![]() |
![]() |
![]() |
Авијација и сè што е поврзано со летање (видео) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() Posted: 17-Oct-2010 at 10:07 |
Најдов одлични видеа кои вклучуваат полетувања, слетувања на Скопскиот аеродром, се надевам во иднина ќе имаме и за цела Македонија.... Јас ќе споделам неколку од ЈуТјуб.... а ако имате нешто, зошто да не го пуштите да го видиме..... најпрво.... две видеа снимени од пилотската кабина, полетување и слетување.... Се гледаат и крановите на конструкцијата на новиот терминал како и продолжувањето на пистата.... околината, бунарџик, петровец, автопатот... доста интересни глетки, еријалс што би рекле.... и интересни спознајства како работи еден авион.... глејте само како се однесуваат, еден од друг тип на авиони и колку некои од нив се стабилни во воздух, а исто така и на слетување и полетување.... како функционираат... Edited by FoSsiL - 17-Oct-2010 at 10:20 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
еве уште неколку... ова како се симнувате од авион и како влегувате во терминалот, стариот секако понатаму.... |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ајде уште неколку..... вака сега.... видеата не се по хронолошки распоред, и се од различно време... но се надевам дека нема да ви смета и дека за датата можете да видите на ЈѕТјуб.... со тек на време можеме да ги средиме, заедно со модераторите, сега нека стојат така, па кога ќе имаме поголема колекција, ќе се подредат убаво по различни аспекти..... во тоа спаѓаат оние спортски летови, кои ако имате такви може да ги споделите.... па после може да се вклучат и воените и полициските хеликоптери... се што е поврзано со темата, а со време би се средиле во посебни оддели, кое за што е..... и така.... еве.... |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
еве следново е баш од Стенковец..... уште едно.... поточно неколку... ова е продолжение од претходното... леле како сакам едно вакво.... мене ми изгледа перфектно авионче... понатаму.... едрилицава ја бива.... нешто помало... |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
ај уште овие и треба да искачам.... нешто постаро.... еден лет над старо Скопје, мислам дека го имаме на форумот но нека стои и тука.... еден понов.... еве нешто од параглајдерство над Крушево, поточно Македонија |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Зар не се јаки.... ова морам да го пробам во животов мој..... ај сега отидов... после пак...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Како што реков.... параглајдерство и слично.... има и вовче.... ако знаете каде е и кој воз..... еве нешто и во тандем.... неверојатна глетка на Охридско одлична глетка од Скопско |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
еве ги нашите два Air Tractor At802A Fire Boss авиони во лет..... добро, тука има малку повеќе полиција, но има и одлични еријалс од Скопје, концентрирајте се на хеликоптерите и глетките на градот.... лоша снимка, но тоа е.... е ај да ве видам сега..... викаат не е можно... дека е преправена.... незнам еве нека стои..... нешто постари... Во Маврово... аеро-митинг Битола, Логоварди..... 2009 нешто и од 2010 и малку пауза сега..... |
|
![]() |
|
S.P.Q.R. ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
Одлични видеа Fossil.
![]() Во врска со чудото со Ми24 можеби е возможно она да се направи но за жал она не беше македонски хеликоптер. Бојата и ознаките не соодејствуваат со македонските. Инаку одлично што ти текнало да отвориш ваква тема. |
|
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Сеедно, нека стои така за сега... Фала за коментарот... утре ќе побарам уште нешто... касно е прва смена сум па да си легнам.. поздрав |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Првите две кои ги постира фосил, и овие следните се супер за гледање во HD.
Па и скорешни се, може да видете напредок на пистата. 15-минути, но многу добра снимка од пилотот. Ова пак има транскрипт, ако го гледате на сајтот на јутуб може да го прочитате, ако не еве ќе го ставам тука:
Невообичаено приземјување од другата страна на пистата (обично се слетува и полетува од страната на село Петровец). --------- Малку од Охрид, полетување и слетување со ЈАТ. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() До сега немав видено слетување на скопскиот аеродром од северна страна, сега одеднаш два пати и тоа на видео ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
На второто се гледа нешто активности низ Бунарџик.
|
|
![]() |
|
ATC@LWSK ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
"0:47The pilot initates a missed approach maneuvre and turns West towards Skopje"
Ова не е missed approach, да не дојде до забуна, туку вообичаена постапка за ILS approach runway 34 with visual circling for runway 16, во случај како на видеово, кога има јужен ветар. Воздухопловите секогаш слетуваaт "во ветар", значи кога има северен ветар (како што е најчесто случај во Скопје - ветар од североисточен правец) тогаш слетуваат од југ, односно во писта 34 (ова 34 значи правец 343 степени, односно правец во кој се протега полетно-слетната патека) а кога има јужен ветар, тогаш изведуваат visual circling за писта 16 (правец на протегање 163 степени) бидејќи од тој правец немаме инструментален приод (ILS - Instrument Landing System). На конкретниот пример, воздухопловот го наведуваме на ИЛС за писта 34, и откога "ќе се закачи"- established on ILS, добива инструкција од кула: Break left to join right hand traffic circuit for runway 16, report base, по што воздухопловот врти на пропишаната висина во лево и се вклучува во десен школски круг за визуелен приод за писта 16. Пропишаната висина зависи од категоријата на воздухопловот(постојат A, B, C, D И E категории на воздухоплови), во зависност од approach speed above threshold-Vref). Нормално, за да се оствари визуелен приод, треба да бидат исполнети и минимумите за видливост, во зависност повторно од категоријата на воздухопловите. Пример, за категорија C и категорија D (генерално сите патнички воздухоплови спаѓаат овде) минимум видливост за visual circling е 4800 метри. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Многу поучно и интересно инфо. Би ми било мило да споделуваш вакви работи и понатаму, колку што можеш и колку е дозволено. Благодарам многу.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ ATC-LWSK
1. Дали со надградбата која е во тек се планира поставување на ILS za 16-ката? 2. Дали со истата надградба се планира инсталирање на друга позначајна опрема? 3. Може ли малку подетално да ги објасниш категорите на аеродроми, исто така во која категорија е моментално LWSK и дали моментално се работи на надградба во повисока категорија или барем да постои конкретен опиплив план за поблиска иднина? 4. Отприлика колкав процент од полетувањата/слетувањата се изведуваат на пистата 16? 5. Дали се случува понекогаш да дува значаен јужен ветар, а сепак видлвоста да падне под 4800 и што во таков случај? |
|
![]() |
|
ATC@LWSK ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
1. Не се планира од повеќе причини, а најмалку од финансиски. Многу поважно е што планините на север, Скопска Црна Гора и Муратица не дозволуваат да се постигне добар glide slope за ILS-от, односно агол на понирање. Најстрмен агол на понирање има London City со 6 проценти (нормален е 3 проценти, а нашиот во Скопје за писта 34 е 3,3), и аголот се одредува според препреките, или во случајот со City Airport, поради Noise abatement procedures (да не барам линкови, само прогуглајте го поимите ако ве интересираат детаљи), а кај нас мислам дека не може да се постигне дури ни агол од 6 проценти. Има случаи кога се прави ИЛС со вртење, прочитајте за стариот аеродром во Хонг Конг, Каи-так, но и тоа е тешко изводливо, а пред се не толку потребно. 2. Не знам на што мислиш позначајна опрема, од аспект на оперативно работење на аеродромот, најзначајно е продолжувањето на полетно-слетната патека за 500м кон југ, со што ќе се овозможи зголемување на take off run available, или популарно кажано, ќе може да полетува и џамбо наполнет до даска (и до сега полетувале и слетувале џамбовци и русланди (АН124) но при полетување, морале да бидат ограничувани во take off weight, односно мораа да полетуваат "полесни" со гориво, со што им беше намален range-от на летање). Сега ќе можат натанкани да полетуваат и да летаат на подолги дестинации, но пак и тоа ќе зависи од временските услови, пред се надворешна температура и моментален ветар. 3. За категоризацијата, има повеќе видови категоризација на аеродроми по разни основи, но од оперативна гледна точка, сметам дека е најважна категоризацијата според тип на инструментален приод. Ги има пет типа, да не ги објаснувам, само ќе ги набројам: ILS category 1 ILS category 2 ILS category 3a ILS category 3b ILS category 3c Нашиот аеродром е категорија 1, одосно најнепрецизен од прецизните интрументални приоди, со релативно високи минимуми за слетување во однос на видливост, и пак ќе кажам, не поради финансиски причини, туку поради конфигурација на терен. Најпрецизен е ILS category 3c, односно слетување на слепо, без никаква видливост. за повеќе информации, гугл ILS Инаку, за патниците и за операторите, најважен е капацитетот на аеродромот, односно колку патници и воздухоплови може да опслужи за еден час, а за тоа немам прецизни информации. 4. Немам точна информација, нас од оперативен аспект не ни е толку важно, ги водиме и за 34 и за 16, со тоа што при јужен ветар, намален ни е капацитетот на полетувања и слетувања, но поради малиот обем на сообраќај, нема застои. http://eurocontrol.gryph.de/airports/LWSK.pdf Овде има линк за АИП-от (Aerodrome Information Publication) каде можете да видите и мапи, и детални информации за аеродромот. 5. Кога има јужен ветар посилен од 10 јазли, и помала видливост од 4800 метри, или UTC времето е past sunset, тогаш се дивертира на алтернативен аеродром, најчесто Охрид, а некои оператори, на пример Малев и Кроација се враќаат назад од каде што полетале. Тоа зависи од компанијата, на пример Аустриан оди за Охрид, а ако е затворен и Охрид, одат за Солун итн. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Благодарам за исцрпните одговори
![]() Уште две дополнителни прашања 1. Дали се работи на подигање на ILS категоријата на LWSK? 2. Дали проблематичниот пристап за слетување на пистата 16 може да биде сериозен ограничувачки фактор за долгорочниот развој на аеродромот (се разбира зборувам доколку почнат да се остваруваат оптимистичките сценарија и многукратно зголемување на сообраќајот)? |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
atclwsk и јас имам неколку прашања. Има ли некоја идеја, имало ли за уште некоја писта изградба. Дали паралелна покрај автопатот под некој агол со оваа с. Мралино с. Чојлија, или па паралелно на Бунарџик, или па од другата страна на м1 во полигонот Чојлија. Некаква варијанта се вртело ли некогаш?
Како е означена трасата од автопатоот што треба да е резервна писта. Има ли броеви свои и дали воопшто некогаш се случило да се искористи или да има барем случај кога некогаш била на работ на искористување? Имало ли некогаш таква ситуација да се помислило на оваа опција? |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Читав баш пред некој ден за ова на форумот avijacija.mk и постарите членови (поранешни припадници на југословенското воено воздухопловство) кажуваа дека имало луѓе од ЈНА (ЈВВ) на пунктовите за наплата на патарина кои биле обучени во рок од половина час да ја уредат таа делница за слетување. Значи тргање на средишната ограда, поставување на светлосни уреди, и сè друго што подразбира подготовка за слетување. Не знам дали луѓето од цивилното воздухопловство имаат врска со тоа, сум добил впечаток дека тоа било повеќе за итни случаи на военото воздухопловство, на пример во вонредна состојба.
Го затрупавме човекот со прашања, но има и што да сподели со нас. ![]() Edited by гитардемон - 18-Jan-2011 at 20:13 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |