![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 69> |
Author | |
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Дали и кога ќе се реновира незнам, но знам дека под итно е потребна таа перална ... ![]() |
|
![]() |
|
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ако не нека земат еден компресор како во пералните за миење,и така нека ги мијат срамота е ова !!!
|
|
![]() |
|
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Изгледа чекаат да заврне дожд па дождот да ги измие!
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Изработка на
физибилити-студии, јавни набавки за консултанти и огласи за изработка на
технички документации, набавки на вагони, кои се во тек - на ова се
сведуваат инвестициите во „Македонски железници“ Нови вагони, локомотиви, модернизација и нови пруги, ова се главни
приоритети за инвестирање во „Македонски железници“. Но, наместо тоа,
парите одат за изработка на физибилити-студии, јавни набавки за
консултанти и огласи за изработка на технички документации, ремонти на
„кршот“, во чекање на вагоните чија набавка само што не завршила. Секоја
година истата приказна за возови што ќе итаат со над 100 на час, а
наместо тоа, едвај се крпат старите локомотиви стари и по 40 години. Со
години ништо незавршено, со единствено образложение дека постапките се
во тек. Според синдикалците, изминативе години од буџетот се одвоени 16
милиони евра за транспорт и 12,4 милиони евра за инфраструктурата. Тие
порачуваат Владата да провери дали се наменски трошени оти на терен нема
ништо. Извор: Дневник |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Извор: Утрински |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Македонските железници на слеп колосекМакедонската железничка инфраструктура е крвоток на стопанство, но функционира како крвоток како на 90-годишен старец. Долгогодишното неинвестирање, праисторискиот возен парк, лошите пруги, недостигот од пари за реновирање на шините, лошата поврзаност на нашата железница со соседните, блокадите од грчките железници..., се само дел од проблемите кои ги тиштат македонските железничари, а од кои проблеми трпи нашето стопанство. Лошата железничка инфраструктура е рак-рана за македонската економија. Долгата низа години на неинвестирање во железничката инфраструктура, ја плаќаат компаниите кои, иако добиваат најбавен и најнесигурен транспорт, заради нефлексибилноста на железничката инфраструктура, плаќаат и од 20-50 пати повисоки цени за транспортот на своите добра преку железница, за разлика од нивните конкуренти во Европа. Ако еден железнички оператор во Германија, на државното железничко претпријатие Deutche bahn плаќа 2-3 евра по превезен еден тон стока на километар, единствениот наш железнички оператор МЖ Транспорт плаќа по околу 13 евра за тон/километар на ЈП МЖ Инфраструктура, што е превисока цена за транспортот. Оваа цена на крајот ја плаќаат нашите компании, што го поскапува нивниот производ и не се конкурентни на светските пазари. Германски стандарди Од Јавното претпријатие МЖ Инфраструктура се жалат дека причините за ваквата сосојба треба да се бараат во долгогодишното неинвестирање во железничките капацитети. Никола Гелевски, поранешен директор во МЖ Инфраструктура, потенцира дека во изминатите 30-на години во железницата не е инвестиран ниту денар, и дека состојбата не е ни најмалку розова. Јавните железнички претпријатија во Европа се финансираат од два извори, од наплата на такса за користењето на пругите од железничките оператори и од трансфери од државата. Во услови кога државата не одвојува пари за развој на железничката инфраструктура, а транспортот со железница е драстично намален, треба да бидеме среќни што и толку функционираат нашите железници, потенцираат експертите. Гелевски смета дека позитивна страна во целата приказна е што нашите пруги се градени по високи германски стандарди и затоа досега и ја задржале функционалноста. Железницата е најевтин и најбрз начин да се транспортираат стоките. Една композиција може да пренесе товар колку 120 камиони, затоа и железницата е најдобар транспортер на масовните товари по сувоземен пат, а знаејќи дека Македонија нема водни патишта, надлежните во земјава треба сериозно да се зафатат со решавање на проблемите во овој сектор, бидејќи штетите од неговото нефункционирање се огромни. На штета на бизнисот Штетите од нефункционирањето на Солунското пристаниште се мерат со милиони евра. Солунското пристаниште и честите штрајкови во Грција се тесно грло за нашите компании. Што им вреди да произведат и евтини и квалитетни производи, кога не можат на време да го достават својот производ. Ова треба да биде повик до нашите власти да го изградат веќе еднаш фамозниот Коридор 8 и дирекно да се поврземе со останатите пристаништа во регионот. Оливер Дерковски, генерален директор на МЖ Транспорт, потенцира дека штетите од неработењето на Солунското пристаниште се неизмерливо големи. „Состојбата е отежната и заради проблемот со грчката железница. Ги кренаа цените за превозот за 100 насто. Проблемите во Грција ни го намалуваат приходот за околу 35 отсто, или 10 милиони евра годишно. Кога ќе им текне укинуваат возови, не работат, не дозволуваат пристап до Солунското пристаниште“, потенцира Дерковски. Тој додава дека треба да се започне изградбата на железничката пруга кон Бугарија, па кога-тогаш тоа ќе заврши. Проблемите кај компаниите се уште поголеми. Зависноста од Солунското пристаниште и немањето алтернатива, им создава страшни проблеми и на македонските шпедитори. Кирил Црвенковски, единствениот македонски поморски инженер кој дипломирал на Академијата во англиското пристаниште Плимут и оперативен менаџер во компанијата Блу бел од Скопје, потенцира дека грчките железници ги уценуваат нашите компании и тие се принудени да ја плаќаат гломазната грчка администрација преку зголемувањето на цените на железничкиот транспорт. „Грчките железници имаат проблем со превработеноста, што произведува повисоки трошоци за транспорт низ Грција. Од овој суфицит на вработени грчките железници губат од 500.000 до милион евра дневно. Ваквите состојби предизвикуваат големи ризици од штрајкови на железниците во Грција, а секој штрајк таму предизвикува енормни штети врз нашата економија“, смета Црвенковски. Тој потенцира дека штетите од неработењето на грчките пристанишни работници или на грчките железници се мерат во милиони евра дневно. За подобра економија – подобра инфраструктура Генерално, железницата е многу поевтина од камионскиот превоз, и им овозможува на нашите компании да имаат поконкурентен производ. Но, превозот со железницата е поврзан со пристаништа. А, ние имаме лош пристап до пристаништата. Само со Солунското пристаниште сме дирекно поврзани. Голема предност за транспортот со железница имаат кабастите стоки и насипните товари, а не секое пристаниште има платформи за утовар и истовар на вакви товари. Александар Панов, генерален директор на „Макстил“, потенцира дека компанијата е врзана да ги транспортира своите производи со железница и дека секое неработење на Солунското пристаниште прави милионски штети на компанијата. „Макстил е во голема конкурентска предност, бидејќи нарачките ги извршуваме за 20 дена, додека нашата конкуренција го прави тоа за 45-50 дена. Но, што ни вреди, кога не можеме да ја испорачаме стоката до клиентите. Околу 60 отсто од нашето производство се транспортира со железница и е неминовно да оди преку Солун, а ако имаме алтернатива, ќе го пласираме преку Бургас или Варна“, вели Панов. Тој додава дека сегашниот транспорт преку овие пристаништа е драстично поскапа варијанта, бидејќи треба да се оди преку Србија, но тоа не е единствениот проблем. Кога не работи Солунското пристаниште, се создав голем метеж на трасата кон Србија и е многу отежнат транспортот кон Бугарија. Експертите потенцираат дека само од штетите што ги трпат нашите компании, за три-четири години ќе се изградеше веќе започнатата траса кон Бугарија, но за ова недостасува политичка волја кај владејачките гарнитури во изминативе 20 години. Ако сакаме поефикасна економија, неопходно е да се изгради потребната инфраструктура. http://www.time.mk/read/NONE/ab4c3a5802/index.html Edited by Cloverstack - 22-Mar-2011 at 17:16 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно, сите во својте анализи ја спомнуват алтернативата кон Бугарија - бугарските пристаништа, а тотално ја забраваат далеку поблиската алтернатива кон Албанија ???
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Железничарите нема да штрајкуваатСиндикатите во Македонски железници Транспорт АД Скопје денеска соопштија дека ја ставаат во мирување одлуката за штрајк, откако од менаџерскиот тим добија ветување дека ќе им бидат исполнети поставените барања.![]() За барањето за зголемување на платата, односно враќање на 10. проценти што се исплаќаа по квалитет, кои според Синдикатот биле одземени не по вина на вработените, им било ветено исполнување кога превозот ќе почне да се зголемува барем 2-3 месеци последователно. Во однос на моменталната состојба во МЖ Транспорт, генералниот директор пред синдикалците образложил дека економската криза не го заобиколила и ова претпријатие и оти таа се одразила со намален превоз на стока поради зачестената блокада од Грција. - Менаџерскиот тим прави напори за излез од економската криза. По состанокот Синдикатот донесе одлука штрајкот да се стави во мирување, се вели во соопштението. Извор: Курир |
|
![]() |
|
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Што се случи со Таурус локомотивата од Словенечки железници ќе ја видиме наскоро на нашите пруги ???
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Има време
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
138 години МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ
![]() Првиот воз во Велес 09-04-1873 година за нејзината историја накратко http://mz-rail.atwebpages.com/history/history.html П.С. Имаме уште две години да се одолжиме со еден железнички музеј за кој оваја историја од скоро век и половина ја заслужува. * Останавме последна земја во Европа која ја нема собрано својата историја на едно место Се извинувам, пред Албанија но зад Косово Edited by Vladimir P - 09-Apr-2011 at 02:47 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
Ne treba muzej cela zelezniza e kako od muzej i podabetar
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Кој е возот кој стои веќе два дена на Железничката станица во Скопје? Не го сликав, за жал. Но боите му се бела со сино и црвена лента, така нешто. И е прилично долг, можеби 7-8 вагони. Стои на перон 1 (ако е тој) односно првиот од страна на Центар. И изгледаше чисто и прилично ново.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Тој истиот воз пред 2 дена стоеше во Битола. Според моите сознанија, тоа е воз од Турција кој го обиколува Балканот. - Нешто слично како Балкан Експрес што беше ![]() |
|
![]() |
|
Simon ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 14-Apr-2011 Location: Veles Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Баш и ја мислев за возот да прашам. Сеа баш и од прозор го гледам али ме мрзи да отидам да го сликнам. Иначе да, на перон 1 е поставен и изгледа скоро идентично како Балкан експрес на турската државна телевизија. Ако ми помине мрзата ќе идам да го сликнам после. ![]() |
|
![]() |
|
Mobile ![]() Groupie ![]() Joined: 19-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
не бе па ти, што ќе идеш, седи топ ти е мрзава.. глеј од прозор и уживај
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() ![]() TCDD и Ray-Tur организира специалнo патување со воз во посета на 5 балкански земји, Грција, Македонија, Србија, Босна и Херцеговина, Хрватска, помеѓу 8 до 22 април 2011 година. Edited by Vladimir P - 14-Apr-2011 at 19:13 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Турскиот јавен сервис повторно започна со уште една слична акција на Балкан експрес. Гледајќи ги вагониве, а знаејќи дека се турско производство, се прашувам колку ли чинат новите турски вагони и нели е добро во знак на добрите билатерални односи да ни подарат 4-5 вакви вагони
![]() ![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Добро е ипак некој ги сликнал.
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |