![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 90> |
Author | |
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Охрабрувачки е нефорсирањето на ретро дизајно. Може конечно ќе имаме некој добар дизајн, барем за овие туристички автобуси
|
|
![]() |
|
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Djole 88
Za zal Djole, pogresno se izraduva, sega ja utna rabotava. Povtorno e baranjeto so dobrata idea.Vkluci se vo fanot za najdobroto.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Не верувам дека некоја компанија ке се обиде да направи некој посебен дизајн за 15-тина автобуси,освен тие фирмите што се при распаѓање ,или некоја уште полоша кинеска фабрика или пак,украинска,или може овој пат узбекистанска.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
Да бидеме реални Скопје баш и нема некоја туристичка тура со која би било интересно да се оди со туристички автобус. Не е ова Париз, Лондон, Барселона каде што многу локации интересни за туристите се оддалечени една од друга. Има предлози и за некои туристички линии ?
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Освен за Средно Водно, би требало да се пушти и некој туристички автобус за Матка. Прекрасна природа, само треба малку да се потсреди. Да се отвори некоја продавничка, да се стават клупи и сл. Инаку мене многу мерак ми прави кога ќе отидам летоска да се освежам од горештините. Треба да се искористи тој потенцијал. Со мало инвестирање може да се добие многу.
Треба да има линија и за Стоби и Аквадуктот, и кон Катлановска Бања.
За панорамски поглед, доколку е можно и една линија која ќе сообраќа на релација Водно-Тасино Чешмиче-Црниче-Пржино.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
дечки ова дека ке почне да вози од 15 е точна информација или само шпекулација?
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Mozebi ne od 15- ti, no siguren sum od 20- ti
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Можеби не си чул но ФАС Санос веќе не постои - поради лошата финансиска состојба и неможноста за подмирување на долгот Стопанска банска ад битола ја активираше хипотеката уште во август и мислам дека се га се обидува да го продаде земјиштето на фабриката ... Ама ако убаво ќе им дојдат неколку милиончиња евра на кинезите, украинците ... а може и парите да завршат и кај нашите источни соседи ... А еве и да не беше таква ситуацијата со ФАС Санос - мислите дека немаше да им биде одбиена понудата колку и да е најповолна - ќе се стави услов на тендерот - фабриката да има произведено минимум 1000 автобуси во текот на 2010, и да има банкарска гаранција ... и пак ќе го добијат тие за кои е наменет. Во случај да неможе да победи тој што треба тендерот ќе се поништи и ќе се распише нов. (ова некако со тендериве многу познато ми делува) ![]() македонска работа ... За оние што сакаат да знаат што е изгубено т.е. каков македонски бренд со пропаѓањето на фабриката можат да прочитаат ОВДЕ Edited by vlatko.mk - 09-Apr-2011 at 09:47 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Јас слушнав дека овие долговите се акумулирале како резултат на некаква проневера, за што е покрената истрага. Но како и да е, додека да заврши таа истрага со судски епилог и што ли уште друго не, Санос ќе биде веќе ликвидиран, сега е во кома, апарати го одржуваат во живот, прашање на време е додека некој да ја исклучи машината. Типичен македонски идиотизам. Edited by Dexter26 - 09-Apr-2011 at 12:23 |
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
браво за линкот за санос ама срамота за нашата држава што дозволи да се случи тоа што се случи со санос затоа што тоа беше една од најдобрите фабрики на балканот и единствена фирма што имаше лиценца од мерцедес да произведува автобуси под знакот на мерцедес. наместо да се оставаат парите во нашата држава, ние ги даваме на кина и на украина. срамота е ова
![]() |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Многу вистини.Компанијата ФАС -11 Октомвти, почна да тоне / 1995 - 1998 /од незаинтересираност на нејзиниот прв газда / Комерцијална Банка АД/. Идиотизмот за да биде поголем ФАС бил најголемиот акционер во банката при нејзиното формирање. Останатите збидувања се само последица во кој последниот газда случајно се наоѓа во тој објект ако воопшто го има. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Имаме нешто информации за ситуацијата во НЕОКАР или таа од Кастилјо фирмата и дали се тие две една иста или различни фабрики,пошто едната е кај Визбегово ,а за другава се спомнуваше некоја хала во МЗТ???Првенствено ми е за НЕОКАР (под претпоставка дека добар дел од луѓево на форумов не се запознаени дека имаме уште една фабрика за автобуси),макар шо квалитетот на НЕОКАР не е ни 20 проценти од квалитетот на САНОС ![]() |
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
![]() Името Неокар ми е познато некако. Од кога постои фирмата и име воопшто произведено некои автобуси во скоре време ? |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Кастилјо ги мењаше имињата на фирмите како чорапи. Неокар е негова фирма. Добро работеше, имаа нарачки јаки, ама чоекот беше тешка битанга, заврши по затвори, не знам дали фирмата преживеа.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Постојат едно 10-12 години ,(мислев дека) фабриката им е во Визбегово...АМА,ја најдов оваа позната адреса и нивниот веб кој не е во функција (пред едно 6-7 месеци беше активен) : http://www.mci-bus.com.mk/ Pero Nakov 110 Skopje, 1000 MAKEDONIJA Tel. + 389 2 551 060 А имаат автобуси произведувано туристички и градски возила на шасии на МАН и најчесто негови мотори ,а и други (МБ,ДАФ) по избор.Нивни возила возат наши превозници(МЛАЗ-Богданци,ТРАНСБАЛКАН-Гевгелија,ЈСП ТУРС-Скопје) и странски фирми (Србија,БиХ и некои земји во Азија/Африка). ![]() Литас Пожаревац (СР),NEOKAR N715 RHD верзија(средно висок ~3650 mm,помал багажен простор)и МБ мотор ![]() Амиго Компани - Гевгелија,NEOKAR N715 SHD верзија(најголема висина ~ 3800 mm)MAN мотор ![]() Клубски автобус на ФК Ренова (NEOKAR N610,41 сед.) ![]() Трансбалкан - Гевгелија (NEOKAR N615,51 сед.) Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:50 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Прв пат слушам дека постоел друг автомобилски производител во Македонија, сепак Санос беше докажан бренд на ЕХ-ју просторите и пошироко
Мислам дека доколку случајот со проневерите и слично се расчисти државата треба да помогне “фабриката“ условно кажано да се пресели во некоја од слободните индустриски зони. (мислам на лиценците, некои поволни договори со производители ...). Државата може тоа да го направи со изградба на нова современа фабрика по принцип на јавно-приватно партнерство и откако ќе тргне работата и акциите ќе постигнат цена државата нека се ослободи од нив на берза. Со ваков потег не само што државата ќе оживее една фабрика на згаснување туку ќе овозможи влез на нови автопроизводители и развој на автоиндустрија. Зошто ако Словачка (која е самостојна држава од 1993) може за овој период од 18 години да стане најголем европски производител на возила (сметано по глава на жител) зошто кај нас не би се развивала ваквата индустрија? Edited by vlatko.mk - 09-Apr-2011 at 23:34 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Многу сум против било какво градење на фабрики од страна на држава. Поготово не за богатење на тие приватните партнери, кои добро знаеме од чии кругови ќе бидат. Подобро евтини кинески, отколку субвенции, ослободувања од даноци и триста други трошоци, за да сме имале наши автобуси, од кои пак некој се богати. |
|
![]() |
|
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Последиците од не соодветна трансформација на капиталот-газдинство, во авто-индустријата / автобуска / се одрази со неквалитет во управување со компаниите.Во Македонија во последната декада / 1990 до 2000год./ во таа свера работеа околу 20 до 30 компании од кои, една или две успеа да се одржат на пазарот и тоа како добавувачи на делови.Отварањето на нови домашни компании или рестартирање на стари се покажа како неуспешно, освен компаниите во слободната зона кои се со странски капитал и потекнуваат од големите светски системи во авто индустријата.Потикнување и подржка на домашни газдински компании со разни бенефиции ќе представува само продолжување на транзициони игри во кои народни пари би влегле во разни шеми за кои корисниците или газдите на тие средства ниту имаат во светот кој да им даде гаранција за нивното работење-неработење. Двете компании за кои има коментар во постовите, го живеет последниот здив на транзициони фајтери.Мислам, редно беше тоа да се случува, / кога го избравме полошото/. Јас не се радувам ниту плачам за нивниот капитал, во краен случај ниту ме интересира, туку жалам за ветувањето кое му било дадено на Хаџи Томов/Томииќ /- традицијата да продолжи. |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Ти овде ја гледаш само едната димензија, донекаде се сложувам , но не мислиш колку луѓе би се вработиле во таа фабрика ... колку таа фабрика (како успешна приказна) би привлекла други инвестиции - никој не е малоумен - особено не богатите инвеститори за да веруваат во рекламите на нашата влада - тие бараат примери, анализираат па потоа се впуштаат во бизнис. Што се однесува до ефтините кинески ... квалитетот наскоро ќе ин го видиме - можам со сигурност да тврдам дека нема да издржат ни половина во споредба со саносите (кои се возат од 1970/1980 па до денес) |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Јавно приватно или пак стрикгно јавно инвестирање во фабрика, нема апсолутно никаков бенефит за државата. Тие семејства што ќе бидат вработени, слушај ме, подобро да добиваат социјална помош од државата, него ли да не коштаат неколку кратно повеќе преку сите ослободувања од даноци, сите давачки што ќе отидат за субвенцирање на производството итн.
Пробан е тој систем. ЕПИК ФЕИЛ невиден е. За квалитетот, само можам да кажам не дај Боже да издражат како Саносите, па уште да се возат истиве во некоја си 2040-2050 година. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |