|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 44> |
| Author | |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#461 Posted: 13-Mar-2011 at 13:01 |
http://jsp.com.mk/prasanja.aspx |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
maestro
Senior Member
Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply
#462 Posted: 19-Mar-2011 at 21:57 |
|
Ни под разно да не се држите за држачите во новите автобуси.
Вчера се возев во еден од автобусите и не знам зошто и како нагло закочи, луѓето што се држеа за рачките испопаднаа долу бидејќи некои од нив и се испокршија веднаш! Edited by maestro - 19-Mar-2011 at 21:58 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#463 Posted: 19-Mar-2011 at 22:17 |
И јас сум приметил. Еднаш се возев и приметив дека една навртка беше оштрафена, па ја заштрафив... Ама и луѓето се криви... Се тегнат, ги натегаат без причина. Во автобусот може да се стои без да се држиш за нешто, а луѓе ги тегнат како да се во старите... епа сега мора некоја само-рамнотежа да се држи, а не да се олабави телото и да се препуштиме на рачките или шипките... Тие се за да придржуваме ако снемаме рамнотежа, или кога врти, иако и тогаш може и без нив...
|
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#464 Posted: 20-Mar-2011 at 12:23 |
|
Инаку во новите автобуси стои дека собираат 100 патници. Бидејќи овде дискутиравме дека истите собираат помалку патници од оваа бројка, ме интересира како дојдоа до бројката од баш 100 патници.
Изгледа оваа бројка е според македонските стандарди, исто како македонски воз, на запад кога ќе пуштат два вагони тоа значи дека патуваат најмногу 120 патници, а кај во истите може да се збијат и преку 250 патници .
|
|
![]() |
|
Sykes
Newbiе
Joined: 23-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#465 Posted: 20-Mar-2011 at 13:23 |
Луѓето се тегнеа и натегаа и во старите, добро кажа, ама таму до сега не сум видел да падне држач. Ги користам и на старо купените приватни многу повеќе од државните, и таму богами не сум видел таков случај. Очигледно не ќе да е до луѓето, до автобусите ќе да е. |
|
![]() |
|
maestro
Senior Member
Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply
#466 Posted: 20-Mar-2011 at 14:24 |
И јас го приметив тоа и ме зачуди. Кога се преполни автобусот во кој се возев на една од станиците, веќе со околу 40 луѓе (стоејќи) беше преполн, а не па 69 како тие што си рачунале по некоја виша математика. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#467 Posted: 20-Mar-2011 at 14:55 |
|
Не е никаква виша математика, пресметката се прави врз основа на површината на платформата за стоење. Капацитетот на 12-метарски градски автобус нормално се движи помеѓу 90 и 110 патници (во зависност од бројот на местата за седење), без разлика дали ќе погледнете податоци на ЛАЗ, Мерцедес, МАН или некој друг произведувач. Нормално е дека кога се зборува за максимален капацитет, во автобусот ќе има гужва. Битно е дека се работи за стандарден начин за пресметка кој може да биде искористен за споредба помеѓу разни модели, а не секој произведувач да си тера своја методологија.
Edited by Cloverstack - 20-Mar-2011 at 14:56 |
|
![]() |
|
Александар
Senior Member
Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply
#468 Posted: 20-Mar-2011 at 15:42 |
Могу рећи браво, зато што је то није прошло код вас и што сте им упутили такве замерке. Из искуства знам, пошто у Београду возе возила из бившег СССР-а да су ово хроничне бољке и све наведено је скоро карактеристично за све произвођаче (завршна обрада је јако лоша!!!). На појединим Украјинским форумима прочитах да је Скопје нескромно у својим захтевима, те да је то за њих нормално Искрено се надам да ће то поправити, те да ако намеравају да их извозе да се морају прилагодити тржишту ![]() |
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#469 Posted: 21-Mar-2011 at 16:16 |
Бре, види ги овие украинциве. Скопјани биле нескромни, и сето тоа зошто ? Па затоа што бараат квалитет за парите кои ги имаат дадено не само скопјани, туку сите жители на Македонија. Зошто овие од ЛАЗ воопшто не го потенцирале ова во нивната понуда на тендерот ? Барем ќе си знаевме што да очекуваме од нив, дадени пари за низок квалитет. Edited by Dexter26 - 21-Mar-2011 at 16:16 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#470 Posted: 21-Mar-2011 at 16:28 |
|
Денес приметив дека ја сфатиле сериозно работата од ЈСП. Забележав дека претходно кога навртките и штрафовите на дршките беа неправилно заштрафени, а навртките беа надвор од рамката(калапот) на дршката. Сега тоа е променето и навртките си се во својата рамка. Така да не верувам дека ќе има слични примери кога рачките би отпаѓале, освен ако рамките не се оштетени. Ми изгледаше доста цврсто.
Друга работа која ја забележав денес е дека, пластиката која ги покрива рамките од прозорците има лоша финална изработка. Сакам да кажам дека пластиката се гледа како е рачно сечена, а исто така не е целосна, односно има празнина помеѓу рамката и основата на прозорот, малку штрчи (баш поради тоа што не е до крај поставена, односно има недостиг од пластика) и малку е мека, најверојатно поради тоа што нема подлога. Незнам, вака со зборови е тешко да се објасни. Нели 1 слика, 1000 зборови. Епа ај утре ако се возам со некој ЛАЗ, ќе сликам и ќе ги пуштам сликите. |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#471 Posted: 21-Mar-2011 at 16:33 |
|
@ Dexter
Па добро, по некој коментар на некој тамошен форум не значи ништо. Важно е како на забелешките реагирал производителот и дали коректно ги отстранил проблемите. Се вози ли некој редовно на линиите каде што се пуштени првите 15 ЛАЗ-ови? Ги пребродија ли првичните проблеми и дали има нови работи кои бодат очи? Edited by Cloverstack - 21-Mar-2011 at 16:34 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#472 Posted: 21-Mar-2011 at 16:49 |
|
Па еве јас отприлика секој ден барем во еден се возам, некогаш и во два. Забележувам детали, има недостатоци, но има и некои добри работи.
Како што реков, веќе проблемот со држачите е решен и се решава. Сепак, автобусите не се совршени, и мислам дека луѓето од ЈСП ќе имаа потреба од свои модификации. Сепак, генерално, нема некои големи проблеми. Ама и деталите ја прават целосната слика. И мислам дека треба да биде совршена. Јас, ако ме прашувате, не би набавил следен пат автобуси од ЛАЗ, освен ако навистина сериозно не ги земат во предвид сите наши забелешки и да се издигнат на поголемо ниво на квалитет. Не е голема работа, не е добро за ситници да губат цели бизниси. Но нивен избор. Мислам дека треба да ги прават автобусите со повеќе внимание, со ‘‘љубов‘‘, а не само да ги направат.... Е сега една МНОГУ ГОЛЕМА забелешка. Па добро како можат вака да прават. Се возев еднаш во 3, нова ЛАЗ, горе на дисплејот пишуваше 3. Ама јас не сум забелажал нешто, што воопшто не смеат да го практикуваат, бидејќи прават голема забуна и мешаницата меѓу луѓето, и јас не бев единствениот кој зе заеба. Работата беше што освен дисплејот кој покажуваше 3, ЈСП ставиле и од таблите на која пишуваше 3а, јас тогаш не го видов и затоа ме однесе кај МакАутоСтар, па сум се враќал назад. А не бев единствен. Значи не смеат вака да прават. Уште полошо е тоа што, табалата не се ни гледа од шипките за држење напред кај шофершајбната. Ќе им пишам на сајтот. Навистина е недопустливо вака. Нека сменат натпис на дисплеите ако менуваат линија, а не да ставаат од тие застарени веќе одминати со време, табли. Edited by FoSsiL - 21-Mar-2011 at 17:00 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#473 Posted: 21-Mar-2011 at 18:17 |
|
Еве и јас да кажам нешто за новиве автобуси. Денес се возев првпат во полупразна 3ка од новите ЛАЗ, до сега 3те возења ми беа во накрцани 24ки и 5ки, па неможев асално да си приметам некои работи
1. Возачите изгледа сеуште немаат научено како се вози автоматик. Денес иако во нов автобус, имав едно од најнепријатните возења во градскиот превоз. Поради голема гужва и на Јане Сандански и на потег Црвен Крст-Рекорд, потезите тргни застани беа така нагли, што внатре се превртувавме како компири да возат 2. Не ми е јасно зошто на новите ЛАЗ автобуси, задниот дел кај што е моторот и климата ваљда, зазема толку простор. Денес се возев и во „нова“ 23ка и 22ка и во нив немаше толку одземено простор од внатрешноста 3. Мислам дека скроз позади, кај клупата за седење требало да стават уште една вертикална шипка со копче за отворање врата. Не е нешто премногу важно, но сепак е мал детал кој би го подобрил впечатокот Се на се, од мене оцена 8 имаат, поради ситните забелешки во изработката. Кога веќе се правеше ваков голем проект, можеби со веќе испробана компанија требаше да се оди и да се прави зделка со неа |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#474 Posted: 21-Mar-2011 at 18:33 |
|
Да. Еве уште неколку забелешки. Веќе повеќето возачи во новите но и во старите автобуси се униформно облечени, и изгледаат пријатно.
Како што рече и Џоле, возењето во гужви, тргни застани, навистина е непријатно. Незнам дали е до автобусите или до возачите. Сепак во нормален сообраќај е доста пријатно возење, и не се случуваат ‘‘превртувања‘‘ ![]() Исто така денес во седмицата имаше уклучено парно-греење. Беше пријатно топло. Но многу ме загрижува, кога патниците ќе си ги стават нозете на парното. Треба да се опоменува и казнува за тоа. Можеби и да се внесе во кодексот на однесување. Е сега, моторот. Чудна поставеност. Сигурно е дозволена таквата поставеност,по некои стандарди, но сепак чудна. Многу ме загрижува тоа, бидејќи кога врти на лево, поготово кај острата кривина кај новото ВЕРО, или кај Тифани се забележува дека е малку навален. Дури и се осеќа кога се возам. За други забелешки со тек на време... Ќе видиме како ќе се покажат. |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#475 Posted: 21-Mar-2011 at 18:38 |
|
Сакам да ве прашам дали е пуштен системот за оповестување на станиците... На пример Следна станица-Градска болница. Штета ако не е, иако беше најавено дека автобусиве се опремени со ваков систем. Исто така дали работи информативната табла внатре во возилото, дали станиците се испишани и што друго евентуално соопштуваат? Дали има звучен сигнал при затворање на вратите?
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#476 Posted: 21-Mar-2011 at 18:48 |
|
Сеуште не е, имаше еднаш во една 7ца. Но покажуваше само последна станица, Карпош 3, цело патување.
![]() Инаку ГПС-от работи. И функционира со диспеите на станиците. Само, секако за 5ки и 2ки, другите веројатно имаат ама не се поврзани. |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
BKV
Newbie
Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#477 Posted: 23-Mar-2011 at 08:52 |
|
Second part of buses on the way to Skopje
|
|
![]() |
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#478 Posted: 23-Mar-2011 at 09:04 |
|
@BKV, from my poor knowledne of Ukrainian I understood that 27 new buses were displayed to the representative from Macedonia, and are now on their way. Is that correct? That means that more that half of the busses are produced. |
|
![]() |
|
BKV
Newbie
Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#479 Posted: 23-Mar-2011 at 09:18 |
|
Yes, you are right
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#480 Posted: 23-Mar-2011 at 12:37 |
15 автобуси кои до сега се пристигнати + 27 кои се на пат кон Македонија = 42 автобуси, односно точно половина од нарачаните 84. Значи точно половина, а не повеќе од половина ![]() ------------------------------ 15 buses already delivered + 27 on their way to Macedonia = 42 buses, which is exactly one half of the ordered 84 buses. Which means, exactly one half, not more than half ![]() ------------------------------ Аман веќе со панделките. Се надевам дека нема да останат на автобусите и откако ќе бидат пуштени во сообраќај. А се надевам дека истото ќе важи и за тие натписите "Донатор: Влада на Република Македонија". Лично немам ништо против панделките, ниту против натписите, но без разлика дали ќе имаме вонредени парламентарни избори сега во 2011 или редовни парламентарни избори во 2012, останува фактот дека сме во предизборен период, а ова делува како индиректен предизборен маркетинг. Се извинувам бидејќи коментарите ми се со политичка мотивација, ветувам дека идните (под услов темава да не заработи катанец поради коментариве мои ) нема да бидат, а исто така ги повикувам и останатите членови на форумов да се воздржат од коментари со политичка мотивација.Edited by Dexter26 - 23-Mar-2011 at 12:44 |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 44> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |