| 
  ![]()  | 
     | 
 
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 2526272829 44> | 
| Author | ||
   
   
   bojanbole  
   
   Groupie  
   Joined: 27-Mar-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #521 Posted: 09-Apr-2011 at 18:00 | 
 |
| 
   
   
    
   Dobri se LAZ-ovite, samo da ne bea avtomatski menuvacite, veruvajte podolgo ke traat avtobusite. 
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #522 Posted: 09-Apr-2011 at 21:33 | 
 |
| 
   
   
    
   Мислам дека автоматскиот мењач е последното нешто што треба да не секира дека ќе се расипе.
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   sanos_a  
   
   Senior Member  
   Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #523 Posted: 09-Apr-2011 at 21:49 | 
 |
   
   
   
 има и други делови од кои треба да се плашеме а мењачот е нешто што лесно може да се промени дури на лаз-от може да угради и мењач од санос-ите стари  | 
 ||
| 
   
     
     најдобриот форум за автобуси
 
   
  www.autobusi.net/forum  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   BKV  
   
   Newbie  
   Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #524 Posted: 10-Apr-2011 at 08:00 | 
 |
| 
   
   
    
   
What is the assembling quality of the new buses in comparison with the first deliveries? 
   
   
  Any improvement from LAZ? 
    | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #525 Posted: 10-Apr-2011 at 08:29 | 
 |
| 
   
   
    
   We haven't seen them, yet. Their presentation and entering traffic is scheduled on 15 April. But I hope they will be improved.  
   
   
  PS. Maybe we will see them earlier, if someone post photos of them before their presentation. We shall see.  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Santehnik  
   
   Newbiе  
   Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #526 Posted: 11-Apr-2011 at 18:33 | 
 |
   
   
   
 Can somebody on presentation take a photo of nameplate? Intresting what engines it have ![]()  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #527 Posted: 12-Apr-2011 at 15:23 | 
 |
| 
   
   
    
   
Од сликата на Н23. Каков е од горе... 
   
   
  ![]() @Santehnik- I hope that other more informed forum member will help you out. Because I am not so sure. On the official LAZ site says that the engine for CityLaz12 is Deutz, an Euro 3 engine, which doesn't comply to our order. Actually Skopje's LAZes have an Euro 4 engine, and as I read on the build.mk site, in an article it says that the manufacturer is „ZF Friedrichshafen AG“. So I really do not know more info for the type of the engine and its specifications. I hope that another member will post the needed info. Edited by FoSsiL - 12-Apr-2011 at 15:24  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   BKV  
   
   Newbie  
   Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #528 Posted: 12-Apr-2011 at 16:34 | 
 |
| 
   
   
    
   
Folks, Skopje got buses with EURO4 standard engines. Some mistakes have been done at documents, but again - engines with EURO4
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   stratus  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #529 Posted: 12-Apr-2011 at 16:41 | 
 |
| 
   
   
    
   Само друг катализатор и еве ти еуро 4. Еуро нормите за издувни гасови не зависат само од видот на моторот туку пред се од системот за одвод на согорените гасови
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Santehnik  
   
   Newbiе  
   Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #530 Posted: 12-Apr-2011 at 17:55 | 
 |
   
   
   
 I asking because Kiev, Donetsk, Kharkov and Lviv recives A292 and A183 with TCD 2013 L06 4V engine that not mentioned in official LAZ site. Google says that this is EURO-4 engine O_O So it's intresting what engines have buses in Skopje and what model of second part A183D1 or A183D4.  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #531 Posted: 12-Apr-2011 at 18:14 | 
 |
| 
   
   
    
   
Maybe they have the same engines, because the buses for Skopje are almost the same as the serial production line as the other Laz Buses of this type. Except for some stuff that we requested, idk... color, euro standard 4 engines, Macedonian writings, automatic steering, and some other small details.  
   
   
  I am really not sure what type of engine the buses have. And are the engines or the whole buses for Skopje, the same as the ones you mentioned for Ukraine's cities. Maybe there will be someone to answer your question. PS. Hey, have you noticed that BKV is also from Ukraine? We have 2 Ukrainians on the forum ![]() Edited by FoSsiL - 12-Apr-2011 at 18:14  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #532 Posted: 12-Apr-2011 at 21:34 | 
 |
| 
   
   
    
   Wait I found something, actually it has been posted on the forum and on some news portals in Ukraine too. Maybe there was a misunderstanding by me, maybe ZF is the chassis manufacturer, well I am not really into bus mechanics. 
   
   
  Here http://www.zik.com.ua/ua/photoreport/2011/03/22/278329 It seems like the engine is Deutz, I don't know which type, but I am sure it is Euro 4, because as I read on the LAZ site, the serial production of CityLaz 12 and 18 buses goes with Deutz Euro 3 engine. But as stratus said, it is more about the catalyst than the engine itself. Idk. you should check. I am not sure but I think the buses for Skopje have this generic name or so.. I really didn't know how to say it... here it is... А183D1 And, yes, this link has been posted before in this thread, but in case you couldn't find it or understand the Macedonian... here it is again. It is about the homologation made by our Faculty of Mechanical Engineering in Skopje... I think it is in Russian... Maybe you will find something interesting for you in it.... Here http://www.megaupload.com/?d=MEN0R4R6 And yes, I think you should wait a minute or so, for the regular download...  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   axel  
   
   Senior Member  
   Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #533 Posted: 13-Apr-2011 at 09:04 | 
 |
| 
   
   
    Пристигнаа уште девет украински автобуси Од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, информираат дека во нивната база во Автокоманда пристигнаа уште девет нови украински автобуси , донација од Владата. Се очекува да бидат пуштени во сообраќај од понеделник, односно штом ќе биде завршена процедурата за префрлање на сопственоста. Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП, вели со Одлука на Совет, автобусите, од Владата како донатор, треба да бидат префрлени на Градот, а потоа на ЈСП.Пред еден месец пристигнаа 15, а во текот на годината, останатите 60 денари. Набавката на сите нископодни автобуси чинеше 11 милиони евра. # http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=6573254200A1E94F8964153A571D06F1  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   alexgizh  
   
   Moderator Group  
   Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #534 Posted: 13-Apr-2011 at 10:00 | 
 |
   
   
   
 Тешко им е на новинариве.  | 
 ||
| 
   
     
     The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #535 Posted: 15-Apr-2011 at 13:14 | 
 |
| 
   
   
    
   Беше спомнато во нишката за двокатните автобуси, дека денес е промотивното возење. Па кај ГТЦ (Холидеј Ин) денес видов два нови ЛАЗ-а со панделки секако. Едниот беше 41, другиот не сум сигурен, или 50 или 57. За жал не го видов двокатниот.
    
   
   
   | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #536 Posted: 15-Apr-2011 at 16:37 | 
 |
| 
   
   
    
   
Еве нешто лошо. Очигледно жолтата боја почна да се љупи. Најверојатно од сонцето, од влагата (потта  
   
   
    ) или пак некој намерно го направил. Но не ми изгледаше намерно. Ми изгледаше како ‘‘природно‘‘, бидејќи се забележуваа делови кои сеуште не паднале, но сепак се гледаше дека се одлепени од железото, имаа потемна боја (мислам дека се забележува малку на сликата), и кога ќе ги допрев се враќаше назад. Како кожа пред лупење. Не е на едно место, на повеќе места е, поготово ги забележав во задниот дел на автобусот. Но незнам, зар толку е тешко или непознато да ги заштитат некако, дали да ги премачкаат со некоја заштитна боја, лак, или пак да ги пластифицираат. Криво ми е што не е така во фабричко производство. А очигледно и ние не сме барале, потенцирале, или пак во краен случај сме барале да нема заштита. Епа и за тие пари, ова ќе го имаме. Што сме си нарачале тоа ќе си го сркаме. Само што не очекував толку брзо. Инаку, автобусот беше 5ка, со ознака 1015. Ако во случај некој чита од ЈСП, нека видат, нека интервенираат.... Не дека е голем проблем, но ќе бара малку повеќе одржување.... и малку повеќе ресурси, за жал... ПС. А зошто да не се оди со цврста полна пластика. Дури мислам дека и поисплатливо ќе да е. А и полесно за одржување и поправки во случај да се оштети. Но можеби како што кажав и погоре пластифицирањето ќе заврши работа. ![]() Edited by FoSsiL - 15-Apr-2011 at 17:11  | 
 ||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   vladegf  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #537 Posted: 15-Apr-2011 at 23:04 | 
 |
| 
   
   
    
   http://www.time.mk/read/6d10732803/d9feb476ac/index.html
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   IN_MOTION  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #538 Posted: 16-Apr-2011 at 06:04 | 
 |
| 
   
   
    
   Кај ноиот двокатен автобус многу по квалитетно ми изгледаат држачите за разлика од овие кај лаз, но ке видиме времето ке си покаже.
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   N23  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #539 Posted: 17-Apr-2011 at 02:16 | 
 |
| 
   
   
    
   Во врска со последните слики на фоссил, денес приметив дека во еден од новите каде што паднала бојата одма се премачкани со малце потемна нијанса на жолта боја. Пластифицирање му е мајката. Или бар ако веќе фарбаат нека ја стават соодветната боја. Иначе денес конечно се возев со шофер кој што стварно знае да вози ваков тип на автобуси. И она што ептен ми се свиѓа што на раскопаните улици и онаму каде што имаше дупка пазеше да не го удри и ептен споро го возеше. Се на се во моето трето официјално возење во лаз се гледа преголема разлика со старине, па дури и со оние на приватниците што скоро ги купија.
    
   
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #540 Posted: 17-Apr-2011 at 16:04 | 
 |
   
   
   
 The engine is Deutz TCD 2013 L06 4V 7.146 cc 213 kW (from what I found on the web, 213 kW is not the only power output rating for all the engines labeled TCD 2013 L06 4V, I guess it is a family of engines). Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 16:06  | 
 ||
![]()  | 
 ||
    Post Reply   
   | 
  Page <1 2526272829 44> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |