|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
|
Post Reply
|
Page <1 2122232425 44> |
| Author | |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#441 Posted: 08-Mar-2011 at 16:24 |
|
Декстер паметен коментар. Стварно не е битно на чива партиска иницијатива било тргнувањето на налепниците, битно веста дека е тргната.
Повтроно ќе го кажам истиот став. Барем на форумов треба да се занимаваме со практични цели Скопје да добие автобуси, а сите попатни партиски налепници се нужно зло и треба да ни биде исто дали ги има или ги нема. |
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#442 Posted: 09-Mar-2011 at 02:31 |
|
На страната на берлинскиот јавен превоз најдов листа на сите автобуси кои се во употреба од колку купени и во кој период со сите потребни слики и технички податоци само колку да се има споредба на тоа што ние го поседуваме или го имаме купено ново.
http://www.bvg.de/index.php/de/binaries/asset/download/470184/file/1-1 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#443 Posted: 09-Mar-2011 at 02:41 |
|
Одличен фајнд
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#444 Posted: 09-Mar-2011 at 03:16 |
|
ако ви треба превод на некои од називите на германски прашајте слободно
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#445 Posted: 09-Mar-2011 at 13:03 |
Baujahr Претпоставувам дека значи година на производство. Или значи временски период кога автобусите биле употребувани, па потоа исфрлени од употреба ? Не верувам дека е второво, но ајде чисто колку за да се осигурам(е). |
|
![]() |
|
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#446 Posted: 09-Mar-2011 at 13:11 |
|
Baujahr = година на производство
|
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#447 Posted: 09-Mar-2011 at 17:55 |
|
Е па, бидејќи под Baujahr се подразбира година на производство, слободно можеме да направиме споредба на обновата на возниот парк на Берлин и обновата на возниот парк на Скопје.
Скопје: 1997 - 1998, 2010 - 2011, 2011 - 2013. А за Берлин повеќе од доволно е да направиме преглед на првата страница на документот кој може да се симне со кликнување на линкот прикажан во пост #442. Е сега, факт е тоа дека Скопје не е Берлин, ни по големина на територија, ни по број на население, а најмалку по буџет, но сепак останува фактот дека исто како што Берлин е главен град на Германија, така и Скопје е главен град на Македонија, а обновата на јавниот превоз наместо нешто најнормално што се одвива на секои 2 до 5 години, е еден вид луксуз во кој ние скопјани можеме да уживаме само еднаш на секои 13 или 14 години. Edited by Dexter26 - 09-Mar-2011 at 17:56 |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#448 Posted: 09-Mar-2011 at 19:49 |
|
Како ви се допаѓаат трооскените автобуси? Според мене тие се оптимални за Скопје!
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#449 Posted: 09-Mar-2011 at 20:20 |
Го делиме истото мислење, иако на некои места би им било потешко за вртење... Освена ако има некој систем кој ги врти и задните тркала, ама и за тоа ќе треба некоја обука на возачите. |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#450 Posted: 10-Mar-2011 at 01:17 |
Апсолутно. Се согласувам 1000000000000000000000000%. Само треба на некого да му текне нешто такво и да инвестира во нешто такво ![]() |
|
![]() |
|
StreetStruck
Senior Member
Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply
#451 Posted: 10-Mar-2011 at 01:54 |
|
Добро е гитардемон, сега сите знаеме кој уште се побунил против налепниците.
![]() |
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#452 Posted: 10-Mar-2011 at 03:54 |
|
инаку само да ви воочам дека Lieferbestand / aktueller Bestand значи бројот на колку возила од дадениот модел биле првично набавени/ и колку се сега во употреба.
Во однос на триосовонските тие се навитина така подолги и ако не се лажам сообраќајаат воглавно по големи улици, ама очигледно е дека сепак подоцна се концентрираат на зглобни автобуси. Немам време ама биб ило интересно од податоците да се направи процетуалната застапеност на различните типови на автобус, пред се поради тоа што најголемиот дел од улиците по кои сообраќајаат се од сличниот профил како скопските. Edited by mirakuliks - 10-Mar-2011 at 04:00 |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#453 Posted: 10-Mar-2011 at 19:08 |
|
Инаку на МТВ веќе почна да се врти реклама во сопствена продукција за купувањето на новите автобуси на ЛАЗ за ЈСП и новиот успех на македонската влада. Содржината на рекламата е со божествени димензии
!
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#454 Posted: 10-Mar-2011 at 21:44 |
Аман бре, 15 автобуси и веќе почнаа да се фалат ??? Зарем не им беа доволни налепниците кои сеуште не сме ги свариле ??? Е ова е веќе навистина претерано, народни пари да се трошат за рекламирање на нешто што не се продава, ниту пак е нешто за кое ние не знаеме дека постои. Знаеме дека постојат автобусите и дека можеме да се повозиме во нив, не мора преку реклами да не известуваат за тоа. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#455 Posted: 10-Mar-2011 at 22:54 |
|
Момци, тоа сепак не е предмет на дискусија на форумов. Да ја баталиме конечно таа тема.
|
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#456 Posted: 11-Mar-2011 at 00:25 |
|
Имам мана да се загледувам во секој автобус што ќе помине, па така, за скопски прилики, затекнав несекојдневна слика. Уште рано од сабајле чисти автобуси, измиени и тие на јсп и приватниците, вечерва пак иста слика, а дури и меѓуградските беа во одлична состојба. Очигледно кај нас треба сонце да огрее, или пак конечно и на приватнициве им текна дека треба да си ги исчистат автобусите од надвор.
|
|
![]() |
|
BKV
Newbie
Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#457 Posted: 11-Mar-2011 at 11:32 |
|
ЈСП planning to develop partnerships with LAZ.
LAZ knows about mentioned issues with bus quality and all of them would be fixed at new deliveries. Moreover - LAZ announcing that Skopje planning to buy trolleybuses...
As I know at Skopje no any trolley lines...
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#458 Posted: 11-Mar-2011 at 11:47 |
|
No, it hasn't. But there can be a partnership. Actually, i am not familiar with those law, maybe there should be needed a tender or so. But I think if they are serious, there will be found an alternative solution or option. But they should have in mind that they might would need to build the trolley network. Or to participate in it.
Edited by FoSsiL - 11-Mar-2011 at 11:50 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#459 Posted: 11-Mar-2011 at 12:25 |
Но сепак, добра идеја. Nevertheless, its a good idea. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#460 Posted: 11-Mar-2011 at 21:40 |
|
За воведување на тролејбус, се надевам дека нема повторно да се дефокусираме и да се истрчуваме со негово воведување, пред да се воспостави или барем дефинитивно да се обмисли и зацрта трам/ЛРТ мрежата. Шинскиот превоз е решението за неколку главни оски, а тролејбусот не е негова замена, туку надополнување за другите линии.
-------------------------------------------------------------------------
Значи според презентираниот документ, во април 2010 бројната состојба на берлинскиот автобуски јавен превоз е следната: Вкупно 1264 автобуси (не рачунајќи ги 27-те минибуси и оние автобуси "Busse im Auftrag der BVG" за кои не ни има податок) - единечни двоосовински (10m) 5 = 0,4% - единечни двоосовински (12m) 334 = 26,5% - единечни троосовински (15m) 121 = 9,5% - зглобни (18m) 393 = 31,1% - двокатни троосовински (13,7m) 411 = 32,5% |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 2122232425 44> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |