![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4041424344 90> |
Author | |||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||
Ете го.... Знаеш, да имало малку повеќе светлина, сонце би излегла топ слика. И вака е одлична, само времето за.бава.
Ако знае некој да работи со фотошоп, нека изработи нешто, ако дозволува зокидац. А ако знаеш ти уште подобро... |
|||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Нема враќање назад, ретро-двокатниве Кинези допрва долго време ќе си ги носиме како камен околу вратот.
Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници: ![]()
![]() Потпис! Приказната за ретро-двокани автобуси во Скопје требаше да заврши уште со ова! Edited by Cloverstack - 07-Mar-2011 at 17:39 |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
А бе, од практична гледна точка, ние како камен околу вратот веќе си ги носиме стариве канти на ЈСП Скопје кои до денешен ден сообраќаат низ скопските улици. А јас воопшто не спомнав дека ќе си ги вратиме парите до последен денар доколку одлучиме да ги продадеме двокатните градски автобуси, туку само спомнав дека ако не ги бидува за низ скопските улици, тогаш слободно можеме да се ослободиме од нив кога ни душа сака и ќе си вратиме по барем некој денар од парите кои што сме ги дале за двокатните градски автобуси, иако нема да си ги вратиме сите кои што сме ги дале за истите, тоа е факт. Инаку, ние можеме уште сега да се ослободиме и од стариве канти на ЈСП Скопје, ама како после ЈСП Скопје ќе ги вози скопјани, тоа е наградното прашање. На одредена група луѓе кои што во моментов се на власт, одговорот на наградното прашање им е: Со 202 двокатни градски автобуси, од кои 2 ќе бидат со отворен покрив за туристички обиколки, едниот за Скопје, а другиот за Охрид, и со 80 единечни нископодни градски автобуси, вклучувајќи ги и 4 двојни нископодни градски автобуси. Кој има поприфатливо и поисплатливо решение, повелете објавете го и образложете го, за тоа и постои форумов. Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:47 |
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара
двокатниве автобуси се разбира подобри се од старите крнтии, но така гледано секој автобус е добар за Скопје, бидејќи имало поскапан од него... можеби двокатните нема да бидат огромна утка, тоа допрва ќе го видиме, но проблемот е што вакви автобуси воопшто не му беа потребни на градов, а тоа придонесува за стоење во место, па и уназадување на превозот, голема работа ако биле нови, едноставно не одговараат на нашите услови и потреби и зошто постојано сите зборуваат за исплатливост? толку пари се фрлија за џабе и некои од вас тоа го поддржуваат, а кога е вопрашање автобус, требало да биде поисплатливо (пази двокатниве да не се поисплатливи случајно) а и што е тоа играње к*рташак со градскиот превоз, купивме, па сега ај не ни се свиѓаат па ќе ги продаваме, ова не е ни најмалку сериозно и возрасно инаку една забелешка за двокатните автобуси, премногу се кратки, не го знам точниот број на нивниот капацитет, но повеќе од приметливо е дека на долниот спрат капацитетот е на пола скратен од обичен автобус, поради простор за тркалата, моторот, скратениот простор од предницата, скалите, просторот за инјвалиди и да не цепидлачам понатаму, а горниот спрат, како што веќе знаеме, има ограничувања со седење мислам дека дури и да има голем број на автобуси на линија, сепак во автобусиве ќе се прави гужва дури и ако не е шпиц, а горниот кат ретко кој ќе го користи Edited by zabegan - 07-Mar-2011 at 17:54 |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Во целост се согласувам со тебе, особено за ова: "голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара". Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:51 |
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Не беше ова за јавниот превоз, беше конкретно за тоа дека неколку стари скопјани барале враќање на овие старите, па на друг начин ја обмислив репликата. Тука не мислев ретро 80-ти автобуси некад да враќаме, зборев во глобала, но не дека некој некад би имал желба да бара дизајн на овие сегашни кршови. А нормално на старите скојани им се свиѓале и сега си враќаат успомени. Е сеа некој за 20 години ако му вратат успомени овие лименки, е ондак ќе е сериозно. Можеби некогаш внесувам политикански елементи во некоја реплика, но тое ми е професионална мана, факултетот си го зема данокот. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
||||
Мислам да се собереме едно 20-30 будали (па посебно сега пред избориве) со добра прича за кантиве од 80's, може и тоа да го добиеме за време...не ги ставај на искушение те молам... |
|||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
Молам без политички видувања. На ваков начин и темата Скопје 2014 заработи катанец. Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 22:09 |
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Зборуваме за различни работи. Безбедноста на возилата нема врска со нивната функционалност, ефикасност и економичност во функција на јавниот превоз. Ергономските стандарди можат да имаат влијание, но само во мал дел, плус тоа тие можат да одредат само минимален праг, а не оптимални решенија... и да бидеме реални никој од надвор нема да си ја чука главата со нашите глупости и со сила да ни натура стандарди. А дека постоеле некакви си закони на ООН, па и дека се однесувале на стандарди за возила, тоа прв пат слушам, те молам наведи конкретен пример.
Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne zborime za razlicni raboti, tuko razlicno se razbirame.Pred se', da ti kazam, me raduva tvojata iskrenost, koga soopstuvas "otvoreno"za odredeno ne poznavanje na raboti koi se jasno definirani zakonski. Ovie nasi diskusii ne mozeme da gi svedeme na strucni razgovori,/ vo kraen slucaj, site nie imame svoi nivo na znaenje ili neznaenje/ nasite repliki treba da bidat so dialog na doverlivost ili doverba.Moeto mislenje na umnost e vase mislenje za "bezumnost".Retro dizajn za mene e novo i prostor za inovatornost i tvorenje vo novi uslovi i idei, a za tebe "slajfovanje" i t.n. ponatamu!
Neznam dali voopsto ovie prostori se mesto za prezentiranje na zakoni koi se vrzani za dizajn vo avtoindustrijata vo nasata pro_evropska drzava ili moderno kazano "bedzmarkeri" koi gi "drlavime" sekoj-dnevno a se nadvor od vnimanieto na obicniot "bloger".Mozebi od aspekt na edukativnost dobro e da gi sirnes / 120 regulativi - koi zakonski reguliraat od :sijalicka do pozicija na vrata, sediste ,stepenici do pokopec na rezervoar, broj na patnici tip na sediste, motori, izduvni gasovi ,podvizni rampi, vkupni masi i tezini itn., toa e strucen materijal za poznavaci na taa oblast i seto toa vo interes na funkcionalnosta,efikasnos, ekonomicnost na voziloto vo javniot prevoz / UN i EU-Directivi.
Blatanje za razni "duhovi", "smekovi", "stilovi" ili "prosti matematiki" koi baraat, kolku mozes maksimalno poveke da "nabutas" vo dolna /ili gorna /platforma sopstveni gragani vo bilo koj tip na avtobus / kineski, ukrainski ili od mrtov FAS / kako merka za "dobar izbor", toa e bezumno i e daleku e od "ekonomicnost" , "efikasnost" i kvaliteten prevoz.
|
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Очигледно сепак зборуваме за различни работи. Ефикасноста на јавниот превоз секако не е регулирана со никакви ООН или ЕУ директиви и тоа нема врска со стандардите за поклопец на резервоар и слични работи. Моето (или на било кој друг форумаш) непознавање на тие 120 регулативи кои ги спомна, апсолутно не не прават инфериорни соговорници, бидејќи овде дискутираме за концепти и за прилично очигледни работи, а не за технички спецификации на сијаличките, штрафовите итн. Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници? Овие работи не се „безумно мерило за добар избор“ како што ги нарече, туку се најсуштински параметри кога зборуваме за автобуси за јавен превоз, а се само дел од работите кои ужасно бодат очи во целава работа. ЈСП Скопје дури и во моменталнава жална состојба во која е, годишно превезува 50 милиони патници, а двокатниве кинези ќе бидат столб на претпријатието во наредните 10-15 години (ако бидеме среќни да ги замениме во разумен рок). Значи зборуваме за фрапантни цифри кои можат да дотуркаат и близу до милјарда превезени патници за време на очекуваниот животен век на двокатниве... на тоа поле техничките спецификации за сијаличките не знам каков ефект ќе имаат, ама капацитетот на автобусите ите како ќе се одрази. Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно ![]() Edited by Cloverstack - 08-Mar-2011 at 01:08 |
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно ![]() jas sum spremen, mojot "lager "poveke godini absorbira argumenti na ovaa tema.Denovive koga ke najdam prostor / vreme / ke se iz-na-la je me! |
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Od inferiornosta za odredena problematika proizleguvaat vakvi "mrtvi "prasanja i prosto e retro-makedonski a i smesno da te upatuvam na poedini regulativi i clenovi koi se megunarodno obvrzuvacki./ toa e regulativa kade se utvrduvaat - merki, masi i osni opteretuvanja/.Ubav biser e konstatacija za bezumniot "retro- element".Sigurno ne se vozis so avtobus a uste po sigurno "majstorot ne ti dal krpa da izbrises sofersajbna i da ti kaze malku da se pomestis od pred vrata za da vidi mastorot nesto na retrovizorot".Dali mislis deka "majstorot e konobar", pa so sekoj koj sto ke vleze, da pravi nasinski "retro-muabet" so neznam kakov kraj- ili pak ovia na vidum se sitni raboti i ne se del od funkcionalnost na voziloto!
Normalno e, vo nekoi idni stvoreni uslovi, " majstorot" da bide "pilot" a ne "viljuskarist". Toa ambient trazi da ima maksimalni rabotni uslovi, odnosno, ne- zavisen raboten pult pri uslovi na kontrola na nad cetirieset / 40 / rabotni informacii i rabotni taktovi i seto toa so cel za kvalitetno i efikasno opsluzuvanje.Bezumniot "retro- detal" vo sovremeni uslovi / tehnicko - tehnoloski / dava ubava opcija maksimalno da se iskoristi "inferiornata materija" /da ne te zamaram so koi regulativi /.
Vo celava rabota edno e mnogu vazno! -" sekoe vozilo ima "hauba" i ne sekogas toa ne e so retro stil, pod haubata sekogas nesto "mrda"i toa ne "bezumno" posebno ako e rezultat od kompleksna primena na "inferiorniot materijal" za efikasno i funkcionalno vozilo za gradska sredina.Da ti obrazlagam sto toa , sto toa "mrda" pod bezumniot retro detal, treba da te "utonam" vo spomenatata materija i duri togas ke go upropastime dijalogot!
Za sijalickite i poklopcite, upravlivost, kapacitetot, protocnost, angaziran stanicen prostor, aktiven vnatresen prostor i kvalitetot na uslugata od aspekt na funkcionalnost, ekonomicnost se dobri temi za opsti "komparacii" . Megutoa , osnovno e, deka javniot prevoz e socialna kategorija i sekade vo svetot e finansiski podrzan. Cenata na biletot ne sekogas e ednakva na kvalitetot na uslugata!!
|
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
@Ma, сакаш да кажеш дека само во Македонија и во со овој модел на кинески автобуси се почитуваат овие високи стандарди на ОН за издвоеноста на возачот, па никој да не му пречи? Не сум знаел дека МАН, Мерцедес и останатите светски број еден производители не го почитувале овој стандард. Исто така не сум знаел дека новите Берлински и Лондонски двокатни автобуси биле вон оваа регулатива, а ние сме ја испочитувале.
Воопшто не е смешноп да не упатуваш кон овие директиви. Не се работи за општо познати аксиоми, па би било добро да ги прочитаме. Баш тоа ќе ги аргументира твоите ставови, а можеби и господата од берлинскиот и лондонскио јавен сообраќај нешто ќе научат, па следниот пат ќе нарачаат автобуси од Јутонг.
|
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Urban Freak jas nisto nitu sakam da izmislam nitu licno sum tolku ambiciozen za da izmisluvam.Prvo jas ne kazav deka toj "inferioren matrijal" se koristi samo vo Makedonija, a vo ime na vistinata istiot ne e izmislica na razni "frcljovci" i "popovci" nitu pak istiot materijal e del "ramkovniot dogovr"pretocen vo zakon.Toj materijal / direktivi /e lice na posilnite.Zakonodavstvoto vo taa svera / avtoindustrija / go "krojat" korisnicite i golemite proizvodni sistemi / sistemite na bogatite drzavi vo sekoja smisla na zborot / preku drzavnite institucii i vo "sopstveniot svet"!!. Sto se odnesuva po prasanjeto na "liderstvo" ubavo e da gi otvoris web- sajto-vite, za da konstatiras koj e "prviot lider"!!./ kolku za informacija - jas ne go potcenuvam Mercedesovoto znaenje koja e za pocit/
Za londonskiot retro-proekt imate pogresna informacija koja e dadena na ovoj forum.
|
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
UrbanFreak sega treba da te tretiram kako "ucenice". Aj sega otvori ja Regulativa R107.2 strana 46 ,Annex 3, paragrav 7.6.1 tabela 7.6.1.1 pa vidi Number of exits Klasa I za broj na patnici od 70 do 100 za dvokatna nadgradba se primenuva dve / 2 / vrati. Ako sakas vaka da se dokazuvame treba da izlistame okolu 100 000 sranici.Kazi dali sakas uste redum za se'!JAS MISLAM DEKA NE FORUMSKO..Megu toa, mene ne mi e poentata da izigravam "daskal" na "neverni" pa niti cel e na forumot da bide "vecerna skola". Celta mi e kratko da izlozam realni stavovi, da negiram odredeni mislenja koi se plasiraat i davaat pogresna ocena za isklucitelno tezok inzenerski proekt so cel da prikazat deka istiot predstavuva "sprdacina".Od tvoeto izlaganje, istiot izgleda deka celiot proekt go vodele obicni "zelki"
/ toa e mnogu hrabro !!/ od direktori, inzeneri i strucni lica i toa, kako sostavuvaci na tenderskite baranja a od druga strana, kako ponuduvac eden golem proizvoden YUTONG sistem, koj za zal, pogrdno go narekuvs KAKO "retro-kinezi" a so svoeto poznavanje na ovaa problematika ne si im, ni ti, ni drugi " do ispod kolena" e mnogu retro - gradno!!
|
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
UrbanFreak
vidi
www.capoco.co.uk
|
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
@Ma, слободно третирај ме како учениче, и покажи ја де таа фамозна регулатива веќе, прати линк, па сами ќе си ги пронајдеме одговорите.
|
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4041424344 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |