 денари, а цените на билетите остануваат исти. Што значи дека не се реални... Загубата во 2009-та беше помала за разлика од минатата година. Со новите цени од 2011 година правопропорционално ќе се зголеми и нашата загуба. Меѓутоа, како што кажав ние сме субвенционирани од градот Скопје и можеме да си дозволиме да не ги зголемуваме цените. Приватните превозници почнаа да се екипираат со нови автобуси. Ги чувствувате ли како конкуренција? Со оглед на тоа дека приватните превозници имаат 13 линии, ние имаме 73 линии, се чувствува конкуренција на тие делови каде што возат приватните превозници. Но, ќе кажам дека тоа не е добро, затоа што не треба да постои конкуренција во јавниот превоз. Погледнете само што се случува на улиците. Постои лоша конкуренција и сериозен натпревар за патници и тоа директно влијае на безбедноста на граѓаните. Конкуренција во Европа нема. Со ова не кажувам дека треба да исчезне приватниот превозник, туку кажувам дека треба да бидат под закрила на градот Скопје и да работат за плата. Односно, да ги плаќа превозниците по километар. Дали со новите автобуси ќе дејствувате на општествената свест и на кој начин?
Прво, сакам да истакнам дека сум многу задоволен од односот на
граѓаните кон новите автобуси. Во периодот пред да се пуштат автобусите
се зборуваше дека не се тапацирани седишта за Македонците, дека не се
нови автобуси и ред други негативни карактеристики. Досега немаме
оштетувања на автобусите што значи дека веќе таа општествена одговорност
е качена на повисоко нивоhttp://daily.mk/cluster3/31fbbd6f68f032b39cf96d663f042c61/666065 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #497 Posted: 01-Apr-2011 at 10:54 | |||
Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.
|
||||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #498 Posted: 01-Apr-2011 at 11:24 | |||
Сакаш да кажеш дека на запад ИМА конкуренција во јавниот превоз??? Конуренција во јавниот превоз нема ни во САД, па ние ќе измислуваме нешто ново и ќе дозволиме приватњациве да си возат кога ќе им текне, да наплаќаат карти по различна цена и други глупости. Апсолутно ја подржувам идејата за стандардизација на јавниот превоз. А за ставање под капа на градот, мислам дека има и подобри опции. На пример градот да издава франшиза. И секако условот за да се добие франшизата да биде, на пример: да бидат правен субјект, минимум да поседуваат одреден број на автобуси за да може да експлоатираат цела линија, да работат по распоред кој ќе им го даде градот и секако автобусете да бидат во сопственост на правниот субјект, а шоферите да работат на плата. |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #499 Posted: 01-Apr-2011 at 11:31 | |||
Добар пример даде со франшиза, ама конкуренција да нема тоа е незамисливио. Нас кога ќе ни се каже пазар одма го мислите тоа како гола конкуренција до крв, непошитување ред. Може да си има оценување од граѓани или други форми на евалуација што ќе кажат кои ќе ги земе ограничениот број на линии и како рпедходно се покажал, ама дека незагрозена форма монополизирана форма што нема што да ја тера да се подобри нема никаде.
|
||||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #500 Posted: 01-Apr-2011 at 16:07 | |||
vo Berlin nema konkurencija.....ima monopol na pretprijatieto za javen transport BVG koi gi drzhi site avtobuski linii, tramvaite i podzemnata zheleznica. Nadzemnata zheleznica (S-bahn) e sestrinska firma na DB i e vkluchena so odreden procent vo naplatata na kartite za vozenje. Inaku tochno radi goleminata i raznovrsnosta na javniot transport obichna karta vo berlin chini 2,3 evra i so taa karta mozhesh da vozish od a do be, se dodeka toa ne e vo krug ili povratno, so koj sakash vid na transport vo rok od 2 chasa (normalno mozhesh da pravish i pauzi.
|
||||
Post Reply | Page <1 2324252627 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |