![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4243444546 90> |
Author | ||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
а има ли барем седишта под него или и таму е изгубен дел од капацитетот? на крај ќе испадне дека лага е капацитетот од 80 и кусир луѓе ако многу простор е потрошен на вакви глупости
инаку вака лаички искоментирано, мене ми личи како да е уредот што обичните нископодни автобуси го имаат на кровот поставено најчесто |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Најлегитимен аргумент контра двокатниве е капацитетот кој е стварено дискутабилно прашање и оправдано понеповолно за двокатниве во корист на дуплите. се друго што се изнапиша контра е само обид да се даде аргумент повеќе контра двокатниве, но според здрава логика веројатно неуспешно. Така да да не шириме непотребно капацитет е тој што не занима ако сме сеуште практични во дискусииве. Тука и не спорам околу бројките, се друго се дополнителни елементи кои во ниеден момент не ги загрозиле стандардите за функционирање на моторот, движење на патниците, безбедност, наплата и сите останати.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
By Cloverstack
Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан:
Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот.
-------------------------------------------------------------------------------------
Eden od parametrite na izbor na vozilata za upotreba vo urbana sedina e uslovite sto gi dava patnata infruktura . Problemarikata vo taa svera na zakonodavstvo bara i ogranicuva zaradi zastita na patnata infrastruktura preku zakonite /koi gi branam/ kalku tocno smee / moze / da iznesuva osovinskoto opteretuvanje na podlogata - patot.
Vo Makedonija toa e 6500kg na predna oska i 11500kg na zadna oska ili vkupno 18000kg.
Vo svetot ne postoi proizvoditel koj vo standardni uslovi i po prifatlivi ceni ke napravi dvokatno 12m vozilo so vkupna masa od 18000kg i raspored na masi koi zakonot gi trzi.
Zatoa sosema normalno vozilo vo vakva izvedba da e pokratko, a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m.Voziloto ne moze da bide tro-osovinsko i 12m , a istoto da bide napraveno od eden segment, togas zbirot na vkupnata masa e pogolema od dozvolenata i go nadminuva limitot na zadnoto opteretuvanje.
Od dolzinata i sopstvenite masi polno/prazno zavisi kapacitetot na patnici.Od kapacitet na patnici zavisi minimum zakonski potrebni vrati.Zakonodavecot ja limitiral dolnata granica za broj na vrati , a vo svetot nema kompanija i korisnici koja napravila ili pobarale vozila razlicni od minimumot ,osven ako ne se aerodromski.
Rasporedot na masi-tezini, rasporedi na postavenost na motor, rezervoarot , bocite kocniot sistem, pozicioniranje na vrati, izbor na edno ili dve skalila, zakonska postavenost na skalia, pzicija na elementi od klima ured i greene, zakonski utvrdeni prolazi, sigurnosni izlezi ,pozicija na kolicka i zakonski minimum prostor za istata, raspored na stolici , sirocina na vlezni vrat, utvrduvanje na maksimalen broj na stolici za sedenje i utvrduvanje na prostor i pozicija na vozacot, vidno pole kako element za komunikacija so ostanati ucesnici vo soobrakaj i priod kon stanicna pzicija.Kolku sto primetuvam na slikite pod mrtviot prostor
ima nekakva vraticka. Od moite skromni poznavanja i rabota vo eden servis, mozebi toj ne e prazen-mrtov.
Jas mislam, ako sakame forumski da go ocenuvame dvokatniot /YUTONG/ toa da bide so edinicniot 12m avtobus / LAZ / i po pat na komparativni parametri . Za sreka dvete vozila imaat skoro ednakov vozen podvoz i toa e dobar start. Taka kazuvaat vesnicite
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
A surprizing sudden change of your mind... Ај прочитај што имаш пишувано страници наназад. Ама тоа пред да навлезеш таму каде што навлегуваш... Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 14:59 |
||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
На овој автобус не знам зошто нема, но на промоцијата што беше во Кина на тоа место имаше електронски дисплеј со линијата. Еве го и рендерот: ![]() Еве го и автобусот во Кина. ![]() Зошто овој пат без такво, не ми е јасно. Не се побуниле ваљда нашите? Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 15:01 |
||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Никаков судден цханге. Прочитај убаво, капацитетот е единствено прашањ еодстојно за дебатирање по кое може да се прашаме дали двата ката се добар пазар за малку намален капацитет. Но тоа во никој случај не се алудира на функционалност.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
@гитардемон
Да, и јас забележав уште кога пристигна автобусот дека го нема електронскиот дисплеј, но си помислив дека можеби автобусот со дисплејот е тој што го пратија во Германија на хомологација, а овој другиов што остана во Скопје е донесен без дисплеј. Можеби грешам, но не мислите дека кај автобусов што остана во Скопје сепак има електронски дисплеј, со разликата што е на долниот крај на прозорецот, наместо на горниот ? Мене барем така ми личи, но можно е да грешам бидејќи никогаш го немам видено автобусот лично. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
лсл дури и капацитетот да е единствен квалитетен аргумент (а не е) е повеќе од доволен за да не се поддржуваат автобусиве сметајќи на тоа каков е планот за нивното користење
инаку далеку од тоа дека личи на дисплеј ова на прозоров, дисплеите зафаќаат простор колку лцд монитор... и како можев да прашам дали има седишта таму а да не видам дека точно одоздола е тркалото |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Да знаеш дека си во право, сега дека спомена и го забележав. Само бидејќи е исклучен тешко се забележува. А зошто би бил долу? Колку пониско, толку потешко видливо.
Зборувавме дека на тоа место имаше дисплеј (па не се гледаше тоа сивото), а не дека тоа сивото е инсталација за дисплејот. Ми изгледа како нешто за вентилацијата, за еркондишнот ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Ништо страшно. Ќе му вградат еден.
|
||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Абе веќе е вграден, ама долу на џамо не горе. ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
ААА, јас па од тоа жолтото не го видов, а изгледа и не прочитав од вашите коментари. Обично забележувам ситници, ама сега сум малку замааен и на брзање. Ај да не се вадам сега.
Но, мене вака поставен воопшто не ми прави проблем, важно да си ја врши функцијата. Ако им пречи можат само да го скролат нагоре. |
||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Па најверојатно не можат да го стават горе зашто ќе смета на вентилацијата.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
By Cloverstack
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vkupnata korisna povrsina koja e na raspolaganje na patnicite kaj dvokatnite YUTONG vozilata so /10,6m / od okolu 35m2 / presmetuvajki gi dvete platformi / i taa e pogolema od korisnata povrsina kaj LAZ vozilata so dolzina od 12metri koja iznesva okolu 27m2.
Toa predstavuva znacajna razlika koja vo ponatamosni anlizi za koristenje na istiot e vo znacitelna prednost.Ako toa se presmetuva kako: 35m2/ 80 patnici = 0,4375 m2 po patnik, za razlika od 12m LAZ koja iznesuva: 27m2/100patnici = 0,27m2 po patnik.Ovaa sostojba ukazuva i ako dvokatnoto voziloto e pokratko za 1,4m od 12m LAZ voziloto , toa da ima 80% pogolem prostor po patnik.Koja e prednosta na dvokatniot, so vakva ubedliva pogolema korisna povrsina po potnik.Maksimalen broj na sedista, odnosno, sedenje pri toa da ne bidat naruseni funkciite na voziloto. I tie podatoci vo procenti se sledni :60sedenja/80kapacitet=0,75%, toa znaci deka 75% od max.kapacitetot e ispolnet so sedenje, za razlika od 12m LAZ vozilo koe iznesuva: 31sedenje/100kapacitet= 0,31%.Bidejki kvalitetot na voziloto se opredeluva prema brojot na mestata za sedenje toa e ubedliva prednos na dvokatniot vo odnos na 12m LAZ voziloto.Pogolemiot vnatresen kapacitet po patnik a so toa i broj na sedenje se osnovni parametri pri utvrduvanje na kvalitetot na uslugata.Prostorot za stoenje ne e merka za kvalitet, zatoa sto istiot e iznuden i se naoga vo zona na premini kaj dvete vozila. Ako se napravi sporedba toj izgleda vaka:25stoenja/80kapacitet=0,25% , odnosno , 69stoenja/100 kapacitet= 0,69%.
Ovie podatoci ukazuvaat deka osnovnite prednosti za kvalitet pripagaat na dvokatniot. Dvokatniot predstavuva urbano- taxsi / klima, ozvocuvanje, vnatresna informativien sistem/.
Ako razlikata na kapacitetot vo apsolutna vrednost e pogolema 20 %kaj LAZ voziloto, taa razlika isklucivo pripaga na patnici koi stojat, sto znacitelno go namaluva kvalitetot i ocenkata na uslugata.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Eden od parametrite na izbor na vozilata za upotreba vo urbana sedina e uslovite sto gi dava patnata infruktura . Problemarikata vo taa svera na zakonodavstvo bara i ogranicuva zaradi zastita na patnata infrastruktura preku zakonite /koi gi branam/ kalku tocno smee / moze / da iznesuva osovinskoto opteretuvanje na podlogata - patot.
Vo Makedonija toa e 6500kg na predna oska i 11500kg na zadna oska ili vkupno 18000kg.
Vo svetot ne postoi proizvoditel koj vo standardni uslovi i po prifatlivi ceni ke napravi dvokatno 12m vozilo so vkupna masa od 18000kg i raspored na masi koi zakonot gi trzi.
Zatoa sosema normalno vozilo vo vakva izvedba da e pokratko, a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m.Voziloto ne moze da bide tro-osovinsko i 12m , a istoto da bide napraveno od eden segment, togas zbirot na vkupnata masa e pogolema od dozvolenata i go nadminuva limitot na zadnoto opteretuvanje.
Значи, тебе ти е важно автобусите да бидат двокатни, иако ние немаме улици за нив. Тебе ти е важно само да биде запазено максимално дозволеното оптоварување на оските, макар автобусите биле и 10 метри, макар имале капацитет и од 50 патници. Ако немаме инфраструктура за двокатни, ако немаме улици и надвозници за нив, ако немаме доволен простор да оставиме за пристојна висина на горниот кат, за кој фалус купивме двокатни автобуси? Дали ти ќе се возиш во автобусите, или ќе се возиш на пробното возење, а потоа ќе одиш со кола. А Скопјаните ќе ја сркаат манџата што им ја запрживте. Ќе се возат со двокатниот во 57, во 2, во 41, во утринските и попладневните шпицеви. Автобусите ќе се задржуваат барем по 5 минути на секоја станица, додека патниците од горниот кат да се пробијат низ толпата за да се симнат. Ќе бидат кубани, влечени, газени, ударани, фаќани за задник и слично. А да извозат цела линија, на автобусите ќе им треба два часа.Но што ни е нам гајле, ние и така ќе се возиме со кола. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Еве мала споредба според податоците кои успеав да ги најдам претежно на нашиов форум:
Извори:
Доколку имам некои неточни податоци ве молам корегирајте. Од податоците во табелава е евидентно дека двокатниве автобуси во споредба со украинските од ЛАЗ не чинат 60% поскапо по патник, трошат 2,6 пати повеќе гориво по превезен патник, но и дека и имаат далку поголема површина по патник (според податоците на МА) што би одело воприлог дека е возењето е поудобно.
Колку и како ова би се однесувало во скопските прилики со јавниот транспорт, мислам имаме доволно членови кои секојдневно се возат со автобуси па ќе ни кажат.
Офтопик: Ме радува што конечно добивме постручни коментари и податоци од Ма ![]() Edited by UrbanFreak - 12-Mar-2011 at 21:12 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
phenomenon
Значи, тебе ти е важно автобусите да бидат двокатни, иако ние немаме улици за нив.
Тебе ти е важно само да биде запазено максимално дозволеното оптоварување на оските, макар автобусите биле и 10 метри /ne se 10 tuku 10,6m/, макар имале капацитет и од 50 / misllis 80, aj ne krati / патници. Ако немаме / imame /инфраструктура за двокатни, ако немаме /imame/ улици и надвозници за нив, ако немаме доволен простор да оставиме за пристојна висина на горниот кат /toj e napraven za da sedis/, за кој фалус купивме двокатни автобуси /za da sedis i da se vozis?/ Дали ти ќе се возиш во автобусите, или ќе се возиш на пробното возење, а потоа ќе одиш со кола./i ednoto i drugoto / А Скопјаните ќе ја сркаат манџата што им ја запрживте /posle srkanje mandza kako sto kazuvas, barem ke sedanat koga ke se vozat /?. Ќе се возат со двокатниот во 57, во 2, во 41, /i na drugi linii/во утринските и попладневните шпицеви./barem nema da vezbaat stoenje i javanje, a pomalku kariki i razboj kako sto im preporacuvas/ Автобусите ќе се задржуваат барем по 5 минути на секоја станица, додека патниците од горниот кат да се пробијат низ толпата за да се симнат. /po mal e kapacitet i tolku nema da im treba/ Ќе бидат кубани, влечени, газени, ударани, фаќани за задник и слично /mislis vo tie avtobusi sto imaat 70% prostor za kariki i razboi/А да извозат цела линија, на автобусите ќе им треба два часа./ a dosega vozea pola cas/Но што ни е нам гајле, ние и така ќе се возиме со кола./ koj ti brani sedi i vozi se vo dvokatni / |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Да бидеме живи и здрави. Да видиме како ќе се покажат двокатните во сообраќајот! Искрено би сакал да не сум во право! |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
Потрошувачката кажува се 50л на 100км - незнам колку торшат саносиве што сега се возат ама мислам дека што е многу многу е - кога може лаз да помине со 27 - не очекував повеќе од 35л/100км изгледа дека откако ќе почнеме да се возиме со двокатниве - двократно ќе ни се зголеми цената на билетите ... Edited by vlatko.mk - 12-Mar-2011 at 21:44 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||
vlatko.mk
Informacija za potrosuvacka na gorivo za tip na motor CUMMINS Euro V, koj e vgraden vo dvokatnite so raboten volumen od 6,7 litri ne tocna. Taa se dvizi od uslovite na ekploatacija od 19 do 24litri na 100km
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4243444546 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |