build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 15-Mar-2011 at 15:30
  
     Како така наеднаш почна да се мисли за комфорот на граѓаните. На граѓаните кои до вчера се возеа во 'рѓосани автобуси, во кои дуваше провев од сите страни, во кои врнеше внатре, во прашина и ѓубре до колена, во кои се возеа како добиток.
  
     Сега на прво место се става комфорот на патниците. И тоа над функционалноста, над капацитетот на патници и над потрошувачката на гориво.
 
     Што мислите зошто? Мене ми беше многу чудно ова на почетокот, но откако добро размислив дојдов до следниот заклучок:"Намената за која се предвидени двокатните автобуси има јасно одредена цел. Ако со сите сили, некој се труди да го достигне комфорот на градските автобуси, тоа има одредена цена "
 
      И таас екако ќе биде наплатена.
 
     Двокатните автобуси ќе бидат главниот адут на ЈСП да ја дуплира цената на градскиот превоз.
 
     И после некој ќе рече - не биле функционални. Гледате дека и тоа како ќе бидат функционални.
 
 
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 15-Mar-2011 at 19:56
потрошувачката зависи од многу фактори а како најбитни се линијата на која вози и бројот на патници што се превезуваат на таа линија. може да е потрошувачката на двокатните 50  литри ама дали тоа се однесува на полн со 80 патници или празен автобус?  дали таа потрошувачка се однесува на долги релации или на кратки релации?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 16-Mar-2011 at 21:13
   Продолжуваме со прегледот што нудат останатите кинески компании:

1. HENGTONG CKZ6123N (троосовински, три врати, 12080/2530/3330, до 55 седишта)

2. YOUNGMAN JINP6137G (троосовински, три врати, 13700/2550/3076, до 47 седишта)

3. YOUNGMAN JINP6180G (зглобен, 18000/2550/3450, до 59 седишта)

4. ZHONGTONG LCK6180G (според мене - визуелно најубав,зглобен, 3 врати, 17990/2540/3260, до 60 седишта)

5. CHANGLONG YS6180G (зглобен, 18000/2550/3170, до 46 седишта)

Извор: http://www.busofchina.com
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 16-Mar-2011 at 22:57
Oвие ЈангМен или како и да се викаат - копија на Неоплан .Ивеко моторот му е плус.
А последниов предницата MB CapaCity интересно Scania Euro 4 мотор...браво
A Zhongtong ептен оригинален во изглед,џоа воз.И агрегативе скроз непознати ,исто проблем предната врата шо е единечна и големата близина на втората и третата врата до *хармониката*

Edited by Тркало - 16-Mar-2011 at 23:01
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 17-Mar-2011 at 17:22
Македонија собира лондонско искуство за двокатните автобуси

Делегацијата на македонското Министерство за транспорт, на ЈСП Скопје и на „Македонија сообраќај“, која престојува во дводневна работна посета на Лондон, го проучува искуството на британскиот главен град во користењето на двокатните автобуси во градскиот сообраќај

- Целта на нашата посета е да се испитаат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивната експлоатација, изјави денеска директорот на ЈСП Мисо Николов. Според неговото објаснување делегацијата од Македонија настојува да ги сподели сознанијата што градските власти на Лондон ги имаат во организирањето на јавниот превоз со користење на двокатни автобуси.
Николов смета дека мошне е важно ЈСП-Скопје да знае што е она што ги тера луѓето да ги сакаат овие автобуси повеќе од еднокатните, што го покажува лондонското искуство. Домаќините во разговорите ги увериле гостите од Македонија дека тоа се должи на поголемата удобност што овие возила ја имаат, можноста наеднаш да примат повеќе патници од малите автобуси, како и нивниот придонес во растоварувањето на сообраќајот на градот.

- Во Скопје, каде веќе од есен ќе има двокатни автобуси во градскиот превоз, е многу важно да го има долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на линиите, во обезбедувањето да нема турканици, преполни возила и неудобно патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата, вели Николов.

За време на својот престој, македонската делегација ќе ја посети компанијата „Транспорт оф Лондон“, фабриката за двокатни автобуси „Александар Денис“, како и фабриката на мотори за двокатни автобуси од англиско производство. Во октомври оваа година, првите 67 автобуси на два ката треба да пристигнат во Скопје, од вкупно 202 колку што вкупно се набавени и кои ќе се испорачуваат во текот на 2012 и 2013 година

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=63644

Си прошетаа и до Лондон на име на автобусите
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 17-Mar-2011 at 23:39
Previous
 
Ако ништо друго, барем ќе си се прошетаат низ Лондон, но ако не се вратат без ама баш никаков сувернир, дали ќе се вратат барем со некаков памет во глава, или ќе се вратат буквално без ништо Big%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 18-Mar-2011 at 15:13
Целта на нашата посета е да се испитаат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивната експлоатација, изјави денеска директорот на ЈСП Мишо Николов.
Тие работи се испитуваат и утврдуваат пред да се набават 200 автобуси. Ама што е тоа битно нели... вози Мишко...

можноста наеднаш да примат повеќе патници од малите автобуси
Абе ајде, за вас и бројките се релативни. Или пак под „малите автобуси“ подразбирате минибуси, во тој случај честитки, навистина имаат поголем капацитет од нив, блазе си ни.

Целиов текст е   Toilet
Уште еден еклатантен пример на тотално бескорисно новинарство.


Edited by Cloverstack - 18-Mar-2011 at 15:14
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 19-Mar-2011 at 01:30
Originally posted by sanos_a

потрошувачката зависи од многу фактори а како најбитни се линијата на која вози и бројот на патници што се превезуваат на таа линија. може да е потрошувачката на двокатните 50  литри ама дали тоа се однесува на полн со 80 патници или празен автобус?  дали таа потрошувачка се однесува на долги релации или на кратки релации?

Точно, но вакви и слични фактори влијаат на потрошувачката на секое возило. Си има стандарди за просечна потрошувачка преку кои може да се вршат споредби на разни модели во исти услови. Нам ни требаат тие бројки, а благодарение на ужасната нетранспарентност и неодговорност која владее, тешко дека ќе ги добиеме, или пак во најмала рака тешко дека ќе бидат веродостојни.

Сепак, иако сум жесток противник на двокатниве ретро кинези, мислам дека сосема нереално изгледа дека потрошувачката од 50 литри се однесува на иста работа како наведената потрочувачка на 12-метарскиот ЛАЗ (24 литри) или било кој сличен автобус.

Но од друга страна реално е и дека потрошувачката на двокатниот Јутонг е поголема од онаа на обичен автобус со штедлив мотор. На прво место тука е масата на возилото, кое кај двокатниот е јасно поголема. За „каминс“ моторот може само да претпоставуваме, но од она што може да се прочита по интернетов, генерално тој производител не е баш познат по штедливи мотори. Значи и номинално (возило vs. возило), Јутонг-от очигледно има осетна компаративна слабост кај потрошувачката. Кога на ова ќе додадеме дека капацитетот за патници му е помал и дека на станици ќе се задржува подолго, потрошувачката во споредба со остварениот ефект ќе му биде уште послаба страна. Можеме да шпекулираме дали разликата ќе биде 20%, 30%, 40% или 50%, сите тие бројки би биле слепо нагаѓање, но која и да е бројката, дефинитивно е многу сериозна разлика која преточена во долгогодишно функционирање на 200 автобуси е рамна на цело едно богатство. Во категоријата потрошувачка на гориво секој процент прави незанемарлива разлика, а камо ли десетици проценти.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 19-Mar-2011 at 22:25
Ako navistina na kinezite im e tolkava potroshuvachkata, togash ova pochnuva da mi izgleda kako de javu na neshto od pred 10 godin koga za policijata se nabavija eden kup krajsleri...za po 10 godini da se opametat i za novi maricida gi nabavat ekonomichnite VW transporter dizelashi.


Edited by mirakuliks - 19-Mar-2011 at 22:27
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 22-Mar-2011 at 12:21
СП УЧИ ОД ЛОНДОН КАКО ДА ГИ ОДРЖУВА НОВИТЕ КИНЕСКИ ВО­ЗИ­ЛА

Двокатните автобуси ќе се мијат на англиски начин

Првиот двокатен автобус во градот треба да почне да вози следниот месец

Гри­жа­та за двокатните автобуси во Скопје ќе биде по урнек на Лондон.
Пра­ви­ла за одржување на новите кинески возила, од кои дел треба да прис­тиг­нат до крајот на годината, ЈСП "Скопје" за викендов ги учеше во Лондон, при посета на тамошното градско претпријатие.
Нај­го­лем акцент при размената на искуството бил ставен врз хигиената на ав­то­бу­си­те, односно начинот на нивно миење, но и на сервисирање на во­зи­ла­та, замената на масло, изгледот на гаражите, како и низа други те­ков­ни активности.
За­ин­те­ре­си­ра­нос­та на раководството на ЈСП дури сега да собира идеи, на са­мо неколку месеци пред доаѓањето на двокатните автобуси, според нив, во­оп­што не е задоцнета, бидејќи сега било време да се испраксираат пред но­ва­та задача.
"На есен ќе имаме двокатни автобуси во градскиот превоз и многу е важно да го имаме долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на автобуските линии, во справување со турканиците, неудобните патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата. Целта на нашата посета беше да се испитат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивна уптреба", изјави директорот Мишо Николов.
На почетокот на месецов Кинезите го испорачаа на тест првиот двокатен ав­то­бус.Тој сe уште се наоѓа на анализа кај ек­спер­ти во ЈСП"Скопје" и Машински факултет, по што од следниот месец офи­ци­јал­но треба да биде пуштен да вози на градските улици.
Ди­зај­нот на двокатните возила е ист како на скопските автобуси од '50-ти­те и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, по 40 на двата ката. Мож­ност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат.
Си­те 202 автобуса треба да бидат во Скопје до крајот на 2013 година, а пр­ви­те 67 до крајот на годинава.

http://vest.com.mk/?ItemID=2EB28C4A2D65FC428524CA8FCA53F757
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 22-Mar-2011 at 19:32
Еве го на хомологација:
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 22-Mar-2011 at 21:54
Се надевам дека ќе вози со патници, а не празен.
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 24-Mar-2011 at 14:17
Здраво на сите,

После едногодишно пратење на вашиот форум кој btw е одличен, решив и јас да се приклучам и да споделам со сите вас слики и информации за "билдерски" теми.
По занимање сум машински инженер и работам во фирма која се занима со сервис на        " heavy dutu" машини.
Бидејки сум навлезен во проблематиката на дизел мотори можам да ви потврдам дека моторите Cummins кој ке се вградуваат во кинескиве автобуси се едни од најквалитетните мотори на пазарот и најприсутните ( освен во МК).
За многумина можеби се непознати бидејки Cummins , за разлика од Iveco, scania, volvo и др. прави само мотори а не и комплетна машина ( автобус, камион, багер и сл.) но верувајте се работи за многу издржливи мотори.
Толку за прв пост се читаме и во другите теми
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 24-Mar-2011 at 14:24
Dobredojde Ljubo,ubavo sto se prikluci covek sto e direktno povrzan so ovaa problematika.
Jas vednas imam edno prasanje,dali imas odgovor kolku e potrusuvackata na ovie motori,zatoa sto imase informacii od 20 do 50l?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 24-Mar-2011 at 14:38
Поздрав и од мене Ljubopitko.

Добро е да имаме што повеќе членови кои имаат стручни знаења за областите кои ги опфаќаме. Се надевам дека ќе придонесеш многу за форумот, и ќе стекнеш уште повеќе знаења.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 24-Mar-2011 at 15:18
шоуто продолжува

Владата ќе купува уште 15 нови двокатни панорамски автобуси

Владата ќе набави уште 15 нови двокатни панорамски автобуси, по барање на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП), кои ќе бидат наменети за панорамско разгледување на Скопје и Охрид.

„На барање на ЈСП, помина точка на владата за да набави уште 15 нови двокатни панорамски автобуси. Од нив, освен за Скопје и за Охрид, неколку ќе сообраќаат и до жичарницата на Водно. Добиена е првична согласност, но треба да се објави тендер, па откако ќе се одбере фирмата која ќе ги произведува ќе се знае колку точно пари ќе бидат потребни за тоа. “ - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов.

Тој најави дека за една недела по улиците на Скопје ќе биде пуштен во сообраќај на линијата 15 првиот двокатен автобус кој пристигна од Кина, за кој веќе се завршува хомологацијата.

Николов најави дека за една недела од Украина се чека да пристигнат нови 9 автобуси кои се комплетно готови, но, исто така во најскоро време се очекува да пристигнат и дополнителни шест автобуси чија изработката е при крај.

Освен тоа директорот на ЈСП на денешниот брифинг информирање и дека налепниците на новите украински нископодни автобуси на кои пишуваше “Донација на влада на Република Македонија” од утрово се заменуваат со нови натписи “Да ги чуваме новите автобуси”.


http://www.time.mk/read/7bcbfcaf83/db600cee85/index.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 24-Mar-2011 at 15:26
фала за поздравите, добро ве најдов сите.
Во врска со потрошувачката најважно е да се каже дека за градски автобуси таа се мери во литри на моточасови , а не во лит/км - па најверојатно затоа тука крузат различни бројки. Јас не би лупал бројки бидејки све зависи од раб. зафатнина на моторот, KW и од тоа колку автобусот би стоел во место "запален" колку би бил товарен, па и од шоферот.
Јас лично не сум чул некој да се пожали од cummins, баш напротив. ( ама цумминс мотори сум срекавал само за во градежни машини не и во автобуси.)
Еве два примера за потрошувачка на цумминс кој ги најдов сега на нет.
http://stnonline.com/home/press-releases/1426-blue-bird-cummins-isb-powered-school-bus-demonstrates-better-fuel-economy
 http://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatsko-trziste-osvajaju-jeftini-kineski-autobusi/397628.aspx

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 24-Mar-2011 at 15:28
“Да ги чуваме новите автобуси”.

Паметна работа. Само уште да се почитува и да функционира. Но и ова е добар почеток.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 24-Mar-2011 at 15:36
Originally posted by Ljubopitko

фала за поздравите, добро ве најдов сите.
Во врска со потрошувачката најважно е да се каже дека за градски
автобуси таа се мери во литри на моточасови , а не во лит/км
- па
најверојатно затоа тука крузат различни бројки. Јас не би лупал бројки бидејки све зависи од раб. зафатнина на моторот, KW и од тоа колку автобусот би стоел во место "запален" колку би бил товарен, па и од шоферот.Јас лично не сум чул некој да се пожали од cummins, баш напротив. ( ама цумминс мотори сум срекавал само за во градежни машини не и во автобуси.)Еве два примера за потрошувачка на цумминс кој ги најдов сега на нет.http://stnonline.com/home/press-releases/1426-blue-bird-cummins-isb-powered-school-bus-demonstrates-better-fuel-economy http://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatsko-trziste-osvajaju-jeftini-kineski-autobusi/397628.aspx


Ова со потрошувачката не го знаев,сигурно од таму идат големите разлики во претходните информации.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 24-Mar-2011 at 16:21
Паметна работа е за охрид да има панорамски, барем на потегот бул туристичка до градиште или св. наум. Се друго е џабе фрлена пара. А додека молат од железница да се дадат пари за нови возови, владата вика нема пари. Ова од блиски ифнормации од железница дека во многу наврати се барало пари за нови возови. И чисто сумљам дека од ЈСП барале вакви автобуси.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.602 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.