![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (приватни превозници) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 11> |
Author | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
за изгледот мислам дека треба да се разликуваат од јсп а за одржување за резервни делови сега е лесно не сме како во 90-есетите кога немаше делови кај нас за овие модели на автобуси затоа што сега имаме и овластени сервиси за мерцедес, ман, неоплан, сетра е сега малку ке биде проблем за делови за автобусите што имаат даф механика затоа што тие се користат најмногу во холандија, белгија, данска а многу помалку во останатите земји на европа.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Едно прашање, дали некој има отприлика бројка на нови автобуси кои се пуштени во сообраќај кај приватниве превозници? 90 нови автобуси е новата бројка од предходната вест, ама дефинитивно немаат 90 пуштено во сообраќај
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мислам дека имаат пуштено околу 60-70. се гледаат дека се малку ама има по неколку исти примероци кои возат
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
зарем купија и дупли автобуси приватнициве, вчера можеби ми се причини, но видов дупла 12-ка мерцедес како единечните што се, истиот автобус, само зглобени жолт беше
не сум сигурен за линијата точно дали беше таа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
И јас сум видел една таква 12. Ја имаат уште одкога беше увозот.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ако не купат од ЈСП зглобни, ќе биде убаво барем да имаме поголем број на приватни зглобни автобуси, така барем ќе се избалансира возниот парк на градскиот превоз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Во право си, кај факултет ја видов пред некој ден, 12-ка, жолта со плава, значи нема утка. Само се надевам дека од јсп нема зглобните да ги купат, туку дека тие стварно ќе завршат како старо железо.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
проблемот е што од искуство знаеме дека нема да ги потрошат за такво нешто ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Не се зезај. Не е исплатливо, по исплатливо е да се топат. Вака само превозот ќе биде поскап од самите автобуси, а и кој ќе ги купи, или пак би ги донел од Македонија, ваљда ние сто посто нема да покриваме превоз, не сме спремни да донираме.
И да не се правиме Данска, Германија, нивните стари автобуси со нашите не можат да се споредуват, тие се многу подобри од нашите. А и еве да биде исплатливо. Дур да стигнат до некоја држава ќе се распаднат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Случајно уловив 10-тина половни автобуси во царинските складишта на Фершпед. Сите се од ист модел. Ме збуни фактот што се работи за автобуси на природен гас бидејќи не памтам да сме слушнале таква најава од приватните превозници, но од друга страна ете на тој првиот му се извадени резервоарите за гас на покривот, ако е тоа индикација дека не планираат да ги користат во таков режим на работа
![]() Знае ли некој за кој произведувач и кој модел се работи? И дали некаде во Македонија се користат вакви? Јас во Скопје досега не сум видел. 1 ![]() 2 ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ова треба да е правено од некоја скандинавска фабрика за автобуси на шасија волво.
мислам дека се west автобуси. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ljubopitko ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Овие автобуси ако добро се секавам стојат таму уште од пред 2-3 години, кога таму имаше автопазар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sykes ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 23-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Би требало да е Säffle 2000, финско производство, правен врз основа на http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B10BLE Edited by Sykes - 24-Mar-2011 at 23:35 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разединети боите на јавниот превоз
Шаренило од бои, написи, реклами и електронски панели ги „красат“ автобусите на приватните превозници наспроти унифицираните црвени автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Има секакви - жолти, зелени, сиви, бели, дури и со реклами од земјите од кои се увезени како половни - германски, дански... Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема. Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика. - Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот. - Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски. Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал. - С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“. И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања. - Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз. Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“. Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници. - Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот. Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје. - Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот. Анела Петрова http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462 Вероватно овие ги планираат скоро да ги убацат како што и пишува погоре во текстот. Иначе вакви поволни има и во Хисар, на плацот на патот накај Косово што е, а ги има во прилично голем број. Ова радува дека конечно нема да иаме нови, ама ќе иаме барем далеку помодерни и поудобни автобуси и кај приватниците. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ако е така како што велип да стојат неколку години таму тогаш дефинитивно имаме нездрави политичари ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ако не се лажам пред 2-3 години законот не овозможуваше да се увезуваат возила постари од 10 години. Овие веројатно се од лани донесени, ама мислам дека намерно не се пуштаат во сообраќај заради горенаведената причина од страна на приватниците. Кога ќе им истече регистрацијата на старите-оут, половниве-ин.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
овие се на природен гас, ако се донесени пред 2-3 години кога не се дозволуваше увоз со еуро 2 тогаш се запленети од царина и сега така ке лежат таму
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eве технички податоци за автобусот Sanos S-213 ( еден единствен во Скопје):
И еве ги техничките карактеристики на CityLAZ-12LF:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
санос-от е во предност пред се што има даф мотор кој е поштедлив од дајцот, а исто така кога сме кај потршувачката кај санос-от е помала затоа што има рачен менувач. делови треба лесно да се наоѓаат за санос-от ама пак велам лесно затоа што сепак некои делови на автобусот се од увоз а не наше производство. кај лаз-от најголем проблем ке бидат резервните делови.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приватните превозници имале некаква акција за фарбање на старите авотобуси???
Деновиве забележувам дека многу од стареите приватни автобуси се исфарбани во црвено-бела боја и дека се каросериски средени. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |